aurelyan Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 (editat) La modelul meu ('90-'93), in ''owner's manual'' era descrisa o procedura pentru astfel de situatii... Cu butonul de la oprirea de urgenta pe ''off'', se apasa ''start'' de cateva ori... Motorul invarte si asa... Altfel...jos bujiile... Editat Decembrie 20, 2013 de aurelyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Chestia cu deschisul gazului la maxim inainte sa-i dai sa invarta merge la motoarele pe carburatie din cate stiu eu. La injectie nu prea. Din pacate, in afara de datu' jos al bujiilor... Vorbesc din experienta pe masini, nu pe mobre, asa ca nu dati cu pietre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 I'm fucked!!!! Pe frigul asta numai de dat bujii jos nu-mi vine. O sa las pe dupa Craciun. Ma gandeam sa incerc sa deconectez pompa de benzina si sa dau la automat sa se elimine cat mai mult gaz dar fui prea ocupat astazi si fu prea frig. Merci tuturor de sfaturi. Craciun Fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 am patit fix ca tine, pe RSV. cum a zis si Thunderbyte: dat jos bujia, ars putin,si pus la loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 I'm fucked!!!! Pe frigul asta numai de dat bujii jos nu-mi vine. O sa las pe dupa Craciun. Ma gandeam sa incerc sa deconectez pompa de benzina si sa dau la automat sa se elimine cat mai mult gaz dar fui prea ocupat astazi si fu prea frig. Merci tuturor de sfaturi. Craciun Fericit! Incearca intai sa dai la automat cu acceleratia la maxim ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 Salutare stimati colegi. Vin cu o intrebare: ce sa fac daca mi-am inecat motorul cu benzina - nu-l mai pot porni. La primul frig serios mi-a cedat bateria (a trait 3,5 ani) si cand dadeam sa pornesc imi baga benzina-n pistoane dar nu-nvartea .... de aici si inecatul. Acu am baterie noua dar tot nu porneste - pe esapament iese miros puternic de benzina. Frigul nu m-ajuta deloc cu evaporatul . Merci anticipat! Motor pe injectie inecat? Mai rar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 Dat la automat si cu acceleratia inchisa si deschisa la max si nimic. O las pe mai tarziu... Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 De sezon e plugusorul...Dar mai fain e cu motorul.Plimbari lungi sau mica tura,Noi iti uram cu caldura,La multi ani cu sanatate!Si-aderenta mare-n toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 salutare tuturor si la multi ani! sunt pe cale sa iau si eu un astfel de utilaj( 750 din '93) si,inainte de a da cu banu',m-am gandit sa mai intreb un pic. Deci,ce ma intereseaza: -ce probleme caracteristice are acest model(in afara de clasicul releu de incarcare si rulmentul de la oala de ambreiaj care zornaie la rece) -ce cunsum de benzina are (urban,exterior) intretinerea o stiu,am mai avut honde la varsta majoratului lor...si al meu. singura chestie care m-a deranjat aseara(05.01.2014) cand m-am dat cu ea a fost balansarea gidoanelor de pe o parte pe alta la viteza mica 30-40 la ora,dar asta cred ca era de la cauciucul fata un pic lasat sau din jug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 salutare tuturor si la multi ani! sunt pe cale sa iau si eu un astfel de utilaj( 750 din '93) si,inainte de a da cu banu',m-am gandit sa mai intreb un pic. Deci,ce ma intereseaza: -ce probleme caracteristice are acest model(in afara de clasicul releu de incarcare si rulmentul de la oala de ambreiaj care zornaie la rece) -ce cunsum de benzina are (urban,exterior) intretinerea o stiu,am mai avut honde la varsta majoratului lor...si al meu. singura chestie care m-a deranjat aseara(05.01.2014) cand m-am dat cu ea a fost balansarea gidoanelor de pe o parte pe alta la viteza mica 30-40 la ora,dar asta cred ca era de la cauciucul fata un pic lasat sau din jug. Eu am 750-ul dupa 94 si pot sa zic ca n-am avut nici o problema cu motorul meu, releul de incarcare i l-am schimbat dar pe cel vechi i-am ars eu dintr-o prostie (oricum era cel original fara radiator care se incinge de-l ia naiba), in rest nu am avut probleme, o curatare de carburatore, o sincronizare, chestii clasice. La capitolul consum al meu se invarte pe la 7-8 urban, nu am stat niciodata sa calculez exact pentru ca orasul e oras, din semafor in semafor consuma mai mult. Afara la mine era undeva la 5/100km la mers 70-80 localitate, unde e posibil si 100-120 afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 (editat) Eu am 750-ul dupa 94 si pot sa zic ca n-am avut nici o problema cu motorul meu, releul de incarcare i l-am schimbat dar pe cel vechi i-am ars eu dintr-o prostie (oricum era cel original fara radiator care se incinge de-l ia naiba), in rest nu am avut probleme, o curatare de carburatore, o sincronizare, chestii clasice. La capitolul consum al meu se invarte pe la 7-8 urban, nu am stat niciodata sa calculez exact pentru ca orasul e oras, din semafor in semafor consuma mai mult. Afara la mine era undeva la 5/100km la mers 70-80 localitate, unde e posibil si 100-120 afara. hahaha cum ma, cum TU sa postezi ))))))) salutare tuturor si la multi ani! sunt pe cale sa iau si eu un astfel de utilaj( 750 din '93) si,inainte de a da cu banu',m-am gandit sa mai intreb un pic. Deci,ce ma intereseaza: -ce probleme caracteristice are acest model(in afara de clasicul releu de incarcare si rulmentul de la oala de ambreiaj care zornaie la rece) -ce cunsum de benzina are (urban,exterior) intretinerea o stiu,am mai avut honde la varsta majoratului lor...si al meu. singura chestie care m-a deranjat aseara(05.01.2014) cand m-am dat cu ea a fost balansarea gidoanelor de pe o parte pe alta la viteza mica 30-40 la ora,dar asta cred ca era de la cauciucul fata un pic lasat sau din jug. Vezi ca avea cineva un VFR 750 F din 96 de vanzare pe aici pe forum , userul _Raul_ parca. Nu-l cunosc pe om, dar pare un tip ok,iar motoreta pare tip-top. Aici e anuntul,poti vb cu el daca mai e valabil: /index.php?/topic/702846-vfr-750f-1996-1800e-neg/?p=3562384 N-am nici un interes s-o promovez,cum am zis, nici nu ma cunosc cu omul,dar motoreta pare foarte ingrijita si intretinuta... Clar merita sa te uiti la un RC36 II din asta (cum e cel al lui _Raul_) Editat Ianuarie 7, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) hahaha cum ma, cum TU sa postezi ))))))) Vezi ca avea cineva un VFR 750 F din 96 de vanzare pe aici pe forum , userul _Raul_ parca. Nu-l cunosc pe om, dar pare un tip ok,iar motoreta pare tip-top. Aici e anuntul,poti vb cu el daca mai e valabil: /index.php?/topic/702846-vfr-750f-1996-1800e-neg/?p=3562384 N-am nici un interes s-o promovez,cum am zis, nici nu ma cunosc cu omul,dar motoreta pare foarte ingrijita si intretinuta... Clar merita sa te uiti la un RC36 II din asta (cum e cel al lui _Raul_) Da tocmai eu, problema mea e cauzata fie de accidentele suferite inainte sa ajunga la mine, fie de modificarile facute de mine asupra instalatiei electrice ... Editat Ianuarie 8, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 da ma, stiu, glumeam :* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) singura chestie care m-a deranjat aseara(05.01.2014) cand m-am dat cu ea a fost balansarea gidoanelor de pe o parte pe alta la viteza mica 30-40 la ora,dar asta cred ca era de la cauciucul fata un pic lasat sau din jug. "balansarea ghidoanelor" asa cum zici tu mi se pare ca e aceeasi simptom pe care l-am am vut si eu la inceput... eu am lasat amortizoarele din suporti cu 1 cm si acum merge perfect, inspiratia am avut-o de la Stefanbh (/index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/?p=1576209) care a lasat fata cu 4 cm ceea mie mi se pare umpic cam mult, dar poti incerca pana ti se pare confortabila directia. se poate totusi sa fie si guma fata ... ai verificat presiunea ? oricum cel mai sigur e sa faci o inspectie a furcii, eventual sa schimbi si uleiul Dat la automat si cu acceleratia inchisa si deschisa la max si nimic. O las pe mai tarziu... Merci. chiar asa de tare te arde sa o pornesti ? Editat Ianuarie 8, 2014 de mr.magic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) "balansarea ghidoanelor" asa cum zici tu mi se pare ca e aceeasi simptom pe care l-am am vut si eu la inceput... eu am lasat amortizoarele din suporti cu 1 cm si acum merge perfect, inspiratia am avut-o de la Stefanbh (/index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/?p=1576209) care a lasat fata cu 4 cm ceea mie mi se pare umpic cam mult, dar poti incerca pana ti se pare confortabila directia. se poate totusi sa fie si guma fata ... ai verificat presiunea ? oricum cel mai sigur e sa faci o inspectie a furcii, eventual sa schimbi si uleiul pana m-am hotarat eu,mi-a luat-o altu inainte si a cumparat-o. am verificat presiunea si era ok,sau cel putin asa mi s-a parut. oricum, imi era frica de treaba cu ghidoanele pentru ca am mai avut ceva similar la un CBR f2 acum vreo 4 ani care fusese lovita in fata si avea furcile indreptate... Editat Ianuarie 9, 2014 de ScoRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 poate sa fie si de la janta stramba sau roata fata neechilibrata. am avut problema asta cu oscilatul ghidonului la anumite viteze cam la toate motoarele exceptand actualul VFR800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 chiar asa de tare te arde sa o pornesti ? Ma ardea. Acu's ocupat cu altele si folosesc masina dar tare-as fi vrut sa merg pe bicla. Din nefericire n-am avut timp sa-i scot bujiile. Poate duminica.... dar daca-i prea frig imi bag picioarele. Salutari tuturor si drumuri bune-n acest an nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 poate sa fie si de la janta stramba sau roata fata neechilibrata. am avut problema asta cu oscilatul ghidonului la anumite viteze cam la toate motoarele exceptand actualul VFR800 Am dat si eu cu un RM-X intr-o bordura si i-am strambat janta. Mai degraba vibra.Asta oscila de pe stanga pe dreapta,fara sa vibreze nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Ma ardea. Acu's ocupat cu altele si folosesc masina dar tare-as fi vrut sa merg pe bicla. Din nefericire n-am avut timp sa-i scot bujiile. Poate duminica.... dar daca-i prea frig imi bag picioarele. Salutari tuturor si drumuri bune-n acest an nou! La 800-le tau accesul la bujiile din fata e foarte usor, scoatele macar pe alea si curatele cat sa iti porneasca in 2 apoi o sa isi dea singur drumu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 cu vibratia ghidonului, povesti vanatoresti si la mine.....vibra intr-o plaja de viteze, nu intelegeam de unde, am verificat tot.....pana la urma am ajuns sa schimb si toti rulmentii de la butucul spate si...minune, nu a mai vibrat nimic. A fost ca in bancul ala cu legatura intre gaura c'''ui si ochii din cap. Aparent nu e niciuna, dar daca iei un sut in c...iti sar ochii din cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytycu_xpert Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Salut. Ofer spre vanzare un VFR RC36 1991 750cc. 63.000 km pe bord. Functioneaza f bine in stare originala. ITP, Asigurare valabile. Pret 1300 Euro usor Negociabil 0726.675.255 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 La 800-le tau accesul la bujiile din fata e foarte usor, scoatele macar pe alea si curatele cat sa iti porneasca in 2 apoi o sa isi dea singur drumu. Multumesc pt pont. Asa voi face. Am reusit sa pornesc bicla dupa ce am scos, ars si curatat electrozii a 2 bujii (denso irridium) cu o carpa. Am scos cele posterioare pt ca in fata am ditamai claxonul si era prea mare bataie de cap sa-l dau jos - multumesc inca o data ThunderByte. A pornit insa impiedicat si cu acceleratia trasa cam jumatate si merge doar in 2 cilindrii. Trebuie sa fac o iesire si sa-i fac o incalzire de peste 80 grade si sa-i dau o forja sa scot toata calamina de pe esapament - poate asa si-or da si ceilalti cilindrii drumu/silinta sa se usuce Merci tuturor pt sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Multumesc pt pont. Asa voi face. Am reusit sa pornesc bicla dupa ce am scos, ars si curatat electrozii a 2 bujii (denso irridium) cu o carpa. Am scos cele posterioare pt ca in fata am ditamai claxonul si era prea mare bataie de cap sa-l dau jos - multumesc inca o data ThunderByte. A pornit insa impiedicat si cu acceleratia trasa cam jumatate si merge doar in 2 cilindrii. Trebuie sa fac o iesire si sa-i fac o incalzire de peste 80 grade si sa-i dau o forja sa scot toata calamina de pe esapament - poate asa si-or da si ceilalti cilindrii drumu/silinta sa se usuce Merci tuturor pt sfaturi! Pornit, lasat sa se incalzeasca apoi cateva spritz-uri si ar trebui sa isi dea drumu pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali800k Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 vind honda vfr 800 fi 1999 55000 km,releu incarcare nou,amvelope pirelli rulate 5000 km,top case,cutii laterale,voltmetru digital,cer 2700 e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 vind honda vfr 800 fi 1999 55000 km,releu incarcare nou,amvelope pirelli rulate 5000 km,top case,cutii laterale,voltmetru digital,cer 2700 e. Daca nu ma insel e VFR-ul luat din Iasi, eu l-am verificat pentru tine. Daca de atunci ai facut doar 5000 de km, inteleg motivul vanzarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.