S3RJ Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 fara poze degeaba esti on`topic, tare sunt curios ce handguarduri ai ales... aporo chiar as vrea sa pun si eu pe a mea si caut model, poate potrivesc ceva... manerele incalzite nu fac fata la temperaturi de 0 grade pe distante mai mari...poate cu ceva protectie la maini se schimba miezul problemei si la parbriz de la ce model de aprilia ? Poze ??? O alternativa la handguard-uri zic ca ar fi manusi incalzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) unde sa le mai leg si pe alea ? se conecteaza la Priza? "How Much" $? Editat Decembrie 17, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Ori la priza, ori direct la baterie exact cum e legata si priza. Nu sunt ieftine si inca ma documentez, dar in mod sigur o sa imi iau manusi si nu o sa pun manere incalzite (manusile au avantajul ca iti incalzesc si exteriorul mainii, nu numai in palma). Pana acum am dat de cateva firme care produc asa ceva: Klan, Gerbing, Keis, First Gear si inca vreo doua, dar inclin spre Klan. http://www.motor-inn.ro/ro/atv-/-vreme-rece-iarna/echipament-incalzit-electric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Frati cu VFR-uri, v-ati cumparat vreodata chestii de pe ebay din tari non-UE? Tari cum ar fi....SUA, China, samd. Intrebarea mea este referitoare la taxele vamale. Presupunand ca stiu cat costa transportul (sau dupa caz, poate fi gratuit), cat costa taxele vamale pentru aceste bunuri? Sunt in functie de volum/masa/sursa de provenienta? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Frati cu VFR-uri, v-ati cumparat vreodata chestii de pe ebay din tari non-UE? Tari cum ar fi....SUA, China, samd. Intrebarea mea este referitoare la taxele vamale. Presupunand ca stiu cat costa transportul (sau dupa caz, poate fi gratuit), cat costa taxele vamale pentru aceste bunuri? Sunt in functie de volum/masa/sursa de provenienta? Multam. nu vreau sa te dezinformez sau sa scriu porcarii,dar e o valoare (nu stiu 9/12/20 $/euro) , daca e sub valoarea aia,nu ai de platit taxe vamale. eu de ex mi am luat din Sankt Petersburg de pe ebay un obiectiv foto,manual, am dat vreo 500 si ceva de ron cu tot cu transport, si la posta i am zis ca e un obiectiv vechi stricat. de parca baba aia putea sa mi demonstreze ca gresesc... ideea e sa nu cumperi ceva insotit de chitanta/factura, ca asa nu ai scapare. ce-am mai luat de pe net, omuletii au specificat ca e gift,astfel te scutesc de vama iar. insa nu tine vrajeala sa primesti un telefon mobil si sa zica aia ca-i gift, ca te fu.t astia la vama,ca-s idioti... pe ei nu-i intereseaza ca iei de pe ebay sau de unde iei. De ex acu 2-3 ani mi-am luat crash pad uri pt Honda VTR 1000F de la T-Rex Racing, USA. Au venit in maxim 10 zile si n am dat nimic la vama, i-am zis "nu-i doamna nimic,is niste suruburi si bucati de plastic" Din pacate esti cam la 'cheful'/mila lor....... sper ca te-am ajutat mai mult decat sa te incurc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 (editat) Am inteles eu oarecum ce zici; nu foarte clar, pt ca n am cumparat niciodata, dar pe scurt, daca pachetul nu e insotit de factura/chitanta, nu au ce taxe sa-ti aplice, nu? Adica nu inteleg vrajeala cu "suruburi si plastice" sau cu "obiectiv stricat"; daca nu au avut chitanta pachetele, de ce a trebuit sa mai bagi vrajeala? Eu intrebam despre aceasta chestiune, pt ca vreau sa mi iau un cadru de bord de la un magazin din China; costa 107 dolari si banuiesc ca ei vor trimite chitanta, ca doar sunt firma. Asta inseamna automat taxe vamale, nu? Cand ai de platit taxe vamale, cum se calculeaza acestea? Editat Decembrie 19, 2013 de iama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 chiar si ebay shop urile iti trimit pachetu ca gift, multi o fac fara sa le-o ceri,dar mai bine le-o ceri expres.Iar in cazul tau, la cadru de bord, nu prea cred ca ai de ce sa-ti faci griji. A trebuit si tre sa bagam vrajeala uneori pt ca esti la pwla lor, asa cum in Romania esti la pwla militianului la multe faze, sau la pwla judecatorului,chiar daca dovezile sunt in favoarea ta..... Traiesti in RRomania.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Asa e peste tot bah, terminati cu injuratu. Si in Cehia e la fel, daca nu specifica aia GIFT te taxeaza de nu te vezi. Plus ca pachetul - din USA sa zicem - ajunge in 3-4 zile si apoi sta la ei 10 zile pe masa sa ti-l vamuiasca ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Salutare stimati colegi. Vin cu o intrebare: ce sa fac daca mi-am inecat motorul cu benzina - nu-l mai pot porni. La primul frig serios mi-a cedat bateria (a trait 3,5 ani) si cand dadeam sa pornesc imi baga benzina-n pistoane dar nu-nvartea .... de aici si inecatul. Acu am baterie noua dar tot nu porneste - pe esapament iese miros puternic de benzina. Frigul nu m-ajuta deloc cu evaporatul . Merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Incearca cu acceleratia la maxim sa dai la automat, dar in momentul in care o ia da-i drumu la acceleratie, uneori merge, alteori nu. Daca nu merge, bujiile date jos(macar 2 din 4) apoi odata pornit macar in 2 isi da el drumu dupa catea spritz-uri in ture mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 (editat) La modelul meu ('90-'93), in ''owner's manual'' era descrisa o procedura pentru astfel de situatii... Cu butonul de la oprirea de urgenta pe ''off'', se apasa ''start'' de cateva ori... Motorul invarte si asa... Altfel...jos bujiile... Editat Decembrie 20, 2013 de aurelyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Chestia cu deschisul gazului la maxim inainte sa-i dai sa invarta merge la motoarele pe carburatie din cate stiu eu. La injectie nu prea. Din pacate, in afara de datu' jos al bujiilor... Vorbesc din experienta pe masini, nu pe mobre, asa ca nu dati cu pietre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 I'm fucked!!!! Pe frigul asta numai de dat bujii jos nu-mi vine. O sa las pe dupa Craciun. Ma gandeam sa incerc sa deconectez pompa de benzina si sa dau la automat sa se elimine cat mai mult gaz dar fui prea ocupat astazi si fu prea frig. Merci tuturor de sfaturi. Craciun Fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 am patit fix ca tine, pe RSV. cum a zis si Thunderbyte: dat jos bujia, ars putin,si pus la loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 I'm fucked!!!! Pe frigul asta numai de dat bujii jos nu-mi vine. O sa las pe dupa Craciun. Ma gandeam sa incerc sa deconectez pompa de benzina si sa dau la automat sa se elimine cat mai mult gaz dar fui prea ocupat astazi si fu prea frig. Merci tuturor de sfaturi. Craciun Fericit! Incearca intai sa dai la automat cu acceleratia la maxim ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 Salutare stimati colegi. Vin cu o intrebare: ce sa fac daca mi-am inecat motorul cu benzina - nu-l mai pot porni. La primul frig serios mi-a cedat bateria (a trait 3,5 ani) si cand dadeam sa pornesc imi baga benzina-n pistoane dar nu-nvartea .... de aici si inecatul. Acu am baterie noua dar tot nu porneste - pe esapament iese miros puternic de benzina. Frigul nu m-ajuta deloc cu evaporatul . Merci anticipat! Motor pe injectie inecat? Mai rar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 Dat la automat si cu acceleratia inchisa si deschisa la max si nimic. O las pe mai tarziu... Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 De sezon e plugusorul...Dar mai fain e cu motorul.Plimbari lungi sau mica tura,Noi iti uram cu caldura,La multi ani cu sanatate!Si-aderenta mare-n toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 salutare tuturor si la multi ani! sunt pe cale sa iau si eu un astfel de utilaj( 750 din '93) si,inainte de a da cu banu',m-am gandit sa mai intreb un pic. Deci,ce ma intereseaza: -ce probleme caracteristice are acest model(in afara de clasicul releu de incarcare si rulmentul de la oala de ambreiaj care zornaie la rece) -ce cunsum de benzina are (urban,exterior) intretinerea o stiu,am mai avut honde la varsta majoratului lor...si al meu. singura chestie care m-a deranjat aseara(05.01.2014) cand m-am dat cu ea a fost balansarea gidoanelor de pe o parte pe alta la viteza mica 30-40 la ora,dar asta cred ca era de la cauciucul fata un pic lasat sau din jug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 salutare tuturor si la multi ani! sunt pe cale sa iau si eu un astfel de utilaj( 750 din '93) si,inainte de a da cu banu',m-am gandit sa mai intreb un pic. Deci,ce ma intereseaza: -ce probleme caracteristice are acest model(in afara de clasicul releu de incarcare si rulmentul de la oala de ambreiaj care zornaie la rece) -ce cunsum de benzina are (urban,exterior) intretinerea o stiu,am mai avut honde la varsta majoratului lor...si al meu. singura chestie care m-a deranjat aseara(05.01.2014) cand m-am dat cu ea a fost balansarea gidoanelor de pe o parte pe alta la viteza mica 30-40 la ora,dar asta cred ca era de la cauciucul fata un pic lasat sau din jug. Eu am 750-ul dupa 94 si pot sa zic ca n-am avut nici o problema cu motorul meu, releul de incarcare i l-am schimbat dar pe cel vechi i-am ars eu dintr-o prostie (oricum era cel original fara radiator care se incinge de-l ia naiba), in rest nu am avut probleme, o curatare de carburatore, o sincronizare, chestii clasice. La capitolul consum al meu se invarte pe la 7-8 urban, nu am stat niciodata sa calculez exact pentru ca orasul e oras, din semafor in semafor consuma mai mult. Afara la mine era undeva la 5/100km la mers 70-80 localitate, unde e posibil si 100-120 afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 (editat) Eu am 750-ul dupa 94 si pot sa zic ca n-am avut nici o problema cu motorul meu, releul de incarcare i l-am schimbat dar pe cel vechi i-am ars eu dintr-o prostie (oricum era cel original fara radiator care se incinge de-l ia naiba), in rest nu am avut probleme, o curatare de carburatore, o sincronizare, chestii clasice. La capitolul consum al meu se invarte pe la 7-8 urban, nu am stat niciodata sa calculez exact pentru ca orasul e oras, din semafor in semafor consuma mai mult. Afara la mine era undeva la 5/100km la mers 70-80 localitate, unde e posibil si 100-120 afara. hahaha cum ma, cum TU sa postezi ))))))) salutare tuturor si la multi ani! sunt pe cale sa iau si eu un astfel de utilaj( 750 din '93) si,inainte de a da cu banu',m-am gandit sa mai intreb un pic. Deci,ce ma intereseaza: -ce probleme caracteristice are acest model(in afara de clasicul releu de incarcare si rulmentul de la oala de ambreiaj care zornaie la rece) -ce cunsum de benzina are (urban,exterior) intretinerea o stiu,am mai avut honde la varsta majoratului lor...si al meu. singura chestie care m-a deranjat aseara(05.01.2014) cand m-am dat cu ea a fost balansarea gidoanelor de pe o parte pe alta la viteza mica 30-40 la ora,dar asta cred ca era de la cauciucul fata un pic lasat sau din jug. Vezi ca avea cineva un VFR 750 F din 96 de vanzare pe aici pe forum , userul _Raul_ parca. Nu-l cunosc pe om, dar pare un tip ok,iar motoreta pare tip-top. Aici e anuntul,poti vb cu el daca mai e valabil: /index.php?/topic/702846-vfr-750f-1996-1800e-neg/?p=3562384 N-am nici un interes s-o promovez,cum am zis, nici nu ma cunosc cu omul,dar motoreta pare foarte ingrijita si intretinuta... Clar merita sa te uiti la un RC36 II din asta (cum e cel al lui _Raul_) Editat Ianuarie 7, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) hahaha cum ma, cum TU sa postezi ))))))) Vezi ca avea cineva un VFR 750 F din 96 de vanzare pe aici pe forum , userul _Raul_ parca. Nu-l cunosc pe om, dar pare un tip ok,iar motoreta pare tip-top. Aici e anuntul,poti vb cu el daca mai e valabil: /index.php?/topic/702846-vfr-750f-1996-1800e-neg/?p=3562384 N-am nici un interes s-o promovez,cum am zis, nici nu ma cunosc cu omul,dar motoreta pare foarte ingrijita si intretinuta... Clar merita sa te uiti la un RC36 II din asta (cum e cel al lui _Raul_) Da tocmai eu, problema mea e cauzata fie de accidentele suferite inainte sa ajunga la mine, fie de modificarile facute de mine asupra instalatiei electrice ... Editat Ianuarie 8, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 da ma, stiu, glumeam :* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) singura chestie care m-a deranjat aseara(05.01.2014) cand m-am dat cu ea a fost balansarea gidoanelor de pe o parte pe alta la viteza mica 30-40 la ora,dar asta cred ca era de la cauciucul fata un pic lasat sau din jug. "balansarea ghidoanelor" asa cum zici tu mi se pare ca e aceeasi simptom pe care l-am am vut si eu la inceput... eu am lasat amortizoarele din suporti cu 1 cm si acum merge perfect, inspiratia am avut-o de la Stefanbh (/index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/?p=1576209) care a lasat fata cu 4 cm ceea mie mi se pare umpic cam mult, dar poti incerca pana ti se pare confortabila directia. se poate totusi sa fie si guma fata ... ai verificat presiunea ? oricum cel mai sigur e sa faci o inspectie a furcii, eventual sa schimbi si uleiul Dat la automat si cu acceleratia inchisa si deschisa la max si nimic. O las pe mai tarziu... Merci. chiar asa de tare te arde sa o pornesti ? Editat Ianuarie 8, 2014 de mr.magic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) "balansarea ghidoanelor" asa cum zici tu mi se pare ca e aceeasi simptom pe care l-am am vut si eu la inceput... eu am lasat amortizoarele din suporti cu 1 cm si acum merge perfect, inspiratia am avut-o de la Stefanbh (/index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/?p=1576209) care a lasat fata cu 4 cm ceea mie mi se pare umpic cam mult, dar poti incerca pana ti se pare confortabila directia. se poate totusi sa fie si guma fata ... ai verificat presiunea ? oricum cel mai sigur e sa faci o inspectie a furcii, eventual sa schimbi si uleiul pana m-am hotarat eu,mi-a luat-o altu inainte si a cumparat-o. am verificat presiunea si era ok,sau cel putin asa mi s-a parut. oricum, imi era frica de treaba cu ghidoanele pentru ca am mai avut ceva similar la un CBR f2 acum vreo 4 ani care fusese lovita in fata si avea furcile indreptate... Editat Ianuarie 9, 2014 de ScoRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.