vlad58 Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Ok din partea mea, mi-e indiferent daca-ti sterge un moderator elucrubratiile la adresa mea, nu-mi pasa, nu ma simt jignit nu le acord importanta putea sa-ti lase postul in pace ca era mai interesant sa vada lumea cu cine are de-a face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 inca odata... o baterie se incarca in aprox 24 ore. asta daca se doreste o treaba ca lumea.. asta cu 2 - 3 ore e moarte curata... exista incarcatoare exceptionale la preturi ok nu mai luati pocnitori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 inca odata... o baterie se incarca in aprox 24 ore. asta daca se doreste o treaba ca lumea.. asta cu 2 - 3 ore e moarte curata... exista incarcatoare exceptionale la preturi ok nu mai luati pocnitori... pe unii acumulatori scrie clar , ca la prosti : NU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 inca odata... o baterie se incarca in aprox 24 ore. asta daca se doreste o treaba ca lumea.. asta cu 2 - 3 ore e moarte curata... exista incarcatoare exceptionale la preturi ok Cand se incarca pe motocicleta(mult mai repede decat 2-3 ore) nu mai moare? Sistemul de incarcare al motocicletei nu e deloc inteligent, nu limiteaza practic deloc curentul de incarcare,si nici nu se decupleaza automat cand bateria e incarcata. E adevarat ca un incarcator inteligent e mai comod de utilizat si nici nu mai sunt f scumpe, dar in realitate in viata normala a unei baterii ciclurile de incarcare pe redresor sunt practic neglijabile si chiar nu conteaza daca-s facute cu un incarcator inteligent sau altul simplu fara limitare de curent , autodecuplare, float charge si alte minuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 (editat) Cand se incarca pe motocicleta(mult mai repede decat 2-3 ore) nu mai moare? Sistemul de incarcare al motocicletei nu e deloc inteligent, nu limiteaza practic deloc curentul de incarcare,si nici nu se decupleaza automat cand bateria e incarcata. E adevarat ca un incarcator inteligent e mai comod de utilizat si nici nu mai sunt f scumpe, dar in realitate in viata normala a unei baterii ciclurile de incarcare pe redresor sunt practic neglijabile si chiar nu conteaza daca-s facute cu un incarcator inteligent sau altul simplu fara limitare de curent , autodecuplare, float charge si alte minuni. Ai partial dreptate, pe motocicleta pana ajunge la aprox 14v, asta depinzand de regulator, curentul nu este limitat dar pana la aceasta tensiune scade progresiv si bateria isi ia ia cat vrea sa se mentina la acea tensiune, nu se strica, nu fierbe. Redresoarele inteligente incarca bateria (curent limitat sau impulsuri), pe urma scad curentul drastic dar nu la zero si daca tensiunea a scazut sub o anumita valoare incarca din nou, cel putin asa functioneaza al meu cu prag de 14,2v si 12,8v Editat Februarie 11, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Cand se incarca pe motocicleta(mult mai repede decat 2-3 ore) nu mai moare? Sistemul de incarcare al motocicletei nu e deloc inteligent, nu limiteaza practic deloc curentul de incarcare,si nici nu se decupleaza automat cand bateria e incarcata. E adevarat ca un incarcator inteligent e mai comod de utilizat si nici nu mai sunt f scumpe, dar in realitate in viata normala a unei baterii ciclurile de incarcare pe redresor sunt practic neglijabile si chiar nu conteaza daca-s facute cu un incarcator inteligent sau altul simplu fara limitare de curent , autodecuplare, float charge si alte minuni. sunt 2 chestii diferite, incarcarea "zilnica " pe masina si cea pe " robot". una e de " mentinere " practic. pentru reparare/etc se folosesc scule dedicate. eu vorbesc de cele cu procesor care chiar ..muncesc la bateria aia si nu de "cum incarca un redresor". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Sincer va zic, ma intreb ce faceti cu bateriile de aveti nevoie de incarcatoare ultrainteligente (si eu am unul dar e ca sa fie acolo). Din experienta mea, bateria ti-o omoara doar consumatori gen alarma. Motorul l-am luat cu o panarama JMT care probabil nu era chiar noua, l-am lasat in primul sezon intr-un depozit neincalzit si in primavara am pornit-o fara smecherii (dupa vreun minut de dat la demaror, atentie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 O sa fie iar la LIDL redresoare, la vreo 70 de lei parca Eu am unul de vreo 3 ani si sunt multumit de el. L-am folosit la masina, moto si chiar odata la bateriile de la UPS. Bateria de motor e o pocnitoare de Volton de 8Ah, am primit-o noua cu motorul, are 3 ani si merge destul de bine. Iarna a pus un led pe ea (din ala "licuritor") si de obicei prin Februarie o bag pe redresor odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Cand or sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Cand or sa fie ? Ce-i asa greu sa te uiti? http://www.lidl.ro/ro/Oferte-513.htm?id=647 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Ma scuzati de intrebare, nu se va mai repeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 (editat) Ma scuzati de intrebare, nu se va mai repeta. Hai nu te supara, dar mie mi se parea mai simplu sa ma informez, n-am scris-o ca repros ci ca mirare, ar mai fi trebuit sa bag si un "!" Editat Februarie 14, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 Domnilor , am o baterie moto inghetata. Cum procedez in continuare ? O las sa se dezghete iar apoi o pun la incarcat , sau ma duc si cumpar alta ?:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 Daca un acumulator este incarcat daca tensiunea la borne este de min 12,6V/12,7 V , rezulta o concentratie a electrolitului de 1,26/1,28 g/cmc, iar acidul este in procent de 35% raportat la volumul de electrolit. In aceste conditii, electrolitul ingheata la temperaturi de - 50grdC. In cazul tau acumulatorul nu a fost incarcat/intretinut, s-a descarcat pe parcursul anotimpului rece, a scazut densitatea si a inghetat cred la -10grd.C. Un acumulator inghetat nu se mai reface, placile au fost indoite/fisurate si/sau rupte de volumul de gheata, probabil ca si bacul este deformat...presupun, practic acumulatorul tau este iesit din uz! Solutie: un acumulator nou si mare grija de el iarna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikail Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 cumperi alta...sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 De la Lidl. Ultimate Speed ULGD 3.8 A1 se numeste. Probabil exista sanse sa gasesti pe internet puse la vanzare de catre cei care au luat cu sacul. Momentan nu mai exista in promotia magazinului. Au adus iarasi la lidl astazi am luat eu 70 lei , foarte bun recomand ! » Post actualizat in 19 Feb 2015 15:13 astazi daca tot am luat redresorul de la lidl ma gandeam la o mica chestie , eu am cbr 500 f si ca sa dau bateria jos trebuie sa dau saua care este prinsa in suruburi , ca sa dau saua trebuie sa dau carenele de pe codita jos...o mai mare nebunie , nu inteleg de ce nu au facut sa cu incuietoare...nu mai zic ca nu am pic de spatiu unde sa tin si eu o cheie..o surubelnita o ceva...revenind...ma gandeam sa trag 2 fire cu mufa in capat. de la baterie undeva pe suportul de la scarita spate si cand vreau doar sa o conectez la redresor sau poate am nevoie vreodata sa iau curent pentru ceva...bec stiu eu...ar afecta daca pun redresorul cu bateria conectata la motocicleta ? in rest treaba nu este grea...Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 am folosit redresor conectat direct la baterie si nu au fost probleme. daca te uiti pe louis la redresoarele saito au conector pe cablu si poti pune fie clesti, fie papuci rotunzi pe bateria montata, fie conector pentru bricheta. Asta de ieri din lidl are cablurile fixe si trebuie adaptat daca vrei asa ceva. Pentru alimentat alte dispozitive din bornele bateriei e bine sa ai o siguranta de 10A, fix cum vin brichetele montabile pe ghidon. Redresorul asta din lidl e inteligent si ar trebui sa mearga la fel ca saito-ul de pe louis, cand pun bateria pe moto fac eu un test. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 am folosit redresor conectat direct la baterie si nu au fost probleme. daca te uiti pe louis la redresoarele saito au conector pe cablu si poti pune fie clesti, fie papuci rotunzi pe bateria montata, fie conector pentru bricheta. Asta de ieri din lidl are cablurile fixe si trebuie adaptat daca vrei asa ceva. Pentru alimentat alte dispozitive din bornele bateriei e bine sa ai o siguranta de 10A, fix cum vin brichetele montabile pe ghidon. Redresorul asta din lidl e inteligent si ar trebui sa mearga la fel ca saito-ul de pe louis, cand pun bateria pe moto fac eu un test. am inteles , eu ma gandeam sa nu imi afecteze cdi sau alte chestii gen ...Stima ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 (editat) E adevarat ca nu afecteaza cu nimic dar depinde si ce baterie ai ca s-ar putea sa dea pe afara plus ca asta e prilejul s-o inspectezi. De exemplu cand am inchis sezonul am observat ca bateria suferea crunt de sete, si doar o adapasem la inceput. Deci depinde si de baterie. Editat Februarie 20, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Masoara-ti incarcarea pe motoreta, ca poate aia a fiert-o! Exclus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Masoara-ti incarcarea pe motoreta, ca poate aia a fiert-o! Bateria este una AGM deci pe gel , nu are ce sa fiarba ...incarcarea la mine este 14.2 indiferent de turatie am masurat...este ok ? Respecte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Colegu, postul era pentru vlad care a zis ca a trebuit sa puna apa in baterie la sfarsitul sezonului, nu pentru tine. E buna incarcarea totusi. am inteles , am citit in graba si de aceea , este bine ca e ok incarcarea , vreau sa spun ca bateria mea si a revenit total am ramas si eu uimit...am pus o pe redresorul acela intelingent de la lidl si acum imi arata ca am 13.1 in ea si ramane constant si porneste motorul bine bine chiar si dupa o sapt de stat . ma bucur ca am reusit sa o resuscitez , am mai scapat de o cheltuiala momentan, stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severin31 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Ce se întâmplă dacă folosesc un încărcător auto pentru o baterie moto cu întreținere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Ce se întâmplă dacă folosesc un încărcător auto pentru o baterie moto cu întreținere? o sa pornesti o intreaga discutie pe forum !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vezi ce amperaj scoate redresorul(sa zicem 4A) poate ai un comutator.. poate nu. vezi cati Ah are acumulatorul, sa zicem 10 , imparti 10/4=2,5 => ca trebuie sa-l lasi maxim 2 ore jumatate , in realitate se incarca mai repede ca nu-i niciodata descarcat de tot si daca ar fi trebuie sa-l schimbi oricum. inainte sa-l pui la incarcat verifica nivelul electrolitului si completeaza eventual cu apa distilata, ti-as spune ca eu am bagat si de la robinet si n-a avut nici pe dracu dar pornesc alta revolta online. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severin31 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 N-am cu ce să măsor amperajul. Mă duc acasă, o pun câteva ore la încărcat, bănuiesc că ar trebui desfăcute căpăcelele, o montez și plec la un drum de 200 km în vederea vânzării. Cam ăsta ar fi planul. Ultima dată când am pornit-o, am încercat să o pun pe redresor preventiv, dar m-am îngrijorat când am auzit cum bolborosea și am renunțat la idee. Am probat-o pe moto și la a 4-5 încercare a pornit după 2 luni de stat. Sper să fie la fel de cuminte și acum. » Post actualizat in 26 Feb 2015 18:03Ideea întrebării inițiale era teama de a nu distruge bateria, crăpa etc. folosind un încărcător auto. Poate nu va fi nevoie de încărcare sau poate că da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.