ThunderByte Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 ce-i aia front fender extender ? daca bateria sta pe ea din 2001, eu zic ca ar trebui sa incerci cu o baterie mai proaspata, sa vezi daca tot asa face. iti poti forta releul, din ce stiu, daca il tii cu baterie moarta Prelungire pentru partea interioara(din spate) a aripii fata astfel incat sa nu mai arunce atat de multa mizerie pe carene/radiatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Sa o stapanesti sanatos!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Salutare frati vfr-isti. Am intrat si eu de curand in acest club, am pus mana pe-un vfr 800 FI din 1999 cu 12.000 km reali la bord. Motorul sta pe dreapta din 2001 asa ca acum, trebuie sa ma apuc sa schimb toate lichidele existente si sa-i fac o revizie ca la carte. Insa pe langa asta, am o buba si nu stiu inca de unde ar fi. In momentul in care am luat motorul si l-am dus acasa (vreo 2-3 km), am mers cu farurile aprinse si se pare ca am descarcat bateria de tot, mi s-a oprit fix in apropiere de casa. Logic, am presupus ca releul de incarcare e dus. Insa in garaj am pornit-o cu cabluri de la bateria masinii si am masurat si vad ca releul incarca, in plus, nu mai face bateria deloc figuri la pornire. Insa in momentul in care am pornit iar farurile, tensiunea bateriei a luat-o frumusel in jos desi il tineam turat in vreo 3-4000 ture, semn ca treaba nu e deloc buna. Acum, intrebarea mea, imi fura curent pe undeva cand pornesc farurile sau totusi releul e dus si nu mai incarca suficient? Are cineva vreo idee? Si inca o intrebare, stiti cumva de unde pot comanda un front fender extender? Bornele le-ai verificat? Sa fie stranse, fara depuneri, sa faca bine contact...Extensie pentru aripa fata gasesti pe wemoto, sau ebay. Sa o stapanesti sanatos, si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Multumesc frumos pentru raspunsuri si urari. Cu ajutorul lui almostcyborg am dat peste linkul urmator care descrie cu lux de amanunte cum sa verific si regulatorul si bateria si voltajele care trebuie sa le am: http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/showthread.php?t=76159 deci sper sa rezolv cu informatiile de acolo. Urmeaza si pozele, insa la cat e de "frumos" afara si avand in vedere ca abia maine dimineata ii pun numere rosii, o sa fie nevoie sa mai asteptati putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Hai ca pun si eu o poza cu troaca mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 bujiile iridium pe care le aveam aratau urat de tot, am pus bujii normale cr9eh-9, pe care le aveam la indemana, nu erau noi, dar aratau mult mai bine dect cele iridium : cand e rece motorul se vad diferente notabile turatie mai scazuta cu normale la relanti, accelerare si luat mana de pe acceleratie scad turele prea jos si da in balbaiala. concluzia mea : la motorul rece iridium mult mai bun cand se incalzeste motorul, isi mai revin cele normale, dar tot nu ajung la iridium. Prefer iridium. pentru 20-30 lei in plus o data la 2-3 sezoane, nu cred ca merita sa pun normale. scria cineva mai sus ca daca in manual scrie de bujii normale sa pui normale. ma gandeam daca in 98 erau bujii iridium, ca sa poate scrie aia in manual sa pui iridium. se schimba greu bujiile astea.iti trebuie cheie speciala?sa nu ma apuc si dupa aia sa vad ca nu mai stiu ce imi trebuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 28, 2012 Admin Share Postat Mai 28, 2012 (editat) Mai, tu esti de-o inocenta criminala.. Ma ingrozesc la gandul ca ai fost parca pina in Siria cu mobra si tu nu stii nici cum arata o cheie de bujii..! VCred ca o sa traiesti 100 ani ca popa.. PS;Pentru bujii iti trebuie in general o tubulara mai lunga, majoritatea bujiilor sunt ingropate in chiuloasa. Mergi la un magazin care vinde scule si ia-ti un set de chei de bujii, mai multe marimi.. Editat Mai 28, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 se schimba greu bujiile astea.iti trebuie cheie speciala?sa nu ma apuc si dupa aia sa vad ca nu mai stiu ce imi trebuia. o cheie mai lunga.(parca de 17) cum zice l.u.v sunt ingropate bine cele dinspre sa sunt mai ok de schimbat. cele din fata, mai dificil, trebuie sa rabatezi radiatorul de ulei, eu a trebuit sa scot plasticul dintre carene, din spatele rotii, sa rabatez mai mult radiatorul. am vazut la cineva o cheie de bujii foarte foarte misto, brat sarpe. Cu aia le schimbi imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 o cheie mai lunga.(parca de 17) cum zice l.u.v sunt ingropate bine cele dinspre sa sunt mai ok de schimbat. cele din fata, mai dificil, trebuie sa rabatezi radiatorul de ulei, eu a trebuit sa scot plasticul dintre carene, din spatele rotii, sa rabatez mai mult radiatorul. am vazut la cineva o cheie de bujii foarte foarte misto, brat sarpe. Cu aia le schimbi imediat. si Gomez puncteaza din nou. Un raspuns la obiect ce nu mai naste alte intrebari. mi am imaginat eu ca nu e chiar asa usor ca la bmw sa schimbi bujiile astea,si mi am imaginat bine. mersi inca o data. azi mi am bagat motoreta in casa si mi am montat parbrizul nou de la MRA. pe langa ala zero gravity,araata ca un poponeata. sa terminat cu look ul agresiv. sper insa sa faca ceva treaba si sa protejeze la vant mai tare de 150 .a.i sa aud muzica din casti. Mai, tu esti de-o inocenta criminala.. Ma ingrozesc la gandul ca ai fost parca pina in Siria cu mobra si tu nu stii nici cum arata o cheie de bujii..! VCred ca o sa traiesti 100 ani ca popa.. PS;Pentru bujii iti trebuie in general o tubulara mai lunga, majoritatea bujiilor sunt ingropate in chiuloasa. Mergi la un magazin care vinde scule si ia-ti un set de chei de bujii, mai multe marimi.. ai noroc ca te cunosc ce surpriza cu tine pe forumul asta. cum le spuneam si celor de aici cei de pe forumul bmw sunt dornici de informare si de desoperiri, noi. in urma unor experiente mi am dat seama ca sunt destul de destept sa mi dau seama la ce sunt prost,asa ca daca e ceva mai complex apelez la oameni care au mai facut asta. si nu era Siria ci Iordania,un pic mai departe. Acum pregatesc o Tunisie sau un Cap Nord,asa senil cum sunt am doua facute de mine, in stadiul de placute electronice mai am doua cumparate unul e pe motor unul e scos si sta am pus ventilator de sursa pe ala nou. tocmai am comandat bujii iridium CR9EHIX - 9 50 de ron bucata. de pe www.motodiscount.ro nu mi ai raspuns daca imi vinzi si mie un releu din asta sa am de rezerva. cel mai ieftin l am gasit pe ebay in italy http://www.ebay.it/itm/REGOLATORE-DI-TENSIONE-HONDA-VFR-FI-800-ANNO-1998-1999-V7-143-/140670718583?pt=Ricambi_e_Accessori_Scooter&hash=item20c0a0d277#ht_4216wt_1037 si ma ajuti sa mi pui si mie un ventilator din ala de sursa...vin la tine cu un bax de bere ce zici? si Gomez puncteaza din nou. Un raspuns la obiect ce nu mai naste alte intrebari. mi am imaginat eu ca nu e chiar asa usor ca la bmw sa schimbi bujiile astea,si mi am imaginat bine. mersi inca o data. azi mi am bagat motoreta in casa si mi am montat parbrizul nou de la MRA. pe langa ala zero gravity,araata ca un poponeata. sa terminat cu look ul agresiv. sper insa sa faca ceva treaba si sa protejeze la vant mai tare de 150 .a.i sa aud muzica din casti. ai noroc ca te cunosc ce surpriza cu tine pe forumul asta. cum le spuneam si celor de aici cei de pe forumul bmw sunt dornici de informare si de desoperiri, noi. in urma unor experiente mi am dat seama ca sunt destul de destept sa mi dau seama la ce sunt prost,asa ca daca e ceva mai complex apelez la oameni care au mai facut asta. si nu era Siria ci Iordania,un pic mai departe. Acum pregatesc o Tunisie sau un Cap Nord,asa senil cum sunt nu mi ai raspuns daca imi vinzi si mie un releu din asta sa am de rezerva. cel mai ieftin l am gasit pe ebay in italy http://www.ebay.it/itm/REGOLATORE-DI-TENSIONE-HONDA-VFR-FI-800-ANNO-1998-1999-V7-143-/140670718583?pt=Ricambi_e_Accessori_Scooter&hash=item20c0a0d277#ht_4216wt_1037 si ma ajuti sa mi pui si mie un ventilator din ala de sursa...vin la tine cu un bax de bere ce zici? un filmulet ce sper sa va placa.eu il admir din 3 parti a parapantistului,a motociclistului si a cameramanului din mine. de unde iau si eu suruburile ce sustin carenele?? .mai exact piulitele alea ce vin ingropate in cauciuc de se prind de carena. si o toba scurta sa nu se mai arda pasagera la picior ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Omu negru aka colegul de la bucuresti, la intrunirea de la cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 pai din ce vad esti din bucuresti daca nu ploua in weekend, ne vedem undeva pe langa manastirea casin, punem ventilatorul, si vedem si cu releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 (editat) Salutare, fiind in/cu lucru prin SUA, mi-am cumparat mai multe chestii pt mobra si ceva extra echipament. Printre altele am luat si aceste capace: http://www.motorcycle-superstore.com/1/4/77/44564/ITEM/BikeMaster-Tire-Pressure-Indicator-Caps.aspx Pt ca presiunea in pneuri este diferita firesc este, mi-am zis eu, sa iau capacele pt presiuni diferite 36 si 38 psi. Ce n-am realizat este faptul ca ele vin in pereche. Asa ca daca va dori cineva o pereche 36/38, cand ma intorc acasa, le voi oferi cu 10 leuti (sau roni cum le zice-acu'). Asfalt uscat cat mai curand - auzii c-o fost cam naspa cu ploile in ultima perioada Ok, capacelele fura deja arvunite. Bafta tuturor! Editat Mai 29, 2012 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 pai din ce vad esti din bucuresti daca nu ploua in weekend, ne vedem undeva pe langa manastirea casin, punem ventilatorul, si vedem si cu releul. iti multumesc dar w asta lucrez. lasa mi nr sa stabilim cand sa ne vedem. mersi mult. Victor Omu negru aka colegul de la bucuresti, la intrunirea de la cluj. parbrizul asta seamana cu MRA ul meu. din asta este? vad ca esti echipat de tura. nu facem nimic mai lung asa? mie mai imi trebuie cras bar si nu stiu de unde sa iau ma poate ajuta cineva? Omu negru aka colegul de la bucuresti, la intrunirea de la cluj. parbrizul asta seamana cu MRA ul meu. din asta este? vad ca esti echipat de tura. nu facem nimic mai lung asa? mie mai imi trebuie cras bar si nu stiu de unde sa iau ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Eu sunt cel ne-echipat de tura, cu vfr-u albastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat) Catzi dintre voi de pe acest topic ajung la intrunirea de la Constanta la Seawolves /index.php?/topic/677379-seawolves-bike-fest-v-mamaia-2012/ poate ne strangem acolo intr`un coltz al nostru si socializam si ne cunoastem mai mult decat pe forum Editat Iunie 1, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 pai din ce vad esti din bucuresti daca nu ploua in weekend, ne vedem undeva pe langa manastirea casin, punem ventilatorul, si vedem si cu releul. azi am fost liber printr o intamplare asa ca ne puteam vedea daca aveam nr tau se si intampla da mi numarul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Astazi am fost harnic de dimineata si-am schimbat asa: - ulei + filtru - lichid de frana pe fata / spate - lichid de ambreiaj (asta arata cel mai naspa) - lichid racire - curatat filtru aer (inca arata bine) Ce-am mai observat (si inainte si dupa): relantiul nu sta chiar bine, are fluctuatii, oare trebuie sa verific / schimb si bujiile? curatat injectoarele? (Avand in vedere ca sta pe dreapta din 2001). Inca o chestie care nu-mi place, se infierbanta al naibii in oras motorul. Pe temperaturile care-s afara (25-27 grade), prin trafic imi ajunge lejer la 98-100. Ventilatorul imi porneste abia peste 105-108 grade si nici nu mi se pare ca ajuta foarte tare. E normal sa fie asa fierbinte? La cat poate urca temperatura pana sa incep sa ma ingrijorez ? In afara, in primul meu drum facut astazi Cluj-Turda si retur, temperatura statea mult mai bine, intre 75 - 80 si-am alergat-o nitel, cu spike-uri de 160 / 170. Doamne cum trage motorul asta! Apoi, mai am o rugaminte la voi: are cineva un releu de incarcare de vanzare? Se pare ca al meu e dus, nu incarca suficient, am testat si cu o baterie noua. Sau daca nu, recomandati un anume tip de releu de pe ebay? Sa fiu sigur ca va fi in regula si am sa-i pun si un ventilator mic de calculator. Multam anticipat si trebuie sa-mi cer iar scuze, n-am apucat sa ii fac poze nici astazi insa promit, saptamana care vine, o prind in cadru neaparat Am reusit pana la urma sa-i fac si cateva poze. Mai jos vedeti cum arata un vfr din 98-99 cu 11.600 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 (editat) Vre-un vfr-ist forumist era in dupamiaza asta cu un vfr rosu(parea un '96) cu bagaje pe el prin Iasi (Sos. Pacurari) ... eram pe fuga si nu am apucat sa vad ce numar are, etc. Editat Iunie 3, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Gabitzu, belea motorul!!! da-i suportul de topcase jos, pune un capac monopost pe pasager si ala e! beton! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Catzi dintre voi de pe acest topic ajung la intrunirea de la Constanta la Seawolves /index.php?/topic/677379-seawolves-bike-fest-v-mamaia-2012/ poate ne strangem acolo intr`un coltz al nostru si socializam si ne cunoastem mai mult decat pe forum eu ajung poate plecam chiar impreuna din B hai sa ne auzim la tel 0724131953 Astazi am fost harnic de dimineata si-am schimbat asa: - ulei + filtru - lichid de frana pe fata / spate - lichid de ambreiaj (asta arata cel mai naspa) - lichid racire - curatat filtru aer (inca arata bine) Ce-am mai observat (si inainte si dupa): relantiul nu sta chiar bine, are fluctuatii, oare trebuie sa verific / schimb si bujiile? curatat injectoarele? (Avand in vedere ca sta pe dreapta din 2001). Inca o chestie care nu-mi place, se infierbanta al naibii in oras motorul. Pe temperaturile care-s afara (25-27 grade), prin trafic imi ajunge lejer la 98-100. Ventilatorul imi porneste abia peste 105-108 grade si nici nu mi se pare ca ajuta foarte tare. E normal sa fie asa fierbinte? La cat poate urca temperatura pana sa incep sa ma ingrijorez ? In afara, in primul meu drum facut astazi Cluj-Turda si retur, temperatura statea mult mai bine, intre 75 - 80 si-am alergat-o nitel, cu spike-uri de 160 / 170. Doamne cum trage motorul asta! Apoi, mai am o rugaminte la voi: are cineva un releu de incarcare de vanzare? Se pare ca al meu e dus, nu incarca suficient, am testat si cu o baterie noua. Sau daca nu, recomandati un anume tip de releu de pe ebay? Sa fiu sigur ca va fi in regula si am sa-i pun si un ventilator mic de calculator. Multam anticipat si trebuie sa-mi cer iar scuze, n-am apucat sa ii fac poze nici astazi insa promit, saptamana care vine, o prind in cadru neaparat Am reusit pana la urma sa-i fac si cateva poze. Mai jos vedeti cum arata un vfr din 98-99 cu 11.600 km cum poate sa arate frate.... unde l ai gasit asa de intretinut? cat te a costat? da ne mai multe detalii acum ca ai ajuns in centrul atentiei.lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Si uite cum arata un VFR '99 la suta de mii. Deci exista cifra aia 1 in fatza. De 2 nu are loc...deci peste inca 100.000 o sa se reseteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 @gabitzu BETON arata ! felicitari ! Preventiv poti schimba bujiile. eu mi-as face griji pentru cauciucuri, in caz ca sunt si ele din 2001. deja sunt plastic. prin oras 98-102-103 grade(la 102-103 porneste ventilatorul). cam asta e la mine temperatura. 108 nu bun. in afara 75-80. Releu de incarcare eu mi-am luat de aici : David Silver Spare Parts Am inteles ca si cele ELECTREX ar fi bune, dar nu am avut, nu stiu. @zis_ungureanu scuze, am fost plecat weekendul asta, am facut o bucatica de transfagarasan, din pacate partea proasta a lui cam asa arata asfaltul - Video Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Gabitzu, belea motorul!!! da-i suportul de topcase jos, pune un capac monopost pe pasager si ala e! beton! Am deja si capacul monopost original, sta in topcase. Am sa-ti urmez sfatul si-am sa-l montez. cum poate sa arate frate.... unde l ai gasit asa de intretinut? cat te a costat? da ne mai multe detalii acum ca ai ajuns in centrul atentiei.lol Motorul e adus din Italia, abia am scos numere rosii la el, trebuie sa-l inmatriculez. Un singur proprietar in acte, nascut in 49, cica ar fi inchis din 2001, timp in care motorul a stat intr-un garaj. O fi facut omul ceva urat, cel de la care l-am cumparat eu, Viktor din Nadlac, mi-a spus ca ar fi inchis pe 15 ani si motorul a fost vandut prin procura de avocatul lui. In cartea de garantie, motorul are revizia de 1000 km, cea de 6000 km in 06.2000 si-atat. Ca pret, ne-am inteles la 2250 €, eu zic c-am facut o afacere buna. L-am desfacut putin inainte sa-l iau, inca era praf prin anumite locuri la interior de-un deget, se vad km reali in starea in care se prezinta si interiorul. @gabitzu BETON arata ! felicitari ! Preventiv poti schimba bujiile. eu mi-as face griji pentru cauciucuri, in caz ca sunt si ele din 2001. deja sunt plastic. prin oras 98-102-103 grade(la 102-103 porneste ventilatorul). cam asta e la mine temperatura. 108 nu bun. in afara 75-80. Releu de incarcare eu mi-am luat de aici : David Silver Spare Parts Am inteles ca si cele ELECTREX ar fi bune, dar nu am avut, nu stiu. Multumesc Gomez. Gume deja mi-am cumparat, asteapta sa le schimb. Desi nici astea din 98 inca nu stau rau, am tras ieri o plimbare pe Meses (Zalau) si au facut fata cu brio. O sa ma uit sa-i schimb si bujiile, nu-mi place ca porneste la a 2-a cheie sau la prima daca ii dau sprit. Cat priveste temperatura, nu stiu ce sa zic, tocmai de asta i-am schimbat si lichidul de racire. Zilele astea n-a mai ajuns la 108 insa daca ma invart prin oras mai mult, la stilul de mers al ardelenilor si aglomeratie, fara 104-105 grade nu scap. Imi porneste si ventilatorul insa nu-l raceste asa bine. In exterior, sta cum zici tu, 75-80. O sa-mi comand si releul de incarcare, momentan merg doar cu pozitiile aprinse si cu ochii in toate partile, daca aprind farurile imi scade bateria Apropo, Gomez, parca citisem ca tu ti-ai pus bujii iridium nu? Cumva codul e asta CR9EHIX-9? Le-ai luat tot de pe davidsilverspares? Cum e cu transportul la baietii astia? Pfuai cate intrebari pot sa pun Dau o bere cand ne vedem Editat Iunie 5, 2012 de gabitzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 da, iridium, nu de la david. de aici din romania. Link bujii dar s-au scumpit din ce vad eu am dat 50 de lei bucata, acum sunt 59 transportul la david s-a facut cam nasol. nu mai trimit decat cu curier, si ala costa. ideal e sa se aedune mai multi sa cumpere mai multe produse. inainte era cu posta, dar au fost probleme. la mine s-au pierdut manetele de frana si ambreiaj. mi-au trimis altele si am platit doar transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Si uite cum arata un VFR '99 la suta de mii. Deci exista cifra aia 1 in fatza. De 2 nu are loc...deci peste inca 100.000 o sa se reseteze deci al meu daca arata 33 000 km e clar ca are 133 000. nici nu stiu daca sa ma mandresc sau sa fiu ingrijorat.lol Catzi dintre voi de pe acest topic ajung la intrunirea de la Constanta la Seawolves /index.php?/topic/677379-seawolves-bike-fest-v-mamaia-2012/ poate ne strangem acolo intr`un coltz al nostru si socializam si ne cunoastem mai mult decat pe forum vezi ca eu o sa plec de vineri dimineata cu duba , dar la Galati ca e un concurs de paramotoare o sa vin si la Mamaia cu sculele de zbor sa ma dau pe deasupra plajei. poate zbor si niste clienti asa ca ne vedem duminica. daca tot sunt 2 evenimente alaturate de ce sa nu le combin pe amandoua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.