Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare ,

fac ordine in atelier si poate intereseaza pe cineva o sa absolut noua de >DL650 L6 ( 2011 -2016 )

Am pus-o si pe OLX dar bineintzeles pentru colegii de pe forum pretul este -10%.

 

https://www.olx.ro/oferta/suzuki-v-strom-2011-2016-sa-noua-originala-neatinsa-IDaUDpx.html

 

Predare in Bucuresti , tel 0722786069. pret OLX 350 ron

 

Multumesc

 

 

 

PS stau cu o urma de grija in suflet ,,,,,,,,,,,,,,doar nu trebuia sa fac topic separat daca e un topic dedicat exclusiv Vstrom ? Daca da , sa ma ierte adminiii si ma mut unde trebuie.

post-96053-0-94112500-1524492200_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Se da urmatoarea dauna.

Merita sa dau aprox 180 de euro pe o carena noua gata vopsita (cu tot cu stickere si sigla suzuki) sau sa o vopsesc?

PS: Carena nu este crapata.

post-65816-0-67319400-1524680889_thumb.jpg

Editat de utzi22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,din pacate este engine guard.

Imi puteti recomanda un vopsitor in Bucuresti ?

De asemenea, credeti ca ar trebui sa-mi comand sticker-ul la reprezentanta (30 de euro) sau se poate face undeva mai ieftin ?

As vrea sa iasa identic cu cel OEM.

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vstromisti,

 

De cand am servisat furca (schimbat ulei si simeringuri de ulei si praf) am facut aprox. 600 km.

 

Am inceput sa aud un ticait putin metalic sa zic asa cand franez din zona furcii. Pe loc daca trag frana fata si apar furca se aude acest ticait si pe compresie si decompresie. In schimb, daca pun motocicleta cu roata fata la perete si comprim si decomprim furca fara sa trag fana fata nu se aude acel ticait. La fel, daca comprim si decomprim furca doar cu frana spate trasa, nu se aude acel ticait..doar cand e trasa frana fata se aude si e destul de tare si enervant.

 

A mai patit cineva asa ceva? Aveti idee ce sa verific? Ce poate sa sune la furca sau frana?..sau o fi altceva?

 

Multam,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat discurile si nu au joc deloc. Deci altceva e...

Etrierul este prins fix, dar are un surub flotant (nu cunosc modelul de la motocicleta ta, dar cred ca este acelasi principiu), adica un surub cu o garnitura pe el, care ii da voie etrierului-partea mobila sa miste cateva zecimi de milimetru, iar cand garnitura acelui surub se distruge sau se uzeaza, se produce un zgomot enervant...cauta si vezi sa nu fie de-acolo. Daca si acolo este in regula, revin cu alte idei! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Etrierul este prins fix, dar are un surub flotant (nu cunosc modelul de la motocicleta ta, dar cred ca este acelasi principiu), adica un surub cu o garnitura pe el, care ii da voie etrierului-partea mobila sa miste cateva zecimi de milimetru, iar cand garnitura acelui surub se distruge sau se uzeaza, se produce un zgomot enervant...cauta si vezi sa nu fie de-acolo. Daca si acolo este in regula, revin cu alte idei! :peace:

 

De ce zici tu sunt culisantele. Le-am curatat si am pus vaselina ceramica Permatex...deci nu de la ele e sunetul.

 

Tind tot mai mult sa cred ca e de la jug..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru verificat jugul pune pe cricul central, roaga pe cineva sa stea pe topcase ca sa se ridica roata fata si pe urma prinde de telescoape si trage inspre fata. Cu grija sa nu dai motoreta jos ca face buba. Si mai verifica si rulmentii de fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce zici tu sunt culisantele. Le-am curatat si am pus vaselina ceramica Permatex...deci nu de la ele e sunetul.

 

Tind tot mai mult sa cred ca e de la jug..

Nu am vazut daca ai verificat si de aceea ti-am sugerat ideea!

Acum verifica strangerea la jug, asa cum zice mai sus colegul, fiindca sigur s-a slabit putin si tacane!

Daca nici asta nu este, verifica atent strangerea axului si jocul in rulmentii rotii.

In acest fel ai verificat tot ce se poate verifica pe fata, si-n felul asta inlaturi orice anomalie.

Daca insa si atunci tacane, inseamna ca in jambe s-au uzat bucsile metalice de frictiune si trebuiesc schimbate. Asta este tot, nu cred ca a mai ramas ceva de verificat (poate doar o placuta care si-a facut joc sau nu are tablita aceea de ghidaj)...! Spor! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, toata lumea pe aici recomanda un voltmetru ca sa fiu "anuntat" din vreme cand se strica statorul, asa incat mi-am cumparat un voltmetru.

intrebare: cele 2 fire le leg direct la bornele bateriei sau mai spre stator?

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de azi am ramas fara mobra. Nu va panicati, nu e vanduta, nici furata. E in curte, dar e ca si cum n-ar fi, ca nu mai am saua, am dus-o la inmuiat si retapitat. :D

M-a pus nenea sa caut spuma, gasit o bucata de 1x0,6 m (parca) la 24 lei, dus la meste si explicat cam ce ar trebui facut, abia pe saptamana viitoare voi intra in posesia ei. Cica manopera + husa m-ar costa cam la 100 lei. Mi se pare c aburetele original s-a cam intarit si subtiat, tare de tot. Ma doare fundul de la ea. Materialul folosit cica e unul aderent, anti-alunecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu, al fel si altii, au dus saua la retapit la mesteru Dan, de aici de pe forum, stie exact ce spuma sa foloseasca, stie exact ce tre sa faca ca sa modifice si unde ca sa adauge daca vrei modificata forma, iar materialele folosite sunt de o calitate extraordinara. 4 ani deja si nu am nimic de obiectat la ce a lucrat el. Important e ca nu mai vine pasagerul asa usor peste mine la franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot la Dan mi-am facut la ambele motoare. In jur de 500 de lei bucata. Parerea mea, cat dai atata face. Mai ales daca te-a pus pe tine sa cauti materiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi mai jos, de pe topicul lui. Asa-s eu ghinionist...

 

De cand nu mai lucreaza? Eu mi-am facut prin Martie la el 2 sei.

Posted 21 February 2018 - 04:08 PM

Se poate închide topicul,din lipsa de timp nu mai pot modifica șei.

» Post actualizat in 03 May 2018 14:38

PS - ca tot uit sa postez. Datorita si multumita user-ului Garcya, care a dovedit ca este foarte serios in ceea ce face, am un set de manete de donat. Cea de ambreiaj este nou-nouta, cea de frana folosita fo' 4-5.000 de Km, deci ca si noua. Ambele is reglabile, scurte, maneta argintie cu "blocul" de reglaj negru. ATENTIE: se potrivesc numai pe mobrele care nu au senzor pentru maneta de ambreiaj, daca nu ma insel asta inseama DL650 mai vechi de 2007 si SV650. Daca stiti si alte modele compatibile, asa sa fie.

Manetele is in Cluj, dar le pot trimite si via curier, destinatarul plateste transportul. Cam atat, primul inscris, primul servit ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...