NVS Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 O noua sedinta foto cu micul bondar! L-ai pregatit pentru intalnirea cu stupul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Hello ppl i am in the business.. iata ca ingros si eu randul posesorilor de hornet mama masii de asigurare...costa in draci(670 de euro anual) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 L-ai pregatit pentru intalnirea cu stupul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ONU22 Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Salut tuturor hornistilor,sunt de putin timp un posesor de Hornet 2001 si am 2 intrebari. Prima si cea mai importanta ce cantitate de ulei intra in amortizoare,cred ca sunt cele din fabrica. Iar a doua pt aerisirea si schimbarea lichidului de antigel,cum se procedeaza,am inteles ca se slabeste un surub... Multumesc anticipat. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 O noua sedinta foto cu micul bondar! Vedeal-am la Bv !!! Mesaj completat Hello ppl i am in the business.. iata ca ingros si eu randul posesorilor de hornet mama masii de asigurare...costa in draci(670 de euro anual) Da' merita!!!!!! Nu???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Salut tuturor hornistilor,sunt de putin timp un posesor de Hornet 2001 si am 2 intrebari.Prima si cea mai importanta ce cantitate de ulei intra in amortizoare,cred ca sunt cele din fabrica. Iar a doua pt aerisirea si schimbarea lichidului de antigel,cum se procedeaza,am inteles ca se slabeste un surub... Multumesc anticipat. Asfalt uscat. Manualul e sfant, citeste-l mai intai sa umblii pe undeva. Download de aici http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Felicitari noilor posesori de viespe! Mai ales galbene, ca sunt pasiunea mea. Va doresc petrecere si vreme buna la intrunire, eu nu pot ajunge! Question pt cei care au si bec si rezerva. Intai se aprinde becul in bord sau intai gaglgaie motorul si treceti pe rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ONU22 Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Multumesc,sper sa gasesc ce caut. Manualul e sfant, citeste-l mai intai sa umblii pe undeva.Download de aici http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Diseara se incumeta cineva sa vada de ploua sau nu la Constitutiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Diseara se incumeta cineva sa vada de ploua sau nu la Constitutiei? yup... Mesaj completat Salut tuturor hornistilor,sunt de putin timp un posesor de Hornet 2001 si am 2 intrebari.Prima si cea mai importanta ce cantitate de ulei intra in amortizoare,cred ca sunt cele din fabrica. Iar a doua pt aerisirea si schimbarea lichidului de antigel,cum se procedeaza,am inteles ca se slabeste un surub... Multumesc anticipat. Asfalt uscat. ADD pe yms (sorin128) si iti trimit manualul.... ....e cel mai sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristigh Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 clar ma'ncumet! Diseara se incumeta cineva sa vada de ploua sau nu la Constitutiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 oke, ne vedem acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Felicitari noilor posesori de viespe! Mai ales galbene, ca sunt pasiunea mea. Va doresc petrecere si vreme buna la intrunire, eu nu pot ajunge! Question pt cei care au si bec si rezerva. Intai se aprinde becul in bord sau intai gaglgaie motorul si treceti pe rezerva? Raspuns la intrebare ! intai se aprinde becul apoi mai mergi cativa km depinde de stilul de condus si apoi galgaie, treci pe rezerva si e musai sa alimentezi Diseara se incumeta cineva sa vada de ploua sau nu la Constitutiei? Nu credeti ca ar fi mai bine sa amanam ziua de intalnire ca la mine pe strada mai am putin si ies cu barca direct din scara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Am amanat-o, am vrut sa iesim cu moto, nu a mers, am incercat cu masina, nici cu masina nu am avut noroc. Ne vedem la BV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Question pt cei care au si bec si rezerva. Intai se aprinde becul in bord sau intai gaglgaie motorul si treceti pe rezerva? A mea face intai cu ochiu' fo 20 km , apoi cere rezerva. Cu aia nu m-am riscat mai mult de 30 km prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 (editat) Ca nou posesor de hornet(prima mea moto) am si eu cateva nelamuriri Am probat mobra mea in poligon,proba evitarea jaloanelor si am constatat ca hornetul nu trage bine in turele joase,si ma refer in special in prima viteza,controland motorul doar din ambreiaj...nu are putere,nu mai are rost sa zic ca atunci cand fac optul(terenul este si un pic denivelat) simt ca parca se "ineaca" si daca nu il ajut cu un pic de gaz...nu am sanse sa fac optul Este adevarat ca am o zi de cand am mobra,dar asta nu are importanta pentru ca daca nu inteleg cum functioneaza motorul acestei motociclete de la inceput,mai tarziu nu am sanse... Din pacate instructorul meu e in concediu,scoala e inchisa si eu sunt pe barba mea acum.si nu am cui sa cer explicatii,asa ca sper sa ma ajutati voi O alta problema la mine este faptul ca nu mi-am format inca abilitatea de a stabili un raport corect intre ambreiaj-acceleratie...cel putin in cazul motociletei mele. Ca experienta anterioara am 4 ore pe motor in poligon(pe o honda xl 125 si o honda cb 500 de la scoala cu care m-am inteles insa bine). Ciudat este faptul ca am probat weekendul trecut hornetul de la scoala si mi sa parut foarte agresiv in comparatie cu mobra mea.Este posibil ca motoarele de la scoala sa fie modificate in asa fel incat sa lucreze la ture un pic mai ridicate,in acest mod evitand oprirea motorului??offcourse daca lasi ambreiajul brusc,se opreste cu siguranta. Cu honda xl 125 si cb 500 faceam jaloanele si optul controland motorul doar din ambreiaj fara probleme,fara sa ating acceleratia sau sa pun piciorul jos Am iesit astazi un pic in trafic,ce pot sa zic...ma intreceau si scuterele la cate rotatii pe minut trec dintr-o treapta inferioara intr-o treapta superioara de viteza?Incepand de la plecarea de pe loc.Dar cand vreau sa reduc viteza,cum fac?trebuie sa tin cont de rpm? Multumesc Editat August 6, 2009 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Salve, intmplator am venint la buc. la un prieten si am prins frumoasa furtuna de pe autostrada si din oras si ma intrebam cum ramane cu intrunirea, tine vremea cu noi? mai merge cineva de vineri din buc. deoarece cred k o sa ploua maine dupamasa, pretenul meu ma sfatuit sa merg spre bv peste muntele padukiosu, kiar daca drumu nu e f bun dar cica merita ca sunt peisaje faine, eu nu am mai fost pe acolo, deci pana la urma maerge cineva de maine dupamasa si daca da de unde si de la ce ora si pe ce traseu, si daka ploua? Cheers ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 .Este posibil ca motoarele de la scoala sa fie modificate in asa fel incat sa lucreze la ture un pic mai ridicate,in acest mod evitand oprirea motorului??offcourse daca lasi ambreiajul brusc,se opreste cu siguranta.Cu honda xl 125 si cb 500 faceam jaloanele si optul controland motorul doar din ambreiaj fara probleme,fara sa ating acceleratia sau sa pun piciorul jos Am iesit astazi un pic in trafic,ce pot sa zic...ma intreceau si scuterele la cate rotatii pe minut trec dintr-o treapta inferioara intr-o treapta superioara de viteza?Incepand de la plecarea de pe loc.Dar cand vreau sa reduc viteza,cum fac?trebuie sa tin cont de rpm? Multumesc Motoarele de la scoala au "relantiul" dat mai tare, tocmai pt ca elevii nu prea "le au" cu acceleratul fin. Treptele poti sa le schimbi de pe la 3500 pana la rosu. Pt inceput pe la 4.000 e ok. Cand reduci, rpm nu te intereseaza. Doar ca tre sa schimbi si in jos daca reduci mai mult (ideal e sa ai turatia pestge 3500, a.i. sa poti accelera la nevoie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Din pacate, ma retrag.... din motive personale nu pot sa mai ajung la BV. Poate data viitoare, cand o sa vina vremuri mai bune!!! Distractie placuta si sa va dea D-zeu vreme frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 ..... Dupa cum spunea si Alin motoarele de scoala ca si masinile au relatiul dat mult mai mare si poti face faze doar din ambreiaj. Oricum sa faci poligonul cu hornetul nu e relevant zic eu, chiar sunt curios daca l-as mai putea face acum. Daca mai mergi zilele astea prin poligon vin si eu cu hornetul si poate facem atunci o comparatie. Oricum in 3-4000 e ca un motoras pe la 6000 incepi sa simti cate ceva iar la 12000 hooooooooondaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Salve, intmplator am venint la buc. la un prieten si am prins frumoasa furtuna de pe autostrada si din oras si ma intrebam cum ramane cu intrunirea, tine vremea cu noi? mai merge cineva de vineri din buc. deoarece cred k o sa ploua maine dupamasa, pretenul meu ma sfatuit sa merg spre bv peste muntele padukiosu, kiar daca drumu nu e f bun dar cica merita ca sunt peisaje faine, eu nu am mai fost pe acolo, deci pana la urma maerge cineva de maine dupamasa si daca da de unde si de la ce ora si pe ce traseu, si daka ploua? Cheers ! am fost eu saptamana trecuta de la SInaia pana in Moroieni! drumul este aproape perfect! deci nu ai nicio problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamenia Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 SAlut, Stiti cam de cat lichid de frana am nevoie? Maine vreu sa il schimb si nu stiu cat intra. In manual nu imi spune. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 (editat) De la 200 ml/pe frana (fata, spate) pana la infinit, in functie de priceperea celui care umbla. 500 ml ar trebui sa-ti ajunga. Oricum nu vei gasi la recipient mai mic de atat. Editat August 7, 2009 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 (editat) Motoarele de la scoala au "relantiul" dat mai tare, tocmai pt ca elevii nu prea "le au" cu acceleratul fin. Treptele poti sa le schimbi de pe la 3500 pana la rosu. Pt inceput pe la 4.000 e ok. Cand reduci, rpm nu te intereseaza. Doar ca tre sa schimbi si in jos daca reduci mai mult (ideal e sa ai turatia pestge 3500, a.i. sa poti accelera la nevoie). Aaaa si eu schimbam pe la 2500-3000 rpm... intamplator ma suna astazi instructorul sa ma intrebe cum ma descurc,si la aceeasi intrebare la care v-am cerut voua ajutorul,el imi zice ca nu trebuie sa ma uit in bord,trebuie sa simt "urlatul" motorului... dar ce motor sa simt eu daca mie la 2500 rpm mi se parea ca il chinui ingrozitor Maine o sa ma trezesc pe la 5.30 sa ma duc sa probez pe strada motorul,sa profit de faptul ca nu sunt masini la ora aia,si sa nu pun pe ceilalti conducatori,si pe mine insumi in dificultate.Trebuie sa exersez foarte mult plecarile de pe loc,si cum spuneam stau prost la capitolul ambreiaj-acceleratie,imi imaginez tot timpul un scenariu horror cu mine la semafor, sunt primul in coloana si se da verde,aia cu masinile din spate ma claxoneaza,vin peste mine pana ce ma misc eu Din pacate eu tin motorul in garajul unde tine instructorul meu motocicletele de la scoala, pentru ca agentia imobiliara unde locuiesc eu au inchis pentru vacanta pana pe 31 august si nu am de unde sa inchiriez un garaj.De acasa de la mine pana la poligonul scolii sunt circa 3.5-4 km,conserva nu am si trebuie sa ma duc cu bicicleta. Rucsacul pe care il am e prea mic si nu imi incape casca,circula un clip pe youtube cu "GhostRider" in care el era in echipament full pe un bmx sau ceva de genul si se lua la intrecere cu politia.Eeei bine la fel am procedat si eu acum 2 zile ,eram cu echipamentul pe mine(casca,cagula,geaca,protectia pentru spate,manusi si genunchiere),si pe la 9.30 seara o ardeam cu bicileta prin oras in drum spre scoala mea.sa nu zic ce ciudat se uita lumea la mine la semafor sau pe la terase,o baba isi plimba catelul prin parc si cand ma vazut sa vezi ce blana si-a luat Si maine dimineta tot asa trebuie sa fac Si nici jobul nu-mi permite sa experimentez in cursul saptamanii pe mobra,ajung pe la 7.30 seara acasa luni-vineri si sa ma dau pe motor imi ramane doar weekendul,ce aiurea... Dupa cum spunea si Alin motoarele de scoala ca si masinile au relatiul dat mult mai mare si poti face faze doar din ambreiaj. Oricum sa faci poligonul cu hornetul nu e relevant zic eu, chiar sunt curios daca l-as mai putea face acum. Daca mai mergi zilele astea prin poligon vin si eu cu hornetul si poate facem atunci o comparatie. Oricum in 3-4000 e ca un motoras pe la 6000 incepi sa simti cate ceva iar la 12000 hooooooooondaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. As veni cu tine cu cea mai mare placera si cu siguranta as putea invata o gramada de lucruri folositoare de la tine,mai ales ca pana acum 1 luna nu am avut nici o tangenta cu motociclismul,dar din pacate eu nu sunt in Ro L-am accelerat in seara asta pana la 4000 de ture(era pe liber offcourse) hmm ce frumos vibra motorul sub mine,nu vreau sa imi imaginez la 12000 rpm cum face, cu siguranta la 6000rpm e un calut naravas... Mai mult mie frica sa nu trantesc motorul...sa-l zgarii sau sa rup ceva,ca pana la urma sunt bani munciti pana la ultimul eurocent...si as simti o durere ingrozitoare in suflet sa stiu mobra "ranita" Sunt cat de cat sigur pe mine,imi fac curaj singur,insa nu trebuie sa subestimez motorul pentru ca atunci da cu tine de pamant cat ai zice peste,mai ales ca experienta mea pe motoare e 0. Se pare ca am o problema la mobra,vad cu nu mi se aprinde in bord vitezometrul,in timp ce turometrul e ok,oare sa ars un bec?sau ce e acolo de ar trebui sa se aprinda si nu merge? Mesaj completat mesaj completat asta e unul dintre ele,pe celalat in care se intrece cu politia nu-l gasesc acum Editat August 7, 2009 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 Da daca nu ti se aprinde vitezometrul cred ca ai 1 sau 2 becuri arse...eu am unul ars la turometru dar nu m-am apucat sa demontez bordul. Inca ceva puneti de pe acum crashpaduri ca sa nu faci mari pagube cand o sa cazi, eu mi-am pus abia dupa ce cazusem de vreo 3 ori..si tot si-au facut treaba, a patra oara s-au julit bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.