Optimus Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Salutare, Nu stiti careva ceva tobe aftermarket care sa mearga pe VFR 98-01, chiar si SH, nu de alta dar a mea originala am cam zgariat-o si as incerca si una aftermarket? Ne vdem la Cluj, cu cei care vin. Multumesc! Drumuri bune si bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Incearca la 0724024592 ! Persoana se numeste Remus si este ,,plin" de tobe de toate natziile ! cu bine ! Multumesc mult de pont! Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 pt cei care vor sa mearga in Ungaria la Debrecen: 8 iunie ar fi OK pt voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 LE: @kpax, daca suni sa faci programare poti intreba cat dureaza? suntem totusi destul de multi (5 parca numai pentru reglajul de supape) multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) dupa ce am schimbat baterie, ulei, am zis sa fac si eu verificarile din manual a rezultat faulty regulator/rectifier asadar deci... de unde pot lua unul la un pret normal? nou, poate chiar sh de pe o mobra dezmembrata? danke! PS bateria era oricum praf, mai mult de 13.4 nu se incarca pe redersor si pana o montam pe motor scadea sub 12.8, nu mai avea acid deloc(chiar daca era MF) iar uleiul avea 6000 km, trebuia schimbat si el asta ca sa nu ma injurati ca le-am schimbat aiurea Editat Mai 27, 2009 de GoMeZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 mda... am desfacut azi R/R, am scurtat firele care duc spre alternator, ca era carbonizat pe acolo, am mufat din nou si am o oarecare crestere. idle am 13,9 V iar pe la 5000 de ture am cam 13.2V din pacate R/R ul meu este model d'ala vechi, nu e SH689DA. rugaminte. avem vreun VFR din 98-01 in bucuresti, care sa ma lase sa probez R/R ul lui ? sa vad daca are rost sa imi comand unul, sau sa nu fie cumva de la mufele mele. danke, numa' bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Eu zic, din moment ce e modelul vechi cu probabilitate mare de a se arde, sa il schimbi oricum. Nu cred ca vrei sa te lase pe marginea drumului cand ti-e lumea mai draga. Oricum, daca te uiti pe forumuri, gen vfrworld si altele, o sa vezi ca RR-ul nu cedeaza dintr-o data...intai te sacaie cu mici probleme. Si sfaturile de acolo erau de genul sa il schimbi la primul semn. Stii, e ca in bancul ala: "doctore, impotenta te apuca asa de-odata? Nu, intai te lasa sa te faci de ras de cateva ori.". Asa si cu RR-ul. Poti sa intrebi la dillypoint.ro de un model echivalent aftermarket (facute in UK). mda... am desfacut azi R/R, am scurtat firele care duc spre alternator, ca era carbonizat pe acolo, am mufat din nousi am o oarecare crestere. idle am 13,9 V iar pe la 5000 de ture am cam 13.2V din pacate R/R ul meu este model d'ala vechi, nu e SH689DA. rugaminte. avem vreun VFR din 98-01 in bucuresti, care sa ma lase sa probez R/R ul lui ? sa vad daca are rost sa imi comand unul, sau sa nu fie cumva de la mufele mele. danke, numa' bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 dupa ce am schimbat baterie, ulei, am zis sa fac si eu verificarile din manual a rezultat faulty regulator/rectifier asadar deci... de unde pot lua unul la un pret normal? nou, poate chiar sh de pe o mobra dezmembrata? danke! PS bateria era oricum praf, mai mult de 13.4 nu se incarca pe redersor si pana o montam pe motor scadea sub 12.8, nu mai avea acid deloc(chiar daca era MF) iar uleiul avea 6000 km, trebuia schimbat si el asta ca sa nu ma injurati ca le-am schimbat aiurea Un prieten a cumparat de pe ebay unul modelul SH689DA undeva pe la 80$. Uite aici mai multe linkuri: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-VFR-8...bayphotohosting http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-VFR80...bayphotohosting http://motors.shop.ebay.com/__?_from=R40&a...tor&_sacat= O zi buna. Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 salut pt gomez, daca o sa cauti cateva pagini in urma o sa vezi ca ti-am axpus si varianta asta, sper sa nu fi cobit dar "ata ete", se intampla, dupa cum te-au mai sfatuit si altii pe forum cea mai buna varianta ar fi sa iti cumperi alt releu de incarcare. Am citit si eu pe vfrworld patanii grave vis a vis de releul in cauza, au fost cazuri in care s-a ars in releu etajul de stabilizare si au ramas fara curent pe autobanda, cu computer ars etc..... Nu te uita la dai 60-100 eur pe un releu, gandeste-te cat costa un computer... Am avut aceeasi problema acum un an jumate, de aceea mi-am permis sa fac presupuneri in posturile mai vechi - nu sunt un specialist dar vb din proprie experienta. In cazul tau, exact cum am patit si eu, s-a ars etajul de incarcare (nu cel de stabilizare - ca sa iti arda mai tot prin instalatia electrica). Eu am gasit un releu sh, nu de vfr dar cu aceeasi parametri de incarcare, la baietii cu piese moto din giulesti (power motors). Am ales varianta asta pt ca am patit buba in mijlocul sezonului si m-am grabit, pe de o parte, si pe de alta parte nu am avut "chef" sa dau 1200 ron pe releu cat mi-au cerut la sevice honda. Pe langa variantele de din posturile anterioare, pentru piesa noua mai ai si varianta: http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/ piesa noua intre 70 si 100 euro. Avand in vedere ca nu e o piesa chiar ieftina eu am fost pt diagnosticare (desi facusem testele din carte si eram 95% sigur de problema) la service honda pe timisoara (in cazul in care esti din bucuresti). numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 completare 13.4 pr o baterie incarcata nu e rau, dar o varta pe gel e oricand binevenita atentie la mufe, varianta de 70 dolari expusa de optimus de pe ebay are alt fel de mufe, pe davidsilver.... sunt produse diferite pt 98,99 si 00,01. si acum intrebare asa in general, mi-am comandat de curand filtru aer k&n, as vrea impresii ........ faptul e consumat avand in vedere ca e pe drum deja dar totusi, pe varianta rc46 (generatia 5) daca aveti filtrul m-ar interesa opinii, inainte si dupa.... dpdv al consumului etc multumesc anticipat. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Gomez, Daca vrei sa nu mai probleme cu incarcarea trebuie sa schimbi colectorul alternatorului, bateria si releul de incarcare ...toate noi. Este fff probabil ca la tine din cand in cand colectorul sa intre in scurt cand se incinge uleiul si de aici se arde releul si omori si bateria. Nu rezolvi decat pe moment problema daca schimbi doar bateria si releul, in scurt timp se vor duce din nou. Colectorul poate arata estetic bine si poate indica valori normale atunci cand il masori, problema apare cand uleiul se incinge si izolatia colectorului nu mai rezista intrand in scurt, e suficient un scurt si se arde releul fiind vorba de circuitul de forta . In acelasi timp trebuie sa verifici toate cablurile electrice care asigura contactul cu masa(cadrul), eventual sa schimbi firele cu unele mai groase din cupru litat, daca nu dubleaza legatura cu masa prin alt cablu. Verifica si curata toate contactele care au legatura cu circuitul de incarcare (inclusiv la releul de pornire), poate au oxid si strange f. bine suruburile dupa ce le dai cu vaselina. Toate mufele incearca sa le strangi sa asigure un contact cat mai bun. Bafta tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Va Multumesc ! Am cautat si eu pe www.wemoto.co.uk si pe https://www.davidsilverspares.co.uk pe ebay nu am fost deloc incantat ce am vazut.. si nu am siguranta deloc pe cele doua siteuri am gasit SH689DA si ma aunge cam 400 de lei cu tot cu transport. deci ar fi ok. cred ca acolo am sa comand. cu alternatorul nu cred sa fie nici o problema. se comporta identic si la cald si la rece, iar rezistenta intre cele 3 fire galbene e de 0.6 ohmi, deci foarte ok. oricum, speram la un vfrist bucurestean sa ma lase sa probez /R ul lui, ca sa fiu sigur ca asta e buba. o sa mai umblu la fire/conectori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 gomez daca vrei sa faci si alte teste, hai sa vedem cum facem. eu mai am si releul vechi care baga ok la rece si eventual putem face si testul cu cel pe care il am acum pe motor.... vedem ce iese.. daca o fi fum ne descurcam... daca te mai intereseaza, am garaj in curte cu tot ce trebuie, da-mi un pm cu nr tel sau vedem ce si cum numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 (editat) Sper sa nu ma bag si eu ca musca in lapte, dar totusi. Am tot citit pe aici despre VFR si vreau sa imi iau una. Problema e ca momentan, banii sunt blocati intr-o masina. Asa ca daca stiti pe cineva care vrea un golf 4 si da un VFR + o mica diferenta dati-mi de stire. Berea celui care intermediaza e asigurata - la lada, bineinteles Editat Iunie 1, 2009 de tzunoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) Salut, Am incercat ieri sa imi montez niste suporti de genti Givi si nu am reusit din cauza manerelor pentru pasager. Orice metoda am incercat, nu am reusit sa desfac cele 4 suruburi in care sunt prinse manerele. Si fara sa le dau jos nu pot monta suportii. Am VFR din 2002 (Vtec). Am incercat cu spray pentru degripat (lasat 2-3 ore), batut cu ciocanul, rupt cateva inbus-uri, nimic, nici macar unul nu am reusit sa misc. Aveti ceva idei cum sa le scot? Ma gandeam ca ultima solutie ar fi sa le gauresc pentru a scoate manerele si carenajul de pe spate (asta mi-ar da mai mult acces la corpul surubului) dar mie ca fac mai rau. Numai bine. Razvan Editat Iunie 2, 2009 de Bungee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Veste proasta in legatura cu reglatul supapelor la Gold Motor Debretin. Programarea se face cu cel putin 1 sapt. inainte. Iar procesul de reglare dureaza 3 zile/motor. Dureaza 3 zile deoarece in cazul in care trebuiesc comandate piese, comanda se onoreaza in 1-2 zile. Maxim 2 motoare accepta pe saptamana!!! (pentru ca mai au si alte lucrari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Ia-ti imbusuri tip biti de montat pe clicket sau T-u de forta. Daca si alea le rupi inseamna ca ti-a pus cineva superglue pe filet ) Dar cred mai degraba ca ai folosit imbusuri de calitate "de la piatza". Sper ca nu ai stricat capul surubului in timpul incercarilor. Salut, Am incercat ieri sa imi montez niste suporti de genti Givi si nu am reusit din cauza manerelor pentru pasager. Orice metoda am incercat, nu am reusit sa desfac cele 4 suruburi in care sunt prinse manerele. Si fara sa le dau jos nu pot monta suportii. Am VFR din 2002 (Vtec). Am incercat cu spray pentru degripat (lasat 2-3 ore), batut cu ciocanul, rupt cateva inbus-uri, nimic, nici macar unul nu am reusit sa misc. Aveti ceva idei cum sa le scot? Ma gandeam ca ultima solutie ar fi sa le gauresc pentru a scoate manerele si carenajul de pe spate (asta mi-ar da mai mult acces la corpul surubului) dar mie ca fac mai rau. Numai bine. Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 salut pt bungee daca nu mere nici cu ce ti-a recomandat rechinulalb, incearca in primul service, de pe marginea drumului, care are chei cu aer comprimat (cam ce gasesti in orice vulcanizare). Mare atentie la ce chei folosesti sa nu decalibrezi capatul de surub ca dupa aia chiar ca o sa ajungi la flex si bormasina. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 pt cei care vor sa verifice jocul supapelor..puteti incerca in bucuresti la alex bandit de pe forum...super priceput si super preturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 pentru rechinulalb si cosu23 Multumesc mult pentru raspunsuri. Am reusit aseara dupa vreo doua ore de chinuiala sa le desfac. Am facut rost de un inbus cu maner (T) mai solid si dupa ce am consumat aproape un sprai degripant am reusit sa le desfac (cred ca mi-a fost de ajutor si sfatul unui coleg sa bat usor cu ciocanul in capul surubului). Ieri ma ma ingrijorasem pentru ca incepeau sa cedeze capetele suruburilor si ele tot nu se miscau (nici unul). Numai bine, Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 inlocuieste suruburile cu surub cap cheie de 13...la mine asa sunt..Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Veste proasta in legatura cu reglatul supapelor la Gold Motor Debretin.Programarea se face cu cel putin 1 sapt. inainte. Iar procesul de reglare dureaza 3 zile/motor. Dureaza 3 zile deoarece in cazul in care trebuiesc comandate piese, comanda se onoreaza in 1-2 zile. Maxim 2 motoare accepta pe saptamana!!! (pentru ca mai au si alte lucrari) pai ne mai gandim sa vedem cum facem... si vorbim dupa multumesc mult Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wiseg Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 pai ne mai gandim sa vedem cum facem... si vorbim dupa multumesc mult Sergiu Eu am luat Civic de la un dealer Honda din Budapesta care vinde si motociclete (aproape normal). Patronul stie romaneste, asa ca poate va este de ajutor. A fost foarte serviabil si de ajutor. http://www.honda-szallerbeck.hu/ Pe patron il cheama Olah Laszlo, ca sa stiti cu cine cereti la telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wiseg Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Sper sa nu ma bag si eu ca musca in lapte, dar totusi. Am tot citit pe aici despre VFR si vreau sa imi iau una. Problema e ca momentan, banii sunt blocati intr-o masina. Asa ca daca stiti pe cineva care vrea un golf 4 si da un VFR + o mica diferenta dati-mi de stire. Berea celui care intermediaza e asigurata - la lada, bineinteles http://moto-atv-scutere.anunturi-auto.4tun...750-272206.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Eu am luat Civic de la un dealer Honda din Budapesta care vinde si motociclete (aproape normal). Patronul stie romaneste, asa ca poate va este de ajutor. A fost foarte serviabil si de ajutor. http://www.honda-szallerbeck.hu/ Pe patron il cheama Olah Laszlo, ca sa stiti cu cine cereti la telefon. multumim, luam si varianta asta in calcul. Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.