emyl23 Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 te bate rau vantul . altceva nu am gasit. ghidonul cred ca ar fi mult mai bine daca era in furca.eu am naked si e deasupra. in rest, nimic, pozitia scaunului a fost buna, doar vantul e zapacitor dupa cum ziceam. pe mine ms intereseaza modelul S, mi se pare mai aratos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 regula de 3 simpla: cu 7,66.........am facut 135 km cati x litri....pentru 100 km x=(7,66*100)/ 135 x= 5.67.... deci esti relativ bine! zici tu care nu treci de 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 zici tu care nu treci de 4 invidiosule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 (editat) ia aici niste poze de ieri. prima e undeva pe drum a 2a e calutul meu de povara (la propriu ca saracutul tot ma indura si un service nu a avut inca inafara de ulei si cauciucuri ) si ultima e in brighton :X imi place mult orasul ala. dupa ce stai in londra si mergi sa vezi asa un oras ramai Editat Mai 2, 2012 de Papy_bm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 A incercat cineva vreodata un intinzator de lant de distributie manual? Da, eu ! am si o Cagiva Raptor, care printre alte modificari avea si astfel de intinzatoare ( le-am montat apoi pe cele de fabrica- lanturile nu erau intinse peste limita ) si o poza cu Raptorul ( care pe langa motorul de SV s-a pricopsit si cu furca fata de la SV, pe sv am furca inversata showa )....Festivalul de la Garnic- saptamana trecuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Da, eu ! am si o Cagiva Raptor, care printre alte modificari avea si astfel de intinzatoare ( le-am montat apoi pe cele de fabrica- lanturile nu erau intinse peste limita ) si o poza cu Raptorul ( care pe langa motorul de SV s-a pricopsit si cu furca fata de la SV, pe sv am furca inversata showa )....Festivalul de la Garnic- saptamana trecuta. Noi n-am mai ajuns la Garnic, am lenevit pe la Bazias dupa ceva drumetii pe Cheile Nerei. Zi-mi si o parere de intinzatoarele astea. Is ok? merita? Si, ca veni vorba, amortizorul de ZX6 e excelent pe SV. Nici macar nu mai simt denivelarile, si totusi e stabil. Nu freaca in bascula, nu freaca roata de aripa, desi cursa e ceva mai lunga. Ma declar multumit. Furca de supermoto mai imi trebuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimeni Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Ce ii faci sau ce a patit? cosmetizarea de primavara, hidrotransfer model carbon pe cateva detalii, semnalizari noi, ceramizare neagra esapament, un bug spoiler nou si bonus pentru respiratie un filtru K&N .... cineva interesat sa cumpere niste anvelope care au 5000 km ,sunt dunlop-urile cu care a venit de noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Se baga cineva la o tura pe undeva,cumva? Aproape am pus-o la punct mai am 2-3 lucruri de facut dar merge brici Deci o plimbare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimeni Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 pics or it didn't happen din pacate ca pe la noi cele 3 zile necesare pentru vopsitorie se fac +7 ... inca astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Hmmmm, daca se aprind farurile cand pui contactul banuiesc ca tre sa se aprinda si pozitia pe spate si lampa de la numar... nu? ar fi ciudat sa le faca altfel, de fapt nu prea ar avea sens, cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Am tobă Vick de azi ! Bubuie ca tubul de bas. Mulțumesc Diana pt informații! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Am tobă Vick de azi ! Bubuie ca tubul de bas. Mulțumesc Diana pt informații! sa o stapanesti sanatos! sper sa iti placa la fel de mult cum ne place si noua, posesori de tobe Vick! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Cat de curand o sa aplic culoarea asta de cupru care se afla pe anumite modele 2003+, m-am jucat un pic cu PS...cred ca o sa imi placa combinatia.Daca ati putea sa imi dati careva codu..care il stiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) daca vrei o pozitie mai sportiva si nu reusesti sa faci schimbul mai ai varianta asta ghidon superbike si scaritele date in spate/sus Editat Mai 10, 2012 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) nu ti-as fi spus daca era scump ghidonul a fost undeva in jurul a 150/200 RON e luat de la MOTORTEAM iar scaritele 60 de dolari + transport svracingparts am mai pus linkuri cu svracingparts daca nu stiai de ei, sunt profesori in state sunt super ok si nu sunt zgarciti la sfaturi Editat Mai 10, 2012 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) clar tu ai varianta stock. de aia ti-am pus pozele am mainile intinse bine aproape intinse.. Editat Mai 10, 2012 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 am povestit azi..... ca si idee sunt modele de cafe-racer cu ghidonul montat invers. Incearca asa....poate te incanta ( de asta ziceam, era la indemana-vroiam sa fac asa ceva ). Eu am fata de la un Ducati ...e si ceva mai scurta , ghidon enduro si suport inalt, scarite mai sus si spre spate ( vezi ca difera suportii scaritelor de la S la N ) iar pe langa..........am gasit poza asta : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 cea mai simpatica masa!!! si se mai si potriveste cu decorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 e mai complicat cu swapul sunt costuri destul de mari pentru vremurile de astazi ma bucur ca te coafeaza varianta pe care ti-am dat-o, pe langa ca e mai jos e si mai lat ghidonul. daca vrei sa faci o treaba buna trebuie sa iei si suportul de scarite .. te ajuta foarte mult daca stai pe varfuri iti intra genunchiul in rezervor si e mut mai usor sa modifici trasele. pretul este care este motoreta nu are 20 de mii au intrat foarte multi bani in ea si nici nu ma gandesc sa o vand daca nu iau banii aia pe ea. daca ii place cuiva si si-o doreste poate face un efort (eu unul asa am procedat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 În afară de aspect,eu nu îmi dau seama de ce ar renunța cineva la o poziție în Âşa ergonomică Âşi relaxată în favoarea uneia chircită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 În afară de aspect,eu nu îmi dau seama de ce ar renunța cineva la o poziție în Âşa ergonomică Âşi relaxată în favoarea uneia chircită. sa zicem ca atunci cand te dai nu esti relaxat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Dar cum eÂşti? Crispat? Încordat? Cum reziÂşti aÂşa câteva ore? Eu aÂş zice că mintea Âşi ochii trebuie să fie în alertă permanentă,dar corpul cât mai relaxat,totuÂşi în măsură să aibă o reacție promptă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Poate nu ți ai luat motorul potrivit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Prietene,Âşi aici începi cu jigniri? Că prieteni ți ai făcut pe tot forumul. Dacă vrei viteze de peste 120 Âşi îți iei naked ceva scârțâie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Las o baltă. M am lămurit în legătură cu intelectul Âşi caracterul tău. Ai o opțiune ,ignore user posts,te rog să o foloseÂşti în legătură cu mine,voi proceda la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.