Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

...cred ca o sa fac si eu un mic MOD sa porneasca ventilatorul mai devreme daca se poate, ca mi s-a cam luat sa tot prajesc uleiuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La mine nu prea pornesc deloc, asa ca trebuie sa fac si eu ceva, de vina e senzorul de pe radiator(cred) din moment ce ventilatoarele functioneaza legate pe direct.

Incarcarea cu luminile aprinse e 14,04. Amperajul nu l-am verificat, dar o sa mai cumpar un aparat de masura(cel vechi l-am prajit masurand amperajul pe o baterie auto cu setarile pt moto). Cum mai exact zici sa verific amperajul cu moto oprit, direct pe borne sau scot una si verific intre borna bateriei si borna instalatiei electrice?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tind sa cred mai mult ca este o problema de incarcare -

 

verifica consumul de pe baterie (cu ampermetru in serie pe borna +) cand e mobra nepornita si vezi daca ai mai mult decat cel din manual.

cand e mobra pornita - incarcarea e oki? cat e?

 

numai bine,

paul

tind sa cred ca este mai mult o problema de incarcare daca nu ai facut ceva modificari in partea electrica care sa fure curent cat sta motocicleta.

verifica incarcarea la relanti si la 5000rpm cu farurile pornite. incalzeste bine motorul (sa se incinga bine releul de incarcare) si verifica din nou incarcarea (relanti si 5k rpm).

foarte important e sa verifici si incarcarea cand releul este incalzit.

consumul oprit - scoti o borna (+) si pui aparatul pe amperi intre borna + a bateriei si cablul gros de + de la instalatia mobrei.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok o sa verific si amperajul asa. Treaba e ca dimineata daca dau trei automate de aprox 5 sec si nu a pornit la al patrulea moare cu bateria luata de pe redresor. Electromotorul a fost dus la meserias si verificat pe banc si e foarte bine a zis.

Dat pe automat dat pe direct nu a murit dupa porniri greoaie 2 dimineti.

» Post actualizat in 15 May 2015 15:18

Merci Paul.

» Post actualizat in 15 May 2015 16:28

Am verificat si se potriveste de sv 650 pana in 2001

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cred ca o sa fac si eu un mic MOD sa porneasca ventilatorul mai devreme daca se poate, ca mi s-a cam luat sa tot prajesc uleiuri...

 

Eu ma gandeam sa leg ori o rezistenta in paralel cu termocupla ori un arduino si-mi rezolv si ideile mele cu TC pe SV :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut dragi colegi. As vrea sa imi pun alta toba pe SV-ul meu de 650 din 2001. Ce sfaturi puteti sa imi dati referitor la model, pret, modificari necesare? Mersi anticipat.

Recomand model Devil, dacă iei fix pt acest model, slip on, nu ai nevoie de modificări.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand model Devil, dacă iei fix pt acest model, slip on, nu ai nevoie de modificări.

Mersi pentru recomandare. Din pacate nu gasesc nimic pe la noi si nici pe ebay (in bugetul meu de 300-400RON).

 

Ce parere aveti de Vick Exhaust (baiatul de la noi care face tobe de cativa ani)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti de Vick Exhaust (baiatul de la noi care face tobe de cativa ani)?

 

 

Si eu sunt interesat de o toba facuta de Vick...sport..desigur..eventual un pret..

Si inca ceva...ce presiune e recomandata la SV gen 1 ( nu vreau sa starnesc polemici, un raspuns scurt si la obiect ar fi de foarte mare ajutor). De ce intreb? Pentru ca la o vulcanizare moto mi le-au umflat la 2.5 fata-spate.. ma intereseaza pt mers mixt si linistit si scurte reprize mai puternice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca ceva...ce presiune e recomandata la SV gen 1 ( nu vreau sa starnesc polemici, un raspuns scurt si la obiect ar fi de foarte mare ajutor). De ce intreb? Pentru ca la o vulcanizare moto mi le-au umflat la 2.5 fata-spate.. ma intereseaza pt mers mixt si linistit si scurte reprize mai puternice.

 

2.2 fata

2.0-2.3 spatele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista si indicatii pe bascula despre presiune dar acele valori sunt limite maxime.

Discutiile despre presiunea in anvelope sunt lungi si uneori se termina cu certuri.

Cel mai bine este sa incerci ce se potriveste cel mai bine cu stilul tau de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca ceva...ce presiune e recomandata la SV gen 1 ( nu vreau sa starnesc polemici, un raspuns scurt si la obiect ar fi de foarte mare ajutor). De ce intreb? Pentru ca la o vulcanizare moto mi le-au umflat la 2.5 fata-spate.. ma intereseaza pt mers mixt si linistit si scurte reprize mai puternice.

 

Fata: 2,2

Spate: 2,4 - 2,5

 

Presiunea se masoara/regleaza la rece, in primii 0-3 km de la plecare daca nu poti acasa, de preferat dimineata.

Editat de Gnraloo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spatele la 2.5 e tare daca mergi in oras si n-ai vreo guma racing.. eu mai mult de 2.2 nu bag daca nu ies pe autostrada.

 

E bine cum zice Cesar, pleci de la o presiune cat de cat standard si o mai modifici in functie de cum te simti. In general spatele ar trebui sa fie spre 2.5 in caz de pasager/autostrada/drum lung si mai putin in oras sau cand vrei sa o apleci tare. Fata ar trebui sa ramana in jurul a 2.1 in orice fel de conditii.. la presiuni mai mari pierzi din aderenta disponibila pt franare, iar la mai mici iti ingreuneaza directia si se coace guma prematur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cauciuc moale prezinta efect de scadere a aderentei din cauza deformarii.

 

Niste ingineri japonezi au facut calcule serioase cand au recomandat presiunile alea. La fel si producatorul anvelopelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia asta e fara sfarsit .... ca intotdeauna :)

 

Curios este ca, pentru dimensiuni identice de anvelope, pe aceleasi jante, toti japonezii dau presiuni foarte mari iar italienii (despre Aprilia imi aduc aminte sigur) valori mult mai mici.

Ca regula de baza, pentru anvelope (si nu numai), aderenta depinde de pata de contact. pata de contact mai mare inseamna aderenta mai buna, cu conditia ca sa nu se piarda stabilitatea carcasei.

La fel si uzura unui pneu moto - e contraintuitiv dar - o guma prea umflata se va toci mai repede.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ce solutii sunt pe piata (si ce recomandati) pentru topcase (inclusiv suport) si eventual sidecases pentru un SV 650S 2003?

Din cautarea pe Google am gasit doar variante Givi la niste preturi de care nu prea ma pot atinge acum. Ceva alternative?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut , imi puteti spune cate gauri de prindere au tobele stock de Sv1000 ? As avea nevoie pe 29 Mai , vreau sa fac identificarea la un Suzuki TL1000R , daca se potrivesc si daca poate sa mi le imprumute cineva contra cost . Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca-s unii de la o firma din bucale, imi scapa numele acum... Parerile erau impartite fata de ei, unii ii faceau tepari, altii ziceau ca sunt la a N-a mobra de la ei, fara probleme. Strict legat de mobra, poate face cineva o fapta buna si arunca un ochi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele sunt prinse in 4 suruburi. Se potrivesc de pe TLS, SV si GSXR 1k

 

http://www.tlplanet.com/forum/main-forums/tls-tlr-main-forum/37019-sv1000-exhaust-on-tlr-confirmed-fit/page2

Iti multumesc mult de ajutor. Presupun ca nu e diferenta intre S si R decat la unghiul lor. Eu am pe ea Yoshimura RS3 Titaniun , si nu au silencer , nu se aud tare , dar cred ca se leaga de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rog pareri despre moto sau cel ce vinde acest suzuki sv 650! http://olx.ro/oferta/suzuki-sv-650-n-k8-ID3QbUs.html#05c369bd37.

Eventual poate vreun coleg o poate vizualiza daca sta prin sect 2 sa-mi spuna si mie ce si cum despre ea, sa stiu sa nu bat drumul degeaba din Constanta.

 

Multa lume a fost foarte dezamagita de "firma".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare confrati motociclisti!

Sunt proaspat posesor de Suzuki sv650 din 2009 si as vrea sa ii fac revizia de 12000 de km. Motocicleta am cumparat-o aproximativ cu 700 km in urma, iar uleiul( Motul ) avea culoare rosiatica si isi facea treaba. Acum si-a inchis culoarea si cutia de viteze se comporta ciudat, adica nu gasesc neutru cand motorul este in temperatura optima si uneori nu intra in viteza 1. De asemenea parca "intra fortat" in viteze cand schimb. As vrea sa ii schimb uleiul si filtrul de ulei, ce imi recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...