Coffe Man Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Am pus eu anul trecut Motul DOT5.1. M-a costat in jur de 100 RON lichidul pt. frana si ambreiaj. De simtit se simte binisor diferenta dar nici nu mai fusese schimbat de 4 ani. In plus mi-am pus si niste placute de frana mai bune (Carbone Lorraine A3+ si RX). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Am pus eu anul trecut Motul DOT5.1. M-a costat in jur de 100 RON lichidul pt. frana si ambreiaj. De simtit se simte binisor diferenta dar nici nu mai fusese schimbat de 4 ani. In plus mi-am pus si niste placute de frana mai bune (Carbone Lorraine A3+ si RX). Merci mult Coffe Man Cam ce cantitate ai folosit pt schimbul frane + ambreiaj? Aprox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Salutare, daca mai este cineva care a instalat un PCV pe VFR, rog sa dea ceva info cu procedura de calibrare si setarile facute. Eu imi bat acu' capul cu a mea. Merci. prima impresie: ... total schimbata!!! pot merge in a I-a intre relanti si 3k fara sa-mi hatane si fara proteste. trecerea peste 7k nici nu se mai simte - ma trezesc ca sunt peste si nu-mi dau seama cand s-a intamplat. desi nu-i setata complet sunt multumit de investitie. n-am timp s-o bibilesc mai mult pt ca urm sa plec la lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Salutare, daca mai este cineva care a instalat un PCV pe VFR, rog sa dea ceva info cu procedura de calibrare si setarile facute. Eu imi bat acu' capul cu a mea. Merci. prima impresie: ... total schimbata!!! pot merge in a I-a intre relanti si 3k fara sa-mi hatane si fara proteste. trecerea peste 7k nici nu se mai simte - ma trezesc ca sunt peste si nu-mi dau seama cand s-a intamplat. desi nu-i setata complet sunt multumit de investitie. n-am timp s-o bibilesc mai mult pt ca urm sa plec la lucru. Pai sa faci si un consum asa, de curiozitate, caci cu siguranta a crescut. Poti sa o setezi si pe touring mode sau chestii similare cu consum mai mic, dar cu mai putini "nervi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) nu stiu de voi avea suficient timp dar in mod sigur trebuie sa fi ridicat usor consumul. plus ca harta incarcata in PCV nu este exacta pt ce am eu pe bicla (luata de pe vfrdiscusion downloads si-i facuta de user-ul whitepine): galerie evacuare fara catalizator, finala Laser (cu 4 evacuari), dezafectata admisia controlata de vacuum si filru K&N. pe langa asta mai am si incaltari enduro si parbriz variotouring. am uitat sa spun ca am montat in acelasi timp cu pcv-ul si un indicator treapta de viteza GIpro x pe care l-am pus exact in mijlocul turometrului si care merge f bine. la nici juma' de secunda dupa ce-i dau drumu' ambreiajului deja vad in ce treapta sunt. stiu ca multi considera indicatorul un lucru inutil dar mie mi se intampla destul de des sa uit in ce treapta sunt. ca detaliu tehnic, pt legatura la semnalul taho m-am legat in spatele conectorului bordului galben/verde pt ca mi-a fost mai usor sa dau jos parbrizul decat sa demontez carena pt a ajunge la ECU (la vtec-uri este in stanga fata spre deosebire de predecesori care erau parca sub sea). Editat Martie 15, 2012 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Pentru cei cu vfr rc 36: Ce compresie aveti la motor? Facusem anul trecut un test si mi-a dat 14, din cate am citit pe net normal ar fi sa fie 12, sa ma astept la probleme in curand? Am ~ 50 k deci motorul nu e nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Compresia nu are cum sa fie mai mare decat cea normala (ma rog, teoretic se poate, daca ai depuneri in camera de ardere, dar nu cred ca e cazul). Cel mai probabil 12 e valoarea sub care inseamna ca ai probleme, in cazul tau. Deci 14 e ok, daca 12 e valoarea minima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Multumesc @georgem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Sau daca ai alezat chiulasa de prea multe ori... Compresia nu are cum sa fie mai mare decat cea normala (ma rog, teoretic se poate, daca ai depuneri in camera de ardere, dar nu cred ca e cazul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 salut.am si eu o intrebare de incepator.ce presiune trebuie sa am in cauciucuri?avand in vedere ca vfr ul meu este din 87?care mai aveti tipul asta vechi ce ziceti?am 2 atm pe fata si doua pe spate.este bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 La mine scrie presiunea pe aparatoarea de la lant... Anvelopele sunt 120/71/ZR17 fata, 170/60/ZR17 spate, iar presiunea nu cred ca are legatura cu vechimea mobrei...Recomandarea este 2,5 atm pe fata, si 2,9 spate. Am vazut ca in ''owner's manual'' aceeasi presiune este recomandata si cu pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badimiki Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Eu folosesc 2,5 si in fata si in spate.2,9 mi se pare cam mult daca cauciucurile nu sunt noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 La mine scrie presiunea pe aparatoarea de la lant... Anvelopele sunt 120/71/ZR17 fata, 170/60/ZR17 spate, iar presiunea nu cred ca are legatura cu vechimea mobrei...Recomandarea este 2,5 atm pe fata, si 2,9 spate. Am vazut ca in ''owner's manual'' aceeasi presiune este recomandata si cu pasager. ai dreptate ca nu conteaza vechimea mobrei dar m am gindit la dimensiunile cauciucurilor dar de fapt cum ai spus si tu presiunea e presiune nu conteaza dimensiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 (editat) Salut, are cineva idee ce putere sunt becurile din bord? Am gasit unul ars la ceas.. dar nu se mai cunoaste ce scrie pe el. Becuri de genul ala sunt de 3W, 5W sau 9W.. adica W3W, W5W sau W9W ..asta e denumirea becurilor de tipu ala, sunt ca si cele de pozitie de auto.. Chestia e ca nu stiu ce putere sunt, banuiesc ca de 3W, dar nu sunt sigur. Stie careva? VFR750F din 94. Editat Martie 19, 2012 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Uita-te in manual ca scrie, acolo la sfarsit, la diagramele electrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninel60 Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Salut, are cineva idee ce putere sunt becurile din bord? Am gasit unul ars la ceas.. dar nu se mai cunoaste ce scrie pe el. Becuri de genul ala sunt de 3W, 5W sau 9W.. adica W3W, W5W sau W9W ..asta e denumirea becurilor de tipu ala, sunt ca si cele de pozitie de auto.. Chestia e ca nu stiu ce putere sunt, banuiesc ca de 3W, dar nu sunt sigur. Stie careva? VFR750F din 94. Am schimbat eu la Honda mea unul Âşi avea valoarea de 3W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Salut, are cineva idee ce putere sunt becurile din bord? Am gasit unul ars la ceas.. dar nu se mai cunoaste ce scrie pe el. Becuri de genul ala sunt de 3W, 5W sau 9W.. adica W3W, W5W sau W9W ..asta e denumirea becurilor de tipu ala, sunt ca si cele de pozitie de auto.. Chestia e ca nu stiu ce putere sunt, banuiesc ca de 3W, dar nu sunt sigur. Stie careva? VFR750F din 94. Salut, Ceasul care indica ora? Ideea e ca din tot bordul, ora nu este luminata si mi se pare ciudat sa fie asa. Daca da, atunci trebuie sa vad si eu cum schimb becul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 salut.dati mi si mie o idee am dat pe carena de la far care este de culoare neagra[nu e vopsita]cu diluant pt ca aveam o pata de vopsea ,si am facut si mai rau ,acum unde am dat cu diluant sa dus luciul sa matuit aveti idee cu ce sa ii redau luciul ca acuma arata ca si cand as fi spalat o si nu am sters o.oare sa o vopsesc sau exista alternativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 salut.dati mi si mie o idee am dat pe carena de la far care este de culoare neagra[nu e vopsita]cu diluant pt ca aveam o pata de vopsea ,si am facut si mai rau ,acum unde am dat cu diluant sa dus luciul sa matuit aveti idee cu ce sa ii redau luciul ca acuma arata ca si cand as fi spalat o si nu am sters o.oare sa o vopsesc sau exista alternativa. Polish! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 La implinirea a 90000 Km fara probleme i am facut cadou o șa intrucat parcurg cam 20-25000 km /an Saua este facuta cu gel la pilot si remodelata complet dupa inaltimea si greutatea posesorului,. Am dorit sa scad 2 cm din inaltimea initiala dar nu a fost posibil deoarece cei de la Tommot Budapesta au spus ca nivelul de spuma standard este si asa prea mic, asa ca in ciuda adaugarii gelului inaltimea a ramas aceeasi. Suport la spate si cocoasa sa nu vina pasagerul peste tine la franare, cat si sprijin in spate la pasager.... totuși materialul din care este făcută saua este atat de antiderapant incat ti se lipeste efectiv fundul de sa , și pasagerul nu ar aluneca oricum . Investitia a fost exotică dar a meritat(310euro) . Pt o schimbare de material pe șa in orice combinatie si model ar fi fost 60pilot+60pasager=120 euro. Se trimite șaua veche si se imbraca sau reconstruiește pe ea. Am testat o in 2 ieșiri weekendul trecut de aproximativ 300 km fiecare, dupa cateva ore de mers apare totuși o mică durere la funduleț , dar luand o pauza din cand in cand nu e sesizabilă. Per total sunt multumit si nu imi pare rau de investitia facută Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 (editat) Mai dai cu oole in rezervor ? Editat Martie 22, 2012 de robertd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 NU , daca te uiti atent se vede si in poza , cum i spun ei ,,guler de bizon'' in fata rezervorului saua urca putin spre rezervor, deși la cat e de aderent materialul nu iti aluneca fundul oricum, eu nu am stiut cat e de aderent materialul decat cand a venit saua sșa ca am spus ca saua sa urce pe mijocul rezervorului 1-2 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 (editat) il rugasem si eu pe Darian sa-mi faca un guler mai mare in fata sa nu ma mai trezesc cu omleta in nadragi dar n-a reusit (ceva cu imposibilitatea de a aranja dup'aia pielea) iar materialul nu-i antiderapant. cel putin mi-a ingrosat-o cam cat am vrut si acum nu mai am probl cu popoul la drum mai lung. de cateva zile-s in Hamburg la cursuri si nu ma pot opri din a-i admira pe nemti ce o ard pe motoare si biciclete. Editat Martie 22, 2012 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 La implinirea a 90000 Km fara probleme i am facut cadou o șa intrucat parcurg cam 20-25000 km /an Saua este facuta cu gel la pilot si remodelata complet dupa inaltimea si greutatea posesorului,. Am dorit sa scad 2 cm din inaltimea initiala dar nu a fost posibil deoarece cei de la Tommot Budapesta au spus ca nivelul de spuma standard este si asa prea mic, asa ca in ciuda adaugarii gelului inaltimea a ramas aceeasi. Suport la spate si cocoasa sa nu vina pasagerul peste tine la franare, cat si sprijin in spate la pasager.... totuși materialul din care este făcută saua este atat de antiderapant incat ti se lipeste efectiv fundul de sa , și pasagerul nu ar aluneca oricum . Investitia a fost exotică dar a meritat(310euro) . Pt o schimbare de material pe șa in orice combinatie si model ar fi fost 60pilot+60pasager=120 euro. Se trimite șaua veche si se imbraca sau reconstruiește pe ea. Am testat o in 2 ieșiri weekendul trecut de aproximativ 300 km fiecare, dupa cateva ore de mers apare totuși o mică durere la funduleț , dar luand o pauza din cand in cand nu e sesizabilă. Per total sunt multumit si nu imi pare rau de investitia facută Ce material e? Piele intoarsa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.