Zimbrutza Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 daca are bani, michelin pilot road 3. daca nu are bani, pirelli diablo. parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 mersi de reply, PR3 am auzit ca este o guma foarte buna touring cred ca prea buna pt ce-si doreste el, acum are motocicleta incaltata cu ceva enduro-stradal, nu am vazut insa marca, este multumit de ele dar parca nu-si au locul pe F3... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 daca are bani, michelin pilot road 3. daca nu are bani, pirelli diablo. parerea mea MIchelin pilot road 3 este extraordinara alegerea in cazul acesta,am pipait unele noi noute intr-un magazin am ramas cu un sentiment placut ,erau "moi" pirelli diablo sunt SINE DE TREN alege pilot road 3 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 salutare. Un prieten incepator cu un F3 vrea sa-si cumpere gume noi si il interesa un sfat , vrea ceva mai mult pt touring + ca el cu mai mult de 100km/h nu merge... Orice incepator, si nu numai, sa isi puna cauciuc din gama moale pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanlts Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Care sunt cauciucurile care ofera cea mai mare aderenta ? Nu ma intereseaza ca durata ci doar aderenta sa fie cat mai mare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Pe uscat (strada): Dunlop D211 GP racer, Pirelli Supercorsa SP Track oriented (dar street legal): D212 GP Pro, Pirelli Supercorsa SP cand e foare cald si bine incalzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Care sunt cauciucurile care ofera cea mai mare aderenta ? Nu ma intereseaza ca durata ci doar aderenta sa fie cat mai mare ... Pe uscat, pe ploaie, unde? Un cauciuc e bun pentru una din cele doua. Daca le face pe amandoua, atunci sacrifica putin din fiecare. Cauciucurile street race sunt cele mai aderente pentru strada, asta daca reusesti sa le incalzesti suficient. Depinde de stilul de mers. Cateva cauciucuri foarte bune sunt Dunlop Sportmax Sportsmart, Michelin Pilot power 3, Pirelli diablo corsa, Pirelli dragon supercorsa pro, Michelin pilot power 2ct, Bridgeststone S20, Metzeler M5 sau M3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Pe uscat (strada): Dunlop D211 GP racer, Pirelli Supercorsa SP Track oriented (dar street legal): D212 GP Pro, Pirelli Supercorsa SP cand e foare cald si bine incalzite. dar se potrivesc astea pe multistrada? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Pe multistrada 1100 si 1200 se potrivesc. pt 620 nu stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) greseala mea, am avut falsa impresie ca are roata fata mai mare de 17 inci, si cea spate mai ingusta de 190 (ca la R1200GS) Editat Aprilie 3, 2013 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 salutare. Un prieten incepator cu un F3 vrea sa-si cumpere gume noi si il interesa un sfat , vrea ceva mai mult pt touring + ca el cu mai mult de 100km/h nu merge... poa' sa-i puna ce gume o vrea, tot o mizerie de motoreta e! )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeoNinoLino Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Salut băieți, am și eu câteva întrebări legate de anvelope moto pentru un proiect și sper că mă puteți ajuta cu câteva răspunsuri.În mare, cam ce anvelope preferați pentru motociclete (producător)? SH sau noi? Când le alegeți la ce vă gândiți prima oară, la preț, la calitate sau la producătorul care nu v-a dezamăgit anterior? Pentru a le achiziționa apelați la dealeri locali/naționali sau le comandați din străinatate? Câteva exemple de locații/siteuri cu prețuri pe măsura calității?Și acum să vă spun câteva despre proiect - în prezent sunt student al unei facultăți de business și mi-am ales ca subiect de licență prospectarea pieței de anvelope pentru 2 roți (m-am gândit să îmbin utilul cu plăcutul, cum ar veni ) și m-am gândit că voi sunteți cea mai de încredere sursă când vine vorba de anvelope, n-are niciun rost să mă duc la un dealer să-mi „toarne” speechul comercial.Simțiți-vă liberi să vă faceți de cap cu topicul meu, orice informație e binevenită! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Fa un alt topic cu un poll si la asta da-ti report si o sa ti-l inchid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Dunlop nou - impecabil Metzler nou - impecabil Mitas nou - eftin dar nu ofera nimic peste banii aia Se aud lucruri bune despre Continental si rele despre Heidenau sh numai la auto , dar nici acolo nu este rentabil in timp Michelin par suspecte in ultima vreme Firestone si Semperit sunt de tot ... kakao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeoNinoLino Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Fa un alt topic cu un poll si la asta da-ti report si o sa ti-l inchid. Salut, mă gândeam să-l las doar pe bază de discuții, fără poll, pentru că: 1. Sunt prea diverse întrebările pentru a fi integrate într-un singur poll 2. Mă interesează foarte mult și argumentarea, vreau să am o orientare cât mai înspre client și preferințele acestuia, nu către afacere și profit. Am să fac statistici de-a lungul proiectului și am să le scriu și-aici, dacă doriți asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 2. Mă interesează foarte mult și argumentarea, vreau să am o orientare cât mai înspre client și preferințele acestuia, nu către afacere și profit. )))))) buna asta Nu ai sa obti asa ceva niciodata deoarece in spatele multor useri se afla oameni care recomanda doar pt a face business si profit. Rog sa nu fiu inteles gresit treaba asta se intampla pe ABSOLUT toate forumurile existente. Nu blamez sub nici o forma forumul acesta sau comunitatea din care fac si eu parte. . Daca scotocesti forumul ai sa vezi ca toti recomanda caucucuri moi (chiar si pt chopper ) care sunt CELE MAI BUNE dar nu se specifica ca daca nu le incalzesti bine sau e rece pe jos sunt mai proaste decat cele tari sau daca e ud iar esti mancat. Eu unu nu am descoperit inca la ce bun mai produc unii caucucuri mai tari cum ar fi Pirelli Angel, Michelin Pilot Road 2, Dunlop Qualifier II deoarece cu toate mori la o franare mai puternica. Nu am inteles de ce in italia, unde aia chiar folosesc motocicletele, vezi numai caucuoace dinastea de mori cu ele????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanlts Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Pe uscat, pe ploaie, unde? Un cauciuc e bun pentru una din cele doua. Daca le face pe amandoua, atunci sacrifica putin din fiecare. Cauciucurile street race sunt cele mai aderente pentru strada, asta daca reusesti sa le incalzesti suficient. Depinde de stilul de mers. Cateva cauciucuri foarte bune sunt Dunlop Sportmax Sportsmart, Michelin Pilot power 3, Pirelli diablo corsa, Pirelli dragon supercorsa pro, Michelin pilot power 2ct, Bridgeststone S20, Metzeler M5 sau M3. Pe uscat , iar ca stil de mers chill, ma intereseaza sa se incalzeasca destul de repede , astfel incat sa ofere aderenta maxima . Stiuca depinde si temperatura ambiantala si temperatura asfaltului , si ca toata treaba e relativa , dar asa ca ideea . Despre cauciucurile cu dubla compozitie ce ziceti ? Pe multistrada 1100 si 1200 se potrivesc. pt 620 nu stiu... 620 e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 620 e ar trebui sa se potriveasca. doar sa gasesti dimensiunile. pt fata gasesti (120/70/17) pt spate nu cred ca gasesti 160 cat ai tu la monster. mai ai varianta de 180 dar sta ca naiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeoNinoLino Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 )))))) buna asta Nu ai sa obti asa ceva niciodata deoarece in spatele multor useri se afla oameni care recomanda doar pt a face business si profit. Rog sa nu fiu inteles gresit treaba asta se intampla pe ABSOLUT toate forumurile existente. Nu blamez sub nici o forma forumul acesta sau comunitatea din care fac si eu parte. . Daca scotocesti forumul ai sa vezi ca toti recomanda caucucuri moi (chiar si pt chopper ) care sunt CELE MAI BUNE dar nu se specifica ca daca nu le incalzesti bine sau e rece pe jos sunt mai proaste decat cele tari sau daca e ud iar esti mancat. Eu unu nu am descoperit inca la ce bun mai produc unii caucucuri mai tari cum ar fi Pirelli Angel, Michelin Pilot Road 2, Dunlop Qualifier II deoarece cu toate mori la o franare mai puternica. Nu am inteles de ce in italia, unde aia chiar folosesc motocicletele, vezi numai caucuoace dinastea de mori cu ele????? Să recomande. Eu o privesc în felul următor - decât să mă duc eu din dealer în dealer și fiecare în parte să-mi toarne o poveste cum că X/Y e cel mai tare, mai bine să vină el aici să facă același lucru. Dacă zice ceva greșit, sunt sigur că se găsește cineva mai priceput decât mine să-l corecteze. Privește forumul ca pe o cetate bine apărată împotriva bullshitului. Din păcate încă nu știu prea multe detalii, dar dacă până mă documentez eu nu o să-ți răspundă nimeni în privința dilemei, am să revin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndiOliver Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Eu sunt pentru Metzeler nou la inceput de sezon. Am incercat sa-mi schimb opinia in a alege un alt brand (poate mai bun decat ce incercasem), dar fiind ametit de pareri atat de variate, am ramas pe ce am experimentat si stiam ca nu am cum sa gresesc. Desi am gasit ma ieftin in alte parti am preferat sa comand de la un dealer local cu un singur motiv: comfortul meu. Dealerul meu le-a adus la mine la servici. Pretul nu este un factor. Daca nu imi pot permite, atunci nu conduc pana in momentul in care-mi pot permite sa iau exact ce consider ca trebuie sa iau. Editat Aprilie 4, 2013 de AndiOliver Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 la mers chill arunci cu banii pe geam daca iti iei gp racer, sincer, pentru ca nu o sa le poti incalzi. nu performeaza decat de la o anumita temperatura in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 la mers chill arunci cu banii pe geam daca iti iei gp racer, sincer, pentru ca nu o sa le poti incalzi. nu performeaza decat de la o anumita temperatura in sus. Tin bine si la rece daca afara sunt peste 25 de grade. Iar la o temperatura acceptabila se ridica in cativa km, chiar la mers in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 cu D211 am mers si la 2grade. nu am simtit sa nu fie aderent. am franat si violent, dar cu cap, pt ca simteam ca nu e in apele lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Michelin Power Pure ce presiune recomandati? (R1). Cand am luat motorul avea 1,8 fata si era foarte instabila chiar si la o banala schimbare de directie pe autostrada, nu mai vorbesc de mers pe viraje. Acum merg cu 2,2 fata si 2,3 spate. Power Pure devin alunecoase cand se incing si de aceea le trebuie o presiune ceva mai mare. Nu stiu exact cat ca nu m-am interesat in mod special de aceste gume, dar stiu ca din cauza alunecusului au fost scoase din productie Dragos ii vorbeste din experienta de 6 ani pe vitezana in speta GSXR 750, CBR 600 F3, VTR 1000 Firestorm. Daca ai fi fost curios ai fi vazut pe profilul meu trecut clar ce si cum. Am citit f bine ce vrea omul si nu as fi atat de.... sa dau sfat ce si cum folosesc pe chopper! Eu foloseam 2,5 fata si 2.5-2.6 spate pe vitezana, pe chopper daca aveam de spus ceva intram la alta sectiune, multumesc ptr atentie totusi! Denis_sbz iti vorbeste si el din experienta, mai multa..mult mai multa ca a ta Salut un sfat ce ar trebui sa aleg intre Dunlop Qualifier , Dunlop Qualifier 2 si Bridgestone BT016 pentru CBR 1000 (model 2007) Nu merg pe circuit (inca) dar merg destul de tare (cel putin asa cred eu) Multumesc ! 100% eu as merge pe Dunlop Q2, din review-uri, si sunt sute de review-uri, sunt excelente. cu D211 am mers si la 2grade. nu am simtit sa nu fie aderent. am franat si violent, dar cu cap, pt ca simteam ca nu e in apele lui Cu 15Km/h? Tu stii asa, cam la ce temperatura functioneaza corect guma aia? N-am mers cu ea, dar am prieteni care merg pe asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Cu 15Km/h? Tu stii asa, cam la ce temperatura functioneaza corect guma aia? N-am mers cu ea, dar am prieteni care merg pe asa ceva Sa zicem 100? nu am facut stoppie dar nici 500 metri nu mi-a luat sa opresc.si eu am prieteni care merg cu ea, dar o zic din propria experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.