Lucian_M Postat Martie 21, 2018 Share Postat Martie 21, 2018 Decât "brandul" ăla, mai bine YATO, Manesmann, Kronus etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 21, 2018 Share Postat Martie 21, 2018 In conditii casnice, intretinere la propria motocicleta si inca cativa prieteni fara garaj, o trusa 100% cinezeasca, cumparata cu mai putin de 200 roni, dupa 8 ani este intacta. O singura piesa a rupt-o un destept fortand un surub de roata auto. Am gasit in targul de vechituri sa complectez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 21, 2018 Share Postat Martie 21, 2018 trusa de la lidl, aia mare de peste 400 de lei, pana acum un singur bit rupt intr-un surub ruginit pus intr-o scula de desfiletat cu impact. Asta dupa ce se mai rupse un bit dintr-o trusa de aia mega scumpa a mecanicului aceasi scula cu impact i-a venit de hac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 Cat mai costa un kit de coborare pt vstrom si cat cm il coboară.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 Cat mai costa un kit de coborare pt vstrom si cat cm il coboară.ms Eu mi-am luat unul de la lust racing si ma costat 330 ron, au două variante de 2.5 si de 4 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valis Postat Martie 24, 2018 Share Postat Martie 24, 2018 Cat mai costa un kit de coborare pt vstrom si cat cm il coboară.ms Salut, am un kit nou cumparat acum doi ani pe care am renuntat sa il mai montez. Coboara spatele 35mm - asta se traduce cam in 20mm inaltime la sa. Daca doresti da-mi PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Martie 24, 2018 Share Postat Martie 24, 2018 Cat mai costa un kit de coborare pt vstrom si cat cm il coboară.ms Eu mi-am facut, prin baieteii de la MetricMotion, un kit de ridicare cu 60 de lei. Practic nu e nimic complicat, nu sunt rulmenti integrati, ca la BMW, de exemplu. Chiar si ala, la BMW, cu totul, a fost in jur de 200 de lei. Mi se pare exagerat 300 de lei pentru doua platbande mai groase. Daca vrei, te pun in legatura cu oameni normali. De coborat, nu am idee cu cat ar putea cobori, dar mare atentie. Cu kit-ul original, aveam probleme cu scutul metalic deoarece atingea diverse, mai ales pe off, din cauza ca este coborat fata de cel original. O zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Martie 24, 2018 Share Postat Martie 24, 2018 Eu mi-am facut, prin baieteii de la MetricMotion, un kit de ridicare cu 60 de lei. Practic nu e nimic complicat, nu sunt rulmenti integrati, ca la BMW, de exemplu. Chiar si ala, la BMW, cu totul, a fost in jur de 200 de lei. Mi se pare exagerat 300 de lei pentru doua platbande mai groase. Daca vrei, te pun in legatura cu oameni normali. De coborat, nu am idee cu cat ar putea cobori, dar mare atentie. Cu kit-ul original, aveam probleme cu scutul metalic deoarece atingea diverse, mai ales pe off, din cauza ca este coborat fata de cel original. O zi faina! ... si eu am rămas cam gura casca cand am vazut pe ce am dat 300 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 25, 2018 Share Postat Martie 25, 2018 Multumesc pt raspunsuri. un tovaras de al nostru vrea. am sa i comunic si vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Martie 25, 2018 Share Postat Martie 25, 2018 https://www.ebay.de/itm/Suzuki-DL650-V-Strom-25mm-lowering-kit/110916691908?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Intrebare intrebatoare: pentru o tura lunga (25.000 de Km), cu drumuri in cea mai mare parte proaste sau foarte proase, plus ceva zone in care mai deloc (Mongolia, dar oarecum cuminte, fara sa ma bag in nebunii daca am pe unde sa ocolesc), ce anvelope recomandati? Pana acum am cam pus ochii pe deja clasicele Heidenau K60 Scout, cu care, dupa unele vorbe de prin internet, as putea indrazni sa sper ca m-ar duce chiar tot drumul. Cumva greu de crezut, dar am varianta sa vad cum progresam pe drum si sa trimit unele prin curier (sau sa comand direct la un service, aparent exista optiuni), sa le schimb undeva in a doua parte a drumului, daca se impute treaba. Deci, ca sa recapitulez: ce anvelope recomandati care sa: - aiba viata lunga, cat mai aproape de 25.000 de Km sau mai sus - aiba un comportament decent pe asfalt si de incredere pe zone prafuite/nisipoase PS - din cate am citit, punctul slab la K60 Scout este asfaltul ud. Cei care ati mers cu asa ceva, e o problema cu adevarat serioasa sau este mai degraba din zona de bun simt, daca ploua oricum o lasi mai moale? Va foarte multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 https://motorcycling.to/Default.aspx?PageID=17923139&A=WebApp&CCID=23759&Page=5&Items=5 ordinea postarilor pe dos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 28, 2018 Share Postat Martie 28, 2018 Am Scout-urile pe Africa Twin de 18.000 km si tind sa cred ca mai merg 5.000 cu ele, cel putin....deci s-ar putea sa te tina toata tura. Au fost gumele pe care le-am abuzat cel mai mult pe offroad de cand ma dau cu motocicleta, nu le-am menajat deloc si s-au comportat excelent. Pe asfalt ud nu e atat de tragica situatia cum o descrii tu, eu nu am simtit nimic notabil pana acum cu ele, decat ce simti cu orice guma cand exagerezi pe udatura.... Pararea mea e ca Heidenau K60 scout e SINGURA optiune pt tine. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 28, 2018 Share Postat Martie 28, 2018 Deși nu sunt adeptul Scout, cam asta e singura opțiune viabilă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Martie 28, 2018 Share Postat Martie 28, 2018 Pararea mea e ca Heidenau K60 scout e SINGURA optiune pt tine. Daca vreau sa sper sa ma tina tot drumul, cam asa inteleg si eu. Alternativa ar fi sa trimit un set de gume inaintea mea undeva pe drum, dar parca nu m-as complica, daca sunt sanse sa ma tina. Daca longevitatea nu ar fi asa de importanta, si ar fi de ajuns undeva pe la 15.000 de Km, ce alternative bune la un asa drum recomandati pentru DL650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 28, 2018 Share Postat Martie 28, 2018 (editat) http://www.moto-ontheroad.it/moto/prove-moto/prova-su-strada-pneumatici-metzler-karoo-3/ Indiferent de cat de multi km tin, trebuie sa te gandesti ca vor avea cramponul din ce in ce mai mic. Asa ca pe ultima bucata cand o sa mai ai 2-3 mm de cauciuc o sa tot strangi din coor daca ai bucati de off sau ploaie. Editat Martie 28, 2018 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 28, 2018 Share Postat Martie 28, 2018 Salutare, comunitate! Problema: 1 buc vstrom 1000 cu un consum de 0,5l ulei/ 100 km. Posesorul este tanar si neamt( are varsta si strazile sa o alerge. Schimbul de ulei este facut dupa cum zice cartea(la 10-12km, nu stiu).Mobretu are 72k km. Este un consum normal in anumite conditii sau este cazan? Nu stiu stilul de mers al neamtului Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 28, 2018 Share Postat Martie 28, 2018 Hello I had no problems with the motorcycle the engine is running perfectly. it consumes about half a liter of oil at 1000km.ori a gresit, ori nu stie engleza( oricum nu prea stie) ori asta e consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 28, 2018 Share Postat Martie 28, 2018 Greseala mea..dar si asa, 0,5 / 1000?! Oricum, e normal, in ce conditii... sau ma reorientez Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 28, 2018 Share Postat Martie 28, 2018 Eu zic sa te reorientezi. Modelele de pana in 2014 schimbau uleiul la 6000. Alea de dupa la 10000 (parca). Dar si asa, in 6000km, bagi 3 litri. La ce sa mai schimbi uleiul? Mie personal mi se pare mult chiar si pentru unul model pre2014, chiar daca il tragi de mustăți rau de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 Da, daca mergi tare cu ea, peste 170km/h, constant, consuma ulei. Chiar si mai mult de 0,5l la 1000 km. Vorbesc de motoarele de 1000 cmc, nu stiu la cele de 650. In limitele vitezei normale, hai sa-i zicem legale, nu ar trebui sa consume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 Hello I had no problems with the motorcycle the engine is running perfectly. it consumes about half a liter of oil at 1000km.ori a gresit, ori nu stie engleza( oricum nu prea stie) ori asta e consumul Daca tot se voteaza ... Intreaba-l detaliat. Eu sunt sigur ca e 0.5 la 10000 km ... nu i-a iesit numarul de zero-uri din prima . bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 Păi de ce verifici nivelul uleiului înainte să pleci la plimbare?! Verifici, completezi dacă e nevoie. Și a mea consumă dacă mă dau la accelerație. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 La un motor cu tolerantele vstromului un consum de 0,5 la 1000km in conditia in care dai in ea e chiar putin. Am completat si mai mult la unele. E important si ce ulei foloseste. Daca a bagat sintetic papa mult. Ala semi il consuma mai putin. Nu e neaparat o problema. Ar ajuta mult un test de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 0.5L/1000km mi se pare foarte mult....in felul asta ,completand,la revizie nici nu mai trebuie sa schimbi uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.