Leontiev Postat Aprilie 15, 2019 Share Postat Aprilie 15, 2019 Acum 9 minute, xtx a spus: ...poate nu le au inca pe stoc si mai dureaza un pic pana vin. In cel mai rau caz ia-le din Australia si vorbeste cu ei sa ti le trimita a.i. sa ajunga cu posta sau cu alta firma de curierat (am inteles ca, de cand m-am plans de DHL, le pot trimite si altfel in Ro). De unde anume din Australia? Ai vreun magazin cu care ai lucrat pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 15, 2019 Share Postat Aprilie 15, 2019 Hai salut! Ma prefac ca n-am citit ultimile doua pagini si intreb daca a cumparat cineva de aici: https://advalp.pl/en/ Merci! Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Aprilie 15, 2019 Share Postat Aprilie 15, 2019 2 hours ago, Leontiev said: De unde anume din Australia? Ai vreun magazin cu care ai lucrat pana acum? Pai din magazinul lor, pivotpegz.com, ca de acolo le trimit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Aprilie 15, 2019 Share Postat Aprilie 15, 2019 Acum 1 oră, Flanker a spus: Hai salut! Ma prefac ca n-am citit ultimile doua pagini si intreb daca a cumparat cineva de aici: https://advalp.pl/en/ Merci! Sanatate! 1 Salut! Mersi de recomandare, dar nu gasesc nimic legat de scarite pentru vaca mea. Iaca si dovada: https://advalp.pl/en/by-motorcycle/suzuki/dl-650/dl-650-12-17 1 oră în urmă, xtx a spus: Pai din magazinul lor, pivotpegz.com, ca de acolo le trimit... Nu stiam ca trimit si din Australia. Vad ca ies mai bine decat pe https://www.altrider.eu (care inca nu mi-au raspuns la mail) Stii cumva sa fie ceva probleme la vama/granita? Spun ei ca vor trimite prin DHL Express Air Freight. Multumesc, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Aprilie 15, 2019 Share Postat Aprilie 15, 2019 Nu iesi mai bine, pentru coletele din afara UE si din tari care nu au acorduri vamale cu Romania se platesc TVA si taxe vamale. Mai citeste o data ce am scris mai sus, am spus deja cam ce era de spus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Aprilie 16, 2019 Share Postat Aprilie 16, 2019 Acum 17 ore, xtx a spus: Nu iesi mai bine, pentru coletele din afara UE si din tari care nu au acorduri vamale cu Romania se platesc TVA si taxe vamale. Mai citeste o data ce am scris mai sus, am spus deja cam ce era de spus... Așa e. Mea culpa! Mulțumesc, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Aprilie 19, 2019 Share Postat Aprilie 19, 2019 Acum ca ati terminat cu porcarerile, despre care noi in wend, pe ploaie, la distractie, radeam de voi. Ui la astia ce se injura, ei se dau pe forum noi pe stroame.... sa trecem la alte subiecte. Montat led de ala fain pe faza lunga. Am apucat sa il testez. Desi manualu spune H9 se potriveste H11 diferenta pe becuri e la wattaj si lumeni nu intru in detalii. Da e mai multa lumina fata de un bec normal. Se aprinde instant si are efectul ala de flash care ajuta in trafic. Dar, zic un mare dar, la cum e contruit aproximativ 1/3 din oglinda si mai exact fix partea de pe mijloc, din punctu meu de vedere cea mai importanta, aia care te face sa vezi departe, nu e inundata de lumina ledurilor. Compenseaza prin cantitatea de lumina parazita ca sa zic asa, dar nu exceleaza. E o chestie de cum a fost gandita oglinda sa functioneze. daca pui la un perete motoru nu poti determina o linie clara cat si unde bate. E ca si cum ar fi montat invers cu 90 de grade. In proiectoarele de ceata am leduri, dar acolo pastilele de led sunt cu 90 de grade intoarse si oglinda aia e folosita in intregime si am o dunga clara delimitata. Mai pastrez un pic ledul pe faza lunga ca i mai bine decat cu bec, dar sunt sigur ca putea fi mult mult mai bine. Per total nu sunt multumit. Montat arcuri hyper pro si pe fata. Cu totul si cu totul alta poveste. Fain fain de tot. Discutia e pt DL 1000 dupa 2014. La alt modele e alta discutia. Cateva puncte. partea progresiva e mai lunga si are mai multe spire decat originalul. Arcul in sine are mai multe spire si e de un material mai gros. Se simte la mana cand il comprimi la montatul in furca ca e mai puternic. Din pacate nu am facut poze comparative, orginal vs hyper pro, dar poate la urmatorul serivce de furca o sa fac, sper peste 2 ani (adica nu la anu) Pt ca e mai puternic ai nevoie si de un control mai mare asupra lui. Manualul lui spune 10W. Furca cu arucri originale are un ulei echivalent cu un 2,5 w la unii producatori si 5 W la altii. Aici discutia e complexa pt ca la furca de miar se poate seta atat compresia cat si reboundul. Practic modifici cantitatea de ulei care sa se plimbe intr o directie sau alta. Viteza e data de vascozitate si cantitate. Am avut emotii in a pune 10W, dar totusi 7 clicks pe rebound inapoi fata de 2 cum aveam e diferenta. In acelasi timp unii pe forumuri spuneau ca ar fi suficient un 7,5 dar de data asta am mers pe mana producatorului. Sigur au facut ei niste teste de le a dat asta. Una peste alta, e mult mult mai bine. Cu comprimarea arcului stau foarte bine sunt la 4 deci mai pot comprima, deocamdata testez setari. Sunt in schimb uimit pe off cat am apucat sa fac si pe pavaj cat de bine absoarbe denivelarile. Nu imi place inca la bumpere si la gropi, dar mai setez si descopar io ce i mai bine. Cat despre reclama ca franezi cu 20% mai repede ca nu mai face furca dive, cred ca e marketing. Se afunda, cei drept nu la fel de mult, iar pe curba daca franezi la intrare in conitnuare simti fata incarcata. la viteze mici intradevar rupi aderenta fata mult mai usor decat cu originalele se simte ca intraver nu se afunda la fel de mult. Astept si drumu cu pasager ca sa vad daca mai reusesc sa ii dau capatul Dar pt cei care merg in 2 sau pt cei care sunt mai grei de 80 de kile, clar este o investitie care trebuie facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin dbk Postat Aprilie 20, 2019 Share Postat Aprilie 20, 2019 Salutare colegi. Sunt un incepator in ale motociclismului, avand motor de un an de zile si mai putin de 3000km parcursi. Motocicleta, un L0 ABS, am importat-o, personal, din Italia. Si pentru ca, inevitabil, incep problemele, am ajuns sa apelez la experienta si sfaturile voastre. Azi am fost cu ea in service(sunt din SM), pt a-i schimba lantul. Toate bune si frumoase pana sa desfacem piulita de la roata spate. Aceasta se destrangea doua spire dupa care se bloca. Am repetat de cateva ori strans/destrans(acele doua spire), atat cu levierul cat si cu pistolul pneumatic, dar nu am reusit sa o desfacem. Asa ca am apelat la forta maxima a pistolului pneumatic pana sa reusim sa o desfacem. Previzibil si inevitabil am distrus filetul, atat de pe axul rotii cat si al piulitei. Acum caut ax si piulita. Noi - sunt o caciula de bani. Stiti voi unde as putea sa gasesc SH? Vre-un V strom busit/dezmembrat? Sau daca potriveste de pe alta motocicleta? Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Aprilie 20, 2019 Share Postat Aprilie 20, 2019 Poți să duci axul la un strungar, să îți facă un filet ceva mai mic in locul celui distrus + alta piuliță și gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Aprilie 20, 2019 Share Postat Aprilie 20, 2019 6 hours ago, Catalin dbk said: Previzibil si inevitabil am distrus filetul, atat de pe axul rotii cat si al piulitei. La 90 si ceva de mii de km la fel am patit si eu, banuiesc ca o piatra a stricat filetul la inceputul axului, in partea unde strange fiind intact, logic doar era acoperit de piulita . Asa ca am cumparat 4 piulite cu sub 1 leu bucata, 2 de o duritate mai mare si 2 de o duritate mai mica, si cu 3 dintre ele am refacut filetul pe ax, deoarece nu am gasit la nimeni o filiera asa mare si o filiera de cumparat costa mult prea mult. M14 sau M16 e filetul cu pas de 1 parca sau 1,5, este standard nimic special, si din pacate uit detalii de astea daca nu le am notate. Am vrut sa rectific pe strug fieltul, dar sa gasesti un strungar e ca si cum ai cauta un hitman, de negasit. Singura problema este ca nu mai pusca cheia din trusa de sub sa, iar o piulita originala este 8 sau 14 euro, oricum o suma total nejustificata. Revenin la discutia cu LEDul, si la faptul ca o parte din oglinda nu e folosita, am facut si niste poze ca sa fie mai evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin dbk Postat Aprilie 20, 2019 Share Postat Aprilie 20, 2019 Multumesc pt sugestii. Nu vreau carpeli si improvizatii. Irelevant pentru mine si sa caut acum o cauza a defectiunii, sau sa prelungesc discutia cu presupuneri. Ideea este ca filetul a fost compromis total pe ambele piese si vreau sa le inlocuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Aprilie 20, 2019 Share Postat Aprilie 20, 2019 baiatu asta din anunt are un ax https://www.olx.ro/oferta/janta-v-strom-650-2007-abs-IDceiAc.html#44958de1a7 In alta ordine de iedei am observat la intalnire ca multi uita semnalizarile pornite. De multe ori de cand am schimbat utilajul am avut si eu problema asta. Nu ca uitam ci apasam si nu se debloca semnalizarea, pt ca sunt un finut si imi place sa nu bruschez nimic Asa ca, avand niste timp liber am desfacut butoanele acolo si surpriza. Vaselina era din belsug, dar usor tare. Am bagat niste zeama la spray cu silicon, din belsug pe toate partile ( partea cu butoanele pt ceasurile din bord nu am mai desfacut-o), dar din belsug, nu m-am zgarcit de loc. Am pu sla loc totul. Supriza. Butonul de semnalizare este acum un finut nu mai trebuie sa apas cu ura ci merge acum si cu dragoste. Preventim am desfacut si in partea cealalta si am dat si acolo din belsug, sa fie. No si daca tot eram acolo ma cam enerva maneta de ambreaj ca scartaia, squik squik , am curatat ce era de curatat, am uns ce era de uns si acum nu mai squik squik. Pai sa nu fac si aia de frana, am facut-o si pe aia. Si pt ca in manualul de utilizare nu scrie, stie cineva sau careva cum naiba se schimba lichidul din maneta de ambreaj la miarul de dupa '14. ? E dot4, bun, dar cum il inlocuiesc ? Si stiu ca se desface capacul de la maneta, dar jos ce tre facut? cum se aeriseste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin dbk Postat Aprilie 21, 2019 Share Postat Aprilie 21, 2019 Acum 22 ore, cooldeep a spus: baiatu asta din anunt are un ax https://www.olx.ro/oferta/janta-v-strom-650-2007-abs-IDceiAc.html#44958de1a7 Multumesc de pont. L-am contactat inainte sa scriu pe acest forum si mi-a zis ca nu-l vinde decat impreuna cu roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 22, 2019 Share Postat Aprilie 22, 2019 Eftin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Mai 3, 2019 Share Postat Mai 3, 2019 Salutare, Are cineva la vanzare un radiator de ulei pt dl1000? Al meu a decis sa planga:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 3, 2019 Share Postat Mai 3, 2019 (editat) Pentru ca placutele spate erau muci, iar discul de 3,5 mm, le-am schimbat (Brembo rosii si disc EBC). Placutele albastre au tinut doar 15000 km (franez mult cu spatele, mai ales ca merg mai tot timpul cu pasager). Dupa primii 100 km am descoperit ca tot sistemul de franare spate era incins destul de bine, inclusiv pompa. Discul avea o culoare negricioasa. Ce e drept, s-a mers si pe ploaie, ne-a prins azi furtuna. Ulterior, suprafata discului era curata. Frana spate tine foarte bine acum, sunt foarte multumit. Totusi cred ca ii pun conducta metalica, sa fie "la pereche" cu ce e pe fata. Acum pot spune ca Vstrom franeaza cum trebuie. Nu ca un CBR, dar nici foarte-foarte departe. S-a dat comanda si de un Next pentru roata fata, deoarece microfisurile din Tourance clasic ma cam intriga. Pe langa asta, am comandat si kitul de reparatie etriere (fata si spate), pentru ca am impresia ca 15 ani le-a ajuns celor originale. Acum vine intrebarea: pentru a desface surubul basculei, e musai nevoie de cheia aia speciala cu 4 caneluri? Vad ca pe stanga am piulita, iar pe dreapta e partea canelata + interiorul axului, hexagonal. As vrea sa o desfac, sa curat rulmentii si sa ii gresez. Eventual sa ii schimb, daca ne necesar. Vaselina am luat de la CRC, Super-adhesive grease. Editat Mai 3, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 Acum 2 ore, Lucian_M a spus: Acum vine intrebarea: pentru a desface surubul basculei, e musai nevoie de cheia aia speciala cu 4 caneluri? Da. Plus dinamometrica. stima, paul Acum 35 minute, ivanp a spus: ... pt cine e curios de dimensiunile pt cheia de mai sus: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 eu sunt de parere ca frana pe spate dupa o vreme este mai mult influentata de lichidul de frana decat de placute sau disc. Sunt printre putinii care am fiert de mai multe ori lichidul pe spate dar am rezolvat problema elegant cu lichidul acela de la motul RBF600 cu punctul de fierbere mai mare decat standard. Eu brembo albastre pe spate le am terminat in 11k km Fata e standard, la fiecare 15k trebuie schimbate. Cele rosii pe spate le am avut 8 mii, caci a plecat motoru, si inca mai aveau material, sunt curios cat o sa il tina pe noul proprietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 Ungator lant finalizat azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 Acum 43 minute, george13 a spus: Ungator lant finalizat azi. Complimente! Pot vedea live ? Multumesc , Grigore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 Motorul meu e in Chiajna , doar in weekend merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 Ca o completare, in loc de rezervorul ala mare, poti folosi un recipient de 1-200 ml, iti ajunge pentru minim 3000 km. Nu ma impac cu ideea de electronica la ungator, am avut o versiune clasica, automata, s-a facut roata full de ulei. No, a mai avansat tehnica, eu raman pe manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 Acum 2 ore, george13 a spus: Ungator lant finalizat azi. E cu pompa sau prin cadere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 (editat) Prin cadere. O secunda deschis la 3 min. Initial am zis ca nu unge dar dupa vreo 100km cred ca pot incerca si la 5 min. Erau pe janta picaturi fine de ulei. Editat Mai 6, 2019 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.