Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Gomez e gata YORI?

in curand... in curand.... :) abia astept, la naiba !!!

azi i-am luat antigel si 4 l de ulei repsol racing 10w40

maine ma duc la tudor sa dau carenele jos, sa schimb radiatoarele, pun antigel, schimb ulei

vineri ma duc la dinamita brothers sa vad poate reusesc ei sa imi faca un suport sa pun gentile laterale

iar cand termin cu gentile, ma duc la motosoft, unde si-a vospit kinderul sa o vopsesc si eu, cat o sa stea la vopsit, o sa ii fac farurile negre :D

 

dupa care o sa montez tot la loc, sa ii pun suruburile negre luate din state :) si stopul cu leduri si manetele de frana/ambreiaj, si semnalele noi

si gata...

nu stiu cat dureaza un vopsit... dar sper sa nu dureze mai mult de o sapt ca nu mai am rabdare... si cat sta la vopsit poate ii fac o vizita si lui.... darian parca ii zice, nu? tipul cu sheile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

no, no, no, lasa-l pe Darian si fa mai bine o programare la baiatul asta din Timisoara: moto_dan. Uite ce face el: /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/ La pag 3 vei putea vedea cum arata seaua de pe mana lui Darian si cum arata acum, si pe sub invelis.

 

Proiect in desfasurare:

post-41410-0-59488200-1366235482_thumb.jpg

post-41410-0-42683100-1366235495_thumb.jpg

Jegul este de la iesirea de sambata, angel eyes albastru, devil eye rosu si led strip-ul galben - din poza nu se disting pt ca-i camera naspa... mai am inca de lucru si ajustat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in curand... in curand.... :) abia astept, la naiba !!!

azi i-am luat antigel si 4 l de ulei repsol racing 10w40

maine ma duc la tudor sa dau carenele jos, sa schimb radiatoarele, pun antigel, schimb ulei

vineri ma duc la dinamita brothers sa vad poate reusesc ei sa imi faca un suport sa pun gentile laterale

iar cand termin cu gentile, ma duc la motosoft, unde si-a vospit kinderul sa o vopsesc si eu, cat o sa stea la vopsit, o sa ii fac farurile negre :D

 

dupa care o sa montez tot la loc, sa ii pun suruburile negre luate din state :) si stopul cu leduri si manetele de frana/ambreiaj, si semnalele noi

si gata...

nu stiu cat dureaza un vopsit... dar sper sa nu dureze mai mult de o sapt ca nu mai am rabdare... si cat sta la vopsit poate ii fac o vizita si lui.... darian parca ii zice, nu? tipul cu sheile.

Astept sa vad finalul. Cat despre sa eu sunt de parere cu ciprinakos. Vb cu moto_dan ca eu urm topicul lui si am obs ca face treaba buna si profi, eu tot la el vreau sa o trimit dar vreau sa mai fac km cu ea sa vad cum o modific.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

350 km cu un plin. Media pe care am scos-o anul trecut in concediu (4,500 km prin Europa) a fost de 4,9-5,1 L / 100 km. Da, stiu, de necrezut. Mers aproape constant cu 120 km/h in afara si 55-65 km/h in orase, 2 genti laterale (39kg ambele), tankbag si doi pasageri.

Toate filtrele schimbate, rulmenti noi, cauciucuri noi cu presiunea potrivita, trepte corespunzatoare de viteza, fara ruperi de ritm. Asta e rezultatul ;)

 

P.S. : Am verificat inca o data listele de anul trecut cu informatiile stranse despre tura si am facut 2 mici corecturi la viteze si kg transportate.

 

cum ai reusit, nu m-am putut abtine

Sincer sa fiu, nu stiu. Eu am prezentat doar datele si conditiile in care am reusit sa obtin consumul asta. Si pt mine a fost neasteptat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omunegru22, cred ca dragos1972 nu facea referire la cum ai reusit sa scoti acel consum, ci la faptul ca ai scris ca ai facut consumul cu "doi pasageri", ceea ce inseamna ca ati fost 3 pe motocicleta, pilot si 2 pasageri :))

Editat de danutu_m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehhh se mai intampla sa scrii si prostii, se subintelege :) ca doar el cu pasager, de oboseala o mai iau si eu pe aratura cate o data....

Asa On Topic acum :) v`am mai arata poza asta sau doar m`am "laudat" cu ea doar pe facebook ca tot am dat de ea prin calc :)

post-14727-0-52122500-1366307340_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza-i nitelus cam veche. Astfel de atasament faceau unii in Australia parca dar era f scump. Ca alternativa ar fi astia:

http://c-way.com.ua/index.php

Pt ca nu stiu rusa n-am idee ce si cat coasta pe la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In seara asta sunt extrem de happy. M-am urcat pe vfr dupa ce sta de vreo catea luni in garaj/service pentru revizia de 50000 de km si modificari optionale :D.

 

Pot sa zic ca a fost o tura scurta geniala, motocicleta e perfecta acum (cel putin pentru mine) si in opinia mea asa ar fi trebuit sa fie din fabrica (cu exceptia ghidonului, care e o optiune personala).

 

- furca USD merita toti banii, unii ar zice ca i-am aruncat degeaba si ar fi mers niste solutii mai ieftine, dar daca sunt multumit si fericit consider ca merita si ultimul banut. E clar mult mai agila acum, se lasa pe curbe mult mai usor, cel putin asta mi-am dat seama dintr-o tura de 1 km maxim pentru ca nu e chiar 100% gata.

- pozitia e perfecta pentru mine cu ghidon inalt, i-a sporit putin si handling-ul.

- a meritat inlocuirea pastilelor de la supape care nu erau in tolerante, la fel si curatarea + sincronizarea carburatoarelor

- inca nu mi-am facut o parerea asupra franei fata pentru ca nu e gata, abia astept weekendul

 

Desigur parerea generala de fericire e posibil sa fie datorata cumului de facotir furca usd + ghidon + anvelope Michelin pilot road 3 (care mi se par geniale), transformand-o in mobra perfecta pentru mine.

Urmeaza schimbarea amortizoului spate cu unul de 929, retapitarea seei, montarea unui kit bixenon si poate la un moment dat repararea carenelor :P.

 

Scuze pentru mesaju lung, sunt entuziasmat tare, just sharing the love.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna .am o intrebare pt. cunoscatori:la cati km se schimba uleiul?

In general la 6000 de km.

 

In seara asta sunt extrem de happy. M-am urcat pe vfr dupa ce sta de vreo catea luni in garaj/service pentru revizia de 50000 de km si modificari optionale :D.

 

Pot sa zic ca a fost o tura scurta geniala, motocicleta e perfecta acum (cel putin pentru mine) si in opinia mea asa ar fi trebuit sa fie din fabrica (cu exceptia ghidonului, care e o optiune personala).

 

- furca USD merita toti banii, unii ar zice ca i-am aruncat degeaba si ar fi mers niste solutii mai ieftine, dar daca sunt multumit si fericit consider ca merita si ultimul banut. E clar mult mai agila acum, se lasa pe curbe mult mai usor, cel putin asta mi-am dat seama dintr-o tura de 1 km maxim pentru ca nu e chiar 100% gata.

- pozitia e perfecta pentru mine cu ghidon inalt, i-a sporit putin si handling-ul.

- a meritat inlocuirea pastilelor de la supape care nu erau in tolerante, la fel si curatarea + sincronizarea carburatoarelor

- inca nu mi-am facut o parerea asupra franei fata pentru ca nu e gata, abia astept weekendul

 

Desigur parerea generala de fericire e posibil sa fie datorata cumului de facotir furca usd + ghidon + anvelope Michelin pilot road 3 (care mi se par geniale), transformand-o in mobra perfecta pentru mine.

Urmeaza schimbarea amortizoului spate cu unul de 929, retapitarea seei, montarea unui kit bixenon si poate la un moment dat repararea carenelor :P.

 

Scuze pentru mesaju lung, sunt entuziasmat tare, just sharing the love.

Ceva poze ? Are carenele puse, sunt curios cum arata ca aspect general acum dupa schimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata foarte discret in opinia mea, probabil si pentru ca e negru ghidonul ( ma asteptam sa arate cel putin ciudat, dar e decent), inca nu am poze, zilele urmatoare, sa o aduc acasa intai, luni trebuie sa-i fac si itp-ul (imi expira duminica :D, exact la fix). La plimbare am luat-o cu carenele laterale lipsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna .am o intrebare pt. cunoscatori:la cati km se schimba uleiul?

in carte scrie 12000 km

nu am depasit niciodata 6000km

 

post-23298-0-37755200-1366322349_thumb.png

 

remorcutele alea din rusia cica ar porni de la 2500$ bucata

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in carte scrie 12000 km

nu am depasit niciodata 6000km

 

attachicon.gifmaintenanceVFR800.png

 

remorcutele alea din rusia cica ar porni de la 2500$ bucata

http://www.youtube.com/watch?v=SCPAGaj3Ux4

Nu remorca in sine e problema ci omologarea ei, etc ... vazusem pe aici in belgia una la 250 de euro, ce e drept model mai vechi dar tot remorca se cheama. http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/motoraanhanger-freebird-73066654.htm

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omunegru22, cred ca dragos1972 nu facea referire la cum ai reusit sa scoti acel consum, ci la faptul ca ai scris ca ai facut consumul cu "doi pasageri", ceea ce inseamna ca ati fost 3 pe motocicleta, pilot si 2 pasageri :))

Acum am vazut de abia ce am scris :)))))) Asa e, mea culpa. Era vorba de 2 persoane pe motocicleta.

 

buna .am o intrebare pt. cunoscatori:la cati km se schimba uleiul?

Depinde de producator, calitatea uleiului si stilul de mers. Motul 7100, de exemplu, duce pana la 9000. Si de preferat, indiferent de nr de kilomterii parcursi, daca sta cu uleiul peste iarna, schimbat in primavara ulei + filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

O sa fierbi balena :)

ai sa razi dar folosesc balena zilnic in oras si fata de Vtec este 10 clase la capitolul racire, pana acum la temperatura de afara din oras la pornirea ventilatoarelor(sunt 2 nu 1 ca la VFR) nu cred ca se invart mai mult de 5 secunde si se opresc, radiatorul sti bine ca este in fata si destul de mare incat incap ditamai paletele de ventilatoare, acum sunt multumit de cum ruleaza in oras la temperatura asta si de cum se raceste.....dar mai vad eu la vara cand are sa fie 40 de grade :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la VFR sistemul de racire desi pare subdimensionat [cu toate ca atunci cand lucreaza in parametrii optimi isi face treaba cu brio] este gandit asa din cauza constructiei mai speciale a motorului[ tolerante mici, o gramada de piese in angrenare in trenul de distributie, etc.] pentru a atinge rapid temperatura optima de functionare si a preintampina uzurile premature si chiar gripajele pieselor. La rece cand piesele sunt contractate tolerantele intre unele subansamble sunt la limita sau chiar sub pentru a reveni la nominal odata cu atingerea temperaturii normale de functionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti ma luot de azi sa reglez si eu furca.

Poate-mi dati si mie niste sfaturi ca nu prea reusesc sa o reglez.

Am descoperit azi cand am vrut sa reglez semighidoanele, cel din stanga in mers mi se parea ca e mai in fata, ca acea crestatura de pe jugul superior nu este intre cele 2 semne de pe rezervor.

Am incercat sa reglez semighidoanele cel din stanga e la maxim in spate si cel din dreapta e la maxim in fata si tot nu sunt drept.

Dupa masuratori cu ruleta din diferite puncte am observat ca tubul din stanga al furcii este mai in fata decat cel din dreapta.

Am slabit furca de la roata, am scos jugul superior, am slabit jugul de jos si nu reusesc sa o centrez.

Furca nu pare lovita.

Din cauza ca nu e centrata nici aripa fata nu sta dreapta.

Cum as putea sa-i dau de cap?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna .in legatura cu racirea.de cand i am schimbat bujiile [dpr8ea-9 NGK] cu dpr9ea-9 NGK motorul nu se mai incalzeste asa de mult ca si inainte .nu stiu daca este un lucru bun sau rau.parerea voastra care este?multumesc.nu trece acul de un sfert de indicator.

Editat de trogheru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am vazut de abia ce am scris :)))))) Asa e, mea culpa. Era vorba de 2 persoane pe motocicleta.

 

Depinde de producator, calitatea uleiului si stilul de mers. Motul 7100, de exemplu, duce pana la 9000. Si de preferat, indiferent de nr de kilomterii parcursi, daca sta cu uleiul peste iarna, schimbat in primavara ulei + filtru.

Nu are nici o treaba calitatea uleiului cu numarul de km intre schimburi ... asta ar insemna ca la 300V intervalul e cat? 12.000?

 

Baieti ma luot de azi sa reglez si eu furca.

Poate-mi dati si mie niste sfaturi ca nu prea reusesc sa o reglez.

Am descoperit azi cand am vrut sa reglez semighidoanele, cel din stanga in mers mi se parea ca e mai in fata, ca acea crestatura de pe jugul superior nu este intre cele 2 semne de pe rezervor.

Am incercat sa reglez semighidoanele cel din stanga e la maxim in spate si cel din dreapta e la maxim in fata si tot nu sunt drept.

Dupa masuratori cu ruleta din diferite puncte am observat ca tubul din stanga al furcii este mai in fata decat cel din dreapta.

Am slabit furca de la roata, am scos jugul superior, am slabit jugul de jos si nu reusesc sa o centrez.

Furca nu pare lovita.

Din cauza ca nu e centrata nici aripa fata nu sta dreapta.

Cum as putea sa-i dau de cap?

Faptul ca aripa iti sta stramba e un efect secundar al faptului ca furca nu iti sta dreapta ... Slabeste tijele cromate in juguri(doar tijele nu si semighidoanele, sa ai de ce apuca sa o tragi la loc) si cu roata fata intre picioare tragi stanga sau dreapta ca sa o centrezi. Ti-ar mai trebui o a doua persoana care sa stea pe motor ca vada daca jugurile se aliniaza, sau poti sa o faci singur incercand cate un pic. S-ar putea sa nu stea daca o tragi cu suruburile slabe apoi ii dai drumu si sa trebuiasca sa ii strangi suruburile in timp ce o tii trasa ... sigur a avut un impact, acum nu stiu cat de grav ... eu l-am gasit pe al meu pe jos anul trecut, cazuse fix in semighidon si bratele nu mai erau paralele, s-a rezolvat in schimb destul de usor.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nici o treaba calitatea uleiului cu numarul de km intre schimburi ... asta ar insemna ca la 300V intervalul e cat? 12.000?

 

Faptul ca aripa iti sta stramba e un efect secundar al faptului ca furca nu iti sta dreapta ... Slabeste tijele cromate in juguri(doar tijele nu si semighidoanele) si cu roata fata intre picioare tragi stanga sau dreapta ca sa o centrezi. Ti-ar mai trebui o a doua persoana care sa stea pe motor ca vada daca jugurile se aliniaza, sau poti sa o faci singur incercand cate un pic. S-ar putea sa nu stea daca o tragi cu suruburile slabe apoi ii dai drumu si sa trebuiasca sa ii strangi suruburile in timp ce o tii trasa ... sigur a avut un impact, acum nu stiu cat de grav ... eu l-am gasit pe al meu pe jos anul trecut, cazuse fix in semighidon si bratele nu mai erau paralele, s-a rezolvat in schimb destul de usor.

O parere si despre fura mea?

 

Ar fi mai bine sa dau roata jos, sa scot telescoapele, sa reglez jugurile la pozitie apoi sa montez iar telescoapele?

Editat de a_diaconu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...