Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare : modelul RD04, fabricat in 1992 prezinta 2 versiuni , una de 37 kw (50 PS) si una de 43 kw (59 PS) ?

 

Eu am gasit pe un site de piese cele 2 modele fabricate in anul 1992 : http://www.motomike.eu/

 

Stiti voi de asa ceva ?

 

Daca da, cum s-a obtinut diferenta de putere ?

 

Thx !

 

nu este cumva vorba de varianta limitata pentru Germania ? parca la ei e africana limitata, nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

 

 

Are cineva idee de unde pot cumpara un tank bag (in afara celui de pe Touratech-scump :laugh: ), va rog cat mai multe detalii daca se poate

 

Multam ! :laugh:

Vezi ca tocmai ce-i pus unu la vanzare la vreo 75 de lei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca din diametrul interior al mansoanelor de legatura dintre carburatoare si chiuloase. Dar s-ar putea sa ma insel...

 

salutare! am africana rd07 din 93 cumparata din austria si e limitata la 50 de cai, nu stiu dc, dar asta e. din cate am inteles limitarea nu consta NUMAI din diametrul redus al mansoanelor. cica alea restrictionate au alte axe cu came, care nu deschid asa de mult supapele ca la ala de 60 CP, sau ceva de genu' oricum.

 

acum am si eu o intrebare, am jantele varza, caut jante fata, spate. noi sunt cam scumpe pt mine. are cineva de vanzare sau stiti vre-o "dezmembrarie" prin tara? multumesc! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am si eu o intrebare, am jantele varza, caut jante fata, spate. noi sunt cam scumpe pt mine. are cineva de vanzare sau stiti vre-o "dezmembrarie" prin tara? multumesc! :laugh:

 

Daca imi iese o combinatie s-ar putea sa am eu 2 roti de RD03, jantele sunt la fel din cate stiu. Da-mi un PM peste 2 saptamani (sunt plecat pana atunci). si mai vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au la Louis o gramada de modele, si magnetice si cu chingi.

 

 

Cele de pe Louis nu sunt ceea ce caut - multumesc , ma intereseaza ceva de pe ATIC.ORG dar nu stiu daca sunt valabile ca oferta pt. ca spre exemplu tank bag-ul de la POLO nu il gasesc pe pagina celor de la Polo

 

 

multam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele de pe Louis nu sunt ceea ce caut - multumesc , ma intereseaza ceva de pe ATIC.ORG dar nu stiu daca sunt valabile ca oferta pt. ca spre exemplu tank bag-ul de la POLO nu il gasesc pe pagina celor de la Polo

 

 

multam !

 

 

....Da. Tocmai m-am uitat pe Atic.org, sa vad " nemaipomenitele " tankbag-uri. Sunt la fel cu cele de la Louis, din care am si eu unul. Model aniversar. Ieftin. Calitate foarte buna, extensibil, cu intaritoare, cu chinga in fatza si magmeti pe fund, husa de ploaie, materiale bune, design OK. Se potriveshte foarte bine cu rezervorul. Nu stiu daca mai sunt si anul asta.

 

Minus major: incomodeaza rau la mersul in picioare ( atunci il scot si il bag in topcase daca il am gol sau il leg in spate ). Dezadantajul asta sigur este valabil pt toate. http://www.videografie.ro/album/excursie/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am culcat deunazi Africana si acum "trage" dreapta. Probabil e ghidonul stramb. Puteti sa imi recomandati ce ghidon pot sa imi pun?

 

Multumesc,

 

Vampi

Nu prea cred ca ai indoit ghidonul. Vezi ca al meu cel putin, este fixat pe jugul superior prin monturi elastice. Tragi pur si simplu de ghidon cu roata fata blocata intre doua reazeme rigide. Pina se indreapta. Eu am facut asta noaptea in padurea Bogatii, cu roata intre genunchi si cu mina putin rupta. Faci inainte un test. Chiar cu ghidonul strimb motorul ar trebui sa mearga drept daca lasi ghidonul. Daca nu, slabesti suruburile care rigidizeaza jugurile de telescoape, la amindoua jugurile. Te ingrijesti apoi ca ansamblul telescoape juguri sa fie centrat. O faci optic examinind simetria pozitionarii pieselor.(jugurilor unul fata de altul in special) Apoi stringi totul bine inapoi.

 

In mod normal ar trebui ca motorul sa mearga drept daca lasi ghidonul, chiar daca acesta e strimb. Daca totusi ai strimbat doar ghidonul, acesta se poate indrepta. Numai la rece insa, prin prindere intr-o menghina pe un banc adevarat metalic sau oricum foarte solid. apoi cu leviere introduse la capetele ghidonului acesta se indreapta. Se fac masuratori intre capete si centrul geometric. Ai insa nevoie de un animal mare de tractiune la comenzi :crack: Bafta!

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Daca nu, slabesti suruburile care rigidizeaza jugurile de telescoape, la amindoua jugurile. Te ingrijesti apoi ca ansamblul telescoape juguri sa fie centrat. O faci optic examinind simetria pozitionarii pieselor.(jugurilor unul fata de altul in special)

 

...

 

Apoi stringi totul bine inapoi.

 

Eu, inainte de a incheia, strang prima data cu cheia (potrivit, nu definitiv) jugul superior si usor de tot (la mana, pana la limita sau usor cu cheia) jugul inferior, dupa care fac mai multe "pompe" - cu frana fata trasa apas puternic ghidonul de mai multe ori, astfel incat telescoapele sa lucreze cat mai mult. Este si aceasta o contributie la alinierea jugurilor si suspensiilor.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!am si eu o intrebare,exista pe forum cineva care sia facut modificari la african sau a avut asemenea modificari pentru ai reduce greutate?

de a o face mai enduro decit este?pe advrider.com am vazut poze cu vreo 2,dar nu erau si detaliile aferente modificarilor.

se poate monta furca fata de capra de 600 pe africa??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze daca intrebarea e prea... aeriana.. dar o cam am de mult timp in cap.

 

Deci, cate africa sunt pe glob? cate sau fabricat? -caci probabil sunt putine care au iesit din rulaj (probabil majoritatea prin accidente..)

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!am si eu o intrebare,exista pe forum cineva care sia facut modificari la african sau a avut asemenea modificari pentru ai reduce greutate?

de a o face mai enduro decit este?pe advrider.com am vazut poze cu vreo 2,dar nu erau si detaliile aferente modificarilor.

se poate monta furca fata de capra de 600 pe africa??

pe mine ma bate un soi de gand de'asta dar as pastra furca in rest pot cadea multe .........carene, sea

Editat de OLY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!am si eu o intrebare,exista pe forum cineva care sia facut modificari la african sau a avut asemenea modificari pentru ai reduce greutate?

de a o face mai enduro decit este?pe advrider.com am vazut poze cu vreo 2,dar nu erau si detaliile aferente modificarilor.

se poate monta furca fata de capra de 600 pe africa??

 

asa ceva ?

post-4615-1233738991_thumb.jpg

post-4615-1233739012_thumb.jpg

post-4615-1233739030_thumb.jpg

post-4615-1233739048_thumb.jpg

post-4615-1233739072_thumb.jpg

post-4615-1233739113_thumb.jpg

post-4615-1233739160_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna

 

Va salut posesori de AT. Solicit ajutorul vostru. Daca cunoasteti pe cineva care ar fi interesat de un schimb de genu: sport/touring Honda VFR 750cmc RC36 si enduro/sport Gilera RC 600cmc, ambele in stare impecabila! Toate consumabilele schimbate. Intretinute, parcate in garaj, inmatriculate.

Ofer ambele moto pe Honda Africa Twin model cat mai nou, crash cage-uri, top case, imbunatatiri.

Pentru detalii despre motoare contactati pe adresa de mail: adriantanc@yahoo.com sau 0721737247

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor, vreau sa stiu, daca puteti, ce consum are o Africana, atat in oras cat si la drum lung?

Cu respect, numai bine

 

de la 5 la 7,5 %

dar nu e batut in cuie, dupa cum stii bine.

fiecare cu stilul propriu de mers , in cazul in care jucaria e in "depplinatatea facultatilor mintale"

Editat de dhamzea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la 5 la 7,5 %

dar nu e batut in cuie, dupa cum stii bine.

fiecare cu stilul propriu de mers , in cazul in care jucaria e in "depplinatatea facultatilor mintale"

Mersi mult pt raspuns :scratch: . Am intrebat pentru ca mi-am luat un TDM 850 si am scos un consum de 7,5 % in oras si la viteze de 140-150 km/h. Si vroiam sa fac comparatie cu alte motociclete din clasa ei (750-850 cmc), referitor la consum.

Multumesc inca o data, numai bine si asfalt uscat :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut la toata lumea,

am si eu o rugaminte, stie careva schema electrica pentru releul care se poate monta extern pt. pompa de benzina....??? cred ca incepe sa-mi schiopateze pompa si nu a-si vrea sa i-au una noua momentan.........

multumesc,

o zi buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...