Jump to content

Recommended Posts

ca tot veni vorba de TRE mod, sa stiti ca mai am pe acasa una sau doua rezistente cu fire gata lipite si niste papucei de conectat.

 

Daca e cineva care vrea sa-si faca, le donez! (zona Tineretului)

 

@yoyo, doar cand apesi ambreiaju si esti pe liber creste putin turatia. e inofensiva treaba :)


» Post actualizat in 24 Feb 2015 13:33

stie cineva lungimile de fabrica la furtunele de frana pt SV650S gen II ? Trebuie sa-mi fac pe comanda si am gasit 2-3 variante de lungimi pe net

Edited by hardKnot
Link to post
Share on other sites
  • Replies 12.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, stiu ca imi creste turatia putin de la TRE mode.

 

Eu spuneam de pornire la rece ca nu-mi creste turatia.

Link to post
Share on other sites

ca tot veni vorba de TRE mod, sa stiti ca mai am pe acasa una sau doua rezistente cu fire gata lipite si niste papucei de conectat.

 

Daca e cineva care vrea sa-si faca, le donez! (zona Tineretului)

 

@yoyo, doar cand apesi ambreiaju si esti pe liber creste putin turatia. e inofensiva treaba :)

» Post actualizat in 24 Feb 2015 13:33

stie cineva lungimile de fabrica la furtunele de frana pt SV650S gen II ? Trebuie sa-mi fac pe comanda si am gasit 2-3 variante de lungimi pe net

 

Sa imi zici cat te costa sa iti faci furtunele de frana. Cele pe care le ai nu merg?

Link to post
Share on other sites

nu stiu si nici nu mai incerc, le schimb direct ca oricum ma tenta de mult.

 

Furtunele le face userul Mac din timisoara la 45eur pt fata sau 60eur fata-spate cu 3 optiuni de culoare daca am inteles bine. E super baiat din ce am vb la telefon si dureaza cam 24-48h sa ajunga la mine(facute pe lungime/unghiuri custom)


» Post actualizat in 26 Feb 2015 08:49

Intrebare: a sincronizat cineva "throttle bodies" la SVul pe injectie? Cum iti dai seama daca e nevoie?(eu n-am umblat la asa ceva de 6 ani+ de cand am motorul)

Link to post
Share on other sites

am incercat eu la un moment dat, dar am verificat distantele conform manualului cu un subler si nu am modificat nimic... beats me :what:

Link to post
Share on other sites

din ce vad in manual e de fapt "throttle valve synchronization" si se regleaza prin 4 furtune de vacuum de pe "throttle bodies" cu o scula speciala de masurat vacuum-ul/presiunea. E recomandata verificarea odata la 12000 de km si ajustarea in caz de nevoie.

 

Mai scrie ceva acolo la capitolul 5 de fast idle si senzorul TP pe care le-am rezolvat singur anul trecut si senzorul STP + sincronizare STV.. cu toate ca astea nu sunt amintite in tabelul de inspectii periodice.


» Post actualizat in 26 Feb 2015 14:03

-sincronizarea STV se refera la fluturasii din admisia de aer pe care i-am verificat deja fara sa stiu cum se numesc si sunt usor de reglat in caz de ceva

-senzorul STP e explicat la fel ca si socul automat cu masurare de tensiuni pe "senzorul de pozitie"(TP?) si nu cred ca ma bag ca n-am voltmetru

Edited by hardKnot
Link to post
Share on other sites

Salutari!

 

Cineva interesat de un schimb? Prefer N, 2005 inclusiv.

 

V Strom 650, din 2004, cu de toate.

 

Numai bine!

post-24664-0-32892400-1424969625_thumb.jpg

post-24664-0-37445700-1424969636_thumb.jpg

post-24664-0-54938300-1424969660_thumb.jpg

Edited by Flanker
Link to post
Share on other sites

V-strom .ul a fost cel la care oftam............ dar atatia bani au fost....sv am luat- prima generatie. O motocicleta la care tin, si imi face placere sa o folosesc. Negresa e a mea.

 

........ Parerea mea : vinde V-stromul, e mai scump decat un SV, mai are si accesorii, iar cu banii dictezi tu piata, nu ca la schimb.


» Post actualizat in 27 Feb 2015 05:58

pt. @goodkat.......... cea galbena e cu 2 discuri de 320mm pe fata, etrier brembo,' conducte metalice'..........si alta furca.( Asta fata de un topic al tau unde se discuta de 1-2 discuri pe roata fata ). O sa vrei asa ceva dupa o proba, La aceiasi forta de franare ( obisnuit cu cel negru-frana standard) am simtit ca am doua 00 si roata spate in aer.

post-15613-0-22904700-1425015448_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

V-strom .ul a fost cel la care oftam............ dar atatia bani au fost....sv am luat- prima generatie. O motocicleta la care tin, si imi face placere sa o folosesc. Negresa e a mea.

 

........ Parerea mea : vinde V-stromul, e mai scump decat un SV, mai are si accesorii, iar cu banii dictezi tu piata, nu ca la schimb.

» Post actualizat in 27 Feb 2015 05:58

pt. @goodkat.......... cea galbena e cu 2 discuri de 320mm pe fata, etrier brembo,' conducte metalice'..........si alta furca.( Asta fata de un topic al tau unde se discuta de 1-2 discuri pe roata fata ). O sa vrei asa ceva dupa o proba, La aceiasi forta de franare ( obisnuit cu cel negru-frana standard) am simtit ca am doua 00 si roata spate in aer.

 

SV-ul galben l-ai facut exact cum as vrea sa-l fac eu pe al meu. Eu vreau sa ii pun o codita de monster 696. :))

Link to post
Share on other sites

 

V-strom .ul a fost cel la care oftam............ dar atatia bani au fost....sv am luat- prima generatie. O motocicleta la care tin, si imi face placere sa o folosesc. Negresa e a mea.

 

........ Parerea mea : vinde V-stromul, e mai scump decat un SV, mai are si accesorii, iar cu banii dictezi tu piata, nu ca la schimb.

»

Salutare!

 

Multumesc pentru sfat! Iti raspund doar ca nu ma aflu intamplator pe topicul vostru, am detinut doua SV-uri 650 S carburator

deci stiu ce vreau, incerc doar poate doreste careva sa schimbe manzul pe un catar.

 

Numai bine!

Link to post
Share on other sites

Sa-mi spuna si mie cineva, unui incepator, daca e normal acel sunet si "zgaltaiala" cand bag in viteza intai? Parca tot motorul tremura... un pic. Si la relanti, la cat trebuie sa stea turometrul? Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema la pornirea mtorului. Cand pornesc porneste fara problme dar moare imediat. Dupa mai pornesc odata si fluctueaza destul de mult turatia chiar si dupa ce se incalzeste.

https://www.dropbox.com/s/ibrrmazl6mevnn0/20150301_184014.mp4?dl=0

La filtru de aer m-am uitat e ok. Ce ar putea fi?

Link to post
Share on other sites

Iceman, nu stiu cat se aplica.. dar eu am avut problema asta la masina si imi tragea aer fals pe un furtun fisurat.. uita-te la furtunele de sub rezervor, ãl de benzina in special. E posibil ca fluctuatiile de dupa sa fie date de ECU care incearca sa compenseze aerul ala in plus si nu reuseste.

 

As mai lua in calcul si ceva mizerie in benzina, deci daca sunt furtunele super-ok ai putea sa tragi de pe fund si apoi sa pui cel putin 5L de benzina proaspata peste ce ramane(nu trebuie sa tragi toata benzina veche).

 

Parerea mea de non-specialist.. daca nu se rezolva, mai bine treci pe la un mecanic

P.S. nu porneste putin mai greu la rece?

Edited by hardKnot
Link to post
Share on other sites

 

Pai asta e si treaba ca porneste greu si chiar moare motoru. Da cred ca e de la benzina ca e de asta toamna si poate are si ceva mizerie.

 

 

Sfatul meu: da jos rezervorul, goleste-l, desfa pompa, curata pompa.

Link to post
Share on other sites

Pai asta e si treaba ca porneste greu si chiar moare motoru. Da cred ca e de la benzina ca e de asta toamna si poate are si ceva mizerie.

 

Asa face cand primeste aer rece. Daca ai incercat sa o pornesti afara nu ma surprinde ca face asa. Ajut-o 3 secunde din gaz(foarte putin) ca nu se ntampla nimic. Asta inseamna s o ajuti ducand turometrul la 2500rpm pt cca 3 secunde. Plus ca trebuie reglat si socul automat. Daca e pus sa plece de la 1500rpm, de la 2500 rpm etc. Exista surub de reglaj, nu e treaba de calculatoare. Vara nu ar trebui sa mai ai astfel de probleme.

» Post actualizat in 11 Mar 2015 10:25

Pentru cine este interesat de mobra de mai sus, este a mea. Curiozitati PM, tel. Merci.

Link to post
Share on other sites

Adaptorii sunt proiectati de el... E de profesie arhitect... Sunt montati pe motocicleta de vreo 5 ani, si chiar franeaza motocicleta... Am mers si eu cu ea, inainte sa aiba sistemul asta, si dupa, si intr-adevar franeaza muuult mai bine, si frana e mai modulabila... Daca gasiti sa cumparati, faceti upgrade-ul ca merita fiecare banut. Asta presupune sa schimbati si discurile, daca puteti, si mai ales arcurile, sau chiar tot sistemul de amortizare al furcii...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...