Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

Salutare,

 

As vrea sa vin si eu cu o precizare la aceasta intrebare, deoarece sunt in domeniu.

 

Am primit urmatorul raspuns de la Yuasa Europe, in urma cu cateva luni:

"For your information, Toplite is the private brand from Taiwan Yuasa Batteries, but they are not Yuasa Batteries."

 

Un pic mai pe larg: Yuasa (cea originala) are mai multe fabrici (Japonia, USA, Indonesia, Taiwan...), bateria din prima poza YTX20CH-BS este "Made in USA" = cea originala, iar cea din dreapta este din Taiwan... cica din una dintre fabriciile care produce si pentru Yuasa, dar NU e o baterie originala Yuasa.

Din punct de vedere calitativ clar Yuasa este nr. 1, iar legat de Toplite nu ma pot pronunta, deoarece nu am testat aceste baterii.

 

Ai grija ca cele doua coduri din poze nu sunt la fel si exista diferente atat din punct de vedere tehnic, cat si dimensiunea fizica e alta.

 

Noi suntem importatori oficiali pentru Yuasa (cele originale). In urmatoarele zile incerc sa obtin inca un raspuns, mai detailat de la cei de la Yuasa privind acest subiect.

 

Pentru informatii sau intrebari suplimentare va stau la dispozitie pe adresa de email: info@bateriiyuasa.ro

 

O zi frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am avut Toplite, am Yuasa (ambele cu gel). Diferenta e palpabila, zic eu. Toplite a crapat destul de repede, dupa un an sau doi. Yuasa se tine mult mai bine, are acum tot vreo doi ani dar se simte ca noua la pornire. Conditii de utilizare identice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă bag și eu ca musca...chiar comparam baterii de 200 lei cu baterii de 500 lei?

Dacă un Toplite ține 2 ani, la 210 lei, atunci Yourassa ar trebui să țină minim 6 ani ca să justifice diferenta PALPABILA de preț.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta credeam si eu, intrebarea mea de mai sus, precum ca daca Topite tine in jur de 5 ani , ca una originala Yuasa, era retorica.Un coleg mi a raspuns ca a avut Yuasa si e foarte multumit, Eu intrebam de Toplite, nu de Yuasa. 2 ani tin si bateriile moto, facute tot in China, si care costa maxim 130ron, la aceeasi parametri cu o Yuasa care costa 250ron, adica dublu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut o singura data Toplite YTX9BS si, in decurs de 6 luni, un element al bateriei s-a deconectat si n-a mai fost utilizabila. Tensiunea maxima la borne era 10.8-10.9V.

Am avut si o Yuasa YTZ10S, preluata de pe o 600RR 2004. Bateria era echipare de fabrica Honda. Cu intretinere corecta, aceasta baterie a tinut 10 sezoane.

 

Pe de alta parte, exista o diferenta de performanta intre Yuasa "normale" BS si cele Factory Activated. Cele in care se baga acid si se formateaza pe redresor sunt bune dar exista si variante comparabile ca performante la pret mai mic, cele FA sunt net superioare. Singurul lor dezavantaj este pretul ridicat.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi

 

am si eu o mare nedumerire

CARE ESTE DIFERENTA INTRE CELE DOUA TIPURI DE BATERI Yuasa VS Toplite Yuasa

 

Toplite m-a costat 150 lei și m-a ținut fix 8 luni. Yuasa am luat-o cu 400 lei acum 4 ani, am vândut-o cu tot cu motoretă și ține în continuare fără probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate citeste si Schumoto si ia masuri.

 

Am mai spus-o//: Toate bateriile moto vindute in RO se fabrica in China. Yuasa originala este alta liga extraterestra, nu se poate compara cam cu nici o alta baterie moto, indiferent de nume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si renteaza o caruta de bani pt o Yuasa?

Am dat 130 lei pe JMT, asta e al 2lea sezon... am dus-o sub 11v de vreo 3-4 ori, fara probleme ulterioare. Daca mai tine inca un sezon, sunt multumit. Poate si inca unul... atunci sunt fan :))

Calculul e simplu... 130 lei / 3 sezoane = 43 lei / sezon. 250 lei / 5 sezoane = 50 lei / sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E la noroc. Asa cum durata de viata la unele electrocasnice e de doi ani, desi unele tin si zece ani iar altele mai putin de unul, exista exceptii in ambele cazuri: baterii de top care crapa rapid si baterii mediocre care tin ani buni. Intr-adevar, intretinerea si depozitarea corecta in extrasezon pot sa prelungeasca viata unei baterii, insa nu-i o regula.

PS: parerea mea...

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Saito se mai gaseste pe undeva? Am avut una luata prin 2005 de la Louis (cea mai ieftina optiune atunci, parca ~20 euro cu tot cu acidul achizitionat in bidon separat) si am vandut mobra in 2012 cu ea functionala! Nu mai zic ca de vreo 2 ori am gasit-o cu nivelul electrolitul la 1/2 placilor, de cateva ori am uitat s-o incarc peste iarna (in garaj totusi, >0 grade tot timpul) si am gasit-o descarcata aproape complet, insa si-a revenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am o experienta cu un acumulator Yuasa la un motor cunoscut. A intrat in anul 5, iar acum este pe incarcator inteligent si sunt sigur ca si la anul va functiona OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Pe frigul asta m-a lăsat bateria moto (acid, 12V). Arata 4.7V. Bateria e luata asta primăvară.

As lua un redresor inteligent, dar ma uit pe olx si sunt o gramada de modele...

Vreo recomandare?

 

Nu ca mor fara baterie, teoretic nici nu am nevoie pana la primavara, dar nu ma lasa piticii de pe creier in pace! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Fiind primul sezon cu motorul la iernat imi puteți spune daca este necesar sa dau bateria jos ? Motorul sta in garaj (neincalzit dar bine izolat) si am încercat sa l pornesc cam la 3-4 saptamâni de cand l am băgat la iernat (sf lui Octombrie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Deconecteaza acumulatorul si pune-l la incarcat cu un incarcator inteligent chiar in acel garaj daca spui ca este izolat. Daca ai un incarcator clasic, il conectezi in functie de tensiunea de la bornele acumulatorului( cand scade sub 12,5 V la borne conectezi, ajunge la 13 V_deconectezi, verifici la 10 zile/ daca acumulatorul este cu intretinere/completare apa distilata, verifici nivelul electrolitului, s.a.m.d). Citeste pe topic am multe postari la intretinere si verificare acumulatori.

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai redresor clasic, mare (pt auto) incearca sa pui un bec de 12V 10-21W in serie - limiteaza curentul si ai sanse sa o resuscitezi lasand-o cateva zile la incarcat. Alea "inteligente" au functie de desulfatare utila in astfel de situatii, s-ar putea insa la tensiunea de care zici sa o considere moarta si sa nu mai vrea sa incarce.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Fiind primul sezon cu motorul la iernat imi puteți spune daca este necesar sa dau bateria jos ? Motorul sta in garaj (neincalzit dar bine izolat) si am încercat sa l pornesc cam la 3-4 saptamâni de cand l am băgat la iernat (sf lui Octombrie)

Depinde de tipul bateriei. Daca e fara intretinere (AGM sau gel) poti sa o tii pe motocicleta si sa o pui la incarcat o data pe luna.

Daca e clasica, mai bine o dai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,azi am luat o varsta yb16al-a2 pt ducati monster 600, am băgat acidul si am dat sa pornesc dar nu are putere sa in arta incat sa pornească ,învârte dar f slab,e normal? Sau sa o pun la incarcat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instructiunile nu le-ai citit, asa e? :))

Dupa ce pui acidul trebuie sa lasi bateria vreo ora, doua. Se masoara la borne si daca voltajul e mic, se pune la incarcat. Unii zic sa o pui la incarcat dupa ora de asteptare, indiferent de voltaj... eu n-am pus-o si nu am avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,azi am luat o varsta yb16al-a2 pt ducati monster 600, am băgat acidul si am dat sa pornesc dar nu are putere sa in arta incat sa pornească ,învârte dar f slab,e normal? Sau sa o pun la incarcat?

Da, bateriile care vin cu acidul separat nu sunt formatate, scrie si in instructiuni, adaugi acidul si astepti o ora sa se raceasca, apoi pui capacele si incarci (formatezi) bateria pentru 12-24h in functie de fabricant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...