Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

te bate rau vantul :blink: . altceva nu am gasit. ghidonul cred ca ar fi mult mai bine daca era in furca.eu am naked si e deasupra. in rest, nimic, pozitia scaunului a fost buna, doar vantul e zapacitor dupa cum ziceam.

 

 

pe mine ms intereseaza modelul S, mi se pare mai aratos :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

regula de 3 simpla:

 

cu 7,66.........am facut 135 km

cati x litri....pentru 100 km

 

x=(7,66*100)/ 135

x= 5.67....

 

deci esti relativ bine!

 

 

:crack: zici tu care nu treci de 4 :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia aici niste poze de ieri. prima e undeva pe drum :scratch: a 2a e calutul meu de povara (la propriu ca saracutul tot ma indura si un service nu a avut inca inafara de ulei si cauciucuri :what: ) si ultima e in brighton :X imi place mult orasul ala. dupa ce stai in londra si mergi sa vezi asa un oras ramai :blink: :laugh:

post-25349-0-41619500-1335955298_thumb.jpg

post-25349-0-81873700-1335955325_thumb.jpg

post-25349-0-74216300-1335955449_thumb.jpg

Editat de Papy_bm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva vreodata un intinzator de lant de distributie manual?

Da, eu ! am si o Cagiva Raptor, care printre alte modificari avea si astfel de intinzatoare ( le-am montat apoi pe cele de fabrica- lanturile nu erau intinse peste limita )

si o poza cu Raptorul ( care pe langa motorul de SV s-a pricopsit si cu furca fata de la SV, pe sv am furca inversata showa )....Festivalul de la Garnic- saptamana trecuta.

post-15613-0-80708300-1335982642_thumb.jpg

post-15613-0-09832700-1335982888_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu ! am si o Cagiva Raptor, care printre alte modificari avea si astfel de intinzatoare ( le-am montat apoi pe cele de fabrica- lanturile nu erau intinse peste limita )

si o poza cu Raptorul ( care pe langa motorul de SV s-a pricopsit si cu furca fata de la SV, pe sv am furca inversata showa )....Festivalul de la Garnic- saptamana trecuta.

Noi n-am mai ajuns la Garnic, am lenevit pe la Bazias dupa ceva drumetii pe Cheile Nerei. Zi-mi si o parere de intinzatoarele astea. Is ok? merita?

 

Si, ca veni vorba, amortizorul de ZX6 e excelent pe SV. Nici macar nu mai simt denivelarile, si totusi e stabil. Nu freaca in bascula, nu freaca roata de aripa, desi cursa e ceva mai lunga. Ma declar multumit. Furca de supermoto mai imi trebuie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ii faci sau ce a patit?

:unsure:

 

cosmetizarea de primavara, hidrotransfer model carbon pe cateva detalii, semnalizari noi, ceramizare neagra esapament, un bug spoiler nou si bonus pentru respiratie un filtru K&N ....

cineva interesat sa cumpere niste anvelope care au 5000 km ,sunt dunlop-urile cu care a venit de noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmmm, daca se aprind farurile cand pui contactul banuiesc ca tre sa se aprinda si pozitia pe spate si lampa de la numar... nu? ar fi ciudat sa le faca altfel, de fapt nu prea ar avea sens, cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tobă Vick de azi ! Bubuie ca tubul de bas. Mulțumesc Diana pt informații!

 

sa o stapanesti sanatos! sper sa iti placa la fel de mult cum ne place si noua, posesori de tobe Vick! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de curand o sa aplic culoarea asta de cupru care se afla pe anumite modele 2003+, m-am jucat un pic cu PS...cred ca o sa imi placa combinatia.Daca ati putea sa imi dati careva codu..care il stiti :D

post-42111-0-04500500-1336650586_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei o pozitie mai sportiva si nu reusesti sa faci schimbul mai ai varianta asta

 

post-38514-0-60038100-1336659766_thumb.jpg

 

ghidon superbike si scaritele date in spate/sus

 

post-38514-0-56719800-1336659970_thumb.jpg

Editat de valbi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ti-as fi spus daca era scump :)

ghidonul a fost undeva in jurul a 150/200 RON e luat de la MOTORTEAM iar scaritele 60 de dolari + transport

 

svracingparts

 

post-38514-0-53327800-1336661179_thumb.jpg post-38514-0-83132800-1336661184_thumb.jpg post-38514-0-09786700-1336661193_thumb.jpg

 

am mai pus linkuri cu svracingparts daca nu stiai de ei, sunt profesori in state :)

sunt super ok si nu sunt zgarciti la sfaturi

Editat de valbi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am povestit azi..... ca si idee sunt modele de cafe-racer cu ghidonul montat invers. Incearca asa....poate te incanta ( de asta ziceam, era la indemana-vroiam sa fac asa ceva ). Eu am fata de la un Ducati ...e si ceva mai scurta , ghidon enduro si suport inalt, scarite mai sus si spre spate ( vezi ca difera suportii scaritelor de la S la N )

 

 

iar pe langa..........am gasit poza asta :

post-15613-0-61797200-1336676582_thumb.jpg

post-15613-0-14734100-1336677404_thumb.jpg

post-15613-0-98529800-1336677451_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mai complicat cu swapul sunt costuri destul de mari pentru vremurile de astazi :)

 

ma bucur ca te coafeaza varianta pe care ti-am dat-o, pe langa ca e mai jos e si mai lat ghidonul.

daca vrei sa faci o treaba buna trebuie sa iei si suportul de scarite .. te ajuta foarte mult daca stai pe varfuri iti intra genunchiul in rezervor si e mut mai usor sa modifici trasele.

 

 

pretul este care este :)

motoreta nu are 20 de mii au intrat foarte multi bani in ea si nici nu ma gandesc sa o vand daca nu iau banii aia pe ea.

 

daca ii place cuiva si si-o doreste poate face un efort :) (eu unul asa am procedat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În afară de aspect,eu nu îmi dau seama de ce ar renunța cineva la o poziție în Âşa ergonomică Âşi relaxată în favoarea uneia chircită.

 

sa zicem ca atunci cand te dai nu esti relaxat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar cum eÂşti? Crispat? Încordat? Cum reziÂşti aÂşa câteva ore? Eu aÂş zice că mintea Âşi ochii trebuie să fie în alertă permanentă,dar corpul cât mai relaxat,totuÂşi în măsură să aibă o reacție promptă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...