Lucian_M Postat Martie 29, 2021 Share Postat Martie 29, 2021 De la rezervor la corpul clapetelor ai o conductă dedicată, cam greu de crezut că a cedat. Poate vreo garnitura. Scoate rezervorul, pune poze, verifică în amănunt. Al meu nu face figuri, deși e din același an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Martie 29, 2021 Share Postat Martie 29, 2021 Intre cele doua injectoare exista un furtun de cauciuc de vreo 4cm lungime si,cred, 8mm interior. Vechimea si caldura il degradeaza si apar scurgeri intermitente. Poti inlocui furtunul cu unul de calitate si mai ales colierele (nu recomand pe cele cu strangere cu surub). Se inlocuiesc si o ringurile injectoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 La 28.03.2021 la 23:05, nolimi904 a spus: Salutare, Aveti idee ce diametru interior au furtunele de benzina de pe V-strom 2004? Mi-a facut cateva figuri anul trecut si as vrea sa le schimb. Inainte sa o duc anul trecut la adapost, prin noiembrie, am pornit-o dupa o luna de stat si mi-a dat benzina pe filtru de ulei si mai departe pe jos. Picura in adevaratul sens benzina. M-am uitat eu pe acolo, si parca venea de la un furtun de la carburator. Nu picura mai mult cand o acceleram. Dupa ce am lasat-o 10 minute cu motorul oprit, nestiind ce sa fac, am incercat o pornire si nu a mai picurat. Am mers pana la destinatie, cam 150km. Nu a mai facut probleme. Anul asta, tocmai ce am repornit-o pentru prima data, eram pregatit sa ma uit pe unde o sa picure, dar nimic. In afara de 2 picaturi de antigel de pe furtunul ce vine de la vasul de expansiune, nu am gasit nimic sub motocicleta. A mai patit cineva asa ceva? Am inteles ca furtunele cu armatura textila interioara sunt mai bune. Furtunele de benzina sunt din plastic cu o forma specifica si mufe rapide. Singurul de cauciuc este cel dintre injectoare. Nu merg puse integral de cauciuc tocmai ca pierd presiune in timp. Folositi originale ca nu se deteorioreza in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@nonim Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 salutare, si imi cer scuze daca s.a mai discutat asta. as avea nevoie de un pic de ajutor. am rezervat azi un vstrom 650xt, si astept sa inceapa programul rabla pentru a putea beneficia de reducere, moment in care o sa si ridic motocicleta. (fun fact, am auzit ceva zvonuri ca anul acesta motocicletele vor beneficia de aceeasi subventionare ca si masinile-7500 lei, sper sa fie pe bune treaba). intrebarea principala se refera la ce crash baruri recomandati? am inteles ca anumite crash baruri au tendinta sa accentueze vibratiile motorului in cadru undeva la 5k-5.5k rpm. are cineva ceva experienta/ recomandari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 Cel de la Givi vibreaza pe la 5k ture. Dar e si cel care protejeaza cel mai tare. Daca ii pui gentute de crashbar o sa se diminueze vibratiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Martie 31, 2021 Share Postat Martie 31, 2021 (editat) Da, confirm ca cel de la Givi vibreaza de-ti rupe urechile pe la 5000 rpm. Daca mi l-as lua azi, mi l-as monta singur pentru ca trebuie pus un material (de exemplu un decupaj dintr-o sticla de plastic) acolo la imbinarea aceea din fata, de sub radiator. Acolo vibreaza cel mai tare. Eventual si sub talpicii care vin pe motor... Editat Martie 31, 2021 de joby_toss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 31, 2021 Share Postat Martie 31, 2021 La imbinarea din fata se pun niste o-ringuri mai grosute si e perfect. Si nu vorbim de vibratia cu sunet, ci doar o vibratie pe care o simti in ghidon si in scarite. Daca scoate zgomot inseamna ca o-ringurile alea s=au mancat si trebuie altele. Eu faceam asta cam la 2 ani si era totul perfect. Pot sa spun din experienta ca crashbar-urile alea isi fac treaba cu brio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z.Lucian Postat Martie 31, 2021 Share Postat Martie 31, 2021 Salutare, tot Givi am si eu si inafara ca am inlocuit o-ringurile de la prinderea de sub radator cu unele mai groase asa cum a zis si vrajitorul, in rest sunt perfecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataslack Postat Martie 31, 2021 Share Postat Martie 31, 2021 (editat) Acum 16 ore, @nonim a spus: salutare, si imi cer scuze daca s.a mai discutat asta. as avea nevoie de un pic de ajutor. am rezervat azi un vstrom 650xt, si astept sa inceapa programul rabla pentru a putea beneficia de reducere, moment in care o sa si ridic motocicleta. (fun fact, am auzit ceva zvonuri ca anul acesta motocicletele vor beneficia de aceeasi subventionare ca si masinile-7500 lei, sper sa fie pe bune treaba). intrebarea principala se refera la ce crash baruri recomandati? am inteles ca anumite crash baruri au tendinta sa accentueze vibratiile motorului in cadru undeva la 5k-5.5k rpm. are cineva ceva experienta/ recomandari? Unde ai citit treaba cu aceeasi subventionare? Si eu astept si sunt curios de unde ai aflat asta. Am deschis un nou topic pe tema asta, sa o discutam acolo. Editat Martie 31, 2021 de cataslack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@nonim Postat Martie 31, 2021 Share Postat Martie 31, 2021 (editat) salve, a fost informatia pe care am primit.o de la dealer, dar a spus ca tocmai ce auzise si el despre ea deci nu e sigur pana nu exista scrisa negru pe alb. initial mi.a zis ca e o veste si buna si rea in acelasi timp, ca mai intarzie inceperea programului dar ca o sa se mareasca subventia la valoarea pt masini. dar sincer oricum o sa fie destul de anapoda, pentru ca din ce observ acum e o lipsa acuta de motociclete noi livrate si se pare ca va fi adancita si mai rau de criza semiconductorilor, si transporturile ingreunate din cauza covid. pe langa asta, o sa intervina si scumpirea , pentru ca pretul materiilor prime si al transportului este foarte ridicat. Editat Martie 31, 2021 de @nonim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataslack Postat Martie 31, 2021 Share Postat Martie 31, 2021 Acum 59 minute, @nonim a spus: salve, a fost informatia pe care am primit.o de la dealer, dar a spus ca tocmai ce auzise si el despre ea deci nu e sigur pana nu exista scrisa negru pe alb. initial mi.a zis ca e o veste si buna si rea in acelasi timp, ca mai intarzie inceperea programului dar ca o sa se mareasca subventia la valoarea pt masini. dar sincer oricum o sa fie destul de anapoda, pentru ca din ce observ acum e o lipsa acuta de motociclete noi livrate si se pare ca va fi adancita si mai rau de criza semiconductorilor, si transporturile ingreunate din cauza covid. pe langa asta, o sa intervina si scumpirea , pentru ca pretul materiilor prime si al transportului este foarte ridicat. Salut, Da.. nebunie mare anul asta. Sa speram ca ne va ajuta cineva cu mai multe detalii. Multumesc de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@nonim Postat Martie 31, 2021 Share Postat Martie 31, 2021 (editat) https://motoadn.ro/petitie/ exista petitia. las linkul pentru cine vrea sa dea o semnatura. e pentru continuarea programului. mersi din nou einstein Editat Martie 31, 2021 de @nonim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 7, 2021 Share Postat Aprilie 7, 2021 Va salut! Domnilor, rugaminte, sfat si intrebare va rog, tot gaseam picaturi de ulei in scut, acu iarna fara sa-l pornesc din 2020, ca sa schimb uleiul am dat si scutul jos sapt trecuta dar am vazut ca nu de la busonul din baie curge, cum am presupus, ci de la furtunelul asta din poza, care nu imi dau seama de ce iese din pompa de apa si curge ulei pe el, era plasat pe deasupra filtrului de ulei si pe acolo pic....pic. Trebuie sa intre indeva asta? La ce foloseste? Si a doua chestiune, scuze ca va cer sfatul desi sunt sigur ca s-a scris, intre Metzeler Karoo street si Tourance-ul vechi, mers predominant pe strada, iesiri off ocazional dar sigur. Multam anticipat! Fac cinste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 7, 2021 Share Postat Aprilie 7, 2021 Cate furtunele sunt sub motor? Cu capat liber.. ca si cum ar curge pe jos din ele? Trebuie sa fie 3. Daca sunt 2 atunci asta e al treilea. Karoo Street clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Aprilie 8, 2021 Share Postat Aprilie 8, 2021 Acum 18 ore, Flanker a spus: Va salut! Domnilor, rugaminte, sfat si intrebare va rog, tot gaseam picaturi de ulei in scut, acu iarna fara sa-l pornesc din 2020, ca sa schimb uleiul am dat si scutul jos sapt trecuta dar am vazut ca nu de la busonul din baie curge, cum am presupus, ci de la furtunelul asta din poza, care nu imi dau seama de ce iese din pompa de apa si curge ulei pe el, era plasat pe deasupra filtrului de ulei si pe acolo pic....pic. Trebuie sa intre indeva asta? La ce foloseste? Si a doua chestiune, scuze ca va cer sfatul desi sunt sigur ca s-a scris, intre Metzeler Karoo street si Tourance-ul vechi, mers predominant pe strada, iesiri off ocazional dar sigur. Multam anticipat! Fac cinste! Iti scapa presetupa de la pompa de apa. Trebuie sa o inlocuiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 13, 2021 Share Postat Aprilie 13, 2021 Multam fain de sfaturi! Intradevar sunt doar doua supraplinurile in manunchi pe dreapta, dar asta efectiv nu are cum sa ajunga acolo ca-i prea scurt si forma si iesirea din pompa nu-i permit, ma rog, presetupă sa fie. N-am demontat pompa niciodata dar cat poa sa fie de complicat . Am comandat si Karoourile. Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 13, 2021 Share Postat Aprilie 13, 2021 1 oră în urmă, Flanker a spus: dar asta efectiv nu are cum sa ajunga acolo ca-i prea scurt La airbox ajunge? Că și ăla ar putea avea o scurgere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 13, 2021 Share Postat Aprilie 13, 2021 Nu am incercat, dar nu este unul din cele doua furtune de gaze, alea-s groase, asta e subtirel rau. Pe alea le-am verificat ca am patit la SV-ul unui prieten sa uitam unu afara dupa demontare si picura calumea pe la el. Asta da foarte putin, o picatura doua pe zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 13, 2021 Share Postat Aprilie 13, 2021 Acum 2 ore, Flanker a spus: nu este unul din cele doua furtune de gaze A zis cineva gaze?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 13, 2021 Share Postat Aprilie 13, 2021 Nu, eu am zis, sunt doua furtune care intra din bloc in airbox, am presupus ca la alea va referiti, si am presupus ca sunt pt recirculare gazelor. Atat am putut si eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Aprilie 13, 2021 Share Postat Aprilie 13, 2021 (editat) Acum 3 ore, Flanker a spus: Nu am incercat, dar nu este unul din cele doua furtune de gaze, alea-s groase, asta e subtirel rau. Pe alea le-am verificat ca am patit la SV-ul unui prieten sa uitam unu afara dupa demontare si picura calumea pe la el. Asta da foarte putin, o picatura doua pe zi Inainte sa demontezi pompa de apa, verifica airbox-ul, este o procedura mai putin invaziva decat demontarea pompei de apa. Daca esti incepator in mecanica, nu iti recomand sa faci asta de capul tau (referire la pompa de apa). Si in nici un caz, la ghici sau dupa tutoriale. Eu am avut un V-Strom 650 K9, adica din 2008 si am schimbat, printre altele, de cateva ori filtrul de aer singur. Presupune inlaturarea ambelor carene plus catorva elemente de plastic din fata si inlaturarea completa a rezervorului. Gasesti tutoriale pe net, depinde ce model ai. Odata desfacut capacul de la airbox, vei observa ca intr-o parte, mai exista o camera de colectare lichid, cu un burete, daca acel burete mai exista. Acea camera colecteaza substante "reziduale" ale motorului, provenite din condens, vapori de ulei, etc...nu stiu sa detaliez exact pentru ca nu ma pricep si nici nu e cazul. Daca acel burete este dus, pentru ca de cele mai multe ori, din cauza uleiului, se mananca in timp, atunci nu mai colecteaza nimic. Din pacate, nu mai tin minte daca din acea camera mai pleaca un furtun de evacuare jos, dar e usor de urmarit, pun niste poze cu schimbul de la mine, camera de colectare e pe partea stanga, cum stai pe motor. De asemenea, tot airbox-ul de plastic, are in partea de jos mai multe iesiri din acel colt. Deci, una este prea plinul, sa zicem asa. Daca intr-adevar acel furtun vine din partea stanga a airbox-ului si ai desfacut la tine, verifica buretele sa fie prezent, spala-l, curata camera de colectare si inlocuieste si filtrul. Apoi poti sa stai linistit. Mai multe despre acea camera de colectare, gasesti pe google, de exemplu: https://www.google.ro/search?q=suzuki+v-strom+crankcase+breather&tbm=isch&ved=2ahUKEwjrhrbH4_vvAhUq2-AKHcwiBPYQ2-cCegQIABAA&oq=suzuki+v-strom+crank&gs_lcp=CgNpbWcQARgAMgQIIxAnOgQIABAeOgYIABAIEB5Q8OA3WMfxN2Cm-DdoAXAAeACAAUyIAbADkgEBNpgBAKABAaoBC2d3cy13aXotaW1nwAEB&sclient=img&ei=Ktl1YOvJEaq2gwfMxZCwDw&bih=937&biw=1920&safe=active&hl=ro Editat Aprilie 13, 2021 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 13, 2021 Share Postat Aprilie 13, 2021 (editat) Super! Merci mult! Am mai demontat motorul singur, mentenanta mi-o fac singur, din carente financiare, ulei, filtre, bujii, furca. La chestia asta ma gandeam si eu dar nu-mi amintesc de furtunelul ala asa ca o sa desfac cutia filtrului sa vad ce e pe acolo. Sanatate! Sa nu uit, asta iese din pompa de apa, daia nu cred ca e ala. Editat Aprilie 13, 2021 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Aprilie 13, 2021 Share Postat Aprilie 13, 2021 In principiu, furtunele de evacuare sunt puse cu un scop, sa evacueze lichide. Nu trebuie sa te alarmezi daca motorul nu da alte semne dubioase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 13, 2021 Share Postat Aprilie 13, 2021 Asa e, doar ca evacueaza si stand pe loc . Ma scuzati, pe langa tragicul problemei, mi se pare amuzant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Aprilie 13, 2021 Share Postat Aprilie 13, 2021 (editat) Acum 6 minute, Flanker a spus: Asa e, doar ca evacueaza si stand pe loc . Pai si ce daca? Stii tu exact cand trebuie sa evacueze? La masina, de exemplu, dupa ce opresti motorul si incui usa, multe lucruri inca se mai intampla, ventilatorul inca mai merge daca e supraincalzit motorul, izolarea habitaclului, etc...vorbim de niste masinarii ceva mai complexe Nu se taie totul doar ca ai scos cheia din contact. Si mie la bmw f700 gs, imi lasa o picatura dintr-un furtun dupa ce opresc motorul. Nu stiu daca e acelasi ca la tine, dar nici nu imi fac probleme. Inseamna ca evacueaza, isi face treaba Editat Aprilie 13, 2021 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.