Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Asteptam sa apara la anu sa o vedem mai de aproape, poate un test drive la Honda, cine stie.

Pana una alta, motorul este acelasi - un lucru nici bun, nici rau; estetic ne obisnuim cu ea; este bine ca are standard TC si manere incalzite, suspensie fata/spate mai de doamne'ajuta. Poate este o imbunatatire placuta in final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mie imi place cum arata modelul nou fata de cel anterior. Cel anterior e prea agresiv, prea trasat parca din desene animate manga. Cel nou revine oarecum la simplitate.

Un lucru nu inteleg, daca tot au pus un monobrat cu o roata misto, la ce naiba pun balena aia de toba in dreptul ei? O toba condusa in linia coditei sus ar fi fost mult mai inspirata.

 

Cat despre furca, daca ar putea sa-mi explice cineva cu ce este superioara o furca USD fata de una normala, in conditii normale... as fi recunoscator.

Eu unul nu vad nici o diferenta sau vreo importanta in ce fel e pozitionata furca la o motocicleta, ca intra tubul de jos in cel de sus sau invers.. care e vrajeala? :huh:

Ca arata mai bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furca usd e mai precisa - mobra mai manevrabila si mai predictibila.

(nu cred ca la folosire gen allrounder ar avea vreo importanta)

in plus arata mai sexy... eu mi-am montat o furca usd de suzuki katana 1100...

sa nu ma intrebati cu cat mai precis vireaza, oricum e un motor greoi si bracheaza mult mai greu ca africana de ex... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, personal vad lipsa CBS-ului ca un plus mai degraba decat minus. Evacuarea sub sa tine, iarasi, de gusturi, nu stiu daca e un minus sau plus. Iar greutatea in minus nu cred ca vine de la toba, crezi ca toba laterala nu poate avea 10 kile?

Si tot nu i-au pus o furca mai de doamne ajuta, un USD ceva ... :-L

 

De ce vezi lipsa CBS-ului un plus.

Este o frana foarte eficienta chiar daca franezi doar fata. +ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea.

Dupa lupte seculare (plus citit 310 pagini) mi-am achizitionat una bucata VFR 800 VTEC din 2004(rosie , culoare de care se pare nu o sa scap toata viata,am mai avut 1000 RR,VTR 1000 F,toate rosii).Asfalt uscat si sper sa ne intalnim pe soselele patriei.

post-7799-0-53243100-1383892967_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca nu franezi doar fata, defapt franezi fata si spatele.

 

Pai este mai eficienta, sigura, etc.

Dar nu poti sa faci burn-out.

lol

 

Salut la toata lumea.

Dupa lupte seculare (plus citit 310 pagini) mi-am achizitionat una bucata VFR 800 VTEC din 2004(rosie , culoare de care se pare nu o sa scap toata viata,am mai avut 1000 RR,VTR 1000 F,toate rosii).Asfalt uscat si sper sa ne intalnim pe soselele patriei.

 

Rosu, culoarea Honda.

Cat a fost halatul?

Sa o stapanesti sanatos!

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea.

Dupa lupte seculare (plus citit 310 pagini) mi-am achizitionat una bucata VFR 800 VTEC din 2004(rosie , culoare de care se pare nu o sa scap toata viata,am mai avut 1000 RR,VTR 1000 F,toate rosii).Asfalt uscat si sper sa ne intalnim pe soselele patriei.

 

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de cati mai multi km fara probleme si incidente.

Daca esti din Bucuresti noi ne strangem la parcul Carol in fiecare joi de la 19. Asta valabil pt anul viitor ca anul acesta le-am cam bagat la iernat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca nu franezi doar fata, defapt franezi fata si spatele.

 

El se referea la actionarea manetei pt frana fata. Normal ca stie ca se franeaza si spatele, dar avantajul e ca folosesti doar maneta pt fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea.

Dupa lupte seculare (plus citit 310 pagini) mi-am achizitionat una bucata VFR 800 VTEC din 2004(rosie , culoare de care se pare nu o sa scap toata viata,am mai avut 1000 RR,VTR 1000 F,toate rosii).Asfalt uscat si sper sa ne intalnim pe soselele patriei.

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea muuuuuuulti km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana nu o vad " live " , ordinea preferintelor ramane : VFR 800 Fi , VFR 800 v-tec si noul model de 800 . Au specificat pe undeva daca distributia este pe lant sau pinioane ?

 

Frumoase , sunt toate , oricum : , , :)

Editat de Arthur TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este o furca USD ....este o furca aproape ca pe CBR 919 doar ca de data asta au pus/adaptat etrieri radiali ceea ce Honda au pus doar pe SS si asta destul de tarziu...parca din 2006 in coace(clasa 600-1000 SS) .....in rest au mers pe etrieri normali NISSIN cu 2-3 pistonase si la anumite modele cu CBS ca doar este patentat de ei ....dar eu recunosc chiar daca au fost etrieri normali si nu radiali, de frane am fost destul de multumit la VFR cat si la Pan atata timp cat am avut placute bune si pistonase ingrijite/curate

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai este mai eficienta, sigura, etc.

Dar nu poti sa faci burn-out.

lol

 

Cine ti-a zis ca nu se poate face? Atata timp cat roata fata nu se invarte nu se actioneaza frana spate :)

 

primul film de pe youtube, iar exemple sunt gramada:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, in urma unor cascadorii am ramas fara parbriz. Are cineva de dat sau vandut un parbriz pentru Rc46 '00 ? Nu conteaza in ce stare,oricum il tai...

Contact pm.

/index.php?/topic/689773-vand-parbriz-honda-vfr-800-98-2001/?hl=%2Bparbriz+%2Bhonda+%2Bvfr+%2B800

 

/index.php?/topic/701799-vand-parbriz-mra-honda-vfr-98-2001/?hl=%2Bparbriz+%2Bhonda+%2Bvfr+%2B800

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Trebuie sa-mi schimb cadrul de bord la moto VFR VTEC 2002 non ABS. Stie careva daca pot monta cadru de bord de la VFR-uri din orice an (dupa 2002), eventual si de la cele cu ABS?

M-am mai interesat, dar parerile sunt diverse si contrarii. Ideea e ca modelul cu ABS are pe suportul de cadru in laterale, 2 tablite similare ca marime (una pt ECU, alta pt ABS), pe cand modelul fara ABS are o tablita mare pt ECU si una mica in cealalta parte (pt ca nu are ABS).

De asemenea unii spun ca dupa 2006, cand au modificat timingul VTECului, au schimbat si ECU-ul si ca atare si cadrul de bord este putin modificat.

 

Daca este cineva in cunostinta de cauza, rog sfatuire.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am un cadru fata, daca vrei ne intalnim si daca iti este ok il iei pe o bere.

Scuze daca e nepotrivit, dar am de vanzare tobele pentru vfr vtecTBR_logo_watl.png Dual M-2 Black Series Carbon Fiber Oval V.A.L.E.™ Slip-ons (with P1), le-am comandat si cumparat dar nu le mai montez. Scump dar asta e, daca nu le vand o sa le montez intr-un final. Am dat 1000 eur le dau cu 900.

 

Multumesc din nou.

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...