Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Naspa, inca un "Zambetul lui Iliescu" marca Honda.

Nu stiu unde vezi vre-un "zambet" dar in fine ... Tinand cont ca i-au refacut complet look-ul as zice ca e foarte reusit la capitolul asta.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Arata ca un gunoi. (esteticul e ceva pur subiectiv,stiu)


Ca abordare a unui look modern, este SUB VFR 800 generatia 2003+


Singurul VFR misto a fost si este RC 36 II

 

Daca tot n-au fost in stare sa scoata mai mult juice din motorul asta si au pus tot 800cc, macar sa-l faca mult mai econom. Posesorii pot confirma (mai ales generatia 2003+ ), pt un motor care se vrea touring, nu are nici vana ( pt rider + pasager si bagaje) si consuma si mult....


Gaselnite gen traction control si scaun reglabil pe inaltime...sunt niste gaselnite de marketing...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fim seriosi cu consumul la Vtec ....ca fost detinator sii avand unul echipat full touring nu am putut sa iti spun ca m`am plans vre`o data de consum, totul tine de mana si mersul "pilotului" atat singur cat si cu pasager, din contra fata de mult motociclete sport si sport touring are o autonomie chiar decenta avand un rezervor de 22 L care eu am considerat un plus, este foarte adevarat ceea ce spui tu de vana sau de depasiri, dar si aici era la fel de important unde o ti in ture si banuiesc ca de aici au iesit si contrele de la mersul sportiv cu mersul la consum(touring) care nu prea are cum sa se pupe una cu alta :). Pentru mine a fost motocicleta aproape perfecta comfort/fiabilitate/consum si spun aici si subliniez aproape perfecta pentru ca pozitia/comfortul(shaua) pasagerului nu erau de touring chiar si cu topcase, amortizoarele destul de tari pt drumurile noastre si aici ma refer la ture de peste 400-500 km pe zi nu de colo pana colo :)

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am scos si consum de 4.8% cu pasager si bagaje pe drum national mixt, viteze de 80-130km/h deci nu ma pot plange

consum pe autostrada cu viteza constanta de 160-170km/h este de 5.5 - 6 %

 

 

cu pasager si bagaje cred ca pe orice motor ai vrea mai multa putere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

eu am scos si consum de 4.8% cu pasager si bagaje pe drum national mixt, viteze de 80-130km/h deci nu ma pot plange

consum pe autostrada cu viteza constanta de 160-170km/h este de 5.5 - 6 %

 

 

cu pasager si bagaje cred ca pe orice motor ai vrea mai multa putere :)

 

la 120 km/h scot 5.6% si eu cu Aprilia mea. un GSX R 1000 K4 scoate tot 5% si ceva la 120 km/h... esti printre putiniii sau aproape inexistenti care pomenesc de 4.8 %

 

Consumul asta il scoti in linie dreapta/fara accelerari/franari, gen autostrada,unde nu e alt participant care sa te jeneze, sau sate, caini,viraje, urcusuri,etc...

 

Du-te pe la Bicaz vezi daca scoti 4.8 % :))

 

Ideea e ca ma asteptam mai mult de la acest nou VFR pe care vor sa-l lanseze... Fiind motor de touring, cei care il vor cumpara se vor interesa si de aceste 2 aspecte: puterea/cuplul cand ai bagaje/pasager ....si consumul.

 

Ok, n-ai putere sau ai cam aceeasi putere,dar macar sa reuseasca sa scada putin consumul. Daca n-are nici una nici alta......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suntem chiar foarte multi, check SpritMonitor.de

 

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/150628.html

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/354918.html

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/406358.html

etc...

 

nu cred ca are sens sa pornim un flame legat de consum, eu sunt foarte multumit de consum, dar si eu sunt de parare ca modelul VFR 2013 nu aduce mari imbunatatiri fata de un VFR 2002+ ABS, ba chiar lipsa CBS-ului care am mai mentionat-o si cu care au economisit kg si $$$ la productie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Importante-s si cauciucurile. Eu tocmai mi-am pus unele de iarna/enduro si combinat cu vremea rece m-astept la o crestere a consumului.

 

Noul VFR 800 mi se pare prea ingust si ma intreb ce protectie ofera pilotului la picioare. Rezervorul mi se pare si el mic. Dar este posibil sa fiu partial VFR-ului '03 pt ca am si eu unul. Sa nu mai zic ca noul VFR n-are 4 becuri (proiectoare-n cazul meu) ca '02-'09.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Singurul VFR misto a fost si este RC 36 II"

 

 

hai, omule, chiar tu esti calea, adevarul si viata ? axiomele apartin altor domenii

 

mie imi place RC46....imi pare rau ca nu vad frumusetea absoluta a acelui model.

Raman la parerea ca fiecaruia ii place un model care il face sa se simta bine...pe unii atat de bine incat considera ca modelul care le place lor e sigurul care merita admirat si apreciat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu-s nemultumit de consum. Am facut Bucuresti - Cluj - Bucuresti c-un consum de approx 5.5-6 l/100km. Ceea ce-i decent, in conditiile in care eram singur, dar cu ceva bagaj. A vazut gaz deschis la maxim pe autostrada (doar pe alocuri, evident) si pe anumite portiuni mai virajate, iar consumul nu l-am avut deloc in vedere, dorindu-mi sa ajung cat mai repede la destinatii.

 

Ce-i drept, cand vrei sa alergi, se schimba mult datele referitoare la consum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@ styx: nici un flame , m3n, eu doar am zis asta pt ca am auzit pe multi ca se plangeau de aspectul asta. atata tot...

 

@alex_gherman_agh: ai dreptate, m-am exprimat eu total gresit. Am vrut sa zic ca pentru MINE, cel mai misto este VFR RC36 II. in opinia MEA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ styx: nici un flame , m3n, eu doar am zis asta pt ca am auzit pe multi ca se plangeau de aspectul asta. atata tot...

 

@alex_gherman_agh: ai dreptate, m-am exprimat eu total gresit. Am vrut sa zic ca pentru MINE, cel mai misto este VFR RC36 II. in opinia MEA.

Cati km ai mers cu el? Ai avut ocazia sa faci o comparatie imediata, gen dupa ce te-ai plimbat cu el sa incerci alta mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Cati km ai mers cu el? Ai avut ocazia sa faci o comparatie imediata, gen dupa ce te-ai plimbat cu el sa incerci alta mobra?

 

sa fiu eu primul om care-si da cu parerea pe forumul asta,despre un motor,fara sa fi mers cu el, si sa fiu omorat cu pietre !!!! :))

 

am zis !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km ai mers cu el? Ai avut ocazia sa faci o comparatie imediata, gen dupa ce te-ai plimbat cu el sa incerci alta mobra?

Iti zic eu dupa 2 ani de cand detin RC36 II si in care am avut ocazia sa ma plimb cu alte motociclete din clase diferite. Pentru nevoile mele este ce-a mai buna motocicleta pana acum si mi-a intarit convingerea de a o pastra pana la adanci batraneti, vom vedea cum va fi. Este adevarat ca un SM este bun de oras, un SS este bun pentru circuit, enduro pentru macadam, dar cum nu putem avea cate una din fiecare, atunci trebuie sa gasim motocicleta buna pentru ceea ce facem cel mai des vara.

Mi-au placut celelalte motociclete pe care le-am condus, doar ca le-am gasit minusuri in utilizarea de care am eu nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti zic eu dupa 2 ani de cand detin RC36 II si in care am avut ocazia sa ma plimb cu alte motociclete din clase diferite. Pentru nevoile mele este ce-a mai buna motocicleta pana acum si mi-a intarit convingerea de a o pastra pana la adanci batraneti, vom vedea cum va fi. Este adevarat ca un SM este bun de oras, un SS este bun pentru circuit, enduro pentru macadam, dar cum nu putem avea cate una din fiecare, atunci trebuie sa gasim motocicleta buna pentru ceea ce facem cel mai des vara.

Mi-au placut celelalte motociclete pe care le-am condus, doar ca le-am gasit minusuri in utilizarea de care am eu nevoie.

+1

 

Asa si eu. De fiecare data cand merg pe alte mobre si apoi ma urc pe VFR-u meu ma simt.. :ca acasa: E exact ce-mi trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noi sa fim sanatosi, sa ne vedem pe drumurile patriei pe 2 roti. Pentru fiecare, modelul care ii place e AL LUI. Si eu am modificat un VFR pentru oras, si astept o minune/ bani / sfarsitul unui proces sa am una intreaga pentru drumuri in afara (pe dezbracata bate vantul)

 

DAR...hai sa recunoastem....cel putin unii...DACA am avea suficienti bani pentru achizitie, cheltuiala si intretinere, nu ne-am dori un model mai nou ? ca V 4 oricum da dependenta.

 

Eu iubesc RC46, dar, daca as avea banuti, tot as avea in garaj si modelele noi, asa, pe rand....

 

Asta mi-o permit, ma face sa ma simt bine, imi place cum e facuta, ii invidiez pe unii care au reusit sa o mentina intr-o forma estetica extraordinara (am ajuns prin Bucuresti si a fost parcata langa galbioara lui Alin....parca mi-am parcat fierul langa una scoasa din show-room) si o sa raman pe modelul asta pana cand o sa imi permit altceva din gama. (nu ocolesc un BMW 1200 RT cand am ocazia)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, daca as avea banii, tot nu mi-as lua acel V4 nou, doar pt ca e VTEC si are lant la distributie.

 

Poate as da banii pe acel Crosstourer, recunosc. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fiu eu primul om care-si da cu parerea pe forumul asta,despre un motor,fara sa fi mers cu el, si sa fiu omorat cu pietre !!!! :))

 

am zis !

Stiu ca ai mers cu al lui Robertd dar din cate imi aduc aminte in perioada aia nu aveai motor, deci nu cred ca ai avut cu ce sa faci o comparatie imediata, iar al meu nu cred ca se incadreaza la RC36 II-ul clasic.

 

La capitolul distributie, indiferent ca e pe lant sau pe pinioane tot face zgomot la un momentdat, singura chestie negativa e ca lantul trebuie schimbat impreuna cu restul ansamblelor distributiei.

 

Zicea cineva ca noul VFR pare mai ingust si ca nu ii place, sincer mie tocmai de asta imi place mai mult decat modelul anterior. Nu vad de ce un v4 trebuie sa fie la fel de lat ca un 4L, oricum latimea motocicletei nu are neaparat treaba cu protectia la vant.

Cred ca m-ar trenta un test ride cu el, asa doar sa vad ce poate, sa vad daca sportivitatea regasita in noul look se regaseste si in manevrabilitate, chiar daca la capitolul putere e acelasi cu vechiul model.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi place RC46....imi pare rau ca nu vad frumusetea absoluta a acelui model.

 

Ar trebui facut un top in cadrul posesorilor si fostilor posesori de VFR ! Eu unul subscriu la spusele d-lui Gherman : RC 46 , cu toate ca este motocicleta ce mi-a provocat cele mai multe fracturi :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...