Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

39 minutes ago, vrajitoru said:

Da. Dar le-am luat de pe louis.eu

 

39 minutes ago, vis-a-vis said:

 

37 minutes ago, vrajitoru said:

Yip. Alea negre sunt alea mari si alea galbene sunt mai mici.


Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rokstraps - foarte misto, thx Vraji!

Uleiul... ca si topicul cu anvelopele, fara sfarsit. Eu pun 10 w50 de la Belrey si mereu mi se pare ca e cel mai misto ulei... De ce? Habar n-am! Poate piticii mei pe creier...

Cu w40, dupa ceva timp de la plecare, cloncanea in cutie la schimbat vitezele. Cu asta nu vrea sa cloncane nici dupa mers toata ziua... Asta am observat, asta transmit. Si sunt doar exploatator de obiect, fara veleitati de cunoscator...

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat distantierele astea de oglinzi si sunt amandoua cu filet pe dreapta. Am crezut ca la mine sunt si pe dreapta si pe stanga. Ieri cand am incercat sa le montez, ambele oglinzi au filet pe stanga.

Screenshot_20200308-062404.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am luat distantiere. Sicmi-au fost bune. Dar filetele inversate nu sunt pe suporturi ci pe oglinzi. Contrapiulita si surubul de reglaj sunt in sensuri diferite la fiecare oglinda in asa fel incat, in momnetul in care cazi, oglinda sa se desfaca in sensul in care se pliaza.  Ca nu se intampla de fiecare data e altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am comandat extensiile astea (vezi mai jos), fiind convins ca am un filet pe dreapta si unul pe stanga, pentru ca nu mai citisem nicaieri despre cineva care le-a avut pe amandoua pe stanga... surpriza mea a fost tot ca a ta. Am cautat ca disparatu un surub M10x1,25 cu filet invers, dar n-am dat de el. Asa ca am pus mana pe tastatura si m-am milogit de producator/distribuitor (sunt nemti, vezi mail mai jos) sa-mi trimita un surub cu filet pe stanga, ca cel deja inclus in pachet (vine cu 3 suruburi, 2 normale si unul invers), spunandu-le ca le platesc cat vor ei. O doamna foarte amabila mi-a cerut adresa si mi l-a trimis cu 0 ramburs. Le-am dat mail din nou cerandu-le o adresa de paypal, ceva, sa le pot da oamenilor banii pe diamant, dar mi-a raspuns ca mi-l face cadou. :)

 

https://achimoto.ro/prindere-suport-capac-pt-inlocuire-oglinzi/52201-set-extensii-prelungitoare-oglinzi-shin-yo-universal-m-10-x-125-filet-pe-dreapta.html

sales(coada de babuin)shin-yo.de

 

Poza cu spatele cutiutei:

20200308_115251x.thumb.jpg.c619e82ee6eaaf06bff61708bdea83ad.jpg

 

Bineinteles ca mi-au mai trebuit si 2 adaptoare de la filet stanga (de pe tijele oglinzilor) la filet dreapta (de pe extensii), dar astea au fost usor de gasit. Le-am luat de aici (le-am dat telefon sa vad care e codul exact, le-am explicat ce trebuie si mi le-au trimis bine):

https://romimoto-piese.ro/ro2/category/10210060100/search/adaptor+oglinda/in/all/

 

Acum vad ca romimoto are o gramada de extensii direct cu filet pe stanga, atunci nu aveau.

Editat de joby_toss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de informatii, acum imi dau seama ca trebuia sa demontez si partea unde se infileta oglinda.

Am montat un kit de coborare de 20mm si acum ajung lejer cu amandoua picioarele pe sol. Nu mi se pare ca ar trebui taiat cricul lateral, dar cricul central de la Herea cred ca trebui putin scurtat. De altfel el cam este partea cea mai joasa a motocicletei. Poate il mai polizez putin.

Am montat inaltatoare de ghidon. La fel, nu cred ca trebuiesc extensii la cabluri. Pozitia pare mult mai comoda, dupa in drum mai lung pot sa ma lămuresc.

Am montat indicator presiune roti. Sa vedem cat tin acumulatorii de la valve.

Vreau sa montez alte deflectoare de aer. Cam atat in weekend. Sper ca saptamana cealalta sa o scot pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune și niște poze, când și dacă ai timp, mă tentează senzorii de presiune, fața îmi face figuri uneori (trebuie să verific pe unde scapă aer), dar am valve la 90 grade și nu știu dacă intră capacele alea...

 

Nu era o idee mai bună să modifici șaua, în loc să cobori mobra? Ai coborât și fața cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea merg pe off, afara de Tabla Butii, nu am facut altceva. Asa ca nu e o problema ca e garda la sol mai mica. Senzorul si monitorul sunt astea:

https://www.ebay.com/itm/Motorcycle-TPMS-Tire-Pressure-Monitoring-System-with-Wireless-LCD-Display-Sensor-/192317067248

Fata inca nu, vreo 15 mm am inteles ca e ok. Dupa ce montez cartusele din suspensii. Saua am modificat-o pentru confort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorii nu au acumulatori, au baterii. CR1225

Pretul lor per bucata e intre 2.5 lei si 40 de lei depinde de unde sunt cumparate si cat costa transportul. Displayul are in schimb acumulator ce tre incarcat cam la doua luni. Eu nu am avut norocul decat de vreo 6 mii de km pt ca au reusit sa imi fure dusplayul. Dar alti colegi au avut peste 10k km. Pt anul acesta am luat deja modelul doi care e usor diferit, 150 lei pe wish plus vreo 30 vama, ca nah, sunt norocos dupa ce ca am fost furat.

 

Am avut la senzorii vechi de garmin aceleasi baterii si le am luat de pe tme, nu le recomand, din zece bucati cel putin 3 au fost cam varza.

 

Cat despre valve la 90, pe spate a venit motorul cu o valva de metal la 90 si nu are deloc nici o problema. E un pic mai gros ca si capacul de ventil. Ca idee de cand am senzori, de fiecare data echilibrez roata cu senzorul pus.

Temperatura o citeste aproximativ, dar cu presiunea sta destul de bine. Singurul minus, nu poti seta decat un singur trashold minim, adica 2.1 sa zicem, roata spate de la 2.8 tre sa scada destul de mult sa dea alarma. Da alarma la pana brusca, dar la una la care scapi putin aer o vei sesiza tarziu.

La fel ca si cele de la garmin din cand in cand nu trimit nici o informatie, mai ales dupa o groapa, dar isi revin destul de repede. Nu stiu despre modelul 2 caci inca nu l am testat.

Iar displayul desi tine la ploi torentiale, nu e perfect etans, asa ca atunci cand sunt diferente mari de temp intre zi si noapte se abureste pe dinauntru, trece de la soare dupa cateva zeci de min.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.03.2020 la 11:25, cooldeep a spus:

Cai ascuns in text si nu se vede :) probabil :) :) :)

 

image.thumb.png.1c29bde8c41d55babbf70968f587a17e.png

Ca se gasea da doar sintetic. Ei recomanda semisintetic. Ala de abia a aparut. Ca idee asa...  Iar desenul e ca sa inteleaga ceva din indicarivele uleiurilor.

 

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.02.2020 la 15:11, joby_toss a spus:

Bun, am luat legatura cu Razvan de la Metric Motion si mi-a facut o precomanda de mansoane Koso AX041010. Sper sa fie ce trebuie! :)

Multumesc!

Azi am luat din nou legatura cu Razvan si se pare ca termenul estimat de reaprovizionare a furnizorului este la jumatatea lunii mai (poate din cauza intarzierilor transporturilor internationale din perioada asta?), asa ca ma vad nevoit sa ma reorientez catre alt model de manere incalzite... Pacat... :( 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, bozoro a spus:

Ca se gasea da doar sintetic. Ei recomanda semisintetic. Ala de abia a aparut. Ca idee asa...  Iar desenul e ca sa inteleaga ceva din indicarivele uleiurilor.

 

 

Am tot cautat si eu unde se specifica tipul uleiului, sintetic, semisintetic. Si mai mult, sunt foarte interesat sa vad unde scriu ei ca recomanda semisentetic. Un link, poza, orice, ar fi pentru mine cel putin, foarte apreciata!

 

SF & SG   TECHNICALLY OBSOLETE FOR CARS, BUT STILL IN COMMON USE FOR MOTORCYCLE OILS -- You can find motorcycle oil which still meets the SF/SG rating (such as offerings from Castrol, Mobil, Royal Purple, Amsoil, Bellray, Motorex, Motul, Repsoil, etc). If your bike calls for that in the owner's manual, there are still a large number of motorcycle-specific motor oils on the market that are SF/SG rated, including every motorcycle oil which meets the full JASO-MA specification. Most current motorcycle engines still call for SF/SG rated motor oils. If you can not find an SF/SG rated oil and that is the rating called for, use an SH or SH+SJ rated oil -- but do not use API SJ, SL or SM!

 

Nu gasesc unde se spune de recomandarea lor, semisintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.03.2020 la 19:17, george13 a spus:

Am montat indicator presiune roti. Sa vedem cat tin acumulatorii de la valve.

 

 

Doi ani m-au tinut bateriile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, misionaru a spus:

 

Am tot cautat si eu unde se specifica tipul uleiului, sintetic, semisintetic. Si mai mult, sunt foarte interesat sa vad unde scriu ei ca recomanda semisentetic. Un link, poza, orice, ar fi pentru mine cel putin, foarte apreciata!

 

SF & SG   TECHNICALLY OBSOLETE FOR CARS, BUT STILL IN COMMON USE FOR MOTORCYCLE OILS -- You can find motorcycle oil which still meets the SF/SG rating (such as offerings from Castrol, Mobil, Royal Purple, Amsoil, Bellray, Motorex, Motul, Repsoil, etc). If your bike calls for that in the owner's manual, there are still a large number of motorcycle-specific motor oils on the market that are SF/SG rated, including every motorcycle oil which meets the full JASO-MA specification. Most current motorcycle engines still call for SF/SG rated motor oils. If you can not find an SF/SG rated oil and that is the rating called for, use an SH or SH+SJ rated oil -- but do not use API SJ, SL or SM!

 

Nu gasesc unde se spune de recomandarea lor, semisintetic.

Pe la cursuri, pe la conferinte... Da pana la urma puneti ce vreti, De la bunica, M40, Ulei de ricin, Ulei de cod, astia de au ani de zile de experienta sunt mai fraieri asa... Cine studiaza mecanica in fata blocului e expert. In fond si la urma urmei trebuie sa traiasca si mecanicii din ceva. ;)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ținând cont că în ziua de azi mecanicii au ajuns să fie montatori/demontatori de piese sau subansamble, nu m-aș lăsa influențat de părerea lor. Plus că majoritatea n-au terminat o facultate (nu mai zic să fie de profil) sau nici măcar liceul. Erau mecanici buni pe timpul Daciei, pentru că erau specializați pe un singur tip de motor. Să fii în ziua de azi mecanic multi marcă, mai ales la motociclete, păi trebuie să stai să studiezi minim o săptămână fiecare model în parte. Să-i știi punctele slabe și să te folosești de statistica celor cu zeci de mii de kilometri de utilizare a acelui model. E greu de făcut asta, așa că se merge la "trial & error". Când recomanzi un ulei semisintetic în pofida unuia sintetic, o faci din cauze pur economice. E mai ieftin și nu-l consumă motorul, deci n-ai grija lui pe termen lung. Asta nu înseamnă că face o ungere mai bună în cilindru. D-aia e mai scump sinteticul, pentru că e mai stabil ca formulă și face ungere mai bună per total. Acum că pot apare pierderi, uneori nesemnificative, nu-i o tragedie. E bine să verifici nivelul și să completezi.

Încă o chestie, legată de vâscozitate. E clară treaba că trebuie mers pe ce scrie în manual. Se pot folosi vâscozitățile imediat apropiate atunci când stilul de mers diferă de normal sau temperaturile sunt spre extrem. La pomenitele conferințe mai mult ca sigur există sponsori, culmea, chiar producători de ulei care nu fac decât să-și etaleze marfa și să și-o laude. E drept că munca de cercetare în domeniu e imensă și nu scot de proști diferite tipuri de ulei, dar nici să luăm de bun chiar tot ce se spune. 10w 50-ul se vrea un ulei cu marjă mare de vâscozitate utilă pe diferențe mari de temperatură. Adică-l poți folosi liniștit de la -10 la 50°C. Și aici cel care-l recomandă e liniștit pentru că se acoperă majoritatea cazurilor unei utilizări normale. Asta nu înseamnă că-i mai bun decât 10w40. Aș putea spune că-i mai prost chiar atunci când se îndeplinesc condițiile ideale. 15-30°. 10w50 fiind mai vâscos.

După cum ziceam și pe feisbuc. Fiecare e liber să-și bage ce vrea, dar să nu ia de bune părerile noastre. Ce zice la manual e sfânt și de fiecare dată, cea mai buna alegere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, vis-a-vis a spus:

Plus că majoritatea n-au terminat o facultate (nu mai zic să fie de profil) sau nici măcar liceul.

 

Daca toti mecanicii ar termina o facultate ar ajunge manopera la niste preturi pe care nu o sa vi le permiteti niciodata si tot la Dorel din spatele blocului o sa ajungeti. Din acest motiv in service specializat exista un singur inginer si restul mecanici auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.03.2020 la 21:41, Lucian_M a spus:

Tot la modelul ăla mă uitam și eu. Are precizie bună?

Da, sunt f buni senzorii. La primul vstrom m-au ținut bateriile 2 ani.pentru asta nou mi-am luat de pe aliexpress cu 36 eoro #Aliexpress € 50,82 | Original CAREUD Motorcycle Tire Pressure Monitoring System Super Waterproof Sun Protection Tpms System M3 TPMS
https://a.aliexpress.com/_dTWuWp1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...