Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@calin1974:man,sunt durerile clasice de maini si alte componente ale corpului LA FIECARE INCEPUT DE SEZON:) no worries,things getting better with every mile u made:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@calin1974:man,sunt durerile clasice de maini si alte componente ale corpului LA FIECARE INCEPUT DE SEZON:) no worries,things getting better with every mile u made:P

cu siguranță asta e. Si drumul denivelat pe care am fost. O sa vad la urmatoarea iesire mai lunga.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu cheia . La real in sibiu cam acelas pret il cereau . dar am gasit un atelier prin oras de copiat chei la care doar cipul costa 50 ron . asta pt masina , depinde ce tip de cip sunt la hornet , poate varia pretul . Cauta la alte ateliere de copiat chei . sau copiaza doar chipul sa il ai de rezerva .Daca nu , chipul din cheie se poate scoate si monta in copie.

Mie imi este activ Hiss-ul permanet , nu am posib. de al dezactiva . si am un led rosu care pailpaie cand nu este cheia in contact.

Editat de cipi_sb_honda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit duminica la o noua tura. Am dus-o pe Tihuta. E distractiva jucaria si cu siguranta o sa fie si mai agila dupa ce-i pun un set de GP Racer-uri si vine caldura. :rolleyes:

 

post-28093-0-65636100-1395683101_thumb.jpg post-28093-0-48496600-1395683104_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pot sa pornescsi cu cheie fara cip daca nu activez hiss-ul. La mine de fiecare data trebuie activat daca vrei. Am un buton pentru hiss. Pun ccontactul si tin apasat3-4 secunde si scot cheia, dupa aia se aprinde un bec la bord la un interval de timp

Nu știu cum e la alte modele dar Hornet după 2007 are posibilitatea de a activa/dezactiva doar clipirea ledului HISS dar nu dezactivează funcția HISS. Funcția HISS este permanent activă.

 

@cristirus da o mai am, dar cheia mi indoita si nu vreau sa raman fara o varianta de backup, dar pentru o rezerva sa platesc 250 ron ( la real) mi se pare enorm...

Interesează-te până nu o pierzi și pe aia. La modelul după 2007 scrie în manual și mi-au zis și la reprezentanță că imediat ce pierd o cheie trebuie să înregistrez alta pt că dacă le pierd pe ambele îmi trebuie alt ECU. Înregistrarea unei chei noi este descrisă în manual la pagina 21-3, ai nevoie de o cheie cu transponder nou. Se pot înregistra maximum 4 chei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun si daca vreau sa imi fac o copie la cheie cum pot copia cipu ala ? parca nu as da 250 pentru o cheie.... (30 ron ar fi fara cip, dar aia nu ma ajuta la nimic daca nu porneste :))) )

 

 

Pai exact cum ai zis si tu..250 lei ii cam peste tot o cheie cu cip.Eu am facut la mine la lucru si nu am avut noroc.Nu gasesc un cip de aceiasi forma cu originalul sa il pot copia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu înțeleg ce vreți voi să faceți. Cheia cu cip (transponder ) se cumpără de la o reprezentanță Honda sau de altundeva ex aici http://makinaparts.com/lang-en/honda-en/2825-35121mbw601-immobilizer-key-honda-xl-650v-transalp-xl-1000v-varadero-firestorm-deauville-hornet-vtr14000f-cbf1000-cb900-.html.

Cheia aia se taie la lăcătuș după cea originală iar cipul se programează direct pe mobră având cheia cu cip care merge.

Poți lua altă cheie doar dacă știi exact ce transponder are originala nu merge luată o cheie cu transponder la nimereală.

Vedeți și aici http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=13&t=24218

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu înțeleg ce vreți voi să faceți. Cheia cu cip (transponder ) se cumpără de la o reprezentanță Honda sau de altundeva ex aici http://makinaparts.com/lang-en/honda-en/2825-35121mbw601-immobilizer-key-honda-xl-650v-transalp-xl-1000v-varadero-firestorm-deauville-hornet-vtr14000f-cbf1000-cb900-.html.

Cheia aia se taie la lăcătuș după cea originală iar cipul se programează direct pe mobră având cheia cu cip care merge.

Poți lua altă cheie doar dacă știi exact ce transponder are originala nu merge luată o cheie cu transponder la nimereală.

Vedeți și aici http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=13&t=24218

 

 

Is curios cum copiezi tu pe mobra cipul in cheia noua sa mearga:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu, dacă știi ce ai de făcut. Modulul HISS are 3 moduri de lucru: Normal, Programare, Diagnoză. In modul programare asta face, înregistrează chei. Citește linkul pe care ți l-am pus sau manualul la pagina 21-3 capitolul despre HISS care chiar așa începe "Procedure di registratione chiave". Sunt și tutoriale pe Youtube.

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu, dacă știi ce ai de făcut. Modulul HISS are 3 moduri de lucru: Normal, Programare, Diagnoză. In modul programare asta face, înregistrează chei. Citește linkul pe care ți l-am pus sau manualul la pagina 21-3 capitolul despre HISS care chiar așa începe "Procedure di registratione chiave". Sunt și tutoriale pe Youtube.

 

 

tu zici la modelul de hornet mai nou,nu? al meu e din 2004 si nu cred ca are asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Din 2003 cei de la Honda au pus HISS pe Hornet. In spatiul alocat martorilor de ulei, neutru, etc (intre ceasuri) aveti un martor, cel din dreapta jos unde scrie HISS Honda Ignition Security System.

Cum au spus alti colegi mai sus acest cip este un trasponder care comunica cu inelul acela negru din jurul contactului.

 

Acelasi sistem in are si modelul 2005-2006.


Pentru a clona o cheie si a programa transponder-ul aveti nevoie de:

- 1 cheie bruta cu slot pentru chip (http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-motorcycle-motorbike-fob-manual-shell-key-case-CBR-CB-CRF-VFR-/151240041993?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item23369be609)

- 1 transponder (cip) prescris cu codul ID46 pentru a functiona la Honda dumneavoastra (http://www.ebay.co.uk/itm/KEY-CHIP-ID46-ID-46-MOTORCYCLE-TRANSPONDER-HONDA-AND-MANY-MORE-/141039501215)

- si 2 tutoriale pentru modul de lucru:

si

 

Metoda functioneaza. Eu unu asta am folosit pentru a-mi multiplica singura cheie fuctionala pe care o aveam pe moto (Hornet 2005).

 

Sper sa va fie de folos.

O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a spus buffmoTTO, toate horneturile din 2003 pana in prezent au cip.

Ce mi s-a parut mai amuzant, zilele trecute cand am vrut sa fac o copie la cheie, ca mie mi-au cerut bani in plus doar pentru simplu fapt ca, CHEIA are cip, nicidecum motoreta (care nu are). Aparent astia care taie chei profita si cresc pretul doar pentru ca, cheia are cip integrat ceea ce mi se pare josnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi cheia cu cip trebuie tratată într-un mare fel, ferită de prea mulți G și poate de-aia, faptul că a folosit menghina cu manșoane roz.

Sau mai știi, ți-o fi dat cheie cu cip și trebuie doar s-o înregistrezi. Glumesc, la naiba.

Bine de știut pt cazuri disperate: polonezii au găsit soluția "cipării" și la un preț rezonabil vezi aici http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CB-1000-R-CB-600-Hornet-ECU-CDI-HISS-lockset-keys-/321348275353?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4ad1d98c99.

Dacă pierzi ambele chei le trimiți ECU iar ei îți fac chei fără să mai fie nevoie de schimbare ECU. Și am mai văzut unii la care le trimiți contactul și îți trimit cheia tăiată după el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica completare in legatura cu cheia. Cei care nu doresc sa dea bani pentru o noua programare a unei noi chei din diverse motive (bani, lene, timp etc) pot aborda urmatoarea varianta : Scot cipul din cheie si il "ascund" undeva pe langa contact. In felul asta tot timpul va avea cip si va merge si cu o cheie care nu a fost programata. Dezavantaje ? Pai sistemul pe care l-au gandit "ai mici si galbejiti" este complet inutil acum :crack: Am cateva cunostinte care au abordat metoda asta pentru ca au ajuns la numarul maxim de chei care se pot programa pentru acea motocicleta.

 

hai sa mai schimbam un pic subiectul si sa va intreb ceva.

A cumparat careva produse de pe aceste 2 siteuri?

  1. http://www.ulei-motul.ro/
  2. http://shop.poldistribution.ro/

Au preturi mai mici decat in rest si deaia vreau sa stiu daca a cumparat careva ceva sa stiu pe viitor

De ulei-motul nu iti pot spune nimic. Nu am incercat de la ei asa ca nu voi spune ceva despre ei.

In ceea ce priveste Poldistribution, ti-l recomand. Este importatorul oficial MOTUL pentru Romania deci cu siguranta vei gasi ulei proaspat/bun/cald (numeste-l cum vrei). Pana acum doar de la ei am cumparat uleiul (si nu doar pentru mine) si nu am fost dezamagit. Iti recomand cu caldura. Nu zic ca restul care vand ulei motul il au de proasta calitate sau contrafacut insa in ceea ce priveste uleiul am vrut sa merg la sigur si sa nu risc motorul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, imi poate spune cineva cum se numeste aceasta piesa care se afla in ghidon, de ea insurubandu-se capatul de ghidon. Mi-a vibrat in draci in weekend si am o durere de mana de nu mai stiu de mine, iar cand ma uit, era rupt si astfel nu se poate prinde capatul de ghidon.

post-77674-0-96920900-1395775458_thumb.jpg

post-77674-0-28085900-1395775460_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa mai schimbam un pic subiectul si sa va intreb ceva.

A cumparat careva produse de pe aceste 2 siteuri?

  1. http://www.ulei-motul.ro/
  2. http://shop.poldistribution.ro/

Au preturi mai mici decat in rest si deaia vreau sa stiu daca a cumparat careva ceva sa stiu pe viitor

de pe ulei-motul am luat eu, vanzator ok zice ca e importator oficial, am pus uleiul am doar vreo 200 km cu el deci nu prea pot sa zic mare lucru, sper sa fie ok, mai am vreo 200 g, daca vrea cineva sa il testeze ne auzim :)

 

7100 10W40 made in france

Editat de Borisache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi cheia cu cip trebuie tratată într-un mare fel, ferită de prea mulți G și poate de-aia, faptul că a folosit menghina cu manșoane roz.

Sau mai știi, ți-o fi dat cheie cu cip și trebuie doar s-o înregistrezi. Glumesc, la naiba.

Bine de știut pt cazuri disperate: polonezii au găsit soluția "cipării" și la un preț rezonabil vezi aici http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CB-1000-R-CB-600-Hornet-ECU-CDI-HISS-lockset-keys-/321348275353?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4ad1d98c99.

Dacă pierzi ambele chei le trimiți ECU iar ei îți fac chei fără să mai fie nevoie de schimbare ECU. Și am mai văzut unii la care le trimiți contactul și îți trimit cheia tăiată după el.

ocazie cu care, isi mai fac ei o cheie si cu ocazia transportului coletului, stiu si de unde sa vina sa o ia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ocazie cu care, isi mai fac ei o cheie si cu ocazia transportului coletului, stiu si de unde sa vina sa o ia.

Care-i logica ? Cu ECU produc transponderul iar având încuietoarea de contact taie lama. Deci nu au nevoie de cheia ta, fiind capabili să facă chei pt orice marcă/model.

Ar fi nasol pt că prețul e rezonabil. Doar că au ceva etică (sau or fi avut probleme) și cer actele tale și ale mobrei în speță.

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu zici la modelul de hornet mai nou,nu? al meu e din 2004 si nu cred ca are asa ceva

 

 

Is curios cum copiezi tu pe mobra cipul in cheia noua sa mearga:)

 

Salut,

Programarea mi-am facut eu (hornet 03) , am facut totul singur si destul de simplu, nu e mare teorie.

Important e sa ai:

- Cheia blank: cumparata separat m-a costat 15 lei,

- Chip : nu mai stiu ce ID , am cumparat separat de pe okazii cu 25 lei.

- si o cheia cu cip veche : pe care ai sa o folosesti ca master key la programare.

- un fir lung cu o rezistenta : cica rezistenta ar fi optionala.

 

Daca vrei mai mutle detalii, anunta-ma.

 

LE: a da , cipul tre sa ai grija cand il cumperi sa specifici sa fie blank, sa nu fie programat.

LE2: de aici mi-am luat eu cip

http://www.okazii.ro/accesorii-auto/carcasa-cheie/id46-cip-chip-transponder-cheie-auto-a146718656

Editat de Vano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Programarea mi-am facut eu (hornet 03) , am facut totul singur si destul de simplu, nu e mare teorie.

Important e sa ai:

- Cheia blank: cumparata separat m-a costat 15 lei,

- Chip : nu mai stiu ce ID , am cumparat separat de pe okazii cu 25 lei.

- si o cheia cu cip veche : pe care ai sa o folosesti ca master key la programare.

- un fir lung cu o rezistenta : cica rezistenta ar fi optionala.

 

Daca vrei mai mutle detalii, anunta-ma.

 

LE: a da , cipul tre sa ai grija cand il cumperi sa specifici sa fie blank, sa nu fie programat.

LE2: de aici mi-am luat eu cip

http://www.okazii.ro/accesorii-auto/carcasa-cheie/id46-cip-chip-transponder-cheie-auto-a146718656

 

 

Am cheie blank copiata,am cip original Honda dar necopiat,daca ai drum prin cluj vreodata si ma poti ajuta da un semn:) dau o bere :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cheie blank copiata,am cip original Honda dar necopiat,daca ai drum prin cluj vreodata si ma poti ajuta da un semn:) dau o bere :cheers:

 

Te-as ajuta cu placere dar nu prea cred ca am curand drum spre Cj :).

 

Eu am urmat pasii din topicul de mai jos si a mers totul brici:

http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=13&t=24218

 

Ca si remarca, in momentul programarii cheiei , vezi sa nu ai prin buzunare alte chei cu cip,

eu eram cu un amic ce avea la el cheia de la masina (toyota yaris) si ne-a luat

ceva timp sa ne prindem de ce nu mergea programarea.

Cum am "indepartat" cheia , am rezolvat in 30 de secunde. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...