Jump to content

Recommended Posts

la aia ma refer ... vine fara ... 650 e chel, iti da un motor si un cadru. restu te descurci. de aici si pretul asa de mic. eu, sincer prefer asa decat sa imi bage pe gat tot felul de chestii scumpe si proaste pe care apoi sa le inlocuiesti. 

Edited by Mihaif2000
Link to post
Share on other sites
  • Replies 19.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bozoro

    1569

  • ivanp

    1304

  • bogdan_harea

    1166

  • Lucian_M

    1014

Top Posters In This Topic

Popular Posts

N-ar fi rau sa faci si tu la fel! Suntem in 2019... noi astilalti...

Avem film de la intalnirea de toamna 2018    

Posted Images

10 hours ago, Mihaif2000 said:

am luat hyperpro Front and rear suspension Combi kit. motivul sunt kilele in plus si faptul ca vreau sa merg destul de mult vara asta, distante lungi cu bagaje. Sugestia a venit de la cineva cu experienta. Cand m-a vazut a zis ca eu am nevoie de suspensie extra ... trebuia sa ma simpt jignit dar am trecut peste :)

Poti pune niste coduri ? Am vazut ca sunt 2 coduri pentru arcuri atat pentru fata cat si pentru spate. Din descrierea de pe site, n-am inteles care e diferenta dintre ele.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Erhard a spus:

Poti pune niste coduri ? Am vazut ca sunt 2 coduri pentru arcuri atat pentru fata cat si pentru spate. Din descrierea de pe site, n-am inteles care e diferenta dintre ele.

unele sunt max load si unele sunt normale. din cate am inteles eu alea max load sunt mult mai tari pe cand alea care nu sunt max load sunt mai bune decat ce e acum pe mobra dar nu asa de tari. 

Eu am luat kitul care contine arcuri si ulei. are codul SP-SU06-SSC043

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Mihaif2000 a spus:

la aia ma refer ... vine fara ... 650 e chel, iti da un motor si un cadru. restu te descurci. de aici si pretul asa de mic. eu, sincer prefer asa decat sa imi bage pe gat tot felul de chestii scumpe si proaste pe care apoi sa le inlocuiesti. 

 

Nu-mi vine sa cred cat de bine este echipat de fabrica al meu DL 250...:)

 

DL 650 este cu adevarat cheala taticu, toate rahaturile astea mici care nu sunt puse de fabrica, iti umfla pretul cu peste 500 de euro. Daca mai adaugi restul lucrurilor necesare ca sa o folosesti la touring, deja ajungi la 10k euro si nu mai poti spune ca este mobra saracului....

 

Inclin sa mai pastrez actuala mobra decat sa ma aventurez ca sa fac upgrade la 650.

 

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Mihaif2000 said:

unele sunt max load si unele sunt normale. din cate am inteles eu alea max load sunt mult mai tari pe cand alea care nu sunt max load sunt mai bune decat ce e acum pe mobra dar nu asa de tari. 

Eu am luat kitul care contine arcuri si ulei. are codul SP-SU06-SSC043

Multumesc. Acum am vazut si eu textul cu MAX-LOAD. 🙂. Deci tu MAX-LOAD ai luat.

Ma bate gandul sa comand si eu arcuri dar standard.

Vad ca ulei dau doar 1L in kit. In manualul de service scrie ca trebuie 568ml in fiecare deci mai mult de 1L. Care o fi chestia ? 

 

image.thumb.png.ac4a62f8dbd46895c360eeeabd1aa1ac.png

Link to post
Share on other sites

Are cineva crash bar și/sau scut motor de la Puig https://puig.tv/en/tuning-motos/engine-guards/engine-guards?bike=27965  ,  https://puig.tv/en/tuning-motos/engine-spoilers/engine-spoilers?bike=27965  și poate da o părere?

 

Sau mai mă gândesc la varianta de crash bar de la swmotech, puțin mai scumpă https://sw-motech.com/en/bike/SUZUKI/VStrom650/2021/WC71/products/protection/crash+bar/4052572011645.htm . Ce ați recomanda dintre cele 2?

 

Și o recomandare de hand guards decente la preț/calitate? Înțeleg că cele oem de la Suzuki sunt plastic chior și sunt și scumpe.

Mulțam.

 

 

Link to post
Share on other sites
La 09.02.2021 la 16:44, Erhard a spus:

Multumesc. Acum am vazut si eu textul cu MAX-LOAD. 🙂. Deci tu MAX-LOAD ai luat.

Ma bate gandul sa comand si eu arcuri dar standard.

Vad ca ulei dau doar 1L in kit. In manualul de service scrie ca trebuie 568ml in fiecare deci mai mult de 1L. Care o fi chestia ? 

 

image.thumb.png.ac4a62f8dbd46895c360eeeabd1aa1ac.png

Unii vă consumați prea tare, oricum după un an puneți Motul 10w. Și eu întrebam la fel când am luat kitul Hyperpro, după aia am făcut inclusiv mix de 3 uleiuri și chiar nu sunt probleme.

Link to post
Share on other sites
Acum 15 minute, Lucian_M a spus:

Unii vă consumați prea tare, oricum după un an puneți Motul 10w. Și eu întrebam la fel când am luat kitul Hyperpro, după aia am făcut inclusiv mix de 3 uleiuri și chiar nu sunt probleme.

invatam si noi ... sunt convins ca o sa ajungem la motul dar pana atunci mai dam bani pe prostii :)

 

in alta ordine de idei a venit jucaria. 

 

873558962_WhatsAppImage2021-02-10at16_25_09.thumb.jpeg.ac541dce1b02183abe411a6c5b1f5efe.jpeg

 

Tare fericit sunt. Impresii generale dupa 30km

- are nevoie de suspensie pe fata :)

- nu mai stiu sa conduc :) 

- e urat pe ploaie cu rotile alea

- multi prosti in trafic

- dupa 4 ani de cutie automata pe masina nu mai stiu sa schimb vitezele

- plasticul ala care cica e scut e de tot rahatul

 

dar cel mai important e ca IMI PLACE LA NEBUNIE VACUTA

Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, Lucian_M said:

Unii vă consumați prea tare, oricum după un an puneți Motul 10w. Și eu întrebam la fel când am luat kitul Hyperpro, după aia am făcut inclusiv mix de 3 uleiuri și chiar nu sunt probleme.

Eu ma refeream la cantitate nu la brand. Intrebam pentru ca la o cantitate de ulei mai mica rezulta o perna de aer mai mare si invers. Fiind un sistem inchis aerul contibuie impreuna cu arcul la comportamentul suspensiei. 

2 minutes ago, Mihaif2000 said:

 

 

in alta ordine de idei a venit jucaria. 

 

873558962_WhatsAppImage2021-02-10at16_25_09.thumb.jpeg.ac541dce1b02183abe411a6c5b1f5efe.jpeg

 

Tare fericit sunt. Impresii generale dupa 30km

- are nevoie de suspensie pe fata :)

- nu mai stiu sa conduc :) 

- e urat pe ploaie cu rotile alea

- multi prosti in trafic

- dupa 4 ani de cutie automata pe masina nu mai stiu sa schimb vitezele

- plasticul ala care cica e scut e de tot rahatul

 

dar cel mai important e ca IMI PLACE LA NEBUNIE VACUTA

 

Felicitari si la cat mai multe ture fara evenimente !

A mea e la fel doar ca pe alb 🙂

 

image.thumb.png.8aef662cf7db6460cf2078163fa95858.png  

Link to post
Share on other sites

Aceeași cantitate a venit și la mine. Pus 50/50 și aia a fost, ce aveam să fac? Acum îi bag Repsol, preț bun, calitatea- dreq știe, oricum îmi permit să-l schimb anual.

Edited by Lucian_M
Link to post
Share on other sites
Acum 35 minute, Mihaif2000 a spus:

...

- plasticul ala care cica e scut e de tot rahatul

 

Daca il dai jos o sa vezi ca nu mai arata aaa de bine. Mai bine cauti un scut de alu care e mic si intra sub ala de plastic. Pe vremuri Touratech facea unul si era minunat. 

Scutul ala face mult la aspect. 

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Lucian_M a spus:

Aceeași cantitate a venit și la mine. Pus 50/50 și aia a fost, ce aveam să fac? Acum îi bag Repsol, preț bun, calitatea- dreq știe, oricum îmi permit să-l schimb anual.

Sa mai iei un litru si sa bagi cat trebuie!

Dar na, tipic romaneste, las` ca merge si asa....

Link to post
Share on other sites
Acum 51 minute, vrajitoru a spus:

Daca il dai jos o sa vezi ca nu mai arata aaa de bine. Mai bine cauti un scut de alu care e mic si intra sub ala de plastic. Pe vremuri Touratech facea unul si era minunat. 

Scutul ala face mult la aspect. 

image.thumb.png.6ba57b999cd264ee36fe10e0f5df8f72.pngimage.thumb.png.c4feb906016bb35acd0dd13220a9dd2f.pngimage.thumb.png.0cf49567b37e529dd34bc12bd122894f.pngimage.thumb.png.865ca1e6f3451cfbc8e50ab43ccb89d5.pngimage.thumb.png.9ae83113f40cb2a214d5ef0dd988f868.pngimage.thumb.png.66be02184b9c10cb95f4511ebae0ca99.pngimage.thumb.png.d7c38abc56d828e8b641e97194d25282.pngimage.thumb.png.6573e52411cb5727843b486dfbbc2fba.pngimage.thumb.png.cc21fc7b9a9516b094b6e2099ebbaa76.pngimage.thumb.png.bf22589ba86155c3e8461db9daf71308.png

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, vis-a-vis said:

image.thumb.png.6ba57b999cd264ee36fe10e0f5df8f72.pngimage.thumb.png.c4feb906016bb35acd0dd13220a9dd2f.pngimage.thumb.png.0cf49567b37e529dd34bc12bd122894f.pngimage.thumb.png.865ca1e6f3451cfbc8e50ab43ccb89d5.pngimage.thumb.png.9ae83113f40cb2a214d5ef0dd988f868.pngimage.thumb.png.66be02184b9c10cb95f4511ebae0ca99.pngimage.thumb.png.d7c38abc56d828e8b641e97194d25282.pngimage.thumb.png.6573e52411cb5727843b486dfbbc2fba.pngimage.thumb.png.cc21fc7b9a9516b094b6e2099ebbaa76.pngimage.thumb.png.bf22589ba86155c3e8461db9daf71308.png

 

De unde ? Vreau si eu. Un link se poate? 

1 hour ago, Lucian_M said:

Aceeași cantitate a venit și la mine. Pus 50/50 și aia a fost, ce aveam să fac? Acum îi bag Repsol, preț bun, calitatea- dreq știe, oricum îmi permit să-l schimb anual.

Inteleg ca ai si tu arcuri Hyperpro. Ce diferenta ai observat fata de cele originale ? Cum spuneam ma gandesc sa-mi iau si eu dar nu stiu la ce sa ma raportez. Merita ? 

Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, Erhard a spus:

De unde ? Vreau si eu. Un link se poate? 

Eu am mai găsit unul rătăcit prin Germania, dar trebuie să dau relocare la radiatorul de ulei, pentru ca se lovește de el... Slabe șanse să mai găsești, poate vreun e-bay, ceva.

Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, vis-a-vis said:

Eu am mai găsit unul rătăcit prin Germania, dar trebuie să dau relocare la radiatorul de ulei, pentru ca se lovește de el... Slabe șanse să mai găsești, poate vreun e-bay, ceva.

Dar cum sa caut ? Poti da un model, producator ? 

Edited by Erhard
Link to post
Share on other sites

Păi zise vrăjitoru, Touratech skid plate V-Strom (650), motorschutz... (dacă-l găsești p-ăla cu kit de relocare, facem schimb, ți-l dau p-al meu fără :D 

La 09.02.2021 la 16:13, yglos a spus:

 

Nu-mi vine sa cred cat de bine este echipat de fabrica al meu DL 250...:)

 

DL 650 este cu adevarat cheala taticu, toate rahaturile astea mici care nu sunt puse de fabrica, iti umfla pretul cu peste 500 de euro. Daca mai adaugi restul lucrurilor necesare ca sa o folosesti la touring, deja ajungi la 10k euro si nu mai poti spune ca este mobra saracului....

 

Inclin sa mai pastrez actuala mobra decat sa ma aventurez ca sa fac upgrade la 650.

 

Ia încearcă să cobori mătăluță din stratosferă. Bicicleta aia a ta e concepție recentă și la ce roți are, n-o pot încadra la ieșiri off-road. Mai are și 200 de kile și putere ioc. Chiar dacă pentru tine faptul c-ai ajuns la cabana Petrimanu reprezintă o mare realizare, vezi că sunt v-stromiști p-aici care cu 650 sau 1000 te mănâncă la micul dejun. Am înțeles că ai făcut cea mai mare afacere din lume, dar compari mere cu pere. Chiar dacă m-am trezit posesorul unui v-strom 650 pe care am dat 2700€ și pe care n-aveam de gând să-l scot pe arătură, după doi ani pot spune că se descurcă onorabil și e aproape chel, am doar crash bar pe el, nici vorbă de avioane extra off-road fără de care nu poți merge de la Trei Brazi la Poiana Secuilor. Să fim serioși, contează cine stă pe agregat și cauciucurile, restul sunt mofturi extra scumpe... 

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, vis-a-vis said:

Păi zise vrăjitoru, Touratech skid plate V-Strom (650), motorschutz... (dacă-l găsești p-ăla cu kit de relocare, facem schimb, ți-l dau p-al meu fără :D 

On 2/9/2021 at 4:13 PM, yglos said:

Ok, caut poate am noroc sa gasesc. Imi place ideea cu scutul metalic ascuns in spatele ornamentului de plastic.

Link to post
Share on other sites

Vezi că e mai mult de ornament Touratechu ăsta, e prins de motor și foarte aproape. Adică e mai mult fiță. Dar mie mi-e suficient, ca să nu mai las filtrul de ulei pe Grohotiș :D

Scuturile alea clasice mai mănâncă din garda la sol și așa infimă, plus că arată ca un plug de zăpadă... mai bine fără decât cu mizeria aia după tine.

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, vrajitoru a spus:

Daca il dai jos o sa vezi ca nu mai arata aaa de bine. Mai bine cauti un scut de alu care e mic si intra sub ala de plastic. Pe vremuri Touratech facea unul si era minunat. 

Scutul ala face mult la aspect. 

L-am dat jos acum si ai dreptate arata ca curu...maine o sa il montez pe ala de la grec. Vedem cum o sa fie dupa.  

 

Am montat asta seara prinderile pt side case si protectia radiator. M-am chinuit la protectia aia de mi-a venit rau. Maine sper sa mai avansez. Oricum pana vine iar vremea buna mai dureaza cateva zile. 

Link to post
Share on other sites
Acum 41 minute, Erhard a spus:

 

De unde ? Vreau si eu. Un link se poate? 

Inteleg ca ai si tu arcuri Hyperpro. Ce diferenta ai observat fata de cele originale ? Cum spuneam ma gandesc sa-mi iau si eu dar nu stiu la ce sa ma raportez. Merita ? 

Am avut. Am pus înapoi arcurile stock, mi s-au părut mai potrivite pentru stilul meu de condus și în special pentru drumuri nașpa. Am ceva km și așa consider că e mai bine pentru mine.

Precizare: în cazul meu, mai ales cu pasager, pe șosea bună, dive-ul era redus mult, puteam conduce destul de agil, direcția foarte precisă. Cu denivelările nu m-am împăcat, așa că am revenit la stock. Ți le dau cu 450, transport inclus.

Acum 59 minute, igi a spus:

Sa mai iei un litru si sa bagi cat trebuie!

Dar na, tipic romaneste, las` ca merge si asa....

Nu-i cazul. De ceva vreme am stocuri de ulei la garaj, să pot servi lumea când are nevoie rapid. Din ce rămâne, fac mix și completez la a mea, nu sughite deloc. Când am pus arcurile Hyperpro, eram cu un prieten și nema ulei completare, m-am descurcat cu ce am avut. Ne-am mirat amândoi de cantitatea mică de ulei furnizat și, vorba lui Florin, doar nu e ulei extraterestru, merge aproape orice 10w. Fiecare cu ce ulei îi convine.

Edited by Lucian_M
Link to post
Share on other sites

Incercati sa nu mai bagati 10W in furcile de 650, mai ales mineral ! Uleiul acesta nu prea are nici o treaba cu SS8 de care scrie in manual. Am tot spus si pe aici si pe FB. Bagati 15W si daca e cumva prea lenesa, desi ma indoiesc, atunci la urmatorul schimb faceti un mix cu 1/3 10W. La categoria "pana" avem destui de putini rideri pe aici care sa mearga singuri si fara bagje. Ai 100 de kile pe cantar si mergi cu bagaje sau pasager? nici nu are rost sa incerci 10w. Cea mai mare tampenie care au putut sa o scrie in manual a fost treaba asta cu SS8, puteau sa dea si ei un rating de ulei, un cSt, dar na, asa sunt inginerii sau mai bine zis aia de pe la vanzari :)
La 650 urile pana prin 2012 era clar 524 ml ulei per jamba.

De asemenea dupa ce vin cumparate arcurile de la hyperpro, in cutie exista si un mic manual, o hartie, unde spune exact ce cantiate si ce fel de ulei se baga sau ce coloana de aer trebuie sa ramana. La dl1000 le meu L6 am primit arcurile dar manualul era pierdut, am trimis mail si am primit manualul pe mail, cu toate setarile ce trebuie facute la furca, ca idee uleiul in furca cu arcurile originale trebuie sa fie 2.5W dar pt ca forta de damping e mult mai mare, ca sa nu faci mobra capra se baga 10W si cu alte setari pe vitezele de compresie si revenire. Cum 650 ul nu are astfel de setari, doar daca pui valvele ricor, singuru lucru cu care te poti juca per kg tale, respectiv incarcare cu bagaje/pasager este uleiul.
Tot la generatia asta de miar cand bagi arcurile hypepro, se modifica volumul, respectiv volumul de ulei ce trebuie completat si nu mai pusca cu cantitatea din manualul motocicletei.
Se poate combina orice ulei de la aceasi firma si acelasi model intre 10W si 20W, dar 15W e un punct optim de referinta. Grija mare ca un ulei mineral are mai putini cSt la aceasi valoare decat un ulei sintetic si in acelasi timp se va degrada mult mai repede. Asa ca si daca acum luati un ulei mineral, ca ala e cel mai ieftin, peste 5 mii de km furca va lucra diferit, asa ca daca la schimb e usor lenesa furca, dupa 5-10 k km s ar putea sa fie prea moale.

Deasemena vascozitatea se modifica foarte mult intre 5-10 grade cu plus si 20-30 de grade plus gropi. Asa ca deageaba faceti teste acuma iarna ca nu au nimic de a face cu comportamentul mobrei vara.

Si arcurile originale si hyperpro sunt progresive. Diferenta e ca cele de la hypepro "inghit" mai multe kg ca sa spun asa. Nu va fie frica sa experimentati. Mai moi, mai tari, ulei mai gros, mai subtire, iar la miar viteze diferite pe compresie sau pe revenire. Am inteles ca la 650 urile astea noi au scos suruburile alea de reglaj la preload. Trebuie vazut daca nu se poate monta niste saibe inauntru pt a rigidiza un pic arcul, zic de cei peste categoria "pana".

PS cand am pus belray 10w nu intelegeam de ce imi plampane toata furca si e atat de nasol cu ea. Dupa niste studii mai aprofudate :) am inceput s ainteleg tabelul aceasta http://mahonkin.com/~milktree/motorcycles/fork-oil.html si am decis ca e vreamea sa experimentez. Pt cei mai ne increzatori, recomand cel putin o combinatie de 10W cu 15W, adica 500 de ml de un fel, 500 de altul. Tot conform tabeulului minune repsolul 10 e comparabil cu castrolul 15 care sunt usor peste SS8ul acela.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...