Grigore1 Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 Xtx...mai ai aparatoarea stinga? Mi ar prinde bine...multumesc » Post actualizat in 05 Apr 2018 14:55 Sorry..dreapta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 Da, dar vezi ca merge doar pe modelul 2012-2016. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 Da..e ok..merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 Lume, rogu-va niste sfaturi in ce priveste o lista de piese/consumabile ce trebuie musai puse-n desaga pentru un drum lung, care va implica si drumuri proaste si foarte proaste. Lung inseamna peste 25.000 de Km, proaste inseamna Pamir Highway, foarte inseamna Mongolia. Mobra este un Wee din 2010, ABS, etc, alea-alea. Numa' ca pe moment is cam in pana de idei, asa ca orice sugestii is binevenite. Ce am eu pana acum pe lista: - 1 set semeringuri furca - regulator de tensiune OEM (este schimbat cu SH775) - set placute frana fata / spate - trusa scule - kit de pana plus compresor - sigurante - cheie filtru - filtru ulei - alte maruntisuri (power tape, soricei, etc.) - cabluri de jump-start (improvizatie, dar in caz de nevoie ar trebui sa ma ajute) - cablu de ambreiaj - manete frana si ambreiaj Si doua chestii pe care nu le gasesc deloc, poate ma orienteaza cineva unde pot gasi: - protectii far - pedala schimbator rabatabila Hai cu idei rogu-va. PS - Craciun Fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 Cati km are mobra si acu cati km ai schimbat rulmentii, roti, tripod ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 cablurile de jump start ocupa mult spatiu si nu are sens sa le cari, mai bine pui in bord un voltmetru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 (editat) Manete frana si ambreiaj nu vad de ce ai cara dupa tine. Mai bine le schimbi pe astea actuale cu ceva rabatabil (in caz ca te gandesti la cazaturi). Oricum ai handguard-uri, daca ajungi sa le rupi pe alea inseamna ca probabil ai indoit si ghidonul Pedala schimbator rabatabila - sw-motech - dai comanda la motomus. Editat Aprilie 6, 2018 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 Cati km are mobra si acu cati km ai schimbat rulmentii, roti, tripod ? Mobra are putin sub 45.000, roata spate anul trecut (de atunci am facut sub 5.000 de Km dar va fi verificate oricum), jug si roata fata urmeaza imediat. Rulmentii de la jug or fost verificati si anul trecut si nu dau semne de uzura, dar ca sa fiu sigur vor fi schimbati. cablurile de jump start ocupa mult spatiu si nu are sens sa le cari, mai bine pui in bord un voltmetru Is niste sarme de fapt (mai groase), nu ocupa asa de mult loc. Le tin cu mine in ideea in care uit ceva care sa-mi omoare bateria (putin probabil ca mai tot ii pe relee) sau sa pot ajuta pe altcineva intr-o situatie similara. Am si voltmetru. Manete frana si ambreiaj nu vad de ce ai cara dupa tine. Mai bine le schimbi pe astea actuale cu ceva rabatabil (in caz ca te gandesti la cazaturi). Oricum ai handguard-uri, daca ajungi sa le rupi pe alea inseamna ca probabil ai indoit si ghidonul Ai si tu dreptate . Daca va fi problema de spatiu, is pe lista de renuntari, oricum. Multam mult pentru sugestii. PS - oare ma ajuta cineva cu dimensiunile de la rezervor? Vreau sa-i fac un sticker de protectie/grafica si m-ar ajuta sa stiu din timp dimensiunile. » Post actualizat in 06 Apr 2018 15:24 Pedala schimbator rabatabila - sw-motech - dai comanda la motomus. Ai cumva la indemana un link sau un part number? Eu unul tot nu reusesc sa dau de ele :S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 » Post actualizat in 06 Apr 2018 15:24 Ai cumva la indemana un link sau un part number? Eu unul tot nu reusesc sa dau de ele :S. Sorry, aia de la sw-motech e pt MY2012, tu ai generatia anterioara de v-strom. My bad :| Daca te-ai uitat si la Touratech si nici aia n-au nimic, atunci ai putea sa incerci sa adaptezi una pt mobra ta, ori iei una originala de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 Pentru pedale am varianta asta: Schimbator https://www.revzilla.com/motorcycle/woodcraft-folding-toe-piece Frana https://m.ebay.com/itm/Outlaw-Racing-OR2463BK-Brake-Pedal-Rear-Replacement-Flex-Tip-Black-/401165914214?_mwBanner=1 Dar trebuie sa găsești pe cineva din state sa iti aduca. Eu le am montate si sunt super ok. Daca gasesti pe cineva mai vreau si eu 2 capete de schimbator de la revzilla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 Astea se potrivesc si la DL650 din 2010 (L1 sau cum sa-i mai spun, prima generatie)? Daca da, Garcya ar trebui sa ne poata rezolva pe amandoi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 As fi și eu interesat de piesa pentru schimbător. Asta desi mi-am făcut un înlocuitor din aluminiu, pe care îl păstrez "justincase". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 Salutare.Azi am schimbat uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer. Asta din urmă mi-a dat cea mai mare bătaie de cap. Intrebare trebuie să dai jos tot carenajul cu tot cu ceasuri ca sa muți rezervorul. Si inca ceva furtul care alimentează are o mufa pe care nu am reușit să o desfac dar daca o desfaceam curgea benzina din rezervor. Eu l-am răsucit si asa am ajuns la capacul filtrului de aer.Mâine releu, proiectoare si voltmetru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 De ce să dai jos partea frontală?! Eu scot carenele și rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 Păi nu am reușit mufa aia care alimentează injecția sa o desfac. Iar brațele de la carenele laterale nu-mi dădeau voie să mișc rezervorul. » Post actualizat in 06 Apr 2018 19:42 Acum e toata partea din față demontată,e bine ca pot sa fac legăturile pentru proiectoare, montat releul ptr proiectoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 E bine că ai timp. Cam inutilă munca, dar dacă zici că nu ai încotro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 Carenele se cracaneaza : ) si iese rezervoru printre ele, trebuie totusi sa desfaci toate suruburile si clemele de plastic mici de jos. La noi astia cu crashbaruri e un pic mai complicat, dar cu atentie si rabdare realizabil. La inceput dadeam si eu conplet jos carenele laterale, de ceasuri nu ma atingeam, desfaceam 2 suruburi in olus si 3 cleme, problema era cu scosu carenei pe langa crashbar si apoi cand o puneam pe jos sa nu ma impiedec ca sa nu se zgarie. Furtunul de benzina curge un pic, cativa stropi. Se desface de la rezervor si surubul ala lung din fata plus parca 8 suruburi si 6 cleme. Mai multe suruburib are capacu de la filtrul de aer Singura problema intampinata de mine, de mai multe ori, a fost sa ma prezint la mecanic sau sa ma apuc de ceva cu reservorul plin . Nu pot sa imi imaginez cum poate sa curga benzina prin mufa de alimentare electrica a pompei de benzina Atat mufa cat si furtuna au cate un clips. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 7, 2018 Share Postat Aprilie 7, 2018 Întreabă-l pe Fabio câtă benzină aveam in rezervor când am fost să îmi lucreze la mobra... Făcusem plinul cu cel mult 100 km înainte. Proastă idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Aprilie 7, 2018 Share Postat Aprilie 7, 2018 Carenele se cracaneaza : ) si iese rezervoru printre ele, trebuie totusi sa desfaci toate suruburile si clemele de plastic mici de jos. La noi astia cu crashbaruri e un pic mai complicat, dar cu atentie si rabdare realizabil. La inceput dadeam si eu conplet jos carenele laterale, de ceasuri nu ma atingeam, desfaceam 2 suruburi in olus si 3 cleme, problema era cu scosu carenei pe langa crashbar si apoi cand o puneam pe jos sa nu ma impiedec ca sa nu se zgarie. Furtunul de benzina curge un pic, cativa stropi. Se desface de la rezervor si surubul ala lung din fata plus parca 8 suruburi si 6 cleme. Mai multe suruburib are capacu de la filtrul de aer Singura problema intampinata de mine, de mai multe ori, a fost sa ma prezint la mecanic sau sa ma apuc de ceva cu reservorul plin . Nu pot sa imi imaginez cum poate sa curga benzina prin mufa de alimentare electrica a pompei de benzina Atat mufa cat si furtuna au cate un clips. Data viitoare am sa incerc mai mult sa desfac si mufa de benzina .Pana la urma am rezolvat totul si cu montatul proiectoatoarelor pe crash bar,acum cu becuri cu led si proiectoare am lumina mai ceva decât la mașină. Oricum data viitoare am sa ma apuc de treaba asta cu rezervorul gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Aprilie 7, 2018 Share Postat Aprilie 7, 2018 Pentru pedale am varianta asta: Schimbator https://www.revzilla.com/motorcycle/woodcraft-folding-toe-piece Frana https://m.ebay.com/itm/Outlaw-Racing-OR2463BK-Brake-Pedal-Rear-Replacement-Flex-Tip-Black-/401165914214?_mwBanner=1 Am gasit asa ceva: - schimbator http://www.dr-big-shop.de/DL_TuningSpecial_5011.html (asta e trecut si la DL650) - frana: http://www.dr-big-shop.de/DL_TuningSpecial_5007.html (la asta zic ca-i pt DL1000, dar nu vad de ce nu s-ar potrivi) Ce parere ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 7, 2018 Share Postat Aprilie 7, 2018 Puneți becuri in prostie, nu vă gândiți că instalația are pierderi de curent. Un simplu kit de relee adaugă cca 2V in faruri. Și chiar se simte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Aprilie 8, 2018 Share Postat Aprilie 8, 2018 Si un set de becuri pe LED scade consumul corespunzator . Deci se mai poate compensa, in asa fel incat sa nu creasca in mod exagerat consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Aprilie 8, 2018 Share Postat Aprilie 8, 2018 Dar de pui led la far, ce faci cu cei 4-6 amperi, ca sa nu zic 8, ce trebuie degajati in caldura de nimeni altul decat de releul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Aprilie 8, 2018 Share Postat Aprilie 8, 2018 (editat) Dar de pui led la far, ce faci cu cei 4-6 amperi, ca sa nu zic 8, ce trebuie degajati in caldura de nimeni altul decat de releul de incarcare. Eu cred ca am compensat treaba asta cu mansoanele încălzite, priză gps+telefon,proiectoare si vreau sa-i bag si încălzite in sa .Bine nu le folosesc pe toate in aceleasi timp.a si sa nu uit de semnalizarea din side case-uri Editat Aprilie 8, 2018 de Alecsa Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Aprilie 8, 2018 Share Postat Aprilie 8, 2018 Am schimbat releul cu SH775 (la sfatul tau dealtfel) si da, diferenta este numai bine ocupata de GPS + proiectoare, care-s mai tot timpul pornite. Ar trebui sa fie OK. PS - Craciun fericit la toata lumea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.