valbi Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) nu ti-as fi spus daca era scump ghidonul a fost undeva in jurul a 150/200 RON e luat de la MOTORTEAM iar scaritele 60 de dolari + transport svracingparts am mai pus linkuri cu svracingparts daca nu stiai de ei, sunt profesori in state sunt super ok si nu sunt zgarciti la sfaturi Editat Mai 10, 2012 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) clar tu ai varianta stock. de aia ti-am pus pozele am mainile intinse bine aproape intinse.. Editat Mai 10, 2012 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 am povestit azi..... ca si idee sunt modele de cafe-racer cu ghidonul montat invers. Incearca asa....poate te incanta ( de asta ziceam, era la indemana-vroiam sa fac asa ceva ). Eu am fata de la un Ducati ...e si ceva mai scurta , ghidon enduro si suport inalt, scarite mai sus si spre spate ( vezi ca difera suportii scaritelor de la S la N ) iar pe langa..........am gasit poza asta : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 cea mai simpatica masa!!! si se mai si potriveste cu decorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 e mai complicat cu swapul sunt costuri destul de mari pentru vremurile de astazi ma bucur ca te coafeaza varianta pe care ti-am dat-o, pe langa ca e mai jos e si mai lat ghidonul. daca vrei sa faci o treaba buna trebuie sa iei si suportul de scarite .. te ajuta foarte mult daca stai pe varfuri iti intra genunchiul in rezervor si e mut mai usor sa modifici trasele. pretul este care este motoreta nu are 20 de mii au intrat foarte multi bani in ea si nici nu ma gandesc sa o vand daca nu iau banii aia pe ea. daca ii place cuiva si si-o doreste poate face un efort (eu unul asa am procedat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 În afară de aspect,eu nu îmi dau seama de ce ar renunța cineva la o poziție în Âşa ergonomică Âşi relaxată în favoarea uneia chircită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 În afară de aspect,eu nu îmi dau seama de ce ar renunța cineva la o poziție în Âşa ergonomică Âşi relaxată în favoarea uneia chircită. sa zicem ca atunci cand te dai nu esti relaxat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Dar cum eÂşti? Crispat? Încordat? Cum reziÂşti aÂşa câteva ore? Eu aÂş zice că mintea Âşi ochii trebuie să fie în alertă permanentă,dar corpul cât mai relaxat,totuÂşi în măsură să aibă o reacție promptă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Poate nu ți ai luat motorul potrivit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Prietene,Âşi aici începi cu jigniri? Că prieteni ți ai făcut pe tot forumul. Dacă vrei viteze de peste 120 Âşi îți iei naked ceva scârțâie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Las o baltă. M am lămurit în legătură cu intelectul Âşi caracterul tău. Ai o opțiune ,ignore user posts,te rog să o foloseÂşti în legătură cu mine,voi proceda la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stelu74 Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 cred ca era singurul topic unde nu se injura motociclistii intre ei! si eu am N cu un parbriz rezolvi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Oare vorbesc o limba diferita? Deci vreau o pozitie mai aplecata pe un NAKED. Cer asa mult? cer imposibilu? cer ceva ce nu are nimeni? Vad pe-afara o gramada de motoare modificate asa... Daca vroiam parbriz imi luam S ul... Si da, aici este n topic unde NU se injura motociclistii intre ei. Sau cauti tu injuraturi neaparat? Daca m-am contrazis cu kevin nu inseamna ca ma cert/injur cu el. Nu scrie nicaieri ca tre sa fim de acord peste tot.. eu fiind lenes astept sa gasesti tu solutia la ghidon apoi o copiez. e chiar enervant ghidonul asa sus. eu am scos inaltoarele si acum ghidonul meu sta la vreo 1-2cm de partea de sus a furcii, si lam dat putin in fata, asfel incat sa imi fie mainile intinse. Sa imbunatatit ceva dar tot ma bate gandu la cele din furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Oare vorbesc o limba diferita? Deci vreau o pozitie mai aplecata pe un NAKED. Cer asa mult? cer imposibilu? cer ceva ce nu are nimeni? Vad pe-afara o gramada de motoare modificate asa... Daca vroiam parbriz imi luam S ul... Si da, aici este n topic unde NU se injura motociclistii intre ei. Sau cauti tu injuraturi neaparat? Daca m-am contrazis cu kevin nu inseamna ca ma cert/injur cu el. Nu scrie nicaieri ca tre sa fim de acord peste tot.. eu fiind lenes astept sa gasesti tu solutia la ghidon apoi o copiez. e chiar enervant ghidonul asa sus. eu am scos inaltoarele si acum ghidonul meu sta la vreo 1-2cm de partea de sus a furcii, si lam dat putin in fata, asfel incat sa imi fie mainile intinse. Sa imbunatatit ceva dar tot ma bate gandu la cele din furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Dar cum eÂşti? Crispat? Încordat? Cum reziÂşti aÂşa câteva ore? Eu aÂş zice că mintea Âşi ochii trebuie să fie în alertă permanentă,dar corpul cât mai relaxat,totuÂşi în măsură să aibă o reacție promptă ma refeream strict la cateva zeci de kilometri de curbe pe care poti sa ii dai la un drum de cateva sute de exemplu bucuresti-cheia-poiana-bucuresti; la mine vb despre o motoreta confortabila la drum si capabila de putina agresivitate pe curbe lucru pe c are nu il gasesti la varianta stock. varianta naked stock nu e nici confortabila la drum, nici cu valente sportive. mie unul asta mi-a placut la sv ca il poti face dupa ce iti doreste inima.. valbi: nu e asa scump sa schimbi fata . Daca ma gandesc eu,care sunt un amarat,sunt sigur ca in Bucuresti sau pt altii...e mult mai usor financiar....poate e vb doar de comoditate.. sa zicem ca nu sunt bani pentru asa ceva in momentul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Oare vorbesc o limba diferita? Deci vreau o pozitie mai aplecata pe un NAKED. Cer asa mult? cer imposibilu? cer ceva ce nu are nimeni? Vad pe-afara o gramada de motoare modificate asa... Daca vroiam parbriz imi luam S ul... Si da, aici este n topic unde NU se injura motociclistii intre ei. Sau cauti tu injuraturi neaparat? Daca m-am contrazis cu kevin nu inseamna ca ma cert/injur cu el. Nu scrie nicaieri ca tre sa fim de acord peste tot.. Am folosit eu, ceva vreme o Cagiva Raptor cu furca fata de la SV si semighidoane ( s-a vrut sa fie donator de organe....dar am reusit sa adun o motoreta intreaga ). Doar ca nu am poze si din fata, iar pe Raptor e ceva mai incomod, avand alta pozitie peste rezervor ( e mai "cocosat" si mai lat decat cel de SV ), de asemenea a trebuit sa pozitionez semighidoanele "mai drepte" - loveau in rezervor la o pozitionare comoda fata de incheieturile mainilor. ......si apoi este o filosofie intreaga cu " stilul" cafe-racer. majoritatea motociclistilor cu care am legaturi prefera sa "personalizeze" cumva motorul, nu doar la design, ceva diferit fata de standard, si care sa i se potriveasca. Spor la treaba, iar ceea ce vrei sa faci e o modificare "reversibila"...de nu iti convine o aduci la forma initiala.......sau continui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Cum stați cu pneurile? Am verificat azi DOT ul Âşi am avut o surpriză naÂşpa. Fața e nouă,e 2010,dar spatele e ............. 2001 ! Urgent vreau să îl dau jos. Voi ce folosiți pe spate,de unde le luați Âşi cu cât? Parcă aÂş lua ceva SH cât mai ok,dacă Âştiți ceva ponturi,am cam spart mulți bani deja anul ăsta în moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 http://www.anvelonet.ro/cautaredupadimensiune/motocicleta/160/60R17/ http://www.anvelopemoto.eu/pagina-principala/browse.html?sef=h .........am luat si "luat-o" cu o guma sh in primavara.......in poza era buna, iar acasa ...nu am apucat 1500 km si e la stadiul de opinca!......grija mare la sh. http://www.anvelonet.ro/cautaredupadimensiune/motocicleta/160/60R17/ http://www.anvelopemoto.eu/pagina-principala/browse.html?sef=h .........am luat si "luat-o" cu o guma sh in primavara.......in poza era buna, iar acasa ...nu am apucat 1500 km si e la stadiul de opinca!......grija mare la sh. pentru @adrian b .... o idee : daca "ridici" telescoapele in juguri cu vreo 30 mm ( adica cat este inaltimea suportului de la semighidon ) si montezi semighidoanele peste jug. Rezulta o pozitie intre S si N, nu incomodeaza semighidoanele la rezervor, atat doar ca iti coboara moto cu cei 30 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Salut! Caut si eu niste ornamente pozitionate sub saua pilotului (pt. SV '99-'02) si se pare ca sunt cam rare. Am cautat si pe la dezmenbrari si nu am primit nici un raspuns. Mi-a raspuns userul SPEDMOTOR care le avea la 25 euro bucata(totusi cam mult pt. 2 plastice). Daca ma puteti ajuta cu vreun pont v-as fi recunoscator. Multumesc anticipat!...si ASFALT USCAT! P.S. Am pus si o poza cu aceste ornamente "rare". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 De anu trecut senzoru de benzina face scheme, dupa ce se aprinde si palpaie mai fac inca vreo 5 km si raman fara benzina.Teoretic ar trebui sa palpaie vreo 50 km si cand e aproape gata sa ramana becu aprins continuu.Ceva metode de rezolvare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 (editat) De anu trecut senzoru de benzina face scheme, dupa ce se aprinde si palpaie mai fac inca vreo 5 km si raman fara benzina.Teoretic ar trebui sa palpaie vreo 50 km si cand e aproape gata sa ramana becu aprins continuu.Ceva metode de rezolvare? esti norocos. mie cand a inceput sa palapie nu am mai facut nici 1 km si am ramas compet fara benzina . ca rezolvare am ales ca niciodata sa nu fac mai mult de 160km/1 rezervor de benzina full. Editat Mai 12, 2012 de Papy_bm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Cumpar URGENT senzor de viteza, SV650 k2... A pleznit cablu ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Sau tie iti consuma motoreta prea mult )). Mhmm...mai intai da-l jos si vezi ce depuneri are pe el. Cu consumul nu am probleme, am facut 320km pana sa se aprinda becul, cu pasager plus un rucsac de 60 litri in spate .Am sa il dau jos sa il curat ca sigur am rugina in el, ceva siolutie pentru tratat cunoasteti? esti norocos. mie cand a inceput sa palapie nu am mai facut nici 1 km si am ramas compet fara benzina . ca rezolvare am ales ca niciodata sa nu fac mai mult de 160km/1 rezervor de benzina full. Eu zic ca poti merge linistit 250km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 .Am sa il dau jos sa il curat ca sigur am rugina in el, ceva siolutie pentru tratat cunoasteti? Daca te apuci de el fa te rog si niste poze cu operatiunea ca si eu trebuie sa ma uit nitel la al meu (nu se aprinde deloc, dar m-am obisnuit ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 (editat) Senzorul de benzina,nici la mine nu merge,stiu ca mi se aprinde de fiecare data dupa ce imi fac plinul si clipeste putin dupa care intra in hibernare pana la urmatorul plin,l-am dat si eu jos sa 'il curat' dar nu prea ai ce sa cureti sunt niste bobine ce au prins o culoare galbena probabil de la benzina,am frecat eu la ele cu benzina,diluant,dar nu iese nimic. Eu am considerat ca este stricat si gata,de cumparat este cam scump,SH nu ai nici o garantie,asa ca merg dupa kilometri,in jur de 250km. Daca descoperiti vreun remediu pentru el,o modalitate de resuscitare, va rog sa postati si pe forum!! Editat Mai 13, 2012 de spiders2066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.