Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Eu am luat XTul pt rotile alea pe spite ... poate ca mergea si aliajul dar pana la urma dau banii pe un moft si m-am gandit sa il fac cum trebuie pana la capat :) 

Acum 10 ore, cooldeep a spus:

Sa alegi varianta adventure rack ca varainta simpla adventure are o prindere de tot rahatul.

 

 

te referi doar la top case ... pe side care nu vad o astfel de diferentiere. poti sa imi dai te rog un link ca sa ma asigur ca nu gresesc. pe side cases eu vad ca am 3 optiuni:

1. TRAX ADV https://sw-motech.com/en/bike/SUZUKI/VStrom650XT/2019/WC71/products/luggage/side+cases/TRAX+ADV+side+case/4052572184158.htm

2. TRAX ION https://sw-motech.com/en/bike/SUZUKI/VStrom650XT/2019/WC71/products/luggage/side+cases/TRAX+ION+side+case/4052572190500.htm

 

care o fi diferenta intre ele? 

 

ma gandesc foarte tare sa ma duc pe astea https://sw-motech.com/en/bike/SUZUKI/VStrom650XT/2019/WC71/products/luggage/side+cases/TRAX+ADV+side+case/4052572184158.htm

si cu asta https://sw-motech.com/en/bike/SUZUKI/VStrom650XT/2019/WC71/products/luggage/top+case/TRAX+ADV+top+case/4052572051672.htm

 

 

 

ar mai fi si asa:

https://sw-motech.com/en/bike/SUZUKI/VStrom650XT/2019/WC71/products/luggage/SysBags/SysBag/4052572049563.htm

https://sw-motech.com/en/bike/SUZUKI/VStrom650XT/2019/WC71/products/luggage/side+carrier/PRO+side+carrier/4052572182802.htm

https://sw-motech.com/en/bike/SUZUKI/VStrom650XT/2019/WC71/products/luggage/top+case/URBAN+ABS+top+case/4052572056912.htm

 

- pierd la spatiu dar 90l sunt suficienti.

- imi place idea de soft pe lateral, cred ca picioarele mele or sa aprecieze

- ca si pret iese mult sub cele de aluminiu

- sunt mult mai usoare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De rackul din spate de la top case vb. Acum 2-3 ani erau 2 modele, cel vechi are o tiganie de prindere. Seful meu a pierdut topcaseul de pe xt din cauza prinderii, un platic cu 3 suruburi in alt plastic de care prinzi cutia de alu, si el nu are 1 km pe off. Spuneam de rack sa iei modelul advenrure rack, ala de aluminiu.
Traxurile din cate stiu nu mai se fac in varianta ion de vreo 2 ani, doar adv.

 

 

 

Daca cauti softbag iti recomand cu caldura gentile Enduristan. Nu ai ce pierde, iar pretul e imbatabil. @igi
 avut un mic accident, a intrat masinabin el si gentile nu au nimic, nici el. De aeemenea in filmuletele de pe youtube cu wildstromania se vede de cate ori sunt date enduristanele pe jos si nu au nimic. Eu am tankbagul yukon90 si un softbag de 20 l de la sw si dupa ceva vreme de folosire s au deteriorat si nu sunt multumit deloc de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sugestie legata de rack-ul din spate este SR3112 de la Givi https://media.givi.it/XN-Prodotti/istruzioni/SR3112.pdf . Eu l-am putut combina cu sistemul de atasament si placa de la SHAD. E posibil sa mearga si cu alte placi.

Ideea a fost de a distribuii o parte din greutatea top-case-ului catre punctele de atasament ale side-case-urilor. Am aceasta convingere ca fara acest suport, rack-ul de plastic pe care se prinde placa pe care se prinde topcase-ul se va rupe, fiind fixat doar in fata cu 2 suruburi.

 

In legaturile cu sistemul de bagaje, mai sunt si alternative mai putin cunoscute  precum Bumot: https://shop.bumot.eu/en/catalog/id/248.html .

Am facut concediul anul acesta cu ele si nu am nimic ce sa le reprosez. Sunt sudate la colturi, elementele de plastic sunt doar decorative si de protectie. Am culcat V-strom-ul incarcat pe una din ele si nu a patit nimic.

Le-am preferat datorita pretului, constructiei solide, utilizararii extinsa a suruburilor si nu a niturilor (deci mai usor de inlocuit/reparat elementele din plastic pentru mine) si accesoriiilor pe care le ofera. Plus am posibilitatea ca pe acelasi rack sa pun genti soft cu atasament rapid si incuietoare, fara alte modificari si cu aceeasi cheie ca cea de la gentile de aluminiu. Inca nu am luat gentile soft, dar iau in calcul din ce in ce mai serios acest lucru - https://shop.bumot.eu/en/catalog/id/118.html

 

Am atasat o poza in care am incercuit partea din din kit-ul SR3112 de la Givi folosita, plus inca alte doua cu V-Stromul meu pregatit de drum - pentru a vedea cutiile montate.

IMG_20200419_110310.jpg

P8141948.jpg

P8141958.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, cooldeep a spus:

De exemplu iei cea mai mare cutie de la givi si nu poti deschide sidecaseurile, lucru asta nu se intampla la sw motech, 

 

De unde ai scos-o pe asta?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din researrchul de acu 2 ani. Vb de topcaeeul ala cel mai mare de la givi in combinatie cu alte sidecasuri. Cred ca gasisem pe unu de avea swuri la side si topbox la givi si nu i se deschideau sideurile. Imi aduc aminte ca vazusem un video cum dadea capacu in topcase. Dar ce i drept poate nici nu era montat pe vstrom.

PS tu zi acolo de enduristanuri ca din cauza ta mi am luat si eu 😁😁😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, igi a spus:

 

De unde ai scos-o pe asta?!

Am vazut si eu ceva discutii pe tema asta, ca anumite combinatii de top-case-uri mari cu side-case-uri cu deschidere superioara sunt incompatibile. Cutiile pe care le am eu au balamalele spre exterior, pe lungime, in principiu  ca sa reducă această problemă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.05.2019 la 13:37, ivanp a spus:

Daca au joc trebuie inlocuiti rulmentii + bucsile pe care ruleaza.

Jocul acela mic se amplifica si va afecta si rulmentii care sunt ok.

Dar o sa te prinzi tu cand desfaci acolo.

 

:)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.12.2020 la 9:20, joby_toss a spus:

La V-Strom rotile cu spite sunt tubeless, da. Dar spitele sunt scurte si groase (se insereaza altfel pe janta, nu ca la GS sau Multistrada etc.), asa ca nu prea vad avantajele unei roti cu spite in cazul nostru. De fapt sunt convins ca sunt la fel de rigide precum cele turnate si le-au scos pe piata doar pentru design. 

Nu sunt pentru design. Am avut accident anul asta iar la impact roata fata vs corpul masinii, rezultatul a fost urmatorul: spite slabite, deteriorate. Janta nu a suferit modificari, furca nu s-a strambat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, Sică37 a spus:

Nu sunt pentru design. Am avut accident anul asta iar la impact roata fata vs corpul masinii, rezultatul a fost urmatorul: spite slabite, deteriorate. Janta nu a suferit modificari, furca nu s-a strambat.

Eu am avut un accident cu ceva timp in urma cu unul cu roti turnate, si desi nu imi aduc aminte sa fi izbit ceva, ci doar cum am virat puternic dreapta ca sa evit roata unui camion, rezultatul a fost dezastros - roata fata s-a rupt de la toate cele 3 spite, discurile de frana și furca s-au îndoit și eu bineinteles ca m-am dus de-a dura. 

C-am asa a fost: 

IMG_20130517_164336.thumb.jpg.65ff693767de3b0039d9bf4d1dec9513.jpgIMG_20130517_164218.thumb.jpg.b57b299bb397673d3c94fa18e50dc133.jpgIMG_20130517_164622.thumb.jpg.7f5114cf2c166ef901c245960d7ada76.jpg

 

E un caz extrem izolat, eu nu m-am mai intalnit/auzit/citit de persoane care să fi patit la fel. Totusi insa, de atunci am un fix cu rotile cu spite. Ce spui tu ma bucura cumva, ca acum am XT.

 

Editat de Marius Mihasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, Marius Mihasan a spus:

Eu am avut un accident cu ceva timp in urma cu unul cu roti turnate, si desi nu imi aduc aminte sa fi izbit ceva, ci doar cum am virat puternic dreapta ca sa evit roata unui camion, rezultatul a fost dezastros - roata fata s-a rupt de la toate cele 3 spite, discurile de frana și furca s-au îndoit și eu bineinteles ca m-am dus de-a dura. 

C-am asa a fost: 

IMG_20130517_164336.thumb.jpg.65ff693767de3b0039d9bf4d1dec9513.jpgIMG_20130517_164218.thumb.jpg.b57b299bb397673d3c94fa18e50dc133.jpgIMG_20130517_164622.thumb.jpg.7f5114cf2c166ef901c245960d7ada76.jpg

 

E un caz extrem izolat, eu nu m-am mai intalnit/auzit/citit de persoane care să fi patit la fel. Totusi insa, de atunci am un fix cu rotile cu spite. Ce spui tu ma bucura cumva, ca acum am XT.

 

E totusi mai bine sa nu faci accident, nu se indoaie nici spitele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, frigider a spus:

E totusi mai bine sa nu faci accident, nu se indoaie nici spitele :)

Nu zici tu rau, dar spune-le si conducatorilor auto "vigilenti" treaba asta ! ✌😎

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai de ... cum arata roata aia! 

Deci exact cum ziceam... rotile cu spite sunt mult mai flexibile si, desi sunt mai grele, merita diferenta de pret... 👹 🤣 

 

Ia zi, Sica, pe unde gasim niste spite de-astea? Ca ale mele au oxidat nitel... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, frigider a spus:

E totusi mai bine sa nu faci accident, nu se indoaie nici spitele :)

Intru totul de acord. Nu am apucat insa sa ii explic asta inainte soferului care a depasit pe o pasarela in viraj o coloană de masini, eu venind de pe celalalt sens. Cand ne-am intalnit era deja prea tarziu pentru discutii 😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mulțumesc!

Am făcut rost acum ceva ani de aluminiu de 3 mm și mi-am pus în gând să proiectez un scut care să nu necesite sudură (scump tare centimetrul de TIG). Mi-a dat prin cap să fac ceva cu șuruburi, dar unii mi-au zis că arată urât, că nu-i rezistent etc. Ulterior am găsit pe net scutiri cu șuruburi, deci mi-am zis că nu-i așa negru dracul. Al tău arată bine, ceva de genul ăla vreau și eu să fac, mai puțin fantele, care vor fi rotunde (n-am mașină cu jet). Ceva-ceva tot o să iasă, că actualul scut se belește de la jegul aruncat de roata față și trebuie vopsit des, altfel se vede urât rugina. Ăsta rămâne argintiu, nu-l mai vopsesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fără abcant e greu de îndoit, dar are cineva așa ceva și s-a oferit să mă ajute. Mulaju îl am de la scutul vechi, cu niște carton se face mulaj nou. La  suportul de bord cu carton am lucrat și a ieșit chiar ok, dar și aluminiul era mai subțire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...