hardKnot Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 da, dupa toate modurile facute pot sa zic ca e cu cel putin 30% mai smooth in ture mici decat inainte. Personal nu-mi place deloc treaba asta, dar cum o frec 90% in oras printre masini.. e util. Pt mine personal plusul de finete imi fura din fun-factor. Totusi nu o sa o aduc la starea initiala pt ca te ajuta cand mergi la 2cm de oglinzile oamenilor Sunt multumit si de fast idle-ul pe care l-am reglat calumea(am umblat de vreo 2 ori pe-acolo).. dar ieri la prima pornire in aprox 3 luni nu ma prea incanta sa vad turometrul la 3000 de ture in conditiile in care tot uleiul era strans pe fund.. pana s-a ridicat si s-au uns toate 'elea, mi-a fost cam mila de fierastrau(cam 1 minut) Acum suntem back in business, ma asteapta cu radiala furtune, rulmentii de jug si alte goodies Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 1 minut ? sau 1 secunda ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 a umblat cineva la rulmentii din bascula? ati gasit "mizerie" pe-acolo? Nu stiu daca sa umblu sau astept pana sexonu' urmator cand oi schimba lantzu' Salut, merita o vizita pe acolo la 2-3 ani cand schimbi lantul. eu am umblat prima data acolo anul trecut (vstrom) si a fost dureros de ce am gasit. bucsile/rulmentii de prinderea bascula/cadru erau ok dar ceilalti de la tripod/oase erau varza. varza rau - au picat acele din rulment singure pline de rugina. Era afectata si suprafata bucsilor interioare - au trebuit schimbate si bucsile (poti vedea cateva poze aici - /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?p=3683604). Acei rulmenti sunt foarte expusi, au un O ring dar care protejeaza minim si in plus din pacate suprafata de rulare este foarte mica - cred ca mai putin de 1mm care daca ramane fara vaselina se uzeaza rapid. ar trebui folosita vaselina mos2. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 1 minut ? sau 1 secunda ?! hei, nu te gandi ca se aude ca drujba.. dar timp de 1 minut nu s-a auzit cum se aude de obicei.. se simtea clar ca e mai chinuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 La mine nu fluctueaza, porneste la 1300 si acolo ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 (editat) ca tot veni vorba de TRE mod, sa stiti ca mai am pe acasa una sau doua rezistente cu fire gata lipite si niste papucei de conectat. Daca e cineva care vrea sa-si faca, le donez! (zona Tineretului) @yoyo, doar cand apesi ambreiaju si esti pe liber creste putin turatia. e inofensiva treaba » Post actualizat in 24 Feb 2015 13:33stie cineva lungimile de fabrica la furtunele de frana pt SV650S gen II ? Trebuie sa-mi fac pe comanda si am gasit 2-3 variante de lungimi pe net Editat Februarie 24, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Da, stiu ca imi creste turatia putin de la TRE mode. Eu spuneam de pornire la rece ca nu-mi creste turatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 nu stiu si nici nu mai incerc, le schimb direct ca oricum ma tenta de mult. Furtunele le face userul Mac din timisoara la 45eur pt fata sau 60eur fata-spate cu 3 optiuni de culoare daca am inteles bine. E super baiat din ce am vb la telefon si dureaza cam 24-48h sa ajunga la mine(facute pe lungime/unghiuri custom) » Post actualizat in 26 Feb 2015 08:49Intrebare: a sincronizat cineva "throttle bodies" la SVul pe injectie? Cum iti dai seama daca e nevoie?(eu n-am umblat la asa ceva de 6 ani+ de cand am motorul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 am incercat eu la un moment dat, dar am verificat distantele conform manualului cu un subler si nu am modificat nimic... beats me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 (editat) din ce vad in manual e de fapt "throttle valve synchronization" si se regleaza prin 4 furtune de vacuum de pe "throttle bodies" cu o scula speciala de masurat vacuum-ul/presiunea. E recomandata verificarea odata la 12000 de km si ajustarea in caz de nevoie. Mai scrie ceva acolo la capitolul 5 de fast idle si senzorul TP pe care le-am rezolvat singur anul trecut si senzorul STP + sincronizare STV.. cu toate ca astea nu sunt amintite in tabelul de inspectii periodice. » Post actualizat in 26 Feb 2015 14:03-sincronizarea STV se refera la fluturasii din admisia de aer pe care i-am verificat deja fara sa stiu cum se numesc si sunt usor de reglat in caz de ceva -senzorul STP e explicat la fel ca si socul automat cu masurare de tensiuni pe "senzorul de pozitie"(TP?) si nu cred ca ma bag ca n-am voltmetru Editat Februarie 26, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 (editat) Salutari! Cineva interesat de un schimb? Prefer N, 2005 inclusiv. V Strom 650, din 2004, cu de toate. Numai bine! Editat Februarie 26, 2015 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 V-strom .ul a fost cel la care oftam............ dar atatia bani au fost....sv am luat- prima generatie. O motocicleta la care tin, si imi face placere sa o folosesc. Negresa e a mea. ........ Parerea mea : vinde V-stromul, e mai scump decat un SV, mai are si accesorii, iar cu banii dictezi tu piata, nu ca la schimb. » Post actualizat in 27 Feb 2015 05:58pt. @goodkat.......... cea galbena e cu 2 discuri de 320mm pe fata, etrier brembo,' conducte metalice'..........si alta furca.( Asta fata de un topic al tau unde se discuta de 1-2 discuri pe roata fata ). O sa vrei asa ceva dupa o proba, La aceiasi forta de franare ( obisnuit cu cel negru-frana standard) am simtit ca am doua 00 si roata spate in aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 V-strom .ul a fost cel la care oftam............ dar atatia bani au fost....sv am luat- prima generatie. O motocicleta la care tin, si imi face placere sa o folosesc. Negresa e a mea. ........ Parerea mea : vinde V-stromul, e mai scump decat un SV, mai are si accesorii, iar cu banii dictezi tu piata, nu ca la schimb. » Salutare! Multumesc pentru sfat! Iti raspund doar ca nu ma aflu intamplator pe topicul vostru, am detinut doua SV-uri 650 S carburator deci stiu ce vreau, incerc doar poate doreste careva sa schimbe manzul pe un catar. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 Sa-mi spuna si mie cineva, unui incepator, daca e normal acel sunet si "zgaltaiala" cand bag in viteza intai? Parca tot motorul tremura... un pic. Si la relanti, la cat trebuie sa stea turometrul? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Flanker, ai pm, verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Am si eu o problema la pornirea mtorului. Cand pornesc porneste fara problme dar moare imediat. Dupa mai pornesc odata si fluctueaza destul de mult turatia chiar si dupa ce se incalzeste. https://www.dropbox.com/s/ibrrmazl6mevnn0/20150301_184014.mp4?dl=0 La filtru de aer m-am uitat e ok. Ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Sv pe carburație? Un reglat de carburatoare când ai făcut? Bujiile când au fost schimbate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 E pe injectie SV (2006) si bujii am pus anu trecut noi iridium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Nu ma bag ca am avut pe carburație, dar îți răspund colegii mai pricepuți imediat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) Iceman, nu stiu cat se aplica.. dar eu am avut problema asta la masina si imi tragea aer fals pe un furtun fisurat.. uita-te la furtunele de sub rezervor, ãl de benzina in special. E posibil ca fluctuatiile de dupa sa fie date de ECU care incearca sa compenseze aerul ala in plus si nu reuseste. As mai lua in calcul si ceva mizerie in benzina, deci daca sunt furtunele super-ok ai putea sa tragi de pe fund si apoi sa pui cel putin 5L de benzina proaspata peste ce ramane(nu trebuie sa tragi toata benzina veche). Parerea mea de non-specialist.. daca nu se rezolva, mai bine treci pe la un mecanic P.S. nu porneste putin mai greu la rece? Editat Martie 3, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Pai asta e si treaba ca porneste greu si chiar moare motoru. Da cred ca e de la benzina ca e de asta toamna si poate are si ceva mizerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Donez /index.php?/topic/698366-bursa-locala/?p=3929701 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Salut... Daca este cineva interesat de un SV... Este al fratelui meu... /index.php?/topic/723739-vand-suzuki-sv650-sf-2004/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Pai asta e si treaba ca porneste greu si chiar moare motoru. Da cred ca e de la benzina ca e de asta toamna si poate are si ceva mizerie. Asa face cand primeste aer rece. Daca ai incercat sa o pornesti afara nu ma surprinde ca face asa. Ajut-o 3 secunde din gaz(foarte putin) ca nu se ntampla nimic. Asta inseamna s o ajuti ducand turometrul la 2500rpm pt cca 3 secunde. Plus ca trebuie reglat si socul automat. Daca e pus sa plece de la 1500rpm, de la 2500 rpm etc. Exista surub de reglaj, nu e treaba de calculatoare. Vara nu ar trebui sa mai ai astfel de probleme. » Post actualizat in 11 Mar 2015 10:25 Pentru cine este interesat de mobra de mai sus, este a mea. Curiozitati PM, tel. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 De unde ai luat adaptorii pentru etrieri? nu.s astia http://www.svracingparts.com/store/#!/Caliper-Adapter-Brackets/c/484220/offset=0&sort=normal dar poate te intereseaza linkul. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.