Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

nu ti-as fi spus daca era scump :)

ghidonul a fost undeva in jurul a 150/200 RON e luat de la MOTORTEAM iar scaritele 60 de dolari + transport

 

svracingparts

 

post-38514-0-53327800-1336661179_thumb.jpg post-38514-0-83132800-1336661184_thumb.jpg post-38514-0-09786700-1336661193_thumb.jpg

 

am mai pus linkuri cu svracingparts daca nu stiai de ei, sunt profesori in state :)

sunt super ok si nu sunt zgarciti la sfaturi

Editat de valbi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am povestit azi..... ca si idee sunt modele de cafe-racer cu ghidonul montat invers. Incearca asa....poate te incanta ( de asta ziceam, era la indemana-vroiam sa fac asa ceva ). Eu am fata de la un Ducati ...e si ceva mai scurta , ghidon enduro si suport inalt, scarite mai sus si spre spate ( vezi ca difera suportii scaritelor de la S la N )

 

 

iar pe langa..........am gasit poza asta :

post-15613-0-61797200-1336676582_thumb.jpg

post-15613-0-14734100-1336677404_thumb.jpg

post-15613-0-98529800-1336677451_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mai complicat cu swapul sunt costuri destul de mari pentru vremurile de astazi :)

 

ma bucur ca te coafeaza varianta pe care ti-am dat-o, pe langa ca e mai jos e si mai lat ghidonul.

daca vrei sa faci o treaba buna trebuie sa iei si suportul de scarite .. te ajuta foarte mult daca stai pe varfuri iti intra genunchiul in rezervor si e mut mai usor sa modifici trasele.

 

 

pretul este care este :)

motoreta nu are 20 de mii au intrat foarte multi bani in ea si nici nu ma gandesc sa o vand daca nu iau banii aia pe ea.

 

daca ii place cuiva si si-o doreste poate face un efort :) (eu unul asa am procedat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În afară de aspect,eu nu îmi dau seama de ce ar renunța cineva la o poziție în Âşa ergonomică Âşi relaxată în favoarea uneia chircită.

 

sa zicem ca atunci cand te dai nu esti relaxat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar cum eÂşti? Crispat? Încordat? Cum reziÂşti aÂşa câteva ore? Eu aÂş zice că mintea Âşi ochii trebuie să fie în alertă permanentă,dar corpul cât mai relaxat,totuÂşi în măsură să aibă o reacție promptă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare vorbesc o limba diferita?

 

Deci vreau o pozitie mai aplecata pe un NAKED. Cer asa mult? cer imposibilu? cer ceva ce nu are nimeni? Vad pe-afara o gramada de motoare modificate asa...

 

Daca vroiam parbriz imi luam S ul...

 

Si da, aici este n topic unde NU se injura motociclistii intre ei. Sau cauti tu injuraturi neaparat?

Daca m-am contrazis cu kevin nu inseamna ca ma cert/injur cu el. Nu scrie nicaieri ca tre sa fim de acord peste tot..

eu fiind lenes astept sa gasesti tu solutia la ghidon apoi o copiez. :rolleyes: e chiar enervant ghidonul asa sus. eu am scos inaltoarele si acum ghidonul meu sta la vreo 1-2cm de partea de sus a furcii, si lam dat putin in fata, asfel incat sa imi fie mainile intinse. Sa imbunatatit ceva dar tot ma bate gandu la cele din furca :scratch:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare vorbesc o limba diferita?

 

Deci vreau o pozitie mai aplecata pe un NAKED. Cer asa mult? cer imposibilu? cer ceva ce nu are nimeni? Vad pe-afara o gramada de motoare modificate asa...

 

Daca vroiam parbriz imi luam S ul...

 

Si da, aici este n topic unde NU se injura motociclistii intre ei. Sau cauti tu injuraturi neaparat?

Daca m-am contrazis cu kevin nu inseamna ca ma cert/injur cu el. Nu scrie nicaieri ca tre sa fim de acord peste tot..

eu fiind lenes astept sa gasesti tu solutia la ghidon apoi o copiez. :rolleyes: e chiar enervant ghidonul asa sus. eu am scos inaltoarele si acum ghidonul meu sta la vreo 1-2cm de partea de sus a furcii, si lam dat putin in fata, asfel incat sa imi fie mainile intinse. Sa imbunatatit ceva dar tot ma bate gandu la cele din furca :scratch:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar cum eÂşti? Crispat? Încordat? Cum reziÂşti aÂşa câteva ore? Eu aÂş zice că mintea Âşi ochii trebuie să fie în alertă permanentă,dar corpul cât mai relaxat,totuÂşi în măsură să aibă o reacție promptă

 

ma refeream strict la cateva zeci de kilometri de curbe pe care poti sa ii dai la un drum de cateva sute de exemplu

bucuresti-cheia-poiana-bucuresti; la mine vb despre o motoreta confortabila la drum si capabila de putina agresivitate pe curbe lucru pe c are nu il gasesti la varianta stock.

 

varianta naked stock nu e nici confortabila la drum, nici cu valente sportive.

mie unul asta mi-a placut la sv ca il poti face dupa ce iti doreste inima..

 

valbi: nu e asa scump sa schimbi fata . Daca ma gandesc eu,care sunt un amarat,sunt sigur ca in Bucuresti sau pt altii...e mult mai usor financiar....poate e vb doar de comoditate..

 

sa zicem ca nu sunt bani pentru asa ceva in momentul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare vorbesc o limba diferita?

 

Deci vreau o pozitie mai aplecata pe un NAKED. Cer asa mult? cer imposibilu? cer ceva ce nu are nimeni? Vad pe-afara o gramada de motoare modificate asa...

 

Daca vroiam parbriz imi luam S ul...

 

Si da, aici este n topic unde NU se injura motociclistii intre ei. Sau cauti tu injuraturi neaparat?

Daca m-am contrazis cu kevin nu inseamna ca ma cert/injur cu el. Nu scrie nicaieri ca tre sa fim de acord peste tot..

Am folosit eu, ceva vreme o Cagiva Raptor cu furca fata de la SV si semighidoane ( s-a vrut sa fie donator de organe....dar am reusit sa adun o motoreta intreaga ). Doar ca nu am poze si din fata, iar pe Raptor e ceva mai incomod, avand alta pozitie peste rezervor ( e mai "cocosat" si mai lat decat cel de SV ), de asemenea a trebuit sa pozitionez semighidoanele "mai drepte" - loveau in rezervor la o pozitionare comoda fata de incheieturile mainilor.

 

......si apoi este o filosofie intreaga cu " stilul" cafe-racer.

 

majoritatea motociclistilor cu care am legaturi prefera sa "personalizeze" cumva motorul, nu doar la design, ceva diferit fata de standard, si care sa i se potriveasca.

Spor la treaba, iar ceea ce vrei sa faci e o modificare "reversibila"...de nu iti convine o aduci la forma initiala.......sau continui!

post-15613-0-86776200-1336751317_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum stați cu pneurile? Am verificat azi DOT ul Âşi am avut o surpriză naÂşpa. Fața e nouă,e 2010,dar spatele e ............. 2001 ! Urgent vreau să îl dau jos. Voi ce folosiți pe spate,de unde le luați Âşi cu cât? Parcă aÂş lua ceva SH cât mai ok,dacă Âştiți ceva ponturi,am cam spart mulți bani deja anul ăsta în moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.anvelonet.ro/cautaredupadimensiune/motocicleta/160/60R17/

http://www.anvelopemoto.eu/pagina-principala/browse.html?sef=h

.........am luat si "luat-o" cu o guma sh in primavara.......in poza era buna, iar acasa ...nu am apucat 1500 km si e la stadiul de opinca!......grija mare la sh.

 

http://www.anvelonet.ro/cautaredupadimensiune/motocicleta/160/60R17/

http://www.anvelopemoto.eu/pagina-principala/browse.html?sef=h

.........am luat si "luat-o" cu o guma sh in primavara.......in poza era buna, iar acasa ...nu am apucat 1500 km si e la stadiul de opinca!......grija mare la sh.

pentru @adrian b .... o idee : daca "ridici" telescoapele in juguri cu vreo 30 mm ( adica cat este inaltimea suportului de la semighidon ) si montezi semighidoanele peste jug. Rezulta o pozitie intre S si N, nu incomodeaza semighidoanele la rezervor, atat doar ca iti coboara moto cu cei 30 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Caut si eu niste ornamente pozitionate sub saua pilotului (pt. SV '99-'02) si se pare ca sunt cam rare. Am cautat si pe la dezmenbrari si nu am primit nici un raspuns. Mi-a raspuns userul SPEDMOTOR care le avea la 25 euro bucata(totusi cam mult pt. 2 plastice). Daca ma puteti ajuta cu vreun pont v-as fi recunoscator. Multumesc anticipat!...si ASFALT USCAT!

 

P.S. Am pus si o poza cu aceste ornamente "rare".

post-65545-0-46782700-1336756221_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De anu trecut senzoru de benzina face scheme, dupa ce se aprinde si palpaie mai fac inca vreo 5 km si raman fara benzina.Teoretic ar trebui sa palpaie vreo 50 km si cand e aproape gata sa ramana becu aprins continuu.Ceva metode de rezolvare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De anu trecut senzoru de benzina face scheme, dupa ce se aprinde si palpaie mai fac inca vreo 5 km si raman fara benzina.Teoretic ar trebui sa palpaie vreo 50 km si cand e aproape gata sa ramana becu aprins continuu.Ceva metode de rezolvare?

esti norocos. mie cand a inceput sa palapie nu am mai facut nici 1 km si am ramas compet fara benzina :rock: . ca rezolvare am ales ca niciodata sa nu fac mai mult de 160km/1 rezervor de benzina full. 

Editat de Papy_bm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau tie iti consuma motoreta prea mult :))). Mhmm...mai intai da-l jos si vezi ce depuneri are pe el.

Cu consumul nu am probleme, am facut 320km pana sa se aprinda becul, cu pasager plus un rucsac de 60 litri in spate :).Am sa il dau jos sa il curat ca sigur am rugina in el, ceva siolutie pentru tratat cunoasteti?

 

esti norocos. mie cand a inceput sa palapie nu am mai facut nici 1 km si am ramas compet fara benzina :rock: . ca rezolvare am ales ca niciodata sa nu fac mai mult de 160km/1 rezervor de benzina full. 

 

 

Eu zic ca poti merge linistit 250km ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.Am sa il dau jos sa il curat ca sigur am rugina in el, ceva siolutie pentru tratat cunoasteti?

Daca te apuci de el fa te rog si niste poze cu operatiunea ca si eu trebuie sa ma uit nitel la al meu (nu se aprinde deloc, dar m-am obisnuit :) ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul de benzina,nici la mine nu merge,stiu ca mi se aprinde de fiecare data dupa ce imi fac plinul si clipeste putin dupa care intra in hibernare pana la urmatorul plin,l-am dat si eu jos sa 'il curat' dar nu prea ai ce sa cureti sunt niste bobine ce au prins o culoare galbena probabil de la benzina,am frecat eu la ele cu benzina,diluant,dar nu iese nimic. :what:

Eu am considerat ca este stricat si gata,de cumparat este cam scump,SH nu ai nici o garantie,asa ca merg dupa kilometri,in jur de 250km.

Daca descoperiti vreun remediu pentru el,o modalitate de resuscitare, va rog sa postati si pe forum!! :ok:

Editat de spiders2066
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...