Sari la conținut

cutii de aluminiu


Postări Recomandate

Nu e vorba de plâns, cât de faptul că îți dezvolți afacerea cu ajutorul conaționalilor, de la idei până la materiale Âşi o parte din manoperă, după care refuzi să mai vinzi în țară; singura lor posibilitate de a-ți cumpăra produsele fiind achiziționarea din afara RO, plătind încă 50-100% din prețul produsului.

 

ÂŞi nu spun asta ca un potențial client, am vâzut cutiile pe o Africa Twin cum s-au manifestat la o căzătură mică. ( nici materialul nu mi s-a părut suficient de gros ).

 

Sunt curios de noile cutii de la HeavyDuties accesorizate cu colțarele prezentate cu câteva pagini în urmă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu e vorba de plâns, cât de faptul că îți dezvolți afacerea cu ajutorul conaționalilor, de la idei până la materiale Âşi o parte din manoperă, după care refuzi să mai vinzi în țară; singura lor posibilitate de a-ți cumpăra produsele fiind achiziționarea din afara RO, plătind încă 50-100% din prețul produsului.

 

ÂŞi nu spun asta ca un potențial client, am vâzut cutiile pe o Africa Twin cum s-au manifestat la o căzătură mică. ( nici materialul nu mi s-a părut suficient de gros ).

 

Sunt curios de noile cutii de la HeavyDuties accesorizate cu colțarele prezentate cu câteva pagini în urmă.

 

 

Doar ca fapt divers pt cultura ta generala.99% din gentile moto de alu sunt din tabla de 1,5mm.SI NU SUNT FACUTE SA NU PATEASCA NIMIC CIND CADE O AFRICA TWIN PESTE ELE!!!!!!!!!

Tu esti unu din motivele pt care prefer sa nu mai fac pt esti habarnist si vb din povesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de plâns, cât de faptul că îți dezvolți afacerea cu ajutorul conaționalilor, de la idei până la materiale Âşi o parte din manoperă, după care refuzi să mai vinzi în țară; singura lor posibilitate de a-ți cumpăra produsele fiind achiziționarea din afara RO, plătind încă 50-100% din prețul produsului.

 

ÂŞi nu spun asta ca un potențial client, am vâzut cutiile pe o Africa Twin cum s-au manifestat la o căzătură mică. ( nici materialul nu mi s-a părut suficient de gros ).

 

Sunt curios de noile cutii de la HeavyDuties accesorizate cu colțarele prezentate cu câteva pagini în urmă.

 

ne poti exemplifica in poze si cu mai multe detalii? (gen, viteza, asfalt sau off, cupasager sau nu....) ca si aspectul asta este interesant.

 

de exemplu coburile mele de plastic au incasat multe trante, la viteze de sub 10km, pe offroad. au rezistat eroic. chiar sunt curios cum se comporta acestea.

 

Doar ca fapt divers pt cultura ta generala.99% din gentile moto de alu sunt din tabla de 1,5mm.SI NU SUNT FACUTE SA NU PATEASCA NIMIC CIND CADE O AFRICA TWIN PESTE ELE!!!!!!!!!

Tu esti unu din motivele pt care prefer sa nu mai fac pt esti habarnist si vb din povesti

 

probabil ca unii prefera sa se strambe suportul decat cutia. la vechiul meu sistem de coburi acesta era destul de elastic si flexibil si incasa toate socurile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În ceea ce priveÂşte aspectul "cutii Âşi suporți la comandă" da, mi se pare normal să nu se mai execute, se pierde mult timp cu fiecare client, timp care nu este plătit suplimentar Âşi nu se reflectă în prețul cutiilor.

 

Dar din acele cutii standard cu mărimi de serie, pe care le vei fabrica pentru export, cred că vei putea vinde Âşi în România celor care înțeleg de la bun început că de la tine pot cumpăra doar cutii standard, fără sistemul de prindere pe motor.

 

Din ce am văzut eÂşti ( erai ) în plină dezvoltarea a unui sistem ce seamănă foarte mult cu Givi Monokey. Dacă vei reuÂşi să dezvolți o replică sigură Âşi uÂşor de folosit al acestui sistem de prindere vei facilita achiziționarea cutiilor tale fără a-ți mai fi cerut de către cumpărător Âşi sistemul de prindere pe mobră. De la tine cumpără cutiile de serie, de la magazin prinderea Givi Monokey ( Monorack ) Âşi e fericită toată lumea.

 

Numai ca atunci când un posibil client îți cere părerea în legătură cu data de livrare a comenzii sale, să mai adaugi întotdeauna una-două săptămâni, pentru a fi sigur că vei onora la timp comanda, eliminând situațiile în care amândouă părțile 'contractuale' sunt puse în situații de stres / situații jenante.

 

Noroc!

 

in cazul unui contract ferm e posibil sa nu aiba posibilitatea de a vinde. e ca si cum te-ai duce la poarta uzinei dacia sa-ti cumperi un duster. n-o sa-ti vanda nimeni.

 

Eu il inteleg.

Si nu cred ca banii sunt problema. Efectiv este mult prea dificil de lucrat cu romani. Au un stil idiot de a pune problema. O iau personal si sunt rautaciosi.

Eu nu mai lucrez de mult cu romani. Efectiv nu merita efortul. Plus ca sunt carcotasi. Un strain te intreaba cat costa si iti multumeste pentru raspuns. Un roman dupa ce ii spui pretul te injura ori inceraca sa negocieze, ori e nemultumit la final. Un strain se intereeseaza de calitate si accepta sau nu. Uneori nici nu ii intereseaza calitatea si efectiv aprecieaza efortul tau de a face ceva ce ei nu ar putea sa faca.

Un strain daca nu este multumit de calitate ori iti cere banii inapoi daca exista o intelegere in acest sens ori te anunta ca nu mai colaboreaza cu tine. Scurt si fara tiganeala.

Asa inveti repede ca in afaceri nu te joci.

 

Felicitari pentru tot ce faci si pentru decizia intelepta.

Poate asa se civilizeaza si romanii si vor intelege ca nu li se cuvine totul doar fiindca ei sunt cei care platesc. Nu intodeauna.

E simplu. Vrei ce iti ofer eu ori te duci la altul.

La romani e invers. Vreu ce oferi tu dar sa fie ca la celalat. Pai de ce puii mei nu te duci la celalat si ma lasi in durerea mea?

 

Eu am ajuns s nu mai repar motociclete pentru romani. Aia de afara au ajuns la concluzia ca e mai ieftin sa trimita mobra la reparat in Romania decat sa le repare la ei acolo. Si stiti ce e culmea? Nu se plang frate de nimic. Si mai dau si eu chixuri ca sunt om nu robot.

 

cand unu care are o afacere da vina pe client, ceva pute-n danemarca.

imi aduc aminte ca aveam un rus in vancouver de la care cumparam branza de oaie bulgareasca. o data cand am ajuns, n-am mai vazut. l-am intrebat si a sarit cu gura, ca clientu e de vina ca nu vine la el in magazin sa cumpere. asta s-a intamplat ultima oara cand am fost la el. El m-a convins sa nu mai trec p-acolo!

 

nene, faci afacere? stai si citesti piata. dar problema nu e de acolo. e vorba de materiale, e vorba de munca si la final e vorba de bani si calculele pentru care si-a pornit afacerea.

e mult mai scump sa lucrezi pe genunchi si sa castigi doar de-o paine, poate nici atat. e clar, laur nu si-a facut temele. daca si le facea, probabil ca ori nu incepea ce face acum, ori lucra pentru produse de unicate sau bricolaje pe care cerea o gramada de bani.

eu sincer, nici n-as avea curaj sa cumpar ceva de magnitudinea asta de la cineva care le face pe genunchi. eu vreau cand plec la drum sa n-am grija asta. si nici nu vreau sa mi se bata obrazu', "bah tata, atata ai dat, daca vroiai una s-o poti folosi, cumparai de la fabrica cu pretul triplu!"

 

sincer, nu-mi place nici atitudinea lui laur, chiar daca e suparat. n-ai voie. ceri bani si acorzi o perioada de timp, trebuie sa iti iei raspunderea. daca se intampla accidente, suni tu. atunci cand omu-ti trimite banu, nu zici: "vezi ca-s neserios la banii astia"

 

degeaba zice ozy, in vest nu poti face asa ceva, sau daca faci, ori te trezesti cu citatie de la judecatorie, ori mori ca afacere. nu mai aburiti lumea ca in vest poate merge neseriozitatea.

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Konvoi...

 

post-43087-0-80753900-1337528702_thumb.jpg

 

Si suportul tot de la Konvoi...

 

post-43087-0-60885800-1337528718_thumb.jpg

 

 

Multumesc lui Petrisor pt montarea suportului! :ok:

 

Sunt multumit de cutii...am facut si o proba pe drum mai rau...si par ok...nu stiu sa zic mai multe, ii prima data cand vad cutii de aluminiu :laugh:

 

Multumesc Istvan Laszlo pt produs!

salut ! imi poti spune,te rog, ce dimensiuni si ce greutate au cutiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e clar, laur nu si-a facut temele.

[...]

sincer, nu-mi place nici atitudinea lui laur,

 

 

Pe "laur" al tău îl numeÂşte Istvan Laszlo , probabil nickul provine de la numele de fată al soției sale.

 

 

ne poti exemplifica in poze si cu mai multe detalii? (gen, viteza, asfalt sau off, cupasager sau nu....) ca si aspectul asta este interesant.

 

de exemplu coburile mele de plastic au incasat multe trante, la viteze de sub 10km, pe offroad. au rezistat eroic. chiar sunt curios cum se comporta acestea.

 

probabil ca unii prefera sa se strambe suportul decat cutia. la vechiul meu sistem de coburi acesta era destul de elastic si flexibil si incasa toate socurile

 

Întâmplarea a făcut ca după întâlnirea Africa Twin de anul trecut, chiar în ziua întoarcerii participanților acasă, am fost în BucureÂşti la userul KYK pentru a achiziționa de la el un set de coburi Givi pe care l-a avut pe mobra lui ( Africa Twin ). Avea un cobur Konvoi îndoit biniÂşor ( înfundată tabla ), de la o căzătură ce-a suferit-o la viteză mică, singur pe motocicletă, pe drum neasfaltat, dar NU în regim enduro ( pentru a ajunge la locația întâlnirii trebuia parcursă o porțiune de drum pietruit ); motocicleta nu a căzut "ca de pe cric" ( că nu-i jumară de om ). Am pus mâna pe cutii, pe capac, dar mai degrabă ( Âşi spun asta cu sufletul împăcat că nu arunc cu tină în nimeni ) aÂş folosi coburi de plastic decât cele de AL. Singurul avantaj al AL pe care-l văd este că se deformează, în locul crăpării din cazul celor de plastic, în rest sunt mai greu de manevrat, mai greu de ataÂşat motorului. Părerea mea, de habarnist, ce vorbeÂşte din poveÂşti ( sunt sărac, motociclist de forum ).

 

 

Doar ca fapt divers pt cultura ta generala.99% din gentile moto de alu sunt din tabla de 1,5mm.SI NU SUNT FACUTE SA NU PATEASCA NIMIC CIND CADE O AFRICA TWIN PESTE ELE!!!!!!!!!

Tu esti unu din motivele pt care prefer sa nu mai fac pt esti habarnist si vb din povesti

 

EÂşti berbec, te ataci fără să-ți dai seama. Dacă AI PROBLEME în FAMILIE, stai dracului pe poponeata tău, munceÂşte pentru un patronaÂş Âşi nu ne mai freca nouă forumul cu talentele tale sentimentaliste. Ai avut parte de o pierdere, am înțeles-o toți, dar nu te revărsa pe noi.

 

Hai, du-te Âşi vinde-ți conservele în străinătate, eu oricum nu aveam de gând să cumpăr de la tine. ÂŞi te rog nu mai scrie aici, dacă tot n-ai de gând să vinzi către oamenii în a căror țară locuieÂşti, fă-te prieten cu irlandezii. Pa! :banana:

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe "laur" al tău îl numeÂşte Istvan Laszlo , probabil nickul provine de la numele de fată al soției sale.

 

 

yeah, yeah, de la nick era, acum n-are nici o importanta faptul ca se numeste istvan. pentru mine n-are importanta ca e de etnie maghiara, romana, tiganeasca, iraqiana etc., am dat feed-back-ul pe care l-as da oricui. daca vreti sa tineti cont, imi pare bine, eu simt doar ca mi=am facut datoria de bun co-forumist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! imi poti spune,te rog, ce dimensiuni si ce greutate au cutiile?

 

salut!

 

sunt dimensiunile standard... http://konvoi.ro/genti/10-coburi-.html

 

nu stiu greutatea dar poti face o intrebare pe konvoi.ro sau user lauramarginea /index.php?/user/57784-lauramarginea/!

Editat de vld_bc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avantaje aluminiu:

 

 

- sunt mai mari

 

- sunt mai rezistente decat cele din plastic, eu mi le-am facut cu tabla de 2mm

 

 

Mai mari .. în greutate ?

 

Sunt caseuri de la Givi / Kappa / Hepco&Becker de 52 litri, pe când sidecaseuri de AL se fac între 38-48L. Că au o formă care probabil îți permite să stochezi mai mult material, fără risipire de spațiu, aia da. ( caseurile de la Hepco&Becker sunt totuÂşi mai 'înalte' Âşi vor ieÂşi mai mult în afara mobrei, dar cele de la Givi / Kappa sun relativ plate, 20 până la maxim 25 cm. )

 

Da, aÂş fi de acord cu caseuri de AL, dar să fie de o grosime adecvată, nu ca atunci când apeÂşi cu degetul pe o laterală să flambeze.

 

Edit : Că tot vorbeam mai devreme de niÂşte sidecaseuri care s-au îndoit neaÂşteptat de repede pe o Africana, aici este Âşi poza cu Africana cu pricina : http://konvoi.ro/content/11-motocicleta-africa-twin

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avantaj plastic:

- le montezi/demontezi in 5 secunde.

 

BS, exista si sisteme de prindere la aluminiu care le dai jos usor... vezi H&B, vezi SW...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut pe F-ul de 650 cutii de plastic, originale, cumparate odata cu motocicleta (se deschideau cu cheia de contact).

La primul drum cu mobreta am scapat-o de pe loc fix pe o cutie, care bineinteles ca a crapat pe una din laturi. Am lipit-o cumva pe interior si spre norocul meu nu lua apa, asa ca 4 ani asa am mers cu ea.

Intradevar, sistemul de atasare era destept si permitea montarea extrem de rapida pe motocicleta. La inceput am fost incantat, dar in timp acest sistem a inceput sa dea semne de oboseala. Una dintre cutii mi-a cazut de doua ori si cealalta o data din mers, dupa ce am luat niste gropi mai serioase. Nu a fost o experienta prea placuta :disappointed: . Dupa ce s-au rostogolit pe asfalt cativa zeci de metri, totusi mare branza nu au avut. Zgarieturile si semne, dar nu s-au deschis si nici nu s-au facut tandari.

 

Acum as vrea sa incerc si din astea de aluminiu de la Konvoi, fara nici un sistem de prindere fitos, in speranta ca nu voi mai trece prin experienta ''Ba, aia e cutia mea ce se rostogoleste in spate pe sosea? ''.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BS, exista si sisteme de prindere la aluminiu care le dai jos usor... vezi H&B, vezi SW...

da, si costa 6-7-8 sute de euro 2 basini de cutii. acum sa fim seriosi, se taxeaza chestiile astea doar "c-asa-i in tenis". nu cred ca e rocket science sa faca h&b doua cutii de aluminiu pe banda rulanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, si costa 6-7-8 sute de euro 2 basini de cutii. acum sa fim seriosi, se taxeaza chestiile astea doar "c-asa-i in tenis". nu cred ca e rocket science sa faca h&b doua cutii de aluminiu pe banda rulanta.

 

BS si faza cu pretul, nu sunt Touratech sa ceara dublu ca restul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da pe forum imi permit sa fac asta.raspund daca vreau si cui vreau.In ceea ce te priveste cred ca am fost clar nu?ti-am zis daca vrei repet iti fac alta pina atunci foloseste ala.

 

Pana la noi ordine problema rezolvata. Daca lucrurile vor decurge asa cum am stabilit cu Istvan eu ma declar multumit.

Editat de steph
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Sunt curios de noile cutii de la HeavyDuties accesorizate cu colțarele prezentate cu câteva pagini în urmă.

 

poti sa fi ca ai de ce, le-am vazut , sunt mult mai frumoase decat cele vechi pe care le am si eu cat despre rezistenta pot spune ca am vazut la ei cutie dupa crash la 90 km/h si nu arat rau .

Oricum prefer sa nu incerc cum rezista nici cele de la hd si nici cele de la dl lauramrginea este cel mai intelept :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms ms stai linistit la serie nu se poate intampla asa ceva.Inca odata repet pt toti si pt tine.Mi-am pierdut baza de date a clientilor din calculator.Simplu mi sa busit hdd.Chiar nu mai stiam cine a comandat ce a comandat si etc

dar chiar daca am trimis cuiva altceva am reparat greseala nu cred ca am lasat-o asa.Oricum pt mine a fost o invatatura de minte.romania NO

 

pai vezi tu ca ai lasat-o chiar asa.

 

Cutiile au venit, prinderile inca nu, si au trecut multe luni de la data platii facute.

 

Acum omul isi cauta un mester sa-i bricoleze dintr-un set de prinderi HB pe care il va cumpara un sistem sa se prinda cutiile tale.

Asta pentru ca si-a platit un set de cutii pentru calatoria lui la Nordkapp din Iunie 2012 undeva prin Februarie. Si in continuare mobra lui este fara cutii.

 

Nu numai ca ai trimis alte prinderi, ai spus ca ale lui sunt trimise la altul. ok, trimitem inapoi... ai acceptat o comanda de prinderi Transalp 2008, ai spus ca ai trimis si o luna mai tarziu spui ca nu ai matrita pentru modelul asta de mobra si ca mai dureaza.

 

O fi fost invatatura de minte. Si pentru client a fost invatatura de minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci pana la urma trebuie sa mi le fac singur :). imi placeau alea de la convoi...dar daca pentru fraieri nu se mai vand...nici pe mine nu ma mai intereseaza :))

exista vreun avantaj in folosirea unghiurilor de 135 de grade la colturi sau nu se merita munca si mai bine le fac la 90 de grade ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa fi ca ai de ce, le-am vazut , sunt mult mai frumoase decat cele vechi pe care le am si eu cat despre rezistenta pot spune ca am vazut la ei cutie dupa crash la 90 km/h si nu arat rau .

Oricum prefer sa nu incerc cum rezista nici cele de la hd si nici cele de la dl lauramrginea este cel mai intelept :cheers:

 

post-47250-0-35934500-1337922869_thumb.jpg

 

Cred ca despre asta vorbeai. Crash-ul a fost la 80km/h si nu la 90 oricum sincer nu conteaza. Cand imi fac un pic de timp o sa pun niste poze cu noii coburi care nu sunt inca gata dar chiar si in stadiul in care sunt arata muuult mai bine decat cei de la konvoi. Cat despre rezistenta chiar nu se poate face comparatie. Am injghebat si un mic test la fata locului.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-47250-0-35934500-1337922869_thumb.jpg

 

Cred ca despre asta vorbeai. Crash-ul a fost la 80km/h si nu la 90 oricum sincer nu conteaza. Cand imi fac un pic de timp o sa pun niste poze cu noii coburi care nu sunt inca gata dar chiar si in stadiul in care sunt arata muuult mai bine decat cei de la konvoi. Cat despre rezistenta chiar nu se poate face comparatie. Am injghebat si un mic test la fata locului.

 

 

chiar nu arata rau. dar ce a preluat tot socul daca cutia e aproape intacta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu arata rau. dar ce a preluat tot socul daca cutia e aproape intacta?

 

In primul rand nu as spune ca acea cutie nu a preluat din soc. Are un colt aplatizat detul de tare avand in vedere cat de "tzapene" sunt cutiile HD nu le compara cu cele de la Konvoi pt ca sunt in cu totul alta liga.

 

In al doilea rand crashbar-urile facute de baietii de la HD sunt de exceptie. [testat de mine fara sa-mi doresc de 2 ori pe 2 mobre diferite]

 

Acum ca am reusit sa descarc pozele din camera atasez cateva cu noile cutii de la Heavy Duties sau poate ar trebui sa spun viitoarele cutii intrucat nu sunt inca disponibile.

 

O sa imi cer scuze anticipat atat in numele meu cat si al baietilor pt fundalul acestor poze insa nici pe departe nu a fost vorba de un "shooting" sau de niste poze de prezentare sau catalog pur si simplu s-a nimerit sa am camera la mine.

 

post-47250-0-63740600-1337960429_thumb.jpg post-47250-0-54193400-1337960436_thumb.jpg post-47250-0-17919300-1337960443_thumb.jpg

 

post-47250-0-99767400-1337960449_thumb.jpg post-47250-0-39596800-1337960457_thumb.jpg

 

 

Ceea ce vedeti in poze este un prototip ..foarte aproape de a ajunge in productie dar totusi un prototip .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de groasa e tabla folosita ?

stateam si ma gandeam. decatsa folosesc tabla de aluminiu de 3 , nu mai bine folosesc inox de 0.8-1 ?

din ce am gasit pe net( http://www.tablastriata.ro/index.php/calculator-de-greutate/ ) o coala de tabla de aluminiu de 3mm (2mx1m) are 16.2kg , iar de inox de 1mm grosime are doar 16kg la aceleasi dimensiuni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de groasa e tabla folosita ?

stateam si ma gandeam.

Eu am folosit tabla de 1.5 mm si este suficient de groasa . Am si probat de cateva ori rezistenta cutiilor in off. , cu trante si tot tacamu' si nu se vede mare lucru la ele . ete aci'lea , daca poti deslusi ceva lovituri pe ladoaiele mele inseamna ca tabla de 1.5 nu-i buna de n'ica si io o sa plec in pribegie sa-mi cumpar alte lazi ' de dincolo' .

post-62561-0-29471000-1337968211_thumb.jpg

post-62561-0-05380800-1337968242_thumb.jpg

post-62561-0-17954900-1337968286_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...