vladf Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Un surub cu o piulita facuta patrata din pila inlocuiesc perfect cele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Nasol, is din aliaj special. Mai ieftin iesi cu alta baterie. Acuma serios, vezi la mag de feronerie orice sorof de 6. La beterie bornele tre sa fie intacte si curate la fel ca si papucii forelor de la mobra, si contact direct intre borne si papuci, suruburile ce scop au? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Eu zic sa gasesti pe cineva care-si schimba bateria si iei de la aia veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Iti bati joc de el? Sunt niste amarate de suruburi de 2 lei pumnul, de ce sa se complice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) Am gasit pana la urma. Editat Februarie 14, 2014 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 La un scuter Honda Sh 150i incarcare de 15 volti este normala in turatie. Intreb deoarece baterie noua cumparata in primavara a cedat inaitea sosirii iernii. Mi se pare cam mult deoarece peste tot citesc ca 14,5 v este valoare maxim admisa. Am uitat sa spun ca am facut o modificare ca farul sa nu arda continuu deoarece aveam probleme la pornire din cauza becului de 55 W. Astept sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 (editat) In manualul de la Yamaha TDM850 spune ca incarcarea normala poate fi pana la 15,3V. Masurat, am 15,1V in ture fara consumatori si cand aprind farul scade la 14,8V. Bateria de pe motor are 5 ani si este o Yuasa. Ar mai fi posibilitatea ca bateria pe care ai cumparat-o sa fie o prastie . Editat Februarie 16, 2014 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 buna baieti,am o intrebare.; pornesc motoru si pun aparatu pe bornele de la baterie imi arata 17 18 volti nu cumva e prea mult si poate sa imi arda ceva la motor? am un kavasaki gpz de 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Esti pus grav pe facut topicuri inutile si repetitive. Chiar nu stii sa cauti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 cu riscul sa gresesc, fiindca nu prea sint genul "șurubar"; eu intelesesem ca daca o masori pe motor, cand e pornit, ar trebui sa ai maxim 14. informatia era pt bateria mea. poate tu ai baterie mai mare si de aia or fi alte valori. in mod normal nu m-as fi facut de rahan cu un raspuns care lasa loc de trolling, dar vad ca nu ti-a raspuns serios nimeni. cred ca cel mai bine e sa te uiti pe cartea tehnica. daca ai gasit-o. ca intrebai, parca, acum ceva timp, de unde poti gasi una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 In manualul de la Yamaha TDM850 spune ca incarcarea normala poate fi pana la 15,3V. Masurat, am 15,1V in ture fara consumatori si cand aprind farul scade la 14,8V. Bateria de pe motor are 5 ani si este o Yuasa. Ar mai fi posibilitatea ca bateria pe care ai cumparat-o sa fie o prastie . Adevarul este ca acumulatorii de pe piata majoritatea sunt prastie, toate fabricate in china. La mine nu scade deloc nici cand aprind farul, scuterul acesta are un releu destul de mare in comparatie cu alte scutere (sau maxiscutere). Ar fi bine sa masoare cineva incarcarea la acest model Honda SH 150i sau daca mai are cineva incarcare de 15 V chiar peste putin si sa-l tina acumulatorul mai bine de 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 care e motivul pentru care borna produce un praf alb in jurul ei ? bateria am cumparat-o in Ianuarie 2014 , moto sta intr-un garaj incalzit , am tot pornit-o , de 10 zile merg aproape zilnic , am deschis azi saua si vazui albeata , rezolva cumva doar s-o curat si sa ung cu vaselina dupa sau sa le dau cu bateria in cap fiind in garantie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 metalul din care sunt bornele de pe fir + bornele de plumb + vaporii acizi(vrei nu vrei, bateria are o gaura de ventilatie) = sarea aia alba. La fel patesc la masina, oxidul ala creste rezistenta dintre baterie si circuit si cateodata nu vrea sa mai porneasca. Curat oxidul care s-a format si 4-5 luni porneste fara probleme. Cand nu porneste, constat ca iar s-a facut sarea aia. Clema de pe firul de + s-a tot corodat, va trebui sa o schimb odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) Pe scurt, sunt in cautarea unei baterii pentru Suzuki GS500-le meu acum la inceput de sezon si nu prea stiu ce sa aleg. Optiunile ar fi sa zic: - cel mai ieftin ar fi Unibat 12Ah, la 110 ron - apoi vreo 5 variante de la diverse firme (varta, jmt, etc) intre 110-170 pana la Yuasa YB10L care e 170 ron si e cea recomandata de Suzuki ( si din calupul asta as lua Yuasa ca sa stiu o treaba, de varta de exemplu n-am auzit de bine, cat de varta o fi ) - apoi sunt niste acumulatori interesanti pe gel Scorpion sYT10L http://www.batterystuff.com/powersports-batteries/sYT10L-A2.html Motobat MB10U ( asta l-am gasit si la noi spre deosebire de scorpion ) - si in final variantele LifePO, Shorai sau Balistic evo2 8 cell ( cred ca merge si 4cell la gs, poate ) LifePO n-as lua ca mi se par cam scumpe, Unibat mi-e cam frica sa iau, inclin puternic spre Yuasa, dar ma gandesc ca poate e mai bine ceva cu gel fara intretinere, imi face cu ochiul Motobat MB10U si dupa ce am mai citit pe forumul gstwins postari precum "At a minimum, get a sealed battery of the right type and rating. On the high end, $150 for a LiFe Shorai battery" incep sa ma gandesc daca sa iau gel sau nu. Mai ales ca folosesc motocicleta zi de zi, si vreau sa-mi cam incep sezonul si dimineata la 6:30 cand plec eu is cam 3 grade si nu vreau sa am probleme cu pornirea la rece si descarcarea la in jur de 0 grade noaptea. M-am saturat sa iau bateria cu mine s-o pun pe redresor. Am schimbat 3 baterii in 3 sezoane si m-am saturat. Deci principala chestie e un versus intre Yuasa si "ceva pe gel"... Editat Februarie 20, 2014 de adrian_mirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Eu am o Varta pe gel de 2 ani si nu mi-a facut nicio problema. Asta va fi al 3-lea sezon cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Nu ai ceva probleme in instalatia electrica? Sa schimbi 3 baterii (daca au fost luate de noi) in 3 ani nu e normal deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 care e motivul pentru care borna produce un praf alb in jurul ei ? bateria am cumparat-o in Ianuarie 2014 , moto sta intr-un garaj incalzit , am tot pornit-o , de 10 zile merg aproape zilnic , am deschis azi saua si vazui albeata , rezolva cumva doar s-o curat si sa ung cu vaselina dupa sau sa le dau cu bateria in cap fiind in garantie ? dai bateria jos si o speli cu apa de la robinet, apa dizolva imediat sarea aia, dupa ce speli incearca sa cureti cu o perie de alama sau inox , si bornele trebuie curatate la sfarsit dai un strat subtire de vaselina (sau pasta de cupru daca ai) masoara incarcarea periodic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) Nu ai ceva probleme in instalatia electrica? Sa schimbi 3 baterii (daca au fost luate de noi) in 3 ani nu e normal deloc. Si eu m-am gandit la treaba asta, plus ca la inceput fiind incepator au fost unele evenimente neplacute, trante, accidente, pe prima cred ca am si incarcat-o necorespunzator (curent prea mare de incarcare) la redresor de masina... deci au fost si greseli din partea mea destule dar si acumulatorii noname cred ca sunt slabi... Oricum nu stiu daca are rost sa iau ceva pe gel sau nu Motobatt MB10u pe gel e pe la 330 ron... costa ceva, oare merita fata de Yuasa pe care-l pot gasi la 170? Si mai am si optiunea cu Unibat.. dar mi-e ca nu ma tine nici 1 sezon chiar utilizand-o corespunzator si fara evenimente... Editat Februarie 20, 2014 de adrian_mirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) De ce? Eu am avut ceva de genul, Rombat, Unibat si mergea perfect. Bine, un pic de grija trebuie sa ai, pornesti motorul doar daca ai consumatorii ceilalti opriti, nu insisti la automat ca bezmeticul daca nu o ia cand e rece, daca pui moto pe o dunga verifici nivelul electrolitului (e foarte probabil sa se scurga, atunci cand moto e pe jos) etc. Totusi, pentru 60 de lei diferenta si eu as opta pentru Yuasa. Sau mai ai varianta Exide, eu asta am acuma, nu sunt scumpe si par a fi bune. Editat Februarie 20, 2014 de Kevinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIHAI VARADERO Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Este o mare confuzie in legatura cu acumulatorii.Nu exita baterii cu "gel". Sunt bateriile clasice (cu intretinere) si bateriile moderne,care difera doar prin placile interioare(de generatie noua).Acestea au proprietatea de a transforma clasicul acid de baterie in gel,deci nu vor mai pierde apa distilata,deci nu mai au nevoie de intretinere.Unii fabricanti le capsuleaza din fabrica,dar principiul este acelasi descris mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Este o mare confuzie in legatura cu acumulatorii.Nu exita baterii cu "gel". Sunt bateriile clasice (cu intretinere) si bateriile moderne,care difera doar prin placile interioare(de generatie noua).Acestea au proprietatea de a transforma clasicul acid de baterie in gel,deci nu vor mai pierde apa distilata,deci nu mai au nevoie de intretinere.Unii fabricanti le capsuleaza din fabrica,dar principiul este acelasi descris mai sus. Mersi de explicatii, am o intrebare care rezulta destul de firesc: o baterie cu intretinere, intretinuta si utilizata corespunzator, tine la fel de mult ca si una fara intretinere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIHAI VARADERO Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Adrian:raspunsul la intrebarea ta este "teoretic da".Dar ca motociclist risti sa mai trantesti motorul si atunci acidul va curge si poate strica alte piese.Te sfatuiesc sa cumperi baterie "fara intretinere". Bateria "fara intretinere" este de tipul "uscat-incarcat" deci poate fi pastrata mult timp fara sa piarda din proprietati.Ea se activeaza cand rastorni in interiorul ei electrolitul(care se livreaza odata cu bateria). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) Nu ai ceva probleme in instalatia electrica? Sa schimbi 3 baterii (daca au fost luate de noi) in 3 ani nu e normal deloc. cel mai probabil e o problema electrica, aia trebuie revizuita. Ori nu se incarca bateria corespunzator ori ceva o consuma peste noapte. Bateria am schimbat-o inainte sa ajunga motoreta la tine, fix in anul ala. Eu nu am avut probleme nici cu bateria veche, care era probabil cea din 2003 (anul motoretei). Si porneam motoreta si la 5 grade... Sa schimbi bateria nu e o solutie ok pe termen lung, anul viitor iar o sa schimbi baterial...and so on! Editat Februarie 20, 2014 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 M-am saturat sa iau bateria cu mine s-o pun pe redresor. Am schimbat 3 baterii in 3 sezoane si m-am saturat. Tu nu cumva incarci bateria moto pe un redresor de masina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Tu nu cumva incarci bateria moto pe un redresor de masina? Am zis mai sus ca am facut si asta candva, adica am incarcat la 3A ceea ce probabil ca a distrus bateria. Plus fel si fel de trante si accidente. Tot caut o varianta fara intretinere pt gs ceva mai decenta ca pret si nu prea gasesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.