Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Raportu de sambata: Transfagarasan inchis, se circula in conditii de Sahara pana la Balea Cascada...

post-4765-0-25411400-1333976291_thumb.jpg

P.S. Dupa ziua de ieri si azi, va recomand totusi sa aveti o senila in loc de roata spate :bounce:

Te-au prins HDRurile :D

La incarcare si eu stiam ca trebuie sa creasca la acceleratie si asa si facea la fostele mobre. La cea actuala nu am testat dar o fac cand oi mai da jos saua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La accelerare creste cu siguranta tensiunea generata. Ce face IC-ul din regulator nu prea stim. Doar ca mentine acel interval de tensiune. Mai degraba as fi curios sa imi spui daca la ralanti incarca, sau merge pe tensiunea din baterie pentru ca la mine si la Florin incarca iar la tavi nu incarca atunci cand am masurat.

 

Mie mi s-ar parea o prostie sa proiectezi un generator care la 1400 rpm sa nu faca fata, dar de la 2000 sa nu mai aiba nici o problema. Chiar am sa masor cand ajung pe acasa ce tensiune am la ralanti pe fazele generatorului. pana acuma nu mi-am pus problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult baieti ai ca mi-a mai venit un pic inima la loc,dau o bere cum va prind,mai ales pe Radu :cheers: . Ideea este ca din ce imi aduc eu aminte din ani trecuti de cand am releul de GSX-R,parca mergea ca la toata lumea,adica urca voltajul in acceleratie,pana mea acum.Tot la fel m-am gandit si eu atata timp cat nu coboara/sare de valorile admise,toata treaba este buna.

Legat de Tavi am imptresia ca acest releu intra la ei dupa o turatie pentru ca si la didi statea la 12.6V cat avea si inainte sa o pun pe moto,deci Tavi avea bateria pe butuci nu mai tinea voltaj,in schimb la noi releul intra din prima,cum ai pornit motoreta.

Mai este de vorbit pe chestiunea asta ca tot nu inteleg cate ceva. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, s-ar parea ca la 2nd gen asa fac. Nu am idee de ce. Oricum stim sigur ca e alt model de regulator pe 2nd gen. cine stie ce diferente sunt de fapt.

 

Ce nu intelegi, PM me si te vei lumina... :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai degraba as fi curios sa imi spui daca la ralanti incarca, sau merge pe tensiunea din baterie pentru ca la mine si la Florin incarca iar la tavi nu incarca atunci cand am masurat.

Cred ca incarca pt ca de ex cand am bagat-o la iernat, inainte de a scoate bateria, i-am dat o cheie si am lasat-o pornita vreo 5min pt ca nu o mai pornisem de cateva zile. Dupa care am dat jos bateria si am pus-o pe rederesor. In secunda 2 mi-a aratat ca bateria este full.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am in plan anul asta sa aduc niste upgradeuri suspensiei. Se potriveste pe spate asa: GSX-R 600/750/1000 KAWASAKI ZX6r ZX10/14. www.svrider.com . Unele dintre ele necesita si o mica taiere din cutia de scule pentru a intra butoiasul de gaz.

 

Esti tu sigur ca potrivesc prinderile "direct"? Poti sa-mi dai link de pe svrider?

 

(E vorba de sv prima generatie.)

 

BTW, nu ma intereseaza musai upgrade - problema e ca ori s-a slabit arcul ori s-au ingreunat bagajele si ajunge destul de des in capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva dintre ele sunt sa zic, bolt-on, nu mai stiu exact care din ele. O sa caut diseara sa iti dau ca acu tb sa plec la facultate ca am un examen. Defapt ia de acu :D gasit pe youtube la un search simplu, si e si de first gen.

. Iti da mura in gura.

 

Gata, am gasit unul ieftin de GSXR 600, K1. Lungime 325 in loc de 330 cat e originalul. Cursa mai lunga cu vreo 7mm. Sper sa fie OK. Wish me luck!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am un SV650N 2008 si mi-am facut o boacana mica...am alimentat, ca de obicei, la OMV cu OMVMaxx 100 si dupa approx 300m motorul nu a mai sunat la fel; in sarcina nu am observat mare diferenta dar pe neutru, cand o turez usor, motorul creste in turatie sacadat; are cineva vreun sfat sau recomandare? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mmm care e boacana pe care ai facut-o daca ai alimentat ca de obicei? Daca presupui ca e de la benzina, goleste rezervorul, pune 95 sau 98 si vezi daca e vreo schimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mmm care e boacana pe care ai facut-o daca ai alimentat ca de obicei? Daca presupui ca e de la benzina, goleste rezervorul, pune 95 sau 98 si vezi daca e vreo schimbare.

Boacana zic pentru ca probabil am pus combustibil prost...am mers si astazi cu ea si la fel, in sarcina pare sa fie ok dar turata usor pe neutru creste neliniar si are "hâc-uri" . Ce combustibil de buna calitate imi recomanzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O să constați Âşi o uÂşoară scădere a consumului,lucru foarte plăcut având în vedere prețul benzinei. TotuÂşi evită partenerii rompetrol Âşi alimentează doar din stațiile "mamă"

 

PS. Revin cu problema cu suportul (cadrul) de bord. ÂŞtiți cumva cât costă piesa OE nouă? Pentru că am primit oferte SH la prețuri între 130-150 euro,mie mi se pare cam mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata baieti...am facut treaba aseara cu Pride, mi-a reglat si mie TPS-ul care era ceva dereglat. Acum motoreta e brici. :) Baiat de nota 20 Andrei! :cheers:

 

Cat despre carburant...bagam de la OMV d-aia de '95 pana mi s-a parut ca ma rog de motoreta sa mearga, nu mai tragea nici de nebuna, dupa care am bagat de la lukoil, tot de 95, alta mancare de peste! De 2 sezoane bag numai de la luk! Am mai bagat si le petrom, era mai ieftina, nu mi s-a parut nimic deosebit, benzina si atat. Valbi recomanda la un moment dat benzinariile MOL, din pacate nu am nici una in drumul meu de zi cu zi si nu am experimentat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata baieti...am facut treaba aseara cu Pride, mi-a reglat si mie TPS-ul care era ceva dereglat. Acum motoreta e brici. :) Baiat de nota 20 Andrei! :cheers:

 

 

Nota 15 ca nu urca decat pana in 1700 rece :laugh: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da Didi, asa e ziceam de MOL, la mine a mers mai rotund si a luat mai putin cu benzina de la MOL explicatia pe care am gasit-o la momentul respectiv era ca e de buna calitate carburantul; am testat la auto si benzina & disel ambele merg mai rotund si consuma o idee mai putin.

 

recomand benzina de 95 indiferent de statie, in carte este data tot 95; in america se merge cu cifra mult mai mica pt premium 91-92 si 87-88 regular.

 

faptul ca noi bagam 100 si stam intre masini cred ca e doar o risipa de bani.

spor la kilometri si va astept la un cico!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...