Sari la conținut

Transalpina - offroad pentru ultima data


Postări Recomandate

a fost o data transalpina :blink: ,de ce trebiue sa ne opunem evolutie ,asta e si nu avem ce face suntem pre mici si neinsemnati sa contam ,tocitiva degetele cautant alte drumuri care inca drumari nostri inca nu stiu ca exista si acolo mergem si ne dam pe motoare ,inrest sper sa nu vina ziua cand no sa mai avem voie sa iesim de pe asfalt deorece toata tara va fi o mare rezervatie ;) (anul 299999)

post-25872-1249930853_thumb.jpgpost-25872-1249930897_thumb.jpg

post-25872-1249930959_thumb.jpgpost-25872-1249931146_thumb.jpg

 

aventura continua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 110
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Update 15 august: fata de acum 2 saptamani, au inaintat lucrarile dinspre Obarsie, un buldozer era parcat exact pe creasta, in locul cel mai inalt de pe Transalpina.

Plus faza zilei, la 2-3 km mai sus de Ranca, pe o ceata deasa, la marginea drumului (a se intelege "langa prapastie, pe pamantul destelenit de buldozere"), sfaraia primul gratar.

 

Ne-am intalnit si cu niste localnici ce-i dadeau gaz peste creste cu vreo 2 cross-uri rupte, si, culmea, nu erau tristi ca se asfalteaza: vorba lor, "las ca poteci mai sunt". Asa ca, daca ei, cu motoare neinmatriculate, gasesc drumuri in aceeasi regiune, noi, cu enduroaice, nu mai gasim drumuri in toata tara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry Alex pentru deturnarea threadului

 

Irascibilule, nu ma deranjeaza neaparat asfaltarea Transalpinei la nivel absolut. De asemenea argumentatia cu "ultimul bastion" a mai multor de pe aici ma lasa rece. Problema e alta. Cu 380 de milioane de euro se puteau face alte lucruri mult mai importante in tara asta. De exemplu, cu jumatate din suma se putea asfalta cum trebuie drumul Targoviste - Rucar - Brasov care este mult mai important din punct de vedere economic, iar cu cealalta jumatate s-ar fi putut reabilita toate podurile cu probleme din Romanica. Sau, cum am spus mai devreme, s-ar fi putut face 40km de autostrada de la zero. Investitii in infrastructura mult mai importante si mult mai profitabile.

 

In ultimul rand, desi in ultima vreme traseul Transalpinei a fost foarte popularizat, el a ramas ceea ce a fost intotdeauna: o mica aventura. Ca de duceai cu EXC sau Ninja, Tico sau Land Rover, era vorba de placerea pe care o aveai la final ca ai cucerit ceva. Era oarecum dificil. Asa, asfaltata, nu prea mai are niciun strop de romanta.

 

De acord.

 

Asa ca "Liderul PNL Gorj, Dan Ilie Morega" suge plua. A f..ut un concept, doar pentru ca la Ranca o multime de ghiolbani si-au tras vila...

post-19875-1250968226_thumb.jpg

post-19875-1250968281_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si-au tras vila...

si evident respecta planul de urbanism si urmareste "concepte". Privind doar poza de la tine arata ca o mizerie romaneasca... toate fara nici o ordine sau reguli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baaaaa...d-aia va curg balele cand ajungeti in Alpi sa va dati cu motoarele pe sosele asfaltate! Cand ajungeti in Stelvio si vi se umplu c.oaiele de mandrie! Cheltuiti mii de euro sa ajungeti la peste 2000 de metri altitudine pe sosele asfaltate! Cat de ipocriti sunteti unii! Daca tot sunteti amatori de poteci si de mers pe "langa asfalt"...de ce nu va cumparati cross-uri sa vedeti intr-adevar ce inseamna mers cu motorul pe munte? Cei ce vin din alte tari sa se dea la noi...nu vin pt. peisaje sau pt. drumurile neasfaltate! Vin pt. ca la noi AU VOIE SA FACA CE VOR SI SA SE DEA PE UNDE VOR! La ei pt. astfel de lucruri se pot pricopsi cu amenzi de sute sau chiar mii de euro! Am vorbit cu multi astfel de turisti si sincer...tot ce ii intereseaza este sa se dea in voie, necontand pe unde fara sa fie amendati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Baaaaa...d-aia va curg balele cand ajungeti in Alpi sa va dati cu motoarele pe sosele asfaltate! Cand ajungeti in Stelvio si vi se umplu c.oaiele de mandrie! Cheltuiti mii de euro sa ajungeti la peste 2000 de metri altitudine pe sosele asfaltate! Cat de ipocriti sunteti unii! Daca tot sunteti amatori de poteci si de mers pe "langa asfalt"...de ce nu va cumparati cross-uri sa vedeti intr-adevar ce inseamna mers cu motorul pe munte? Cei ce vin din alte tari sa se dea la noi...nu vin pt. peisaje sau pt. drumurile neasfaltate! Vin pt. ca la noi AU VOIE SA FACA CE VOR SI SA SE DEA PE UNDE VOR! La ei pt. astfel de lucruri se pot pricopsi cu amenzi de sute sau chiar mii de euro! Am vorbit cu multi astfel de turisti si sincer...tot ce ii intereseaza este sa se dea in voie, necontand pe unde fara sa fie amendati!

Dar nu stiu cum de nu am vazut nici un,, palat" tziganesc in aceste tzari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 .....pffff...mai fratilor da mai lasati-ma cu asfaltarile voastre si cu Elvetia si..Stelvio....voi chiar credeti ce ziceti cu dezvoltarea turismului in zona si drumuri de legatura si....ce mai visati voi?!!??  Voi chiar nu pricepeti sau , nu vreti sa pricepeti , ce se intampla acolo. Cum zicea Uzunu ..se distruge un "mit", ceva frumos, atata tot. Va asigur ca si daca se asfalteaza  DN 67 C de la Novaci pana la Sebes, in nu stiu cati ani, in doi ani asfaltul va fi spart, iar dupa inca doi nu va mai fi nici urma de asfalt. Stati linistiti ca vin alegerile in curand. Voi nu v-ati prins pana acuma ca acolo unde ajunge romanu' nesimtit, turistu' roman ala fara nici o farama de rusine, se distruge tot. Voi nu vedeti ca de abia s-a inceput cu asfaltarea si " dezvoltarea turismului in zona" si deja astia fura pietrele de pe munte. Nu mai fiti mai atat de ipocriti. Va asigur eu ca daca ar avea acces la greu turistu roman nesimtit, asa cum e majoritatea, in elvetia pe Stelvio sau ce pasuri tot bagati voi de parca ar fi de pe alta planeta sau cine stie ce, la sfarsitul unui sezon n-ar mai fi nici urma de indicatoare rutiere sau parapeti de metal pe marginea soselei. Hai ma fratilor ca traim in Romania, nu v-ati dat seama din 89 pana acum. Romania este la fel de frumoasa ca orice tara din Europa sub acest aspect, dar din pacate romanu nu stie sa administreze nimic asa cum trebuie, valabil in orice domeniu din tara asta.

Asa ca stati linistiti, ca Transalpina o sa fie putin afectata dar, tot Transalpina ramane. ....Daca nu cumva va veni la putere vreo generatie de politicieni "modificati genetic" care sa fure muntele cu totul.  :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ma doare capul, deja, de cite s-au scris aci, unele gindite, altele deloc...

In week-end-ul ce tocmai a trecut, am participat (ca si co-organizator) la un proiect de curatare a zonelor Cheile Galbenului (Pestera Muierii) si Cheile Oltetului. Nu va puteti inchipui cite zeci si sute de saci plini cu gunoaie, scutece folosite, haine, sicle de plastic, cioburi etc. am scos de pe cursurile celor doua riuri. De unde proveneau? Pai de la grataristii nesimtiti, pantofari de week-end, care nu stiu ca resturile se arunca la tomberon si pe care primariile si Agentiile de Mediu se fac ca nu-i vad... De ce le arunca pe acolo? Pentru ca POT SA AJUNGA IN ACESTE ZONE!!!

Treaba cu DN 67C este asa:

- toate drumurile (asfaltate) din Romania erau brici, numai asta ramasese stingher si fara haina noua si lucioasa de asfalt (deja se simtea complexat). Si este facut acu' vreo 2000 de ani, de romani (aia care s-au intins prin Europa ca o plaga, batindu-se cu toti vecinii pe care si-i faceau: gali, daci, greci etc...).

- toti conationalii nostri erau dornici sa navaleasca in zona Rinca-Obirsia Lotrului-Sebes si nu aveau nici o alta cale de acces, asfaltata.

- Obirsia Lotrului este o super statiune, cu hoteluri de 4-5 stele, care dadea faliment din lipsa de turisti, fiind total inaccesibila din alte directii. In aceeasi categorie se afla statiunea Vidra, ale carei hoteluri stau sa cada, din cauza nepasarii crunte!

- drumurile nationale Rm. Vilcea-Sibiu si Tg. Jiu-Petrosani-Heteg-Simeria-Sebes erau total impracticabile. Desi sint cu sub 100km mai lungi si cu diferente de nivel de 200-300 m, fata de 2000 m, s-a considerat ca tir-istul, camionagiul si alte categorii de soferi, care n-au timp de pierdut, vor fi mult mai fericiti sa foloseasca Transalpina, pentru a-si face munca...

- intre Rinca si Sebes, DN 67C nu trece pe linga nici o zona protejata, astfel incit se poate distruge flora de pe versantul montan, pentru a se lati soseaua.

- oamenii care locuiesc linga drumul actual si traiesc din pastorit, vor fi fortati sa plece, pentru ca nu va mai fi chip sa-ti duci traiul si sa cresti animale, daca zilnic vor trece j'de camioane si alte masinarii pe linga tine si pasunile pe care le numeai "acasa".

- animalele din Aria Protejata Paring si alte situri "Natura 2000", aflate in zona cu pricina, vor fi foarte multumite sa auda zgomot de camioane, gipane si alte hardughii si sa inspire fum de la masinile cu ITP luat pe spaga, in loc sa stea in linistea in care au crescut si cu aer inmiresmat de cetina si iarba.

- daca nu stiati, este mai mare gradul de poluare acum, cind nu trec decit (sa zicem) 100 masini/an, decit cind vor trece 10.000!!! Asta reiese din textul proiectului "Hotarire de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții <MODERNIZARE DN 67C, BENGEÂŞTI-SEBEÂŞ, km 0+000 – km 148+414>’’, paragraful "IMPACTUL PROIECTULUI ASUPRA SITUAĂIEI EXISTENTE; PROGNOZE PE TERMEN MEDIU SI LUNG."

- bietii someri abia asteptau sa inceapa asfalarea acestui drum, pentru ca se terminasera toate celelalte posibilitati de angajare. Va dati seama cum o sa roiasca spre zona asta oamenii din Botosani, Suceava, Constanta, Satu Mare etc.

- cei care chiraie ca in tarile pe care le pupa-n posterior, atit ei, cit si conducatorii nostri, sint drumuri asfaltate pe muntii de acolo, uita urmatoarele:

- la 1 metru de marginea drumului este gard electric

- nu vezi farima de gunoi lasat pe iarba, ori in alt loc decit COSUL DE GUNOI

- omul vine, admira si pleaca, fara a-si intinde patura, maneaua, gratarul si mizeria.

- locuitorii Romaniei sint atit de bine educati si de grijulii, incit vor calatori pe acest drum, se vor minuna de frumusetea locurilor, si vor pleca mai departe, lasind totul la fel de curat si neatins, cum au gasit.

 

Ma opresc aici si am sa va atasez citeva poze cu locuri de pe acest traseu, care sint deja distruse, sau vor fi distruse pentru a aduce la indeplinire acest proiect mirsav. Pozele sint facute din august 2008, pina in august 2009. Ritmul de lucru este infernal... Bate orice lucrare de asfaltare pe care o vedeti in alta zona a tarii.

Baaaaaaaa, Ministerul Transporturilor!! Baaaaaaaa, Ministerul Mediului!! Baaaaaaaa, Ministerul Invatamintului!! Baaaaaaaa, Ministerul Sanatatii!! Baaaaaaaa, Ministerul Turismului!! Baaaaaaaa, Ministerul Protectiei Sociale (daca existi)!! Baaaaaaaa, Parlamentule!! Bai nesimtitilor, care ati tras cu dintii sa fiti votati si care habar n-aveti ce trebuie facut in functiile in care ati ajuns!! Cita vreme o sa va mai bateti joc de noi, ma? Altceva nu aveati de facut cu banii aia?

Baaaaaaaa oameni care i-ati votat pe nesimtitii si analfabetii aia, cita vreme o sa-i mai lasati sa-si bata joc de voi? Cit o sa mai stati cu capul plecat, fara sa reactionati la tonele de jeg pe care vi le arunca astia pe masa?

post-14141-1254139107_thumb.jpg

post-14141-1254139295_thumb.jpg

post-14141-1254139341_thumb.jpg

post-14141-1254139378_thumb.jpg

post-14141-1254139412_thumb.jpg

post-14141-1254139429_thumb.jpg

post-14141-1254139461_thumb.jpg

post-14141-1254139519_thumb.jpg

post-14141-1254139565_thumb.jpg

post-14141-1254139600_thumb.jpg

post-14141-1254139612_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

up-date 26 Septembrie:

- se poate merge lejer cu loganul sau chiar cu bmw-ul coupe de la obarsie la ranca

- "statiunea" ranca este doar un morman de moloz cauzat de lucrarile la pensiunile din zona

- "turismul" in "statiunea" ranca este cam in felul urmator: te suna prietenii care au ajuns mai devreme sa cumperi de la o benzinarie niste apa minerala si alte acadele pt ca nu exista nici un magazinas alimentr in zona. Te cazezi la un hotel de 3 stele (Onix sau Azur parca), te trezesti la 1 noaptea sa iei o sticla de apa din portbagaj si surpriza: usa de la hotel e inchisa, receptionerul disparut si tu iesti prizonioer in hotel pana dimineata.

te duci la un "operator de turism" care inchiriaza ATV-uri Linhai ( cam 3.500 euro costa unul nou) la pretul de aprox 25 Euro/h (foarte avantajos nu?)

 

Concluzie personala? Ranca un mare viitor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

up-date 26 Septembrie:

- se poate merge lejer cu loganul sau chiar cu bmw-ul coupe de la obarsie la ranca

Detaliaza asta, te rog. De la Obarsie la Ranca e deja asfalt? Melciule, sper ca nu pleci la anul in Irlanda :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la sfarsitul lui august pe transalpina, si intre Obarsia Lotrului si Ranca nu era inca asfaltat. Pregateau terasamentul, dar inca nu erau urme ca s-ar apuca de asfaltat. Eu am mers din Ranca spre Obarsie si de aici spre Sebes, si situatia era astfel

-din Novaci in Ranca asfalt ca in palma,

- inRanca mai era o zona neasfaltata, dar scurta

-din ranca pana sus in aproape de pasul Urdele, asfalt ca in palma din nou

- din Pasul Urdele pana in Obarsia Lotrului nu era asfaltat deloc. Drumul a variat de la in drumul original plin de bolovani in pas (unde se dinamita pentru terasare) si pe coborarea ce a urmat la drum terasat pregatit pentru asfaltare si deci foarte bun pe restul traseului. Am vazut ca transalpina se poate face mai nou cu camionul Roman.

-din Obarsia Lotrului in Sebes sunt portiuni neasfaltate ce alterneaza cu zone cu asfalt proaspat, dar lipsite de orice semn de circulatie. Spre sfarsit e numai asfalt bun, intr-o zona deosebita ca peisaje.

Bafta,

MM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detaliaza asta, te rog. De la Obarsie la Ranca e deja asfalt? Melciule, sper ca nu pleci la anul in Irlanda :laugh:

 

Am pus pariu numa pana la Obarsie sau pana la Sebes? mmmm... eu inca imi pastrez speranta. Plus ca nu le-am dat pana la anul, le-am dat 2011. Asa cum zicea cineva mai devreme... ei pun asfaltul anul asta dar trebuie sa si reziste 2 ani. :laugh:

 

Nu-l termina ma... stai linistit. Trec ele alegerile si Romania Tara Alegerilor (The land of choice) redevine Romania The End Of Choice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, am plecat la ora 7,20 din ReÂşița 10.10.2009 direcția Transalpina ! Total 530 Km din care Off Road vreo 60 Km . Deorece am fost singur am reuÂşit să parcurg distanțe mari fără opriri Âşi la o viteză la care să conduc lejer ( 80-100 Km/h). Până la PetroÂşani circulație aproape inexistentă, dar cu 2 accidente nasoale Âşi foarte proaspete (tamponații erau cam agitați …). Băgat scurt benzină (era cam frig, Âşi ceva ceață). La intrarea pe Cheile Jiețului am văzut o luminiță spre direcția de mers, care mi-a dat speranța că voi da de soare … La 10,30 prima rază de soare m-a gâdilat la suflet ! Ura Âşi i-am dat înainte ! La intersecția de la ObârÂşie am golit … rezervorul … Âşi i-am dat bice. Podul peste Lotru e gata dar stă un paznic care nu te lasă să treci ( era primul om întâlnit ). Urcarea spre Muntinu (a fost beton, cer senin, soare, Âşi foarte cald. Sus pe creastă surpriză, ceață fără vînt Âşi frig. M-am gândit că e ceva local Âşi am coborât BaBabum spre pasul Urdele pe Lespezi … (care nu mai sunt – e autostradă acum). Jos în vale (la izvorul Latoriței) m-am întâlnit cu o maÂşină care venea de la Rînca – ceață tot drumul. Am hotărît să o iau înapoi, să halesc ceva după care … văzând că ceața nu cedează am luat- o înapoi spe ObîrÂşie. În pădure am făcut o pauză de vreo 30 min până am reuÂşit să trec de o echipă care tăia pomii de lângă drum. Ajuns la ObîrÂşie am cotit-o spre SebeÂş. Primii 10 Km au fost de macadam, iar pe urmă … asfalt proaspăt. Pînă la SebeÂş drumul e OK, se lucrează în multe zone, alternează porțiuni cu asfalt cu altele fără. La barajul OaÂşa am stat la un blocaj unde am schimbat impresii cu un tip umblat prin zonă. Am studiat problema Âşi am pus pentru la anu; Strategica + Petrimanu Polovragi. Ambele trasee sunt vizibile pe hărțile Garmin, noi să fim sănătoÂşi că benzină o mai fi pe la peco … La Hațeg am oprit la Zimbri ca să mai înfulec ceva ( deoarece mi-am lăsat acasă ghidunelele nu am mai intrat la zimbrii … ). Acasă am ajuns la 19,30. A fost o tură super !

 

Aici sunt pozele:

http://picasaweb.google.ro/DJsven24/20091010#

post-44581-1255338498_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păcat că n-am Âştiut unde mergeai, poate ne schimbam traseul. Noi eram tot în benzinărie la aceea oră Âşi alimentam. Chiar mie mi se vede un pic din motor într-un din poze. Mă bucur că ți-a plăcut zona. Ca localnic o fac destul de des. Cînd mai revii, poate îmi dai un semn. Toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu sa spui cum e mai bine. Eu mi-am petrecut o parte din acest an in Anglia - tara care e asa cum s-a spus pe undeva, asfaltata sau macar bine nivelata si intretinuta pe toate potecutele. Natura e transformata intr-un fel de parc - frumos, dar parca ochiului meu obisnuit cu zonele virgine inca de pe la noi nu-i prea placea. Pe de alta parte, diferenta dintre sat si oras nu mai exista - celebrul vis a lui Ceausescu a fost infaptuit de cei mai vechi capitalisti, hehe... Nivelul de trai e superior si pentru ca ultimul colt al tarii a fost scos din bezna. Nivelul de trai ridicat va schimba si modul de a se face turism, in sensul ca se vor face si mai multi bani si tot asa.

Noi astia cu nostalgiile noastre suntem deja niste dinozauri, anarhisti cu GPS-uri rataciti in tranzitie... Sunt mandru de mine, dar ma simt tot mai nedumerit intr-o lume in care e mai ieftin sa faci in concediu un circuit din UK in Japonia, Noua Zeelanda si retur decat o vacanta la Marea Neagra. Ce-ar zice saracul James Cook? Kangooroo, kangooroo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Transalpina" străbate o zonă cunoscută Âşi sub denumirea de "Elveția României", cu un potențial turistic deosebit, nevalorificat însă din cauza stării precare a drumului, care, deÂşi avea statut de drum național, era asfaltat doar parțial, fiind închis în timpul iernii. În prezent, drumul este în plină reabilitare Âşi modernizare, fiind investiți în acest sens aproape 350 de milioane de euro, bani obținuți printr-un credit cu dobândă redusă.

 

 

http://www.jurnalul.ro/stire-observator/17...lui-524781.html

Editat de MihaiM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Transalpina" străbate o zonă cunoscută Âşi sub denumirea de "Elveția României", cu un potențial turistic deosebit, nevalorificat însă din cauza stării precare a drumului, care, deÂşi avea statut de drum național, era asfaltat doar parțial, fiind închis în timpul iernii. În prezent, drumul este în plină reabilitare Âşi modernizare, fiind investiți în acest sens aproape 350 de milioane de euro, bani obținuți printr-un credit cu dobândă redusă.

 

 

http://www.jurnalul.ro/stire-observator/17...lui-524781.html

 

Macar de ar fi adevarat ! Cel putin bucata asta :

 

" În aceeaÂşi zonă, un investitor privat vrea să amenajeze Âşi să dezvolte un alt domeniu schiabil, în suprafață totală de 20.000 de metri pătrați, cu 10 pârtii pe o lungime totală de 11,8 kilometri.

 

Urcarea la acestea se va face prin intermediul a patru instalații pe cablu, pârtiile urmând a avea dificultate medie Âşi uÂşoară, cu lungimi cuprinse între 650 de metri Âşi 2.000 de metri. Valoarea investiției este de circa două milioane de euro Âşi se estimează că va fi finalizată în cel mult un an. " :D

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu era mai misto sa faca jos o parcare maaaaare, sa urce schiorii cu telecabina si sa lase naibii transalpina asa cu era?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar de ar fi adevarat ! Cel putin bucata asta :

 

" În aceeaÂşi zonă, un investitor privat vrea să amenajeze Âşi să dezvolte un alt domeniu schiabil, în suprafață totală de 20.000 de metri pătrați, cu 10 pârtii pe o lungime totală de 11,8 kilometri.

 

Urcarea la acestea se va face prin intermediul a patru instalații pe cablu, pârtiile urmând a avea dificultate medie Âşi uÂşoară, cu lungimi cuprinse între 650 de metri Âşi 2.000 de metri. Valoarea investiției este de circa două milioane de euro Âşi se estimează că va fi finalizată în cel mult un an. " :D

 

Este adevarat. Stalpii la instalatii sunt montati dar din pacate anul acesta nu reuseste sa finalizieze lucrarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru enduriÂştii supărați de asfaltarea Transalpinei (magenta) propun pentru studiu (galben + rosu) de pe hartă în Google Earth ... este o alternativă puțin cunoscută

 

http://www.megaupload.com/?d=LPP735FJ

 

Introduce-ți codul după care aÂşteptați 45 de secunde, ca să puteți descărca fiÂşierul.

 

Eu sunt curios cum va arăta drumul după ce se dezgeață .... la anu ... cine Âşi cînd va trece primul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat. Stalpii la instalatii sunt montati dar din pacate anul acesta nu reuseste sa finalizieze lucrarea.

Atata sa avem si noi oamenii de rand de acolo ... daca tot s-au facut defrisari masive in zona , sa avem cateva partii la standarde ridicate!

Mesaj completat

Pentru enduriÂştii supărați de asfaltarea Transalpinei (magenta) propun pentru studiu (galben + rosu) de pe hartă în Google Earth ... este o alternativă puțin cunoscută

Eu sunt curios cum va arăta drumul după ce se dezgeață .... la anu ... cine Âşi cînd va trece primul ...

Da, este un traseu super ! Face fata TransALPinei . Cheile Oltetului sunt superbe , de asemenea si cele doua lacuri , Petrimanu si Galbenu. Imi pare ca am ratat din drum ultima bucata din strategic care da in TransALPina. Undeva deasupra lacului Vidra la vreo 10 km mai spre Voineasa am gresit drumul si am ajuns jos in drumul de asfalt Obarsia Lotrului - Voineasa.

 

Daca esti interesat uitate Aici ii topicu cu excursia facuta de noi pe data de 19-22.Iunie.09

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar de ar fi adevarat ! Cel putin bucata asta :

 

" În aceeaÂşi zonă, un investitor privat vrea să amenajeze Âşi să dezvolte un alt domeniu schiabil, în suprafață totală de 20.000 de metri pătrați, cu 10 pârtii pe o lungime totală de 11,8 kilometri.

 

Urcarea la acestea se va face prin intermediul a patru instalații pe cablu, pârtiile urmând a avea dificultate medie Âşi uÂşoară, cu lungimi cuprinse între 650 de metri Âşi 2.000 de metri. Valoarea investiției este de circa două milioane de euro Âşi se estimează că va fi finalizată în cel mult un an. " :D

Nu cumva "investitoru'" ala e chiar sotul vestitei doamne Ridzi?! Ca asta ar explica si asfaltarile si tot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...