Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

cam atat costa :

https://www.davidsilverspares.co.uk/VFR800FIW-1998/part_23764/

https://www.davidsilverspares.co.uk/VFR800FIW-1998/part_23765/

 

+TVA de englezi + transport

 

nush daca vin la arc

 

am sa incerc sa ajung miercuri. dar raman cu joia la carol.

 

am eu toba la '98

Editat de GoMeZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pt mr.magic: Diferenta este ca la 06-09 VTEC-ul intra in functiune la 6800rpm cand, teoretic, cuplul este ceva mai mic si tranzitia n-ar mai fi asa violenta ca la 02-05; un Power Commnader vindeca "problema" plus instabilitatea motorului la turatii mici si daca-i si un PCV atunci se fac harti pt fiecare treapta de viteza (ceea ce-i cool!!!).

 

Discutam cu cineva care imi zicea ca multi au patit-o pe curbe cand intra vtec-ul au pierdut controlul neasteptandu-se la surplusul de putere ... m-am contrazis, eu in general tin gazul constant pe curbe iar daca intra la iesirea din curba nu poate decat sa ma bucure.

 

Pana imi vine moto nu pot decat sa-mi inchipui cum se simte .. mersi oricum de explicatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutam cu cineva care imi zicea ca multi au patit-o pe curbe cand intra vtec-ul au pierdut controlul neasteptandu-se la surplusul de putere ... m-am contrazis, eu in general tin gazul constant pe curbe iar daca intra la iesirea din curba nu poate decat sa ma bucure.

 

Pana imi vine moto nu pot decat sa-mi inchipui cum se simte .. mersi oricum de explicatii.

 

E culmea sa mergi cu motorul personal si sa te surprinda vtec-ul cand intra, parca s-ar fi suit de ieri pe el.

Eu vad mai degraba asta ca pe un avantaj ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E culmea sa mergi cu motorul personal si sa te surprinda vtec-ul cand intra, parca s-ar fi suit de ieri pe el.

Eu vad mai degraba asta ca pe un avantaj ...

 

Asta e sora cu glumele pe sema vtec-lui .. :lol:

 

2360822217_bc02a24eaf.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ... omiti ceva destul de important ...

La cbs, corect s-ar putea sa trebuiasca sa renunti, dar la abs nu cred ca e nevoie; nu stiu daca se pot pune etrierii de cbr 1100, vad ca sunt in 3 pistonase, flotanti ... asa nu ar trebui sa renunti nici la cbs

 

Eu ma inteleg bine si cu CBS-ul si d'aia nu vreau sa renunt la el. Oricum sunt multumit cum franeaza pt felul in care merg eu (fara accelerari tari si franari line cam la o masina pt a favoriza consumul mic; rar ma apuca "turatul" si asta de obicei sa nu rugineasca vtec-ul) :crack: O sa casc gura si pe la cbr 1100 (trebuie sa gasesc un manual service) si o sa vad...

 

Pt. "mr.magic": vtec-ul surprinde nu in curba ci la iesire atunci cand se (sau cel putin cum unii) accelereaza tare si cand intr-adevar poate deveni putin problematic. In mod normal acceleratia (cum o spune si K. Code) se deschide usor si constant iar mai mult abia cand se aj pe linie dreapta. Dar mai bine sa incerc sa explic ce face vtec-ul si de ce pt unii-i problema: vtec e ceva de genul unui intrerupator care activeaza si dezactiveaza 2 din cele 4 valve de pe cilindru. Aceasta se face cu ajutorul unor pini actionati hidraulic cu comanda data de calculator (ECU) prin intermediul unei valve. Toate bune pana aici dar pt a face activarea, ca si la schimbarea treptelor de viteza fara ambreiaj, este necesara o usoara reducere a turatiei (asta-i facuta automat de ECU) dupa care este redat controlul gazului catre utilizator/motociclist. Insa aici e schepsisul: odata cu redarea controlului turatiei motorul capata si ceva mai mult "suflu" de putere care, combinat cu momentul/secunda precedent/a de reducere a turatiei si functie de cat de mult este deschis gazul/acceleratia, face sa se simta mult controversatul soc. Vtec-ul este pt unii o chestie buna iar pt altii o inutilitate sau o prostie; parerile sunt impartite iar eu fac parte din prima categorie pt ca pot merge cu viteze putin peste cele legale si sa am consum decent (in jur de 5 sau mai putin in conditiile in care am 3 genti si parbriz touring). Cand vreau cat de cat sportivitate, normal ca salta si consumul :smoke: Revenind insa la vtec: cei mai multi posesori fie stiu sa tina deoparte de turatia de tranzitie a vtec-ului pe curbe, fie actioneaza gazul mai cu simt de raspundere/atentie sau, cum am facut eu, isi pun Power Commander si scapa de cea mai mare parte de griji (in asta incluzand si mersul zmucit la turatii de sub 2500).

 

Pt. "zis_ungureanu": am luat PCV-ul si Autotune-ul de la user-ul metricmotion (/index.php?/user/65068-metricmotion/) in decembrie anul trecut la preturile de mai jos (nu mai stiu ce rate de schimb au fost atunci pt a face conversie in $ sau E):

DynoJet Power Commander V 16-005 = 1294 RON

Autotune Kit Wideband O2 Sensor AT-200 = 828 RON (un singur senzor - modelul recomandat VFR-ului)

Teoretic pt modelul meu PCV-ul nu ar merge dar asta doar pt ca ai' de la dynojet vor inca sa vanda produsele mai vechi gen PCIII USB. Pt tine insa fa o intrebare (eu am conversat prin PM) si vezi care si cum sta treaba cu metricmotion.

De placute nu stiu ce sa zic pt ca nu le-am schimbat si nici nu au (inca) nevoie la felul cum merg eu; plus ca vfr-ul are o frana de motor destul de meseriasa, ceea ce face rara folosirea franei la viteze peste 30 km/h.

 

Pt. "Ice-D": vtec-ul are ca hiba mare partea electrica si mai bine zis faptul ca-i subdimensionat circuitul de incarcare. Se rezolva fie ducand un/niste extra fir/e de la regulator la baterie (intercaland o siguranta deobicei de 30A), fie asa http://www.wiremybike.com/product_info.php?cPath=1_17&products_id=267&osCsid=aa58420f0ad6fde584e87e33d1129f13 (asa mi-am luat si urmeaza sa-l pun pe bicla), fie schimband regulatorul cu unul mos-fet (care genereaza curent doar atat cat i se cere - spre deosebire de cel stock care merge tot timpul full power si se incalzeste de-l ia dracii; vfr-urile de pana-n 2002 cu regulatorul montat sub sa se prajesc/prajeau si multi si-au pus ventilator de PC pe ele) care insa-i mult mai scump. O alta mica probl este, asa cum am zis mai sus, mersul impiedicat la turatii de pana-n 3000 cauzat de sistemul de reducere a emisiilor (Emissions - PAIR - System) - se vindeca prin blocarea fie a furtunelor fie asa https://tpoparts.com/cat093/index.php?route=product/product&path=91_100&product_id=49 (momentan eu am blocate furtunele si scos conectorul di valvula de aer; intr-o sapt ajung in state si acolo trebuie sa-mi vina si placutele din link-ul precedent). Eliminarea senzorilor de oxigen (O2) pot ajuta si ei dar fara PC va creste nitel mai mult consumul (facui dar renuntai la asta inainte sa iau PCV-ul). Alta hiba electrica la modelele de pana-n 2005 era prajitul unui contact de masa la unul din conectorii din stanga fata datorita subdimensionarii cablului - remediul a fost fie dosul la service si schimbat mocca harnasamentul fata fie adaugarea unul fir mai gros cu conector mai sanator in paralel. O alta hiba este supraincalzirea oolelor vara dar la asta nu-i stiu remediul (toata iarna cat umblai cu ea n-avui probleme ci din contra :wink: ). Altfel pt unii-i vfr-ul e motorul perfect, pt altii o jucarie putin mai scumpa (mai ales daca are si abs) desi nu la fel de scumpa ca europenele, iar pr altii-i o inutilitate cu variante mai bune existente pe piata.

 

 

Aaaaa, abia astept sa aj si eu acasa sa calaresc si sa mesteresc la bicla... :wave:

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe forumul posesorilor de VFR din Italia ai incercat?

Sad but true.... :unsure: ...Nu, nu tiu unde se "forumizeaza" italienii. Singurul forum de gen pe care il vizitez e vfrd.com. Daca stii unde ar mai trebui postat poti sa o faci, sau daca vrei imi spui si postez eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Sunt in sapaturi dupa VFR 800 si oscilez intre 2 exemplare, un 2002 si un 2003, care arata 21 000 respectiv 30 000 pe bord.

Puteti sa-mi spuneti la ce sa ma uit specific la un VFR second ? Dincolo de semnele evidente de cadere, lovire, ce altceva urmaresc cand vizionez asa ceva ?

 

Am avut experiente doar pe 4L si 2V, 4V e noutate absoluta si am nevoie de niste sfaturi.

 

Merci anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Sunt in sapaturi dupa VFR 800 si oscilez intre 2 exemplare, un 2002 si un 2003, care arata 21 000 respectiv 30 000 pe bord.

Puteti sa-mi spuneti la ce sa ma uit specific la un VFR second ? Dincolo de semnele evidente de cadere, lovire, ce altceva urmaresc cand vizionez asa ceva ?

 

Am avut experiente doar pe 4L si 2V, 4V e noutate absoluta si am nevoie de niste sfaturi.

 

Merci anticipat

 

ascult-o daca tzacane intinzatoarele lantului de distributie, e un sunet ca si cum ar fi un pitic inauntrul ei ce da cu cheia sa iasa afara.

asta cu 30 000 Km sau cu atat mai mult 21 000 mie imi suna ciudat eu am facut 20 000 in 2 ani si fara plimbari prea lungi dar ma rog

 

mai trebuie verificata instalatia electrica cum specifica si Ciprinakos mai sus sunt niste fire subdimensionate ce fac surprize

unora la aprinderea farurilor le-a murit motocicleta in drum.

 

in rest clasicele vizibile

starea tehnica a kitului de lant,

placute frana

cand au fost schimbate?

ulei motor

baterie

ulei furca

buji

filtru aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujii ! berbecule !

 

astazi am sa ajung in parcul carol pe la 19:00 - 19:30

o sa mai vina sigur un vfr 99 galben, si probabil cel negru cu "bujile" :) impreuna cu puiul hornet:)

 

asteptam si alti posesori, sau viitori posesori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca parerile are sa fie din nou impartzite :)) ( ca nu aveam nevoie,ca nu trebuie, ca cuiva nu ii place si asa mai departe :)) ) dar mie imi place cum a iesit sunt multumit de cum le`am asezat si parca as mai avea nevoie de o instalatie de HID 6000k sa se "pupe" liminile intre ele,dupa mai bine de 6 ore de munca cam asa ceva am realizat :D

( in realitatea lumina este mai buna decat in poze )

 

bujii ! berbecule !

 

astazi am sa ajung in parcul carol pe la 19:00 - 19:30

o sa mai vina sigur un vfr 99 galben, si probabil cel negru cu "bujile" :) impreuna cu puiul hornet:)

 

asteptam si alti posesori, sau viitori posesori.

Din pacate astazi nu ajung tot din cauza serviciului (lucrez in ture) dar intr`una din viitoarele intalniri sunt sigur ca am sa ajung sa ne cunoastem :cheers: toate cele bune

post-14727-0-30052500-1341495392_thumb.jpg

post-14727-0-98111600-1341495399_thumb.jpg

post-14727-0-03662900-1341495410_thumb.jpg

post-14727-0-49205400-1341495416_thumb.jpg

post-14727-0-18380000-1341495432_thumb.jpg

post-14727-0-46236500-1341495438_thumb.jpg

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca parerile are sa fie din nou impartzite :)) ( ca nu aveam nevoie,ca nu trebuie, ca cuiva nu ii place si asa mai departe :)) ) dar mie imi place cum a iesit sunt multumit de cum le`am asezat si parca as mai avea nevoie de o instalatie de HID 6000k sa se "pupe" liminile intre ele,dupa mai bine de 6 ore de munca cam asa ceva am realizat :D

( in realitatea lumina este mai buna decat in poze )

 

 

Din pacate astazi nu ajung tot din cauza serviciului (lucrez in ture) dar intr`una din viitoarele intalniri sunt sigur ca am sa ajung sa ne cunoastem :cheers: toate cele bune

[/quo

 

 

Pe faza de mica ( de intalnire ) ai HID sau sunt halogen ca in poze lumina pare cam rece.

Eu am facut gresala parerea mea sa cumpra HID pt faza mare dar mi se par inutile si in plus consuma asa de mult la pornire ca daca faci greseala sa dai flashuri fara sa se fi incalzit, in prealabil, stafidesc bateria si moare motorul.

am pus 4300 K de 55 W

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurta am HID(Xenon 35W,6000 K),faza lunga am lasat becurile orginale(pt flasuri),gresalata este ca ai cumparat instalatia de 55 W,crede`ma ca una de 35 de W lumineaza la fel.....si asta reau sa fac si pt proiectoare sa caut o instalatie de 35W 6000k cu drosarele slim pt moto,becuri H3

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurta am HID(Xenon 35W,6000 K),faza lunga am lasat becurile orginale(pt flasuri),gresalata este ca ai cumparat instalatia de 55 W,crede`ma ca una de 35 de W lumineaza la fel.....si asta reau sa fac si pt proiectoare sa caut o instalatie de 35W 6000k cu drosarele slim pt moto,becuri H3

 

Din pacate in urma unui incident a trebuit sa schimb farul stang am avut ocazia sa il iau mai ieftin din america astfel ca m-am trezit cu surpriza ca americanii mai destepti creandu-se au pus soclu de H4 pt faza mica

fata de becurile originale care sunt H7

pe faza mare sunt H7 amandoua

dar ideea e buna cu 35W voi vorbi cu dealerul de lumini sa le schimb si sper sa gasesc un adaptor de la H4 la H7

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, sunt si eu proaspat posesor de vfr din 2004. Am si eu o intrebare...probabil s-a mai discutat, dar cum topicul are 400 de pagini, mai dificil de gasit: cum se monteaza crashpad-uri? Stiu ca e mai dificil dar am vazut asa ceva facut, poate are cineva deja facut si ma ajuta cu informatii: ce model de crashpad si suporti se potrivesc, ce fel de prinderi, unde se fixeaza, cum trebuie decupate carenele, etc

Mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca se vorbeste despre xenoane, ma bag si eu cu sfaturi:

- daca vreti sa bagati xenon pe faza scurta, realizati sau cumparati un circuit de intarziere (5-7 secunde)a unuia dintre becuri - in felul acesta curentul de pornire/aprindere este mai putin stresant pt circuitul electric, avand in vedere ca faza scurta se aprinde la punerea contactului;

- pt a fenta ultima parte a declaratiei de mai sus, puteti monta un intrerupator care sa taie alimentarea releului de actionare a fazei scurte si, in felul acesta, sa aprindeti luminile abia dupa ce porniti efectiv motorul - daca va faceti griji ca n-aveti suficienta lumina de pozitie, puteteti pune niste led-uri mai sanatoase ('ii plin ebay-ul) in locul beculetelor alea de vin in nasul/josul farurilor; eu asa am facut si sunt linistit ca nu pun bateria in genunchi atunci cand pornesc motorul plus ca asa nu-i nevoie ca bateria sa fie in top shape;

- pt flash-uri puteti un xenon si sa lasati un bec normal pe faza lunga (becul normal, avand o culoare mai calda, va fi mai usor vizibil pe ceata);

- dac-aveti apucaturi de manelisti, ca mine, puneti culori diferite :crack:

- nu in ultimul rand, cei ce si-au pus xenoane singuri au vazut ca firele sunt cam subtirele dupa parerea mea. Altii (si urmeaza sa fac si eu aceeasi chestie) au tras circuit separat de putere pt a preveni pierderile de curent si parlirea conectorilor subdimensionati. In acest caz se vor putea monta si instalatii de putere mai mare fara probleme (gen 55W)

Probabil nu-i nevoie dar am sa mentionez totusi faptul ca "buba" instalatiilor cu xenon este absorptia mare de curent la pornire, mai alse la cele cu balast-uri non-slim. Sunt recomandate cele slim datorita gabaritului problematic pt moto, ca au un curent absorbit (ceva) mai mic decat cele normale la pornire dar si tensiunea furnizata becului xenon dupa faza de pornire este mai constanta ca la cele normale.

 

Bag si eu cateva poze cum arata trebusoara la mine plus, pt cei ce vor sa-si faca singuri, o schema simpla si ieftina (pana-n 5 roni) a schemei de intarziere de-o folosesc eu. Timpul de intarziere dorit dicteaza valoarile R & C iar calculul este f simplu de facut folosind formula din schema. Am folosit diode 4007 (ca n-aveau 4001), condensatorul de 220 micro iar valoarea rezistorului nu mi-o amintesc. Ca releu poate fi folosit orice releu banal de la un magazin auto. Oare pt reinnoirea ITP-ului o sa-mi scartaie baietii pt xenoane?!?!?!

 

Ca fapt divers: urmeaza sa-mi montez un home made ungator de lant cu actionare semi-automata folosind pompa de spalat parbriz. Schema este una asemanatoare celei de mai sus cu mici variatii in sensul ca pot seta timpii de on/off. Pt ca timpul de ungere ar trebui sa difere la mersul in si inafara orasului, ca "inovatie" am bagat un comutator cu rezistente de valori diferite pt R2 schimband astfel timpii de off time de la 2 la 7 minute. Acu' ramane sa ma scarpin in cap cum sa pun cap la cap partile mecanice si furtunele :unsure: (o sa vad cum facura si altii p'aci pe forum).

post-41410-0-80705900-1341853479_thumb.jpg

post-41410-0-90178500-1341853687_thumb.jpg

post-41410-0-06291200-1341854396_thumb.jpg

post-41410-0-35562600-1341855055_thumb.png

post-41410-0-45910500-1341855552_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seama cati dintre voi care tot vorbiti de xenon ati mers noaptea mai mult de 200 km ????? lasatile cum sunt din fabrica este suficienta riscurile sunt prea mari de a rmanae in drum din cauza unei improvizaiiiiii .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mers noaptea C-ta - Buzau si intors cu becurile normale si cu xenon. Diferenta-i de la cer la pamant (daca mi se permite sa spun asa). Cu becurile normale era ok dar cu xenoanele vad aproape ca un tir (faptul ca am cate 2 becuri pe fiecare faza ajuta mult). Multi imi dau flash-uri cand vad ca merg cu cele 2 lumini pe faza scurta (majoritatea motoarelor au una) dar le trece repede dupa ce le bag si pe cele de faza lunga. Inca n-am experimentat mers noaptea pe ploaie ci doar iarna iarna timpurie (placeri maxime sa alergi cu 140 pe autostrada si cu 2 grade Celsius).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mers noaptea C-ta - Buzau si intors cu becurile normale si cu xenon. Diferenta-i de la cer la pamant (daca mi se permite sa spun asa). Cu becurile normale era ok dar cu xenoanele vad aproape ca un tir (faptul ca am cate 2 becuri pe fiecare faza ajuta mult). Multi imi dau flash-uri cand vad ca merg cu cele 2 lumini pe faza scurta (majoritatea motoarelor au una) dar le trece repede dupa ce le bag si pe cele de faza lunga. Inca n-am experimentat mers noaptea pe ploaie ci doar iarna iarna timpurie (placeri maxime sa alergi cu 140 pe autostrada si cu 2 grade Celsius).

 

Flash-uri primesti mai degraba din cauza ca deranjezi cu lumina, nu din cauza ca ar vedea cineva ca ai 2 faruri aprinse pe faza scurta. Deranjezi si cu sistemul original, daca e reglat prea sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm, maybe... Eu mi-am reglat farurile sa bata in jos (faza scurta faca o linie faina de lumina chiar daca am xenon) dar stand acum si gandindu-ma, la viteza gentile laterale si posterioara cam opun rezisttenta si-mi salta nasul biclei :lol: . Oare asta sa fie cazul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...