--=HD=-- Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 ...daca roata spate iti aluneca si te arunca fara sa revina roata spate in poztia initiala , dar te arunca... tot high side se numeste... cazi jos ... motoru poate sa zboare spre cer... Logic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dami3n Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Accept pareri de la motociclisti!!!!! Gabi ai prins o linie dreapta si cand sa-i dai a 4-a hop gaborii Nu te mai da in trase si altele ca n-are rost. Dc ai commentarii am aceelasi tel nu are rost de sfaturi "parintesti" pe forum Any way probabil e de la calculator All the best ... ai luat curba aia ca o p..a nu te mai enerva degeaba ,nici nu trebuie sa mergi cu motocicleta sa vezi asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 asta nu o inteleg multi care au impreaia ca genunchiul pe jos este apogeul motoretismului! Georgele...iti mai aduci aminte de Cheia de anul trecut? exact ce ii spuneam omului ..dar nah,noi nu prea ne stim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Din tot clipul eu vad o intrare in forta, s-a speriat ca nu i-a curba - se vede clar cum iese de pe trasa aleasa de el si este aruncat in exterior...si a culcat motoru sa nu se duca in decor in plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Hai ca de la scarite nerabatabile ati dat-o in lowside vs highside Si-a ales prost trasa, a intrat in curba pe banda 2 iar la viteza care o avea nu putea decat sa il scoata pe banda 1 respectiv in decor. Taiat gazul, unghi de inclinare mare, roata spate pierde aderenta = lowside. Dpd meu dv cine alege sa se dea racing pe strada isi merita soarta, daca era pe un circuit avea spatiu pt degajare si nu se intampla nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Protagonistul accidentului pare să fie în temă cu noțiunile mersului sportiv și cred că știe diferența dintre highside și lowside. Pe film nu se vede foarte clar momentul căzăturii. Eu am văzut un început de lowside care a rezultat apoi într-un mare highside. Oricum, mersul de genul ăla pe stradă (și în viraj rapid, pe deasupra) nu e cea mai deșteaptă chestie de făcut. E hilar de ușor să mori în stilul ăsta. Scărițele, deși rabatabile, atunci când ating se pot "poticni" puțin într-o denivelare. Asta de obicei rezultă într-un highside. Eu era să mi-o iau o dată la faza asta, dar am scăpat cu chiloții murdari. Cică Troy Corser a avut un accident pe stradă super nasol din cauza asta, cu un Harley. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Care dintre noi am luat in seama sfaturile celorlalti? Eu unul, desi mi s-a spus in repetate randuri, de nenumarate persoane (mama, tata, frate(asta e nebun, nu-l pun la socoteala )) sa nu fac "asa" ca nu e bine, pana nu mi-am bagat nasu' nu m-am potolit. Parerea mea este ca pana nu simti ceva pe pielea ta, nu te opresti. Pacat insa ca altii n-au mai apucat sa se potoleasca, pt. ca n-au mai avut norocu'. Vezi cazul Cornel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Hai ca de la scarite nerabatabile ati dat-o in lowside vs highside Si-a ales prost trasa, a intrat in curba pe banda 2 iar la viteza care o avea nu putea decat sa il scoata pe banda 1 respectiv in decor. Taiat gazul, unghi de inclinare mare, roata spate pierde aderenta = lowside. Dpd meu dv cine alege sa se dea racing pe strada isi merita soarta, daca era pe un circuit avea spatiu pt degajare si nu se intampla nimic. Daca tot o rupem cu lowside vs highside hai sa mai zic si eu una - highside incepe cu lowside Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 eu tind sa cred ca e un fuck side ) cata analiza... eu zic ca e trucat.tipu nu are nimic, motorul e intact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Intrare pe interior plus frana de motor in loc de accelerare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 (editat) eu stiu ce am vazut , de aia m`am uitat la filmuletsi la 10% din viteza dupa ce toata lumea zicea ca era low... se vede clar cum intra in slide ... dar nu cade de pe motor, o tine in slide pana in sec 9 unde motocicleta aproape ca era la 80 de grade fata de poztia initala , dupa care se vede clar cum este aruncat..daca va uitati atent peste capul fetei, se vede riderul cum este in aer iar motocicleta in pozitie verticala si perpendiculara pe sens dupa care cade taras pe parea dreapta, dar na ... numai vreau sa creez comentarii...voi credeti ca e low side ( aia e atunci cand iti fuge fata sau spate nu conteaza dar tu esti trantit instanta jos si nu aruncat) eu cred ca a fost high side asa cum a spus si protagonistu si la ideea asta raman, asta vad, poate sunt prinre singurii care vad lucru asta numai bine, eu nu ma mai chinui sa va arat ca vad ca sunt neinteles bu hu hu hu Mesaj completat Daca tot o rupem cu lowside vs highside hai sa mai zic si eu una - highside incepe cu lowside low side e doar atunci cand cazi pe partea inferioara a curbei ...cand cazi ...daca intri in curba si franezi tare..si spatele rupe aderenta cu roata spate pe exterior(logic) se numeste slide.. pana cand cazi, de acolo incepi sa zici a fost high sau low depinde daca esti aruncat de pe motor sau trantit. eu asa era so mierlesc..am itnrat prea tare intr`o curba.... m`am speriat de viteza pe care o aveam si cand am observat ca trebuia sa tai niste marcaje ca sa iau curba corect m`am gandit ca o sa alunec..si de aia am deciz sa franez pe curba...asa ca de pe banda 3-2 am ajuns sa fac slide si am ajuns pana pe banda 1 facut in slide, parca a fost un power slide:)))dar de unde eu constant reglam frana spate sa nu ma tranteasca dar sa si franeze.... eram ud la fund, dar am fost stapan pe situatie si asta m`a savlat cu putin noroc sa nu imi ranesc orgolie ca am ratat o curba )) in cateva cuvinte am luat o curba fix ca el, doar ca eu nu am cazut Editat Octombrie 8, 2010 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 =))) )) 1000 de persoane , 7945 pareri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 tu chiar nu vezi ca rideru ESTE ARUNCAT??? o sa incerc sa editez filmuletul la 10% din viteza ca sa vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Lowside Highside Ambele sunt cu pierderea spatelui...numai ca cel cu highside - d-aia ii si spune highside - prinde aderenta pe spate brusc si il arunca din sa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 ;) Am ajuns sa ma cert singur, e si highside, e si lowside. E lowside, riderul nu a fost aruncat de motocicleta, a ricosat din asfalt si datorita vitezei a ajuns mai sus decat inaltimea de la care a cazut. Incercati cu o minge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazydriver Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaa ce de "raiceri", la cati profesori vad aici, ma mir ca nu avem nici macar un campion in Moto GP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 ) )) genial =)) in concluzie e lowside sau highside?? =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Campion la impins scutere! de-te dreaq cat te mai lauzi! Noroc ca ai tras pe nas inainte ca altfel...plangeau fratii vrajitoru ca le luai medaliile! cucuriguuuuu! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 avand in vedere ca sunt doar 2 pareri de la muuuulti oameni...eu zic sa ne dam cu parerea despre altceva:a fost grav sau nu accidentul?dupa cum spune titlul topicului... ;) .poate aasa ajunge lumea la un consens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tramkar Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Ba aiuritilor... N-a fost nici high, n-a fost nici low, nici medium, nimic. A fost doar un prost inconstient care voia sa se dea mare. Sper ca data viitoare sa n-o mai faca. AI DRACU' PAPAGALI REISARI CE SUNTETI CU TOBELE VOASTRE GOALE... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Eu nu le am cu motogepeul, dar se vede in secunda 9 a filmului cum motocicleta revine brutal din derapaj si catapulteaza motociclistul. Asta ar fi high side dupa cum zice lumea pe aici. Parerea mea, hic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 (editat) Campion la impins scutere! de-te dreaq cat te mai lauzi! Noroc ca ai tras pe nas inainte ca altfel...plangeau fratii vrajitoru ca le luai medaliile! cucuriguuuuu! ))) misca din picoare troll mic ce esti, fugi repede si mai da un burn sa te vad pe youtube, manelistule, vrei tu sa arati lumii ca ai facut un burn, sa ma inveti si pe mine, nu vreau sa planga fratii vrajitorului ca o sa invat singur si dupa aia o sa ma mandresc cu asta.acuma obs ca ai fost primu care a zis ca e lowside... iti multumesc ca ai fost dobitoc incat sa arunci o pastila sa mai iei altii care au crezut acelasi lucru, ca sa enervezi alte persoane Editat Octombrie 8, 2010 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 acuma obs ca ai fost primu care a zis ca e lowside... iti multumesc ca ai fost dobitoc incat sa arunci o pastila ma tem ca eu am spus-o primul. a fost un low-side. la secunda 8 poti observa ca mobra e deja culcata, mult inainte sa se rastoarne. la viteza aia daca era high-side erau sanse reale sa-i dati cu rip tanarului, sau cel putin sa incercati sa-i numarati oasele intregi, pentru ca un high side te piseaza marunt, pe langa ca-ti scoate plamanii pe gura. din pozitia in care a abordat curba era absolut imposibil sa faca un high side. in alta ordine de idei, nu ti-ar prinde rau sa iti dezgropi cei 7 ani de acasa. ce inseamna limbajul asta? esti venit dintr-o pestera? respecta opinia celorlalti, chiar daca nu o impartasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luckyxxx121 Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 varza rau tipu.se mai si filmeaza cum cade =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.