Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Acum 9 minute, xtx a spus:

...poate nu le au inca pe stoc si mai dureaza un pic pana vin. In cel mai rau caz ia-le din Australia si vorbeste cu ei sa ti le trimita a.i. sa ajunga cu posta sau cu alta firma de curierat (am inteles ca, de cand m-am plans de DHL, le pot trimite si altfel in Ro).

De unde anume din Australia? Ai vreun magazin cu care ai lucrat pana acum?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Flanker a spus:

Hai salut!

 

Ma prefac ca n-am citit ultimile doua pagini si intreb daca a cumparat cineva de aici:

 

https://advalp.pl/en/

 

Merci! Sanatate!

1

 

Salut!

 

Mersi de recomandare, dar nu gasesc nimic legat de scarite pentru vaca mea. Iaca si dovada: https://advalp.pl/en/by-motorcycle/suzuki/dl-650/dl-650-12-17

 

1 oră în urmă, xtx a spus:

Pai din magazinul lor, pivotpegz.com, ca de acolo le trimit...

 

Nu stiam ca trimit si din Australia. Vad ca ies mai bine decat pe  https://www.altrider.eu (care inca nu mi-au raspuns la mail)

1336995898_2019-04-1517_16_40-Window.thumb.png.5386333a6f692dde67c0acd0c02075df.png

Stii cumva sa fie ceva probleme la vama/granita? Spun ei ca vor trimite prin DHL Express Air Freight.

 

Multumesc,

Cristi L.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iesi mai bine, pentru coletele din afara UE si din tari care nu au acorduri vamale cu Romania se platesc TVA si taxe vamale. Mai citeste o data ce am scris mai sus, am spus deja cam ce era de spus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, xtx a spus:

Nu iesi mai bine, pentru coletele din afara UE si din tari care nu au acorduri vamale cu Romania se platesc TVA si taxe vamale. Mai citeste o data ce am scris mai sus, am spus deja cam ce era de spus...

 

Așa e. Mea culpa!

 

Mulțumesc,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ca ati terminat cu porcarerile, despre care noi in wend, pe ploaie, la distractie, radeam de voi. Ui la astia ce se injura, ei se dau pe forum noi pe stroame.... sa trecem la alte subiecte.

 

Montat led de ala fain pe faza lunga. Am apucat sa il testez. Desi manualu spune H9 se potriveste H11 diferenta pe becuri e la wattaj si lumeni nu intru in detalii. Da e mai multa lumina fata de un bec normal. Se aprinde instant si are efectul ala de flash care ajuta in trafic. Dar, zic un mare dar, la cum e contruit aproximativ 1/3 din oglinda si mai exact fix partea de pe mijloc, din punctu meu de vedere cea mai importanta, aia care te face sa vezi departe, nu e inundata de lumina ledurilor. Compenseaza prin cantitatea de lumina parazita ca sa zic asa, dar nu exceleaza. E o chestie de cum a fost gandita oglinda sa functioneze. daca pui la un perete motoru nu poti determina o linie clara cat si unde bate. E ca si cum ar fi montat invers cu 90 de grade. In proiectoarele de ceata am leduri, dar acolo pastilele de led sunt cu 90 de grade intoarse si oglinda aia e folosita in intregime si am o dunga clara delimitata. Mai pastrez un pic ledul pe faza lunga ca i mai bine decat cu bec, dar sunt sigur ca putea fi mult mult mai bine. Per total nu sunt multumit.

Montat arcuri hyper pro si pe fata. Cu totul si cu totul alta poveste. Fain fain de tot.

Discutia e pt DL 1000 dupa 2014. La alt modele e alta discutia.
Cateva puncte. partea progresiva e mai lunga si are mai multe spire decat originalul. Arcul in sine are mai multe spire si e de un material mai gros. Se simte la mana cand il comprimi la montatul in furca ca e mai puternic. Din pacate nu am facut poze comparative, orginal vs hyper pro, dar poate la urmatorul serivce de furca o sa fac, sper peste 2 ani :) (adica nu la anu) Pt ca e mai puternic ai nevoie si de un control mai mare asupra lui. Manualul lui spune 10W. Furca cu arucri originale are un ulei echivalent cu un 2,5 w la unii producatori si 5 W la altii. Aici discutia e complexa pt ca la furca de miar se poate seta atat compresia cat si reboundul. Practic modifici cantitatea de ulei care sa se plimbe intr o directie sau alta. Viteza e data de vascozitate si cantitate. Am avut emotii in a pune 10W, dar totusi 7 clicks pe rebound inapoi fata de 2 cum aveam e diferenta. In acelasi timp unii pe forumuri spuneau ca ar fi suficient un 7,5 dar de data asta am mers pe mana producatorului. Sigur au facut ei niste teste de le a dat asta. Una peste alta, e mult mult mai bine. Cu comprimarea arcului stau foarte bine sunt la 4 deci mai pot comprima, deocamdata testez setari. Sunt in schimb uimit pe off cat am apucat sa fac si pe pavaj cat de bine absoarbe denivelarile. Nu imi place inca la bumpere si la gropi, dar mai setez si descopar io ce i mai bine. Cat despre reclama ca franezi cu 20% mai repede ca nu mai face furca dive, cred ca e marketing. Se afunda, cei drept nu la fel de mult, iar pe curba daca franezi la intrare in conitnuare simti fata incarcata. la viteze mici intradevar rupi aderenta fata mult mai usor decat cu originalele se simte ca intraver nu se afunda la fel de mult. Astept si drumu cu pasager ca sa vad daca mai reusesc sa ii dau capatul :) Dar pt cei care merg in 2 sau pt cei care sunt mai grei de 80 de kile, clar este o investitie care trebuie facuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi.

Sunt un incepator in ale motociclismului, avand motor de un an de zile si mai putin de 3000km parcursi. Motocicleta, un L0 ABS, am importat-o, personal, din Italia. 

Si pentru ca, inevitabil, incep problemele, am ajuns sa apelez la experienta si sfaturile voastre.

Azi am fost cu ea in service(sunt din SM), pt a-i schimba lantul. Toate bune si frumoase pana sa desfacem piulita de la roata spate. Aceasta se destrangea doua spire dupa care se bloca. Am repetat de cateva ori strans/destrans(acele doua spire), atat cu levierul cat si cu pistolul pneumatic, dar nu am reusit sa o desfacem. Asa ca am apelat la forta maxima a pistolului pneumatic pana sa reusim sa o desfacem. Previzibil si inevitabil am distrus filetul, atat de pe axul rotii cat si al piulitei. 

Acum caut ax si piulita. Noi - sunt o caciula de bani. Stiti voi unde as putea sa gasesc SH?

Vre-un V strom busit/dezmembrat? Sau daca potriveste de pe alta motocicleta?

Va multumesc anticipat! 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, Catalin dbk said:

Previzibil si inevitabil am distrus filetul, atat de pe axul rotii cat si al piulitei. 

 

La 90 si ceva de mii de km la fel am patit si eu, banuiesc ca o piatra a stricat filetul la inceputul axului, in partea unde strange fiind intact, logic doar era acoperit de piulita :) . Asa ca am cumparat 4 piulite cu sub 1 leu bucata, 2 de o duritate mai mare si 2 de o duritate mai mica, si cu 3 dintre ele am refacut filetul pe ax, deoarece nu am gasit la nimeni o filiera asa mare si o filiera de cumparat costa mult prea mult. M14 sau M16 e filetul cu pas de 1 parca sau 1,5, este standard nimic special, si din pacate uit detalii de astea daca nu le am notate. Am vrut sa rectific pe strug fieltul, dar sa gasesti un strungar e ca si cum ai cauta un hitman, de negasit. Singura problema este ca nu mai pusca cheia din trusa de sub sa, iar o piulita originala este 8 sau 14 euro, oricum o suma total nejustificata.

Revenin la discutia cu LEDul, si la faptul ca o parte din oglinda nu e folosita, am facut si niste poze ca sa fie mai evident.

image.thumb.png.7356e92bd0f528bf1e30dd30ea414e2d.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt sugestii. Nu vreau carpeli si improvizatii. Irelevant pentru mine si sa caut acum o cauza a defectiunii, sau sa prelungesc discutia cu presupuneri. Ideea este ca filetul a fost compromis total pe ambele piese si vreau sa le inlocuiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baiatu asta din anunt are un ax :) https://www.olx.ro/oferta/janta-v-strom-650-2007-abs-IDceiAc.html#44958de1a7

In alta ordine de iedei am observat la intalnire ca multi uita semnalizarile pornite. De multe ori de cand am schimbat utilajul am avut si eu problema asta. Nu ca uitam ci apasam si nu se debloca semnalizarea, pt ca sunt un finut si imi place sa nu bruschez nimic :) Asa ca, avand niste timp liber am desfacut butoanele acolo si surpriza. Vaselina era din belsug, dar usor tare. Am bagat niste zeama la spray cu silicon, din belsug pe toate partile ( partea cu butoanele pt ceasurile din bord nu am mai desfacut-o), dar din belsug, nu m-am zgarcit de loc. Am pu sla loc totul. Supriza. Butonul de semnalizare este acum un finut :) nu mai trebuie sa apas cu ura ci merge acum si cu dragoste. Preventim am desfacut si in partea cealalta si am dat si acolo din belsug, sa fie. No si daca tot eram acolo ma cam enerva maneta de ambreaj ca scartaia, squik squik :) , am curatat ce era de curatat, am uns ce era de uns si acum nu mai squik squik. Pai sa nu fac si aia de frana, am facut-o si pe aia.
Si pt ca in manualul de utilizare nu scrie, stie cineva sau careva cum naiba se schimba lichidul din maneta de ambreaj la miarul de dupa '14. ? E dot4, bun, dar cum il inlocuiesc ? Si stiu ca se desface capacul de la maneta, dar jos ce tre facut? cum se aeriseste ?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, cooldeep a spus:

Multumesc de pont.

L-am contactat inainte sa scriu pe acest forum si mi-a zis ca nu-l vinde decat impreuna cu roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pentru ca placutele spate erau muci, iar discul de 3,5 mm, le-am schimbat (Brembo rosii si disc EBC). Placutele albastre au tinut doar 15000 km (franez mult cu spatele, mai ales ca merg mai tot timpul cu pasager).  Dupa primii 100 km am descoperit ca tot sistemul de franare spate era incins destul de bine, inclusiv pompa. Discul avea o culoare negricioasa. Ce e drept, s-a mers si pe ploaie, ne-a prins azi furtuna. Ulterior, suprafata discului era curata. Frana spate tine foarte bine acum, sunt foarte multumit. Totusi cred ca ii pun conducta metalica, sa fie "la pereche" cu ce e pe fata. Acum pot spune ca Vstrom franeaza cum trebuie. Nu ca un CBR, dar nici foarte-foarte departe.

S-a dat comanda si de un Next pentru roata fata, deoarece microfisurile din Tourance clasic ma cam intriga. Pe langa asta, am comandat si kitul de reparatie etriere (fata si spate), pentru ca am impresia ca 15 ani le-a ajuns celor originale.

 

Acum vine intrebarea: pentru a desface surubul basculei, e musai nevoie de cheia aia speciala cu 4 caneluri? Vad ca pe stanga am piulita, iar pe dreapta e partea canelata + interiorul axului, hexagonal. As vrea sa o desfac, sa curat rulmentii si sa ii gresez. Eventual sa ii schimb, daca ne necesar. Vaselina am luat de la CRC, Super-adhesive grease.

IMG_20190502_110143.jpg

IMG_20190502_110145.jpg

IMG_20190502_110157.jpg

IMG_20190502_231421.jpg

IMG_20190502_231429.jpg

IMG_20190502_231447.jpg

IMG_20190502_231714.jpg

IMG_20190502_231812.jpg

IMG_20190502_232709.jpg

IMG_20190502_232721.jpg

IMG_20190502_232735.jpg

IMG_20190502_232758.jpg

IMG-20190501-WA0002.jpg

IMG-20190501-WA0004.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Lucian_M a spus:

Acum vine intrebarea: pentru a desface surubul basculei, e musai nevoie de cheia aia speciala cu 4 caneluri? 

Da. Plus dinamometrica.

 

stima,

paul

Acum 35 minute, ivanp a spus:

...

pt cine e curios de dimensiunile pt cheia de mai sus:

 

cheie multi.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt de parere ca frana pe spate dupa o vreme este mai mult influentata de lichidul de frana decat de placute sau disc. Sunt printre putinii care am fiert de mai multe ori lichidul pe spate :) dar am rezolvat problema elegant cu lichidul acela de la motul RBF600 cu punctul de fierbere mai mare decat standard.
Eu brembo albastre pe spate le am terminat in 11k km :) Fata e standard, la fiecare 15k trebuie schimbate.
Cele rosii pe spate le am avut 8 mii, caci a plecat motoru, si inca mai aveau material, sunt curios cat o sa il tina pe noul proprietar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o completare, in loc de rezervorul ala mare, poti folosi un recipient de 1-200 ml, iti ajunge pentru minim 3000 km. Nu ma impac cu ideea de electronica la ungator, am avut o versiune clasica, automata, s-a facut roata full de ulei. No, a mai avansat tehnica, eu raman pe manual. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin cadere. O secunda deschis la 3 min. Initial am zis ca nu unge dar dupa vreo 100km cred ca pot incerca si la 5 min. Erau pe janta picaturi fine de ulei.

Editat de george13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...