Papy_bm Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 ride on, ride on... Bv aia da:) mie imi place bordul de la sv dar doar astea vechi cele digitale mi se par aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Salut! Am o nelamurire. Proaspat posesor SV650S, vreau sa stiu daca la voi pe vremea urata (15-20 grade dimineata), cand porniti motorul, intra socul? La a mea porneste si abia sta turata pe la 1000 de ture, dand senzatia ca acum-acum moare motorul. Asta pana se incalzeste putin, si ajunge pe la un 1300-1400 cand totul e ok. In plus, relantiul mi se pare ca nu e clock-wise, are mici neregularitati. De vibratii nici nu va mai intreb Astept parerile voastre. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Salut! vreau sa stiu daca la voi pe vremea urata (15-20 grade dimineata) ce true esti!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 mda si eu trebuie sa fac fast idle is tps caia din fabrica sunt incapabili. Are cineva de vanzare front sprocket cover 2003+ ? Arata asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 ce true esti!! Pai daca n-ar fi vremea urata (ploaie), n-ar fi 15-20 grade in luna mai Acum cred ca sunt mai true. PS: Multumesc pentru sfaturi, am gasit in manual cum se face, urmeaza sa o decapotez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Cand bagam o transalpina ? M-am saturat de ploaie. Am iesit si azi nitel asa pe fuga. M-am mai stropit nitel, dar macar mi-am facut damblaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Salut. Vreau sa va intreb daca nu cunoasteti pe nimeni care dezmembreaza SV 650 din 2001. Ma intereseaza instalatia electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Salut. Vreau sa va intreb daca nu cunoasteti pe nimeni care dezmembreaza SV 650 din 2001. Ma intereseaza instalatia electrica. http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+piese+sv+650+s+din+anu+200+toate+an+afara+de+carene+roata+fata+radiator+far-120363.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Ihaaaa ) nou record de consum... Pe autostrada chiar incredibilul 7.4 la suta de km=))) cand am alimentat azi am crezut ca am gaura in rezervor:)). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+piese+sv+650+s+din+anu+200+toate+an+afara+de+carene+roata+fata+radiator+far-120363.html Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Profitând de dimineața semiînsorită am tras o tură. Cum în zona mea găseÂşti un viraj stingher cam după 10 km de drum drept,am făcut Âşi eu ce am putut. Concluzii : în treptele joase de viteză decuplează la 11.500 turații. Topspeed : 230,pe ceas. Enjoy ! si nu cumva ai avut si niste aripi de avioane montate ca "tank-bag" ca sa zbori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Ihaaaa ) nou record de consum... Pe autostrada chiar incredibilul 7.4 la suta de km=))) cand am alimentat azi am crezut ca am gaura in rezervor:)). incep sa cred ca benzina englezeasca e cam proasta . tre sa arzi 2 litri ca sa scoti energia unui litru romanesc :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShMan Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Salutare, Poate ma puteti ajuta cu o mica problema. Am nevoie de piesa din imagine, e surubul din capul intinzatorului de la lantul de distributie pt SV2003 +. Am facut un upgrade la distributie ca sa nu mai zdrangane, dar am uitat sa comand si piesa de mai sus. Daca cumva aveti poate la un intinzator mai vechi piesa din imagine si nu mai aveti nevoie de ea, o cumpar eu. Mersi si numai bine, Cristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 din cate stiu eu nu prea exista un easy-fix... are niste picioruse din plastic care crapa.. poti sa le lipesti, dar mai devreme sau mai tarziu crapa. Mai bine vezi cum faci comanda de un melc nou. Eventual poti sa dai roata jos sa te convingi ca e de la el(oricum, 90% el e). bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) Salut. Va mai deranjez cu o intrebare. Trebuie sa schimb cauciucurile si nu ma pricep ce sa aleg. Poate cineva dintre voi cu experienta m-ar putea indruma. As fi foarte recunoscator. Voi cirula preponderent in oras, cu mici iesiri de weekend in afara localitatii. LE: pt colegul de mai sus: http://www.gtamotorcycle.com/vbforum/showthread.php?116268-SV650-speedometer-issues-Easy-fix Editat Mai 28, 2012 de dumitrasrazvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 cu ce nume caut pe ebay 'melc' ul asta? vezi cu ceva pagini in urma ca era unu de le reconditiona, adica piciorusele alea de plastic sunt acum din aluminiu, e facuta o piesa . Eu am gasit o teava cu pereti subtiri din aluminiu, am presat-o pe magnetul ala, apoi 8 crestaturi , am indoit 4 picioruse la 90 grade....celelalte 4 care au ramas le-am taiat...montat ... si functioneaza. sau : asa l-am gasit : http://www.bike-teile.de/index.php?seite=einzel&teilid=1083657 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) @Adrian B - Nu stiu exact cum se numeste acel melc.. dar ceva gen "speedometer" sau "speed sensor" ar trebui sa agate ceva rezultate. @dumitrasrazvan - pt km multi as alege Michelin Pilot Road 2/Pirelli Diablo Rosso 2 (te duc in 15k km fara probleme), daca mergi mai sportiv cu frane violente.. ceva mai moale: un Michelin Pilot Power 2CT/Pirelli Diablo Corsa 2/3(in 7 mii le schimbi). Alegerea mea personala ar fi combinat clasa touring pe spate pt km mai multi, si clasa moale pe fata pt franari aderente.. pentru ca in oras cam e nevoie Oricum subiectul "cauciucuri" e controversat, dar ideea e ca orice cauciuc nou se ridica la nivelul asteptarilor in ziua de azi(din brandurile mai respectate). Editat Mai 28, 2012 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 @Adrian B - Nu stiu exact cum se numeste acel melc.. dar ceva gen "speedometer" sau "speed sensor" ar trebui sa agate ceva rezultate. @dumitrasrazvan - pt km multi as alege Michelin Pilot Road 2/Pirelli Diablo Rosso 2 (te duc in 15k km fara probleme), daca mergi mai sportiv cu frane violente.. ceva mai moale: un Michelin Pilot Power 2CT/Pirelli Diablo Corsa 2/3(in 7 mii le schimbi). Alegerea mea personala ar fi combinat clasa touring pe spate pt km mai multi, si clasa moale pe fata pt franari aderente.. pentru ca in oras cam e nevoie Oricum subiectul "cauciucuri" e controversat, dar ideea e ca orice cauciuc nou se ridica la nivelul asteptarilor in ziua de azi(din brandurile mai respectate). Mersi pentru sfaturi. Le voi lua in considerare. Ideea cu moale pe fata si tare pe spate mi se pare interesanta. Nu m-am gandit la asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) @Adrian B - Nu stiu exact cum se numeste acel melc.. dar ceva gen "speedometer" sau "speed sensor" ar trebui sa agate ceva rezultate. @dumitrasrazvan - pt km multi as alege Michelin Pilot Road 2/Pirelli Diablo Rosso 2 (te duc in 15k km fara probleme), daca mergi mai sportiv cu frane violente.. ceva mai moale: un Michelin Pilot Power 2CT/Pirelli Diablo Corsa 2/3(in 7 mii le schimbi). Alegerea mea personala ar fi combinat clasa touring pe spate pt km mai multi, si clasa moale pe fata pt franari aderente.. pentru ca in oras cam e nevoie Oricum subiectul "cauciucuri" e controversat, dar ideea e ca orice cauciuc nou se ridica la nivelul asteptarilor in ziua de azi(din brandurile mai respectate). Eu as alege Bridgestone bt-023 sau pilot road 3. Eu am bt-023 si is super bune. am facut 4000 de km imd si deabea si sunt ca noi, Iar la aderenta nu mie frica sa zic ca le pun una langa alta cu cauciucurile sport din serii mai vechi. A si merg mult pe autostrada, si i dau si in gura de la 0 la 140 si nici vorba de "caiuciuc drept pe spate". Editat Mai 28, 2012 de Papy_bm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Nu mi se pare o idee buna cu guma 'tare' pe spate. Cred ca e mai bine sa aiba aceeasi aderenta (compozitie) ambele. Preferabil compozitie mai moale pt aderenta mai buna. Decat sa ma tina mai mult o guma si sa-mi fuga curu' la inferioare si la gaz puternic, prefer sa am mai multa baza in gume, mai multa aderenta. Nu trebuie sa privesti guma ca pe un fel de set de discuri de frana pe care le tii nu stiu cati ani... Inteleg ce spui dar cred ca depinde de stilul fiecaruia de mers. Daca nu mergi la limita nu cred ca risti nimic cu o guma tare pe spate. Multumesc oricum pentru reply. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Eu cred ca cel mai bine e sa iti iei ceva de strada. Vei obtine un raport bun intre aderenta si durabilitate. Mai ia in considerare cat mergi pe ploaie. Am auzit ca unele gume se comporta rau pe ploaie. Eu nu am avut ocazia pana acum sa vad un comportament prost. Ale mele nu au alunecat niciodata pe apa pana acuma. Este adevarat ca merg ceva mai prudent cand este ud, nu ca pe uscat as merge prea tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Eu cred ca cel mai bine e sa iti iei ceva de strada. Vei obtine un raport bun intre aderenta si durabilitate. Mai ia in considerare cat mergi pe ploaie. Am auzit ca unele gume se comporta rau pe ploaie. Eu nu am avut ocazia pana acum sa vad un comportament prost. Ale mele nu au alunecat niciodata pe apa pana acuma. Este adevarat ca merg ceva mai prudent cand este ud, nu ca pe uscat as merge prea tare. da exact. De aceea exista cauciucuri: sports touring. Seriile mai vechi si putin mai ieftine cele mai bune 2= Bridgestone BT021 vs Michelin Pilot Road2. Sau cum ziceam cele mai noi BT023 si Pilot Road 3. uite jos review bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Daca vrea cineva, cateva bucati dintre suruburi sunt de vanzare si la bucata. Modelul simplu le dau la 10 lei/(surub+saiba+piulita cu cauciuc) si cele cu varf la 12lei. La 2 sau mai multe bucati fac o mica reducere. Mai am si un set de manete (20E+TVA), o pedala de schimbator pliabila (22E+TVA) si protectii pentru capatul de bascula (13E+TVA). Toate rosii-visinii. Daca le vrea cineva, anuntati-ma, preferabil pana nu imi fac timp sa le montez pe motorul meu :-). Am schimbat aseara membrana si garniturile la robinetul de benzina. Gata cu problema curgerii fara oprire! Noroc cu vremea ploioasa, asa voi ajunge sa am motorul ca nou in curand ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Aveti idee de un kit de ambreiaj racing pt SV1000 ? Ma intereseaza ce si de unde as putea lua. Ma uitam la asta si poate si asta dar nu am gasit nici un feedback util la ele. In momentul asta il am montat de anul trecut pe cel "stock" pe care il monteaza cei de la Suzuki si nu sunt incatat deloc de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Aveti idee de un kit de ambreiaj racing pt SV1000 ? pai nu ar fi de mirare daca ne gandim ca mobra ta nu mai e stock cel mai bine e sa pierzi timpul pe svraider & co trebuie sa gasesti cu siguranta la sectiunea racing destule pareri avizate. altfel sa traiesti, poate lingem un cico cand o da soarele.. poate te risti sambata dimineata la clinceni.. se zboara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.