Cavaleru Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 se pare ca releul era problema m-am mai dat un pic cu ea si am testat si in timpul mersului si cu consumatorii si imi baga uneori chiar si 18,5v....l-am schimbat cu unul pe care l aveam de rezerva dar si asta cred ca imi cam joaca feste la relanti imi baga 14v..iar cu consumatori 13.5-13,8v....oare la cum mia fiert bateria o mai fii buna de ceva intrebare intrebatoare e rebut, cauta un incarcator bun, preferabil nou si schimba si bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CMS Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Salut , imi puteti recomanda o baterie buna pentru o Honda CBR 600 RR an 2003 ? Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Salut , imi puteti recomanda o baterie buna pentru o Honda CBR 600 RR an 2003 ? Multumesc . SAITO ...CU GEL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Sa nu iei baterie cu nume mare gen varta. Eu am un no name si a trecut si al treilea sezon fara probleme. Am avut varta acum cativa ani si n a tinut nici de la un sezon la altul, a crapat dupa 9 luni. » Post actualizat in 07 Aug 2016 09:23 Si stiu foarte multa lume care a patit la fel, nu e intamplare! Confirm, am si eu baterie pe gel de 4 sezoane, Romaneasca! si ieftina. Recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 (editat) De Exide ce parere aveti? Adica as alege asta http://www.epiesa.ro/baterie-motocicleta-exide-ebyb12a-a-conventional-12v-12ah-acc-1189.htm in loc de asta http://www.epiesa.ro/baterie-motocicleta-varta-512011012a514-funstart-freshpack-yb12a-a-12v-12ah-acc-913.htm pentru Virago 535. Vad ca are si curentul de pornire putin mai mare Exide. Editat August 8, 2016 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Mai vizitati si Sorgetti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CMS Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 Sa nu iei baterie cu nume mare gen varta. Eu am un no name si a trecut si al treilea sezon fara probleme. Am avut varta acum cativa ani si n a tinut nici de la un sezon la altul, a crapat dupa 9 luni. » Post actualizat in 07 Aug 2016 09:23 Si stiu foarte multa lume care a patit la fel, nu e intamplare! Multumesc man , acum am una utop sau ceva in genul nu mai stiu exact cum se numeste pe gel ... si m-a tinut 3 luni,..pretul ei sarind peste 100 ron...asa ca ...n-am cuvinte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 http://magazinuldebaterii.ro/baterie-moto-volton-12v-9-ah-ytx9-bs-igel-491.html de aici am luat-o pe a mea si merge perfect, ma astept sa mai tina inca cativa ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 salut. imi puteti recomanda un redresor bun pentru baterii moto pe gel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Incarcatoarele CTEK sunt foarte bune calitativ( incarcare prin impulsuri). Eu am varianta CTEK mxs 3.6 pentru acumulator AGM, nu impartasesc ideea acumulatorilor cu gel din mai multe motive. Pentru GEL vezi http://www.caranda.ro/product/redresor-ctek-mxs-5-0-t/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 a folosit cineva redresoarele astea: https://www.unimotors.ro/ATELIER-SCULE-SERVICE/Accesorii-service/Incarcatoare-redresoare-acumulatori/Incarcator-redresor-acumulator-moto-12V-1-32Ah-JMP-800-JM_p_9034.html?XTCsid=dg91t5aupqeluvu9i01n935ei1 http://motodiscount.ro/REDRESOR-OXFORD-EL571 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 (editat) Redeschid subiectul cu bateriile Li Ion sau Li polimer fosfat. Un amic a cumparat de la un magazin specializat pt moto, din Ro, un acumulator Ballistic, cica facut in Italia, declarat ca Li Polimer fosfat. Dupa citeva ore de functionare, se descarca prematur. Scoasa de pe moto, lasata pe masa si surpriza, bateria a inceput sa se incinga dupa 2-3 zile de stat pe masa. Norocul a fost ca proprietarul a observat, altfel, riscul sa dea foc la casa era imens. Altora, si nu putini, le-a luat bateria foc in mers. Ideea este ca sint foarte multe FAKE-uri importate de baietii nostri destepti, ei crezind ca au fler gasind baterii ceva mai ieftine, adica mult mai ieftine, si le revind aici cu 1000ron. Bateria respectiva a fost desfacuta si surpriza, elementii era cei clasici de Li Ion. Singura baterie LiFeSo4 care merge impecabil si genereaza curent girla, este luata direct din USA, a costat 300$ adusa in RO, si a mai dat si TVA la Vama. Nu de prost a platit banii astia. EarthX 24C. Editat Septembrie 1, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Salutare. La o Yamaha Thundercat din 98 e normal sa incarce 12,1-12,5 V fara faruri si 12,3-12,33 V cand aprind farurile? am scos si alimentarea de la faruri,ca am xenon. cu alimentarea de la faruri deconectata incarca 12,5 V. cand o turez (4-5000 de ture) nu se intampla mare lucru, nu sunt fluctuatii semnificative de incarcare. pun aceste intrebari pentru ca i-am luat baterie noua, a pornit cu ea instant, acum 2 saptamani si am facut vreo 100 de km cu mobra. am revenit ieri sa o pornesc si nu a mai pornit. am pus-o pe redresor si azi a pornit instant. ma gandesc sa nu am vreo problema de incarcare, de aia am intrebat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Ai o problema de incarcare, 12.5v e prea putin. Minim 13.8-14v ar trebui sa ai cu motorul turat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 ok. de la ce ar putea fi? spunea cineva aici pe forum ca daca trece de 14,5 V e releul. la mine e sub valoarea care trebuie. ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Dar care e povestea cu releele de cedeaza asa rapid? Observ ca majoritatea problemelor sunt la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Contacte imperfecte, racire defectuoasa, produse chinezesti proaste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 o sa verific si sigurantele. am pornit-o de cateva ori cu cabluri de la masina. e posibil si sa se fi ars o siguranta si sa nu mai incarce deloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 o sa verific si sigurantele. am pornit-o de cateva ori cu cabluri de la masina. e posibil si sa se fi ars o siguranta si sa nu mai incarce deloc? nu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Nu. Contacte imperfecte la pinii releului de incarcare (regulator) sau la mufele de pe traseul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 nu ! imi poti spune atunci de ce are doar 12,5 V cu motorul pornit si de ce nu creste voltajul cand o turez la 5000 de ture? » Post actualizat in 04 Sep 2016 17:41 ok. o sa curat contactele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 imi poti spune atunci de ce are doar 12,5 V cu motorul pornit si de ce nu creste voltajul cand o turez la 5000 de ture? eu nu iti pot spune, dar tu poti verifica statorul si releul, curatatul contactelor ajuta cam la 1 din 4 mobre , nu strica sa le cureti preventiv dldeaza un manual si urmareste procedura de verificare, nu-i nimic complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 ok. multumesc pentru sfaturi. o sa incep cu ce e mai simplu, curatarea contactelor. am descarcat procedura. o sa fac tot ce scrie acolo si vad ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 din ce am citit se pare ca e cu magneti permanenti » Post actualizat in 07 Sep 2016 17:22azi am reusit sa ajung la garaj. am curatat contactele si am masurat releul. in loc de 203-248 de ohmi are undeva la 13.05k ohmi. am masurat si diodele. si aici e o problema. in loc sa sune, adica sa nu aiba rezistenta, dau valori de 600 si ceva fiecare din cele 3 pozitii, 604, 606, 610, cam pe aici. asa ca o sa am nevoie de releu. daca imi poate da cineva o idee de unde pot sa il iau la un pret bun, dau o bere. maine o sa incerc sa masor si infasurarile de la stator, daca o sa am timp. » Post actualizat in 08 Sep 2016 18:06infasurarile statorului sunt ok. le-am masurat azi.dau toate 3 masuratorile 0,8 intre infasurari si nici o infasurare nu da la masa cu capacul motorului. ramane sa comand releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Rugaminte: In mod sigur ca printre cele 93 de pagini s-ar gasi si raspunsurile la intrebarile mele, dar pentru ca sunt intr-o criza de timp teribila v-as ruga, cei care stiti, sa-mi spuneti si mie: 1. Care este plaja voltajului acceptat care indica functionalitatea unei baterii la rece, nemontata? Adica, mai exact, dupa ce o scot de pe redresor ce valoare ar trebui sa-mi afiseze voltmetrul si cat timp ar trebui sa-mi indice acea valoare (sau sensibil egala)? 1sapt/1 luna/1an...? Repet, cu bateria nemontata pe mobra. 2. Daca m-ar bate gandul sa-mi montez o baterie pe lithiu catre ce brand sa ma indrept pentru a nu "beneficia" de surprizele invocate in postarile anterioare? (Explozii, foc...) Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.