Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

A schimbat cineva pana acum amortziorul?

 

Se potriveste si de la vreun alt motor? Sau se poate schimba numai arcul cu ceva mai tare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Raportu de sambata: Transfagarasan inchis, se circula in conditii de Sahara pana la Balea Cascada...

post-4765-0-25411400-1333976291_thumb.jpg

 

P.S. Dupa ziua de ieri si azi, va recomand totusi sa aveti o senila in loc de roata spate :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema pentru acasa.

Am surubarit un pic astazi la motoreta lui Didi,Sv650 s an 2003,i-am schimbat bateria,am masurat-o la relanti si in sarcina pentru a vedea daca releul de incarcare isi face si el treaba. Valori :relanti cu faza lunga by default-12.6 V; iar in 5000 rot/min.cu scurt+lunga aprinse-13.4V.

Sunt normale tinand cont ca bateria este nou pentru prima data pe motoreta?

Si daca tot sunt la treaba asta,am zi sa o masor si pe a mea,Sv650s an 1999,am ramas un pic surprins pentru ca in relanti imi inregistra 14.V cu faza scurta si fara faza scurta 14.8V,iar in 5000 de ture cu toate aprinse pe ea,scadea undeva pe la 13.8V.

Ce credeti? Eu stiam ca atunci cand vrefici releul si o accelerezi voltajul trebuie sa creasca nu sa scada,eu am schimbat releul de incarcare acum 2 ani cu unul de GSX-R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema pentru acasa.

Am surubarit un pic astazi la motoreta lui Didi,Sv650 s an 2003,i-am schimbat bateria,am masurat-o la relanti si in sarcina pentru a vedea daca releul de incarcare isi face si el treaba. Valori :relanti cu faza lunga by default-12.6 V; iar in 5000 rot/min.cu scurt+lunga aprinse-13.4V.

Sunt normale tinand cont ca bateria este nou pentru prima data pe motoreta?

Si daca tot sunt la treaba asta,am zi sa o masor si pe a mea,Sv650s an 1999,am ramas un pic surprins pentru ca in relanti imi inregistra 14.V cu faza scurta si fara faza scurta 14.8V,iar in 5000 de ture cu toate aprinse pe ea,scadea undeva pe la 13.8V.

Ce credeti? Eu stiam ca atunci cand vrefici releul si o accelerezi voltajul trebuie sa creasca nu sa scada,eu am schimbat releul de incarcare acum 2 ani cu unul de GSX-R.

 

uite ce scrie la carte :

 

When making this test, be sure that the battery is in fullycharged condition . - asta in cazul motoretei mele! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baeti am si o problema ajutati-ma si pe mine va rog...am un preten si are suzuki sv 650s anu 2005 si azi esind la oo plimbare ia alunecat fata si aa spart carena din fata pe partea stanga ...ajutati-ma si pe mine de unde poate sa cumpere oo alta nu styu folosita sau noua ,,,,si cam cat ar fi pretu ,,,,va multumesc si astept un raspuns de la voi :( :(

 

scz am uitat sa spun carena din fata de este faru bagat in ea !! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ battery questions: Sunt bune amandoua :D. Releul de GSX-R se comporta exact la fel si la mine, scade cand accelerez. Daca nu trece de 15 V si nu scade sub 12,ceva nu ai probleme. Si a lui Didi se comporta corect. Cand am verificat la intrunirea din vara, incarcarea lui tavi, la relanti era pe la 11.8 parca (bateria lui era cam descarcata) si cand o acceleram urca fericita tensiunea.

 

In carte spune ceva de genul: la ralanti releul nu functioneaza deoarece tensiunea generata e prea mica. Asa ca totul merge doar pe baterie. Dintr-un motiv necunoscut mie, chestia asta nu se intampla la SV-ul meu, si din cate se pare nici la al tau. Totusi la Sv-urile 2nd gen treaba asa merge.

 

Si inca ceva, in releu e un circuit integrat care deschide acei tiristori. Nu prea stim cum regleaza ala lucrurile, stim doar ca pazeste sa nu scada sub 13V si sa nu urce peste 15V. Deci cat timp tensiunea sta in intervalul asta totul e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil la releul de GSX-R.Eu am masurat la doua sv-uri si la ambele urca cand acceleram.

 

byty007 detaliile sunt c-am egale cu zero, pune te rog ceva poze, poate se lipeste carena iar farul e prins pe un cadru mic ala se poate dezdoi, cel putin la modelu sub 2003 asa e.Si spunei prietenului sa se calmeza ca mesajul da de inteles ca e foarte nerabdator sa o repare si sti vorba graba strica treaba. :) Daca vrea sa se deie in continuare poate sa deie toate carenele jos pana le repara :D

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raportu de sambata: Transfagarasan inchis, se circula in conditii de Sahara pana la Balea Cascada...

post-4765-0-25411400-1333976291_thumb.jpg

P.S. Dupa ziua de ieri si azi, va recomand totusi sa aveti o senila in loc de roata spate :bounce:

Te-au prins HDRurile :D

La incarcare si eu stiam ca trebuie sa creasca la acceleratie si asa si facea la fostele mobre. La cea actuala nu am testat dar o fac cand oi mai da jos saua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La accelerare creste cu siguranta tensiunea generata. Ce face IC-ul din regulator nu prea stim. Doar ca mentine acel interval de tensiune. Mai degraba as fi curios sa imi spui daca la ralanti incarca, sau merge pe tensiunea din baterie pentru ca la mine si la Florin incarca iar la tavi nu incarca atunci cand am masurat.

 

Mie mi s-ar parea o prostie sa proiectezi un generator care la 1400 rpm sa nu faca fata, dar de la 2000 sa nu mai aiba nici o problema. Chiar am sa masor cand ajung pe acasa ce tensiune am la ralanti pe fazele generatorului. pana acuma nu mi-am pus problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult baieti ai ca mi-a mai venit un pic inima la loc,dau o bere cum va prind,mai ales pe Radu :cheers: . Ideea este ca din ce imi aduc eu aminte din ani trecuti de cand am releul de GSX-R,parca mergea ca la toata lumea,adica urca voltajul in acceleratie,pana mea acum.Tot la fel m-am gandit si eu atata timp cat nu coboara/sare de valorile admise,toata treaba este buna.

Legat de Tavi am imptresia ca acest releu intra la ei dupa o turatie pentru ca si la didi statea la 12.6V cat avea si inainte sa o pun pe moto,deci Tavi avea bateria pe butuci nu mai tinea voltaj,in schimb la noi releul intra din prima,cum ai pornit motoreta.

Mai este de vorbit pe chestiunea asta ca tot nu inteleg cate ceva. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, s-ar parea ca la 2nd gen asa fac. Nu am idee de ce. Oricum stim sigur ca e alt model de regulator pe 2nd gen. cine stie ce diferente sunt de fapt.

 

Ce nu intelegi, PM me si te vei lumina... :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai degraba as fi curios sa imi spui daca la ralanti incarca, sau merge pe tensiunea din baterie pentru ca la mine si la Florin incarca iar la tavi nu incarca atunci cand am masurat.

Cred ca incarca pt ca de ex cand am bagat-o la iernat, inainte de a scoate bateria, i-am dat o cheie si am lasat-o pornita vreo 5min pt ca nu o mai pornisem de cateva zile. Dupa care am dat jos bateria si am pus-o pe rederesor. In secunda 2 mi-a aratat ca bateria este full.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am in plan anul asta sa aduc niste upgradeuri suspensiei. Se potriveste pe spate asa: GSX-R 600/750/1000 KAWASAKI ZX6r ZX10/14. www.svrider.com . Unele dintre ele necesita si o mica taiere din cutia de scule pentru a intra butoiasul de gaz.

 

Esti tu sigur ca potrivesc prinderile "direct"? Poti sa-mi dai link de pe svrider?

 

(E vorba de sv prima generatie.)

 

BTW, nu ma intereseaza musai upgrade - problema e ca ori s-a slabit arcul ori s-au ingreunat bagajele si ajunge destul de des in capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva dintre ele sunt sa zic, bolt-on, nu mai stiu exact care din ele. O sa caut diseara sa iti dau ca acu tb sa plec la facultate ca am un examen. Defapt ia de acu :D gasit pe youtube la un search simplu, si e si de first gen.

. Iti da mura in gura.

 

Gata, am gasit unul ieftin de GSXR 600, K1. Lungime 325 in loc de 330 cat e originalul. Cursa mai lunga cu vreo 7mm. Sper sa fie OK. Wish me luck!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am un SV650N 2008 si mi-am facut o boacana mica...am alimentat, ca de obicei, la OMV cu OMVMaxx 100 si dupa approx 300m motorul nu a mai sunat la fel; in sarcina nu am observat mare diferenta dar pe neutru, cand o turez usor, motorul creste in turatie sacadat; are cineva vreun sfat sau recomandare? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mmm care e boacana pe care ai facut-o daca ai alimentat ca de obicei? Daca presupui ca e de la benzina, goleste rezervorul, pune 95 sau 98 si vezi daca e vreo schimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mmm care e boacana pe care ai facut-o daca ai alimentat ca de obicei? Daca presupui ca e de la benzina, goleste rezervorul, pune 95 sau 98 si vezi daca e vreo schimbare.

Boacana zic pentru ca probabil am pus combustibil prost...am mers si astazi cu ea si la fel, in sarcina pare sa fie ok dar turata usor pe neutru creste neliniar si are "hâc-uri" . Ce combustibil de buna calitate imi recomanzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O să constați Âşi o uÂşoară scădere a consumului,lucru foarte plăcut având în vedere prețul benzinei. TotuÂşi evită partenerii rompetrol Âşi alimentează doar din stațiile "mamă"

 

PS. Revin cu problema cu suportul (cadrul) de bord. ÂŞtiți cumva cât costă piesa OE nouă? Pentru că am primit oferte SH la prețuri între 130-150 euro,mie mi se pare cam mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...