MotĂśrizer Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 nu conteaza destinatia, conteaza calatoria poate iti faci si tu aparitia la o terasa intr-o zi, sunt sigur ca multi vor sa te cunoasca live , inclusiv eu, asteptam un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 12000 de kilometri la un schimb sunt extrem de multi, indiferent de motocicleta si ulei. Dupa 5000 deja trebuie sa te-ntrebi daca mai isi face el treaba, mai ales "ars" zilnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Bine ca te-ai intors sanatos. In definitiv, nu avea-i nimic de demonstrat nimanui.., poate doar tie, a iesit bine excursia pt tine, ne-ai acaparat cu felul in care ne-ai expus-o.., multumim...Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 uite-aici ce ziceai tu despre tine ca si castigator, un pasaj care oglindeste cel mai bine ceea ce am vrut eu sa zic: Sunt zeci de mii de oameni care fac calatoria asta, anual, dar asta e calatoria mea si ma bucur grozav ca am ajuns, de parca-s singurul de pe lume care-a facut-o. referitor la eroi, e vorba de curajul cu care ai plecat la drum nu e vorba de drum, eu consider ca esti erou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 sa-ti fie de bine! in rest, nu-ti face probleme, un transplant de inima melcului si schimbat uleiul la maxim 8.000 km si te va purta multe vreme in spinare. ia uite, ce simplu e: http://cgi.ebay.de/Motor-CB-500-PC-26-orig...=item58840f1d62 http://cgi.ebay.de/Motor-Getriebe-Honda-CB...=item3360617ce0 http://cgi.ebay.de/Motor-Honda-CBF500-CB-5...=item45f5351ef5 http://cgi.ebay.de/MOTOR-OHNE-ANBAUTEILE-1...=item518cd87df1 bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) Bine te-ai intors, imi pare bine ca ti-ai revenit din starea de zilele trecute; stii vorba: fiecare sut in fund e un pas inainte nu conteaza destinatia, conteaza calatoria poate iti faci si tu aparitia la o terasa intr-o zi, sunt sigur ca multi vor sa te cunoasca live , inclusiv eu, asteptam un semn +1 Editat Septembrie 13, 2010 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 +1 +2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Pentru ca-s de acord cu ce zicea un nene mai sus, trebuie multa atentie in alegerea mobrei pt o astfel de calatorie. In al doilea rand, trebuia o mai atenta pregatire. Modelul asta n-a fost conceput sa faca ture mari si sa duca in carca atatia kilometri multa incarcatura. vorbesti mult si fara sens. si nu te voi contrazice eu, te vor contrazice exemplele. te vor contrazice oamenii (cu multe oo )care au plecat pe mobre "aiurea" in locuri si mai aiurea. putintica rabdare. un exemplu il stiu eu: undeva in centru spaniei, acum o luna, la 40-44 de grade afara am oprit langa un tip de 23 de ani din scotia. omul facea o tura cu o motoreta: un mz125. incarcat de iti rupea sufletul biata motoreta, omul imbracat in piele pe caldura aia. i am zis ca ma uimeste ca cineva inca alege asemenea mobre, si mi-a zis ca are un bandit acasa, nou, dar ca a hotarat sa faca un altfe de tura. tot respectul. dar de tipul care a mers pana la cercul polar pe nipru ? si exemple mai sunt, multe, te agiti degeaba cu alegerea mobrei si teorii sterile. hai ca s a intors acasa, asta vroiam sa aud, si sfaturi dam multe, poate e mai bine sa plecam fiecare si sa fim mai putin categorici in afirmatii si mai intelegatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) Felicitari Orlando pt. calatoria ta si pt. felul in care ai tinut mereu la curent "audienta"! Mesaj completat vorbesti mult si fara sens. si nu te voi contrazice eu, te vor contrazice exemplele. ... si exemple mai sunt, multe, te agiti degeaba cu alegerea mobrei si teorii sterile. Aici nu sunt de acord cu tine... este clar ca sansele sa faci o astfel de calatorie mai sigur si mai confortabil cresc cu alte tipuri de motociclete, mai adaptate pt. anumite drumuri sau calatorii lungi; iar "exemplele" pe care le dai tu devin "exemple" tocmai prin faptul ca nu ar fi cele mai recomandate motociclete (din mai multe motive) pt. traseele respective. Editat Septembrie 13, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Numai bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Felicitari Orlando pt. calatoria ta si pt. felul in care ai tinut mereu la curent "audienta"! Mesaj completat Aici nu sunt de acord cu tine... este clar ca sansele sa faci o astfel de calatorie mai sigur si mai confortabil cresc cu alte tipuri de motociclete, mai adaptate pt. anumite drumuri sau calatorii lungi; iar "exemplele" pe care le dai tu devin "exemple" tocmai prin faptul ca nu ar fi cele mai recomandate motociclete (din mai multe motive) pt. traseele respective. eu zic asa, orice mobra e buna sa faci calatoria asta cu ea. depinde de pregatire. mie mi-a mai aprins un semnal de alarma. rulmentii din cutie ar trebui schimbati. ma refer la mine nu dau sfaturi. nu cred ca in cazul lui a fost din cauza ca n-a schimbat uleiul la timp. intre 5 si 10 mii de km nu e o distanta asa mare cum cred unii. eu cred ca rulmentul ala dadea semne de oboseala de mult. inca ceva. cred ca lagarul de la lant e de departe cel mai solicitat si deci probabilitatea cea mai mare e sa faca figuri. brotacul doar i-a grabit sfarsitul cu viteze si sarcini mai mari ca nu-ti confera confortul unui gs1200, sunt de acord, dar aici vorbim de mobra. nu este proiectata sa mearga un numar finit de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Septembrie 13, 2010 Autor Share Postat Septembrie 13, 2010 Am pus si punctul final (?) pe călătorie, dar adevăratul punct final va fi atunci când voi strânge lista tuturor oamenilor cărora trebuie să le mulțumesc pentru... tot. http://calarepemelc.ro/2010/09/13/final/ Domnilor, să ne revedem cu bine Âşi călare. Celor care au acum propulsie sub fund: nu Âştiți cât de norocoÂşi sunteți Âşi cât de mult vă invidiez! Ziua când mă voi sui din nou în Âşa va fi una din cele mai frumoase pentru mine! Chiar dacă merg până la pâine, la colț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambiloid1 Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Pina in colt la paine te poti urca si pe bicicleta domnule, si vei avea "auto"propulsie sub fund =)) Hai sa iti fie de bine Interventiile mele pe forum se opresc aici ( cu probabil cateva mici exceptii , 2-3 pe an ). Ne auzim la telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 vorbesti mult si fara sens. si nu te voi contrazice eu, te vor contrazice exemplele. te vor contrazice oamenii (cu multe oo )care au plecat pe mobre "aiurea" in locuri si mai aiurea. putintica rabdare. un exemplu il stiu eu: undeva in centru spaniei, acum o luna, la 40-44 de grade afara am oprit langa un tip de 23 de ani din scotia. omul facea o tura cu o motoreta: un mz125. incarcat de iti rupea sufletul biata motoreta, omul imbracat in piele pe caldura aia. i am zis ca ma uimeste ca cineva inca alege asemenea mobre, si mi-a zis ca are un bandit acasa, nou, dar ca a hotarat sa faca un altfe de tura. tot respectul. dar de tipul care a mers pana la cercul polar pe nipru ? si exemple mai sunt, multe, te agiti degeaba cu alegerea mobrei si teorii sterile. Da', dar nu ai mentionat cata mecanica stiau baietii, de cate ori li s-au stricat mobrele pe drum si cati bani aveau pusi deoparte pentru a le repara in caz de ceva. Si nu cred ca-i vorba de oo, ci de nebunie. Tu ai pleca asa? Stiu, la c.ru' altuia 100 de bete nici nu se simt De ce oare au sarit la castana doar hondisti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Orlando, nu fi necajit pt. cum s-a sfarsit calatoria, pt. oamenii care au citit postarile tale si tin la tine chiar si un pic NU CONTEAZA, iar pt. cei care conteaza lasa-i in treaba lor, oricum intotdeauna ei stiu totul si au dreptate. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Sunt acasa! ÂŞi sunt fericit! Deocamdată... atât. Sunt prea obosit pentru orice altceva! * bine-i revenit acasa! si stiu de ce esti fericit ...si obosit. sper sa putem depana povesti la un vin fiert, la iarna. asa, tihnit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Da', dar nu ai mentionat cata mecanica stiau baietii, de cate ori li s-au stricat mobrele pe drum si cati bani aveau pusi deoparte pentru a le repara in caz de ceva. Si nu cred ca-i vorba de oo, ci de nebunie. Tu ai pleca asa? Stiu, la c.ru' altuia 100 de bete nici nu se simt De ce oare au sarit la castana doar hondisti? bun .... tre sa raspund cu riscul de a fi offtopic.... pana acum nu mi-am dus motoreta in service... de fapt mint , pana acum 6 luni nu am dus niciodata motoreta in service. am fost fortat de imprejurari sa invat sa imi repar mobra. pur si simplu nu am avut alternativa. eu am plecat cu o motocicleta veche de 20 de ani in ture lungi. intamplarea a fost ca in afara de 2-3 pene, doua relee arse sa nu se mai intample nimic neprevazut. ca am mai schimbat niste rulmenti pe trotuar, s-a intamplat, dar nu in pustiu. ca am intart in librarii sa cumpar dosare sa fac garnituri, iar s-a intamplat. culmea era honda. situatia actuala nu imi permite sa am garaj si nici sa fac reparatii pe marginea drumului asa ca am avut doua optiuni: fie ma las de moto, fie imi iau moto noua, cu garantie si revizii la service. asa ca acum duc motoreta in service si imi vine sa plang cand platesc manopera la un schimb de ulei, dar nu vreau sa pierd garantia. deci, ACUM, nu pot sa am o motoreta la care sa repar, in concluzie nu pot spune acum ca as pleca la drum cu mobra veche. acum daca plec, plec cu o mobra noua... ceea ce iti pot spune cu sigurata este ca nu trece zi in care sa nu ma gandesc cum va fi sa las motoreta de acum in garaj, si sa imi iau ijul la plimbare. ijul doare in garaj de 6-7 ani (?). exista un farmec aparte in a pleca la drum cu o motoreta careia lumea nu ii da sanse. pe mine asta ma atrage. anul asta sigur nu plec nicaieri spectaculos. pana in vara viitoare sunt legat. dar speranta exista, multa. sa speram ca ne amintim de postul asta si candva o sa iti zic: na ca am plecat cu ijul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 bine ai revenit, iti uram mai devreme dar mi-a pus un academician de pe aici ban vreo luna ca nu mai stiu ce as fi zis sau facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Septembrie 15, 2010 Autor Share Postat Septembrie 15, 2010 Multumesc tuturor! Am vorbit (telefonic) cu un mecanic moto recomandat de multa lume (Bogdan Padure), i-am descris simptomele si - cel putin la descrierea lor - nu sunt prea mari sanse de reparat. Adica costurile desfacerii motorului si al pieselor depasesc deja valoarea lui de piata sau se apropie simtitor de ea. Socotesc ca am doua variante: 1. Sa astept sa se buseasca un CB500 (naspa din partea mea, stiu...) sau sa caut un motor pe la dezmembrari. 2. Sa-mi dezmembrez eu melcul cu mana mea (varianta pe care mi-e foarte greu sa o iau in calcul, din ratiuni irationale...) As prefera varianta 1, cu toate riscurile, banii, bataile de cap si umblatura pe care le implica. Mai mult, as prefera sa fie din RO sau din zone adiacente (Bulgaria, Serbia, sa zicem), mai degraba decat din Germania, Anglia etc., pentru ca probabil o sa ma duc personal dupa el, fara sa apelez la servicii postale. M-ati ajuta foarte mult daca m-ati anunta cu orice stire despre un (bloc? asa se zice?) motor care ar duce la reconstructia si dezvoltarea MLC-ului! In rest, stau sprijinit in coate asteptand vremea rea, sa ma bucur si eu ca n-am motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Am cautat acum la repezeala pe un site de piese din CZ.. uite rezultatele.. http://www.tipmoto.com/dily-modely/honda/2091-cb-500/motory/ Sunt 3-4 motoare de vanzare, pretul intre 70 eur si 250.. dar nici unul nu e complet. Ideal ar fi sa gasesti un motor cu cutia buna si sa faci 2 in 1 cu cel de pe melc. Manopera nu e chiar ceva de neimaginat... degeaba se cacao aia pe ei. Undeva la un 200 -300 eur ar trebui sa fie OK pt treaba asta. deci dai 100 eur pe un motor cu cutia buna - mai dai 200 manopera si cu 300 ai melc functional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Eu as face altfel... Manuale de reparatie exista, engleza stii... l-as desface singur si l-as repara. Nu neaparat din cauze financiare, ci ca sa stiu ce-i acolo si ce se strica. Iarna e lunga, ai timp destul. Data viitoare pleci cu piesele alea in cobur si cu toate sculele care ti-au trebuit. Chiar daca nu se va mai strica, vei fi mult mai linistit ca stii ce sa-i faci in caz de "Doamne fereste". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 bani sa pleci nu cred ca ai, si nu se intrevede o calatorie curand, nu ? asa ca solutia data de vis a vis a cea mai eleganta.... timp ai, sau nu te preseaza nimic. merita sa incepi sa desfaci motorul. sa incerci tu sa il repari.. daca un reusesti, cumperi alt motor.. in afara de timp si ceva bani nu ai ce sa pierzi, dar castigi enorm ca experienta... trebuie rabdare, dar investitia merita pe deplin.. eu am nenorocit un motor incercand sa invat mecanica.... pur si simplu l am facut lego. motorul ala nu a mai functionat , ca nu l-am mai pus la loc integral (era motor de rezerva pentru joaca). te sfatuiesc sa iti iei manuale si sa incepi sa demontezi melcul... in cel mai rau caz ajungi la a cumpara un motor nou, dar nici in motorul nou nu stii ce e, asa ca mai bine investesti putin mai mult dar stii ce sa faci daca se va strica din nou si stii ce ai in motor. in cel mai rau caz ajungi sa cumperi un motor nou, deci pierzi doar timp... si daca tot il demonetezi si nu stii sa il faci la loc, sau paguba e prea mare, vinzi din piesele bune, mai scoti un ban pentru motorul nou.... ce ai de piredut ? manuale, tutoriale video de pe net si munca multa spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 E o idee buna.. dar: tre' sa-ti mai si placa.. daca nu-ti place si o faci in sila tot degeaba... tre' sa ai oarecum unde - bine si in casa se poate, depinde de cu cine stai.. tre' sa ai scule cu ce. In rest reparatia nu e mare sfaraiala - schimbat rulmentii din cutie si un ax sau ambele cu sau fara pinioane.. important e sa ajungi la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Septembrie 15, 2010 Autor Share Postat Septembrie 15, 2010 Mda, sunt cateva probleme, unele rezolvabile, altele nu. Nu am scule (da-mi cumpar, daca e), nu am cine stie ce forta (dar chem un prieten, doi). Problema majora e ca nu am spatiu... stau la bloc, la etajul 5, am un balcon meschin, care deja e plin de flori si nimicuri, basca usuc rufe pe el. Nu am o macara sa suspend motorul... Eh, sunt multe chestii pe care nu le am, printre care si "indemanarea mecanica". Dar poate invat, timp e... Asta, intr-adevar, chiar e. Am studiat si manualul de service in zilele lungi de plictiseala si deprimare din Boljevac. Repararea cutiei e o operatiune "de patru (sau cinci) chei", adica e nevoie de ceva pricepere, la nivel de avansat. Iar eu sunt la una, maxim doua. Sunt zeci si zeci de operatiuni migaloase de facut... Dar, in fine, nu ma plang. Ca mi-s curios din fire! Raman deschis la sugestii si la orice informatie legata de un motor de CB500 PC26 in stare buna de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Nu-ti trebuie macara, motorul de cb nu e asa mare, eventual apelezi la un prieten care sa te ajute sa-l dai jos si sa-l urci in apartament. Nu e nevoie sa lucrezi pe balcon, daca-ti eliberezi maxim 1 metru patrat in dormitor sau alta camera e suficient. Cel mai simplu e sa lucrezi pe o masa. Bineinteles toate astea-s posibile daca nu ai probleme cu ceilalti locatari ai apartamentului si daca chiar vrei sa faci asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.