sanduionut Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 @cristirus da o mai am, dar cheia mi indoita si nu vreau sa raman fara o varianta de backup, dar pentru o rezerva sa platesc 250 ron ( la real) mi se pare enorm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 @calin1974:man,sunt durerile clasice de maini si alte componente ale corpului LA FIECARE INCEPUT DE SEZON:) no worries,things getting better with every mile u made:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 @calin1974:man,sunt durerile clasice de maini si alte componente ale corpului LA FIECARE INCEPUT DE SEZON:) no worries,things getting better with every mile u made:Pcu siguranță asta e. Si drumul denivelat pe care am fost. O sa vad la urmatoarea iesire mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) In legatura cu cheia . La real in sibiu cam acelas pret il cereau . dar am gasit un atelier prin oras de copiat chei la care doar cipul costa 50 ron . asta pt masina , depinde ce tip de cip sunt la hornet , poate varia pretul . Cauta la alte ateliere de copiat chei . sau copiaza doar chipul sa il ai de rezerva .Daca nu , chipul din cheie se poate scoate si monta in copie. Mie imi este activ Hiss-ul permanet , nu am posib. de al dezactiva . si am un led rosu care pailpaie cand nu este cheia in contact. Editat Martie 24, 2014 de cipi_sb_honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Am iesit duminica la o noua tura. Am dus-o pe Tihuta. E distractiva jucaria si cu siguranta o sa fie si mai agila dupa ce-i pun un set de GP Racer-uri si vine caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 eu pot sa pornescsi cu cheie fara cip daca nu activez hiss-ul. La mine de fiecare data trebuie activat daca vrei. Am un buton pentru hiss. Pun ccontactul si tin apasat3-4 secunde si scot cheia, dupa aia se aprinde un bec la bord la un interval de timp Nu știu cum e la alte modele dar Hornet după 2007 are posibilitatea de a activa/dezactiva doar clipirea ledului HISS dar nu dezactivează funcția HISS. Funcția HISS este permanent activă. @cristirus da o mai am, dar cheia mi indoita si nu vreau sa raman fara o varianta de backup, dar pentru o rezerva sa platesc 250 ron ( la real) mi se pare enorm... Interesează-te până nu o pierzi și pe aia. La modelul după 2007 scrie în manual și mi-au zis și la reprezentanță că imediat ce pierd o cheie trebuie să înregistrez alta pt că dacă le pierd pe ambele îmi trebuie alt ECU. Înregistrarea unei chei noi este descrisă în manual la pagina 21-3, ai nevoie de o cheie cu transponder nou. Se pot înregistra maximum 4 chei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 bun si daca vreau sa imi fac o copie la cheie cum pot copia cipu ala ? parca nu as da 250 pentru o cheie.... (30 ron ar fi fara cip, dar aia nu ma ajuta la nimic daca nu porneste )) ) Pai exact cum ai zis si tu..250 lei ii cam peste tot o cheie cu cip.Eu am facut la mine la lucru si nu am avut noroc.Nu gasesc un cip de aceiasi forma cu originalul sa il pot copia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Eu nu înțeleg ce vreți voi să faceți. Cheia cu cip (transponder ) se cumpără de la o reprezentanță Honda sau de altundeva ex aici http://makinaparts.com/lang-en/honda-en/2825-35121mbw601-immobilizer-key-honda-xl-650v-transalp-xl-1000v-varadero-firestorm-deauville-hornet-vtr14000f-cbf1000-cb900-.html. Cheia aia se taie la lăcătuș după cea originală iar cipul se programează direct pe mobră având cheia cu cip care merge. Poți lua altă cheie doar dacă știi exact ce transponder are originala nu merge luată o cheie cu transponder la nimereală. Vedeți și aici http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=13&t=24218 Editat Martie 24, 2014 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Eu nu înțeleg ce vreți voi să faceți. Cheia cu cip (transponder ) se cumpără de la o reprezentanță Honda sau de altundeva ex aici http://makinaparts.com/lang-en/honda-en/2825-35121mbw601-immobilizer-key-honda-xl-650v-transalp-xl-1000v-varadero-firestorm-deauville-hornet-vtr14000f-cbf1000-cb900-.html. Cheia aia se taie la lăcătuș după cea originală iar cipul se programează direct pe mobră având cheia cu cip care merge. Poți lua altă cheie doar dacă știi exact ce transponder are originala nu merge luată o cheie cu transponder la nimereală. Vedeți și aici http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=13&t=24218 Is curios cum copiezi tu pe mobra cipul in cheia noua sa mearga:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Simplu, dacă știi ce ai de făcut. Modulul HISS are 3 moduri de lucru: Normal, Programare, Diagnoză. In modul programare asta face, înregistrează chei. Citește linkul pe care ți l-am pus sau manualul la pagina 21-3 capitolul despre HISS care chiar așa începe "Procedure di registratione chiave". Sunt și tutoriale pe Youtube. Editat Martie 24, 2014 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Simplu, dacă știi ce ai de făcut. Modulul HISS are 3 moduri de lucru: Normal, Programare, Diagnoză. In modul programare asta face, înregistrează chei. Citește linkul pe care ți l-am pus sau manualul la pagina 21-3 capitolul despre HISS care chiar așa începe "Procedure di registratione chiave". Sunt și tutoriale pe Youtube. tu zici la modelul de hornet mai nou,nu? al meu e din 2004 si nu cred ca are asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Salut. Din 2003 cei de la Honda au pus HISS pe Hornet. In spatiul alocat martorilor de ulei, neutru, etc (intre ceasuri) aveti un martor, cel din dreapta jos unde scrie HISS Honda Ignition Security System. Cum au spus alti colegi mai sus acest cip este un trasponder care comunica cu inelul acela negru din jurul contactului. Acelasi sistem in are si modelul 2005-2006. Pentru a clona o cheie si a programa transponder-ul aveti nevoie de: - 1 cheie bruta cu slot pentru chip (http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-motorcycle-motorbike-fob-manual-shell-key-case-CBR-CB-CRF-VFR-/151240041993?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item23369be609) - 1 transponder (cip) prescris cu codul ID46 pentru a functiona la Honda dumneavoastra (http://www.ebay.co.uk/itm/KEY-CHIP-ID46-ID-46-MOTORCYCLE-TRANSPONDER-HONDA-AND-MANY-MORE-/141039501215) - si 2 tutoriale pentru modul de lucru: si Metoda functioneaza. Eu unu asta am folosit pentru a-mi multiplica singura cheie fuctionala pe care o aveam pe moto (Hornet 2005). Sper sa va fie de folos. O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Cum a spus buffmoTTO, toate horneturile din 2003 pana in prezent au cip. Ce mi s-a parut mai amuzant, zilele trecute cand am vrut sa fac o copie la cheie, ca mie mi-au cerut bani in plus doar pentru simplu fapt ca, CHEIA are cip, nicidecum motoreta (care nu are). Aparent astia care taie chei profita si cresc pretul doar pentru ca, cheia are cip integrat ceea ce mi se pare josnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Păi cheia cu cip trebuie tratată într-un mare fel, ferită de prea mulți G și poate de-aia, faptul că a folosit menghina cu manșoane roz. Sau mai știi, ți-o fi dat cheie cu cip și trebuie doar s-o înregistrezi. Glumesc, la naiba. Bine de știut pt cazuri disperate: polonezii au găsit soluția "cipării" și la un preț rezonabil vezi aici http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CB-1000-R-CB-600-Hornet-ECU-CDI-HISS-lockset-keys-/321348275353?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4ad1d98c99. Dacă pierzi ambele chei le trimiți ECU iar ei îți fac chei fără să mai fie nevoie de schimbare ECU. Și am mai văzut unii la care le trimiți contactul și îți trimit cheia tăiată după el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 hai sa mai schimbam un pic subiectul si sa va intreb ceva. A cumparat careva produse de pe aceste 2 siteuri? http://www.ulei-motul.ro/ http://shop.poldistribution.ro/ Au preturi mai mici decat in rest si deaia vreau sa stiu daca a cumparat careva ceva sa stiu pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 O mica completare in legatura cu cheia. Cei care nu doresc sa dea bani pentru o noua programare a unei noi chei din diverse motive (bani, lene, timp etc) pot aborda urmatoarea varianta : Scot cipul din cheie si il "ascund" undeva pe langa contact. In felul asta tot timpul va avea cip si va merge si cu o cheie care nu a fost programata. Dezavantaje ? Pai sistemul pe care l-au gandit "ai mici si galbejiti" este complet inutil acum Am cateva cunostinte care au abordat metoda asta pentru ca au ajuns la numarul maxim de chei care se pot programa pentru acea motocicleta. hai sa mai schimbam un pic subiectul si sa va intreb ceva. A cumparat careva produse de pe aceste 2 siteuri? http://www.ulei-motul.ro/ http://shop.poldistribution.ro/ Au preturi mai mici decat in rest si deaia vreau sa stiu daca a cumparat careva ceva sa stiu pe viitor De ulei-motul nu iti pot spune nimic. Nu am incercat de la ei asa ca nu voi spune ceva despre ei. In ceea ce priveste Poldistribution, ti-l recomand. Este importatorul oficial MOTUL pentru Romania deci cu siguranta vei gasi ulei proaspat/bun/cald (numeste-l cum vrei). Pana acum doar de la ei am cumparat uleiul (si nu doar pentru mine) si nu am fost dezamagit. Iti recomand cu caldura. Nu zic ca restul care vand ulei motul il au de proasta calitate sau contrafacut insa in ceea ce priveste uleiul am vrut sa merg la sigur si sa nu risc motorul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Va salut, imi poate spune cineva cum se numeste aceasta piesa care se afla in ghidon, de ea insurubandu-se capatul de ghidon. Mi-a vibrat in draci in weekend si am o durere de mana de nu mai stiu de mine, iar cand ma uit, era rupt si astfel nu se poate prinde capatul de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Se numeste contra-greutate si are rolul de a preveni voblajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) hai sa mai schimbam un pic subiectul si sa va intreb ceva. A cumparat careva produse de pe aceste 2 siteuri? http://www.ulei-motul.ro/ http://shop.poldistribution.ro/ Au preturi mai mici decat in rest si deaia vreau sa stiu daca a cumparat careva ceva sa stiu pe viitor de pe ulei-motul am luat eu, vanzator ok zice ca e importator oficial, am pus uleiul am doar vreo 200 km cu el deci nu prea pot sa zic mare lucru, sper sa fie ok, mai am vreo 200 g, daca vrea cineva sa il testeze ne auzim 7100 10W40 made in france Editat Martie 25, 2014 de Borisache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Păi cheia cu cip trebuie tratată într-un mare fel, ferită de prea mulți G și poate de-aia, faptul că a folosit menghina cu manșoane roz. Sau mai știi, ți-o fi dat cheie cu cip și trebuie doar s-o înregistrezi. Glumesc, la naiba. Bine de știut pt cazuri disperate: polonezii au găsit soluția "cipării" și la un preț rezonabil vezi aici http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CB-1000-R-CB-600-Hornet-ECU-CDI-HISS-lockset-keys-/321348275353?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4ad1d98c99. Dacă pierzi ambele chei le trimiți ECU iar ei îți fac chei fără să mai fie nevoie de schimbare ECU. Și am mai văzut unii la care le trimiți contactul și îți trimit cheia tăiată după el. ocazie cu care, isi mai fac ei o cheie si cu ocazia transportului coletului, stiu si de unde sa vina sa o ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) ocazie cu care, isi mai fac ei o cheie si cu ocazia transportului coletului, stiu si de unde sa vina sa o ia. Care-i logica ? Cu ECU produc transponderul iar având încuietoarea de contact taie lama. Deci nu au nevoie de cheia ta, fiind capabili să facă chei pt orice marcă/model. Ar fi nasol pt că prețul e rezonabil. Doar că au ceva etică (sau or fi avut probleme) și cer actele tale și ale mobrei în speță. Editat Martie 26, 2014 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 insfarsit am iesit si noi la prima plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vano Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) tu zici la modelul de hornet mai nou,nu? al meu e din 2004 si nu cred ca are asa ceva Is curios cum copiezi tu pe mobra cipul in cheia noua sa mearga:) Salut, Programarea mi-am facut eu (hornet 03) , am facut totul singur si destul de simplu, nu e mare teorie. Important e sa ai: - Cheia blank: cumparata separat m-a costat 15 lei, - Chip : nu mai stiu ce ID , am cumparat separat de pe okazii cu 25 lei. - si o cheia cu cip veche : pe care ai sa o folosesti ca master key la programare. - un fir lung cu o rezistenta : cica rezistenta ar fi optionala. Daca vrei mai mutle detalii, anunta-ma. LE: a da , cipul tre sa ai grija cand il cumperi sa specifici sa fie blank, sa nu fie programat. LE2: de aici mi-am luat eu cip http://www.okazii.ro/accesorii-auto/carcasa-cheie/id46-cip-chip-transponder-cheie-auto-a146718656 Editat Martie 26, 2014 de Vano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Salut, Programarea mi-am facut eu (hornet 03) , am facut totul singur si destul de simplu, nu e mare teorie. Important e sa ai: - Cheia blank: cumparata separat m-a costat 15 lei, - Chip : nu mai stiu ce ID , am cumparat separat de pe okazii cu 25 lei. - si o cheia cu cip veche : pe care ai sa o folosesti ca master key la programare. - un fir lung cu o rezistenta : cica rezistenta ar fi optionala. Daca vrei mai mutle detalii, anunta-ma. LE: a da , cipul tre sa ai grija cand il cumperi sa specifici sa fie blank, sa nu fie programat. LE2: de aici mi-am luat eu cip http://www.okazii.ro/accesorii-auto/carcasa-cheie/id46-cip-chip-transponder-cheie-auto-a146718656 Am cheie blank copiata,am cip original Honda dar necopiat,daca ai drum prin cluj vreodata si ma poti ajuta da un semn:) dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vano Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Am cheie blank copiata,am cip original Honda dar necopiat,daca ai drum prin cluj vreodata si ma poti ajuta da un semn:) dau o bere Te-as ajuta cu placere dar nu prea cred ca am curand drum spre Cj . Eu am urmat pasii din topicul de mai jos si a mers totul brici: http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=13&t=24218 Ca si remarca, in momentul programarii cheiei , vezi sa nu ai prin buzunare alte chei cu cip, eu eram cu un amic ce avea la el cheia de la masina (toyota yaris) si ne-a luat ceva timp sa ne prindem de ce nu mergea programarea. Cum am "indepartat" cheia , am rezolvat in 30 de secunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.