Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

Acum cativa ani era de mare interes si cu n clienti un topic de gume sh. Slava domnului ca am depasit faza asta. 

 

Toti care si-au rupt gatul nu cred ca intelegeau prea mult ce inseamna o setare a unei suspensii, un balonaj, o compozitie sau poate nici macar un DOT. 

Nu mai vorbim de comparatii de finete intre elementele astea, luate unul cate unul, depozitari ale motorului pe timp de iarna (si influenta asupra anvelopelor), etc, etc. 

Eu zic ca le inteleg, asa, macar generic chestiile astea si pot trage concluzia ca Pilot Road Trail este the mega f shit pe big trail-uri. 

A, daca mergi cu cutia agatata de numar, cred ca poti sa pui orice pe mobra si nu e nici o problema + nu simti nici o diferenta.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

@l.u.v

 

Daca nu aveai pretentii de sfatuitor cu liste de povete , faza din benzinarie era una banala si fara interes. 

Pentru un mare sfatuitor ca tine e destul de jalnica abordarea din partea ta.

Nu actiunea e naspa pe cat este ipocrizia. Daca recunosteai ca nu ai facut ceva inteliget acolo , discutam cu totul altfel si nu era nevoie se te ascunzi dupa clisee obosite.

 

4 minutes ago, l.u.v said:

Chiar nu te bănuiam de prostie crasă, cel puțin nu păreai.

Ce plm legătură este între a ști de ce desenul e invers la gume și experiența la mersul pe motocicletă?

Ai impresia că ești mai motociclist pentru că știi amănuntul ăsta?

Hai, revino la discuții serioase, altfel ne supărăm.

Totul se bazeaza pe observatie , cu ochii , fundul , mainile , picioarele...

 

 

 

Cred ca iti place Avon pentru ca esti afon .

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 5 minute, _Raul_ a spus:

Man, eu sunt chill si o ard a proasta pe aici dupa o zi de lucru. 

Tu te-ai enervat si ma iei in balon cu niste caracterizari cam deplasate.

Nu ma enervez decât pe ignoranță, cum spuneam.

E suficient sa spui că din experienta ta Michelin sunt cele mai bune și nu te pot contrazice.

Dar nu-mi spune că pui Michelin pentru ca XX ți au spus că sunt bune și tu halești asta.

Nici măcar nu contesc, ar fi culmea să fie proaste, fiind premium.

Dar mă obosește maxim prosteala asta pe care o aud la tot pasul că numai Michelin face gume.

Eu am fost curios de-a lungul anilor să pun uleiuri, plăcuțe de frână și gume diferite.

Și la cum merg - nici încet, dar nici în roșu - nu pot spune că am pățit ceva cu un brand și cu altul nu.

Pentru că sunt mulți factori la mijloc și când e să te ia dracu te duci de-a dura și când te speli pe dinți cu apă sfințită.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 25 minute, l.u.v a spus:

Man, sunt mulți pe grupul de gtr1400 de Nord America de pildă care au așa ceva pe motoare.

Adevărat, gtr ul duce doar obezi în spate.

 

Sunt multi care pun Shinko pe 1000RR, gen, am inventat de dragul discutiei. 

 

Aia pun Avon ca sa scoata potentialul adevarat din GTR? 

Sau pun Avon fiindca este the shit la un power train cum este GTR_ul la capacitatea lui cilindrica si cuplul lui ? 

Sau de fapt pun Avon fiindca e asa si asa, la fel ca si stilul lor de dat? 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 9 minute, goe 75 a spus:

Daca nu aveai pretentii de sfatuitor cu liste de povete , faza din benzinarie era una banala si fara interes. 

Pentru un mare sfatuitor ca tine e destul de jalnica abordarea din partea ta.

Nu actiunea e naspa pe cat este ipocrizia. Daca recunosteai ca nu ai facut ceva inteliget acolo , discutam cu totul altfel si nu era nevoie se te ascunzi dupa clisee obosite.

Ți-am explicat ca nu înțelegi nici din desene sau explicații.

Tine de analfabetism funcțional.

Nu trebuie însă să intri în panică, primul pas în orice tratament este să conștientizezi problema.

Acum 15 minute, _Raul_ a spus:

Eu zic ca le inteleg, asa, macar generic chestiile astea si pot trage concluzia ca Pilot Road Trail este the mega f shit pe big trail-uri. 

Este suficient și ți-am spus că nu pot contrazice un astfel de argument care ține de opțiunea ta.

La fel cum pentru mine roșiile cu ceapă și brânză sunt mai bune decât caviarul și nu ma poate întoarce nimeni cu niciun argument.

Dar asta pentru că îmi plac mie, nu pentru că așa trebuie să fie sau aud la XX că trebuie să fie.

 

OK, am terminat pe seara asta, mâine sunt la treabă, numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 13 minute, l.u.v a spus:

Și la cum merg - nici încet, dar nici în roșu - nu pot spune că am pățit ceva cu un brand și cu altul nu.

Pentru că sunt mulți factori la mijloc și când e să te ia dracu te duci de-a dura și când te speli pe dinți cu apă sfințită.

 

- Eu da. 

- Eu sunt genul de macar incerc sa vad cum este sa ma clatesc cu benzina in loc de apa de gura, fiindca viata e prea scurta si banala. Inventez, ca sa exemplific mai bine.

 

Stiind ca mi-o caut by default si la varsta asta, eu cam merg pe cele mai bune chestii cand vine vb de siguranta. Sau macar incerc. 

Prima data pun botul la parerile celor care conteaza pt mine.

Dupa care imi trag concluziile singur si fac urmatoarea achizitie in cunostiinta de cauza

Din stilul asta al meu si din experienta mea, pot spune, strict pentru mine, ca - decat gunoaie sau mediocritati, mai bine stau acasa.

De fiecare data cand am luat chinezarii sau mediocritati, mi-am furat-o, intr-un fel sau altul. 

 

Motociclismul nu este o obligatie. Este doar un hobby foarte scump. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 14 ore, _Raul_ a spus:

 

Toti care si-au rupt gatul nu cred ca intelegeau prea mult ce inseamna o setare a unei suspensii, un balonaj, o compozitie sau poate nici macar un DOT. 

Nu mai vorbim de comparatii de finete intre elementele astea, luate unul cate unul, depozitari ale motorului pe timp de iarna (si influenta asupra anvelopelor), etc, etc. 

Raul,

Cimitirele sunt pline (și) de oameni care au avut impresia că au deținut adevărul absolut.

Suntem amândoi la o vârstă la care știm asta.

 

Să presupunem că pe lumea asta fiecare ar mai avea dreptul la un plin de benzină.

Atât!

Tu ești genul care te-ai bucura de el 150 km cu acele în roșu, iar când te-ai opri fierul tău ar mirosi numai a ferodou de plăcuțe de frână și s-ar auzi numai pocnete de discuri încinse.

Eu m-aș bucura 400 km de orice înseamnă vânt, soare,  cer, rapiță iar când aș opri aș da încet filmul înapoi și aș retrăi iar și iar cei 400 km.

E ca și cum mi-ai da un pantof scump și elegant și Gucci, mi-ai argumenta că e crem de la crem și mi-ai tot băga pe gât că de ce nu-l port când toți îl doresc, fără însă să sesizezi un lucru simplu : pantoful tău e 46 și eu port 44.

Sunt două "lumi" diferite, iar partea mișto e că una nu exclude pe cealaltă.

Eu rar trec de 170 km pe oră, cu mașina sunt pe la 130/140.

Dacă sar pragurile astea automat mușchii se întăresc și îmi depășesc zona de confort.

Un bun coleg are o vorbă: "coane, pizda e ca ciorapul de mătase, cât dai atât se întinde.

Nu încerca să-i dai de fund, au încercat și alții și nu au reușit."

Poate și pentru că salariile multora de acum eu le câștigam într-o lună bună în turism când aveam 20 ani, și asta timp de vreo 20 de ani.

Poate și de asta am avut ce trebuie când trebuie, tot felul de fiare și orgasme, astfel încât acum să nu mai simt nevoia să-mi împrăștii adrenalina pe motor.
Spun asta nu pentru a epata, ci pentru a înțelege că:

1. Nu mai am nevoie să alerg după vremuri pierdute încercând să-mi depășesc limitele.

2. Din fericire partea financiară nu mă limitează în a alege, iar dacă nu vreau să pun un lucru pe motor nu e din cauza asta, ci pentru că vreau să experimentez.

Nu sunt genul să plec din familie doar pentru că am descoperit muia pe care colega de birou mi-o face și asta pentru că am dat muie la timpul ei.

Ce vreau să spun ai înțeles deja - iarba pe care alții o pasc acum eu am călcat-o demult în picioare.

Într-o lume există doar Michelin, Carbone Lorraine și Motul.

În cealaltă există și din astea, laolaltă cu altele.

Singura mea problema este când îmi crește tensiunea pentru că mi se bagă certitudini pe gât, uitând că lumile noastre sunt diferite.

O zi bună!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de discutia cu sensul de rotatie, si cei de la Michelin au implementat chestia cu sensul V-ului invers fata de normal pentru rotile fata, cel putin la scutere. 
 

 

2D55F0D7-393A-4F9E-8896-7CF883C6DEB6.thumb.jpeg.2fede5db26348c3fc2cf22762c60abf4.jpeg
 

C2126189-A8CC-4C4E-8356-FB61355CB98A.thumb.jpeg.9445d758d93ed32130357896778d0fbe.jpeg

 

Cea de jos este roata spate care poate fi folosita atat pentru fata cat si pentru spate, evident V inversandu-se. 

 

 

9CF8EB08-6DFF-41F0-A8AC-5A5E534274C8.thumb.jpeg.47ff88c452a0d6567eb1e2d822a52963.jpeg

 

Nu am reusit sa aflu mai multe detalii de ce, singura explicatie rezonabila pe care am gasit-o ar fi ca atunci cand esti inclinat, V sa nu mai directioneze apa catre exterior (putand duce la acvaplanare, deci alunecare si lowside) in schimb sa directioneze catre interior, chiar daca forta centrifuga ar incerca sa arunce invers. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 6/18/2022 at 10:32 AM, Pandy said:

Legat de discutia cu sensul de rotatie, si cei de la Michelin au implementat chestia cu sensul V-ului invers fata de normal pentru rotile fata, cel putin la scutere.

 

La fel au facut si la seria Commander (2, 3), alea fiind pneuri pentru cruiser/tourer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salut,

 Am si eu o neclaritate legata de vestitele scorpion trail 2. Sau mai bine zis plangere. De vreo 3 luni au un compoartament tare dubios si anume: cand ma aplec pe curbe totul e bine si frumos pana cand e o portiune unde efectiv pica cate grade  ca inclinare si dupa iar e ok, adica mai merg inclinate si nu se compoarta dubios. Dar partea aia in care pica e strangatoare de fesieri. Presiunea e buna - cum recomanda producatorul mobrei, caucicurile au ~5000 km si sunt umflate cum trebuie. Ce au patit de fac dubiosenia asta?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 3 seturi la activ, merg preponderent cu 400+ kg, n-am pățit niciodată ce povestești. Poate n-am fost destul de atent la faza respectivă, am să studiez la anul de acum. Mai degrabă mă panichez când dau cu scărița de asfalt încât îmi îndoaie piciorul, dar chiar și atunci cauciucurile "stau pe poziție", panica e doar în capul meu.

Nu ai "dinți de fierăstrău" pe anvelope? Am pățit la toate seturile, totuși nu am observat să mă afecteze la aderență.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

În mod normal se întâmplă asta din două motive :

1. Ai mers preponderent pe drumuri mai drepte, autostrăzi și ai făcut-o fără să te apleci prea mult.

2. Ai mers mult timp cu presiune scăzută.

În ambele cazuri se formează o coamă pe suprafața de rulare.

Pune mâna și mângâie calea de rulare, curbura gumei ar trebui să fie lină și perfect concav.

Dacă este pătrațită înseamnă că de acolo este problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, tzunoi a spus:

Mda - ma duc sa le si mângâii. Da așa pe ascuns ca sa nu par dubios. Altă soluție în afară altele noi exista pentru pătrățeală?

Le iei la pilă un pic până se rotunjesc. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Dacă sunt pătrațite nu ai ce să le faci.

Se vede și la ochi uzura dacă este mare.

Spatele pare aplatizat pe centru. Dupa cum se simtea ma asteptam ca fata sa fie. 
Daca le dau pe circuit nu isi revin la o forma mai aproape de forma initiala? E mai distractiv si mai ieftin. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Fixed! 

Concav = "ține apa" 😉

Corect, le încurc tot timpul.

Acum 1 oră, tzunoi a spus:

Spatele pare aplatizat pe centru. Dupa cum se simtea ma asteptam ca fata sa fie. 

Pe față nu se aplatizează.

Poate face coamă doar dacă mergi cu presiunea mică.
Pe spate se tocește pe mijloc deoarece calea de rulare este mult mai lată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, tzunoi a spus:

Spatele pare aplatizat pe centru. Dupa cum se simtea ma asteptam ca fata sa fie. 
Daca le dau pe circuit nu isi revin la o forma mai aproape de forma initiala? E mai distractiv si mai ieftin. 

 

Du-te la munte si mergi vreo 10000 km si se rotunjesc. Ai grija la presiune si sa nu ai sarcina mare pe spate. 😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Leon
8 hours ago, tzunoi said:

Salut,

 Am si eu o neclaritate legata de vestitele scorpion trail 2. Sau mai bine zis plangere. De vreo 3 luni au un compoartament tare dubios si anume: cand ma aplec pe curbe totul e bine si frumos pana cand e o portiune unde efectiv pica cate grade  ca inclinare si dupa iar e ok, adica mai merg inclinate si nu se compoarta dubios. Dar partea aia in care pica e strangatoare de fesieri. Presiunea e buna - cum recomanda producatorul mobrei, caucicurile au ~5000 km si sunt umflate cum trebuie. Ce au patit de fac dubiosenia asta?

 

 

Pari sa le fi tocit  pe plat dar nu mi-as paria banii pe asta. 

Scorpion Trail duc 10-12 000 de km.

 

Daca le-ai tocit de la mers preponderent in linie dreapta, uzura se vede din balcon. 

In loc sa aiba un profil perfect rotund, sunt "trapezoide", respectiv au unghi (in loc sa fie sector de cerc) in zona in care se face tranzitul de la portiunea de rulare pe plat spre laterale. 

Asa arata o uzura inegala: 

26tyre-chane-3.thumb.jpg.9f91a3f450207c4f4acd557ef1292111.jpg

Daca te-ai procopsit cu ea, schimba instant guma respectiva. 

Sau mai las-o pe motor doar daca planifici un Bucuresti - Londra exclusiv pe autostrazi + schimbat guma in Londra. 

 

La 5000 de km, cam ciudat, dar nu exclus, daca ai bagat masiv drumuri drepte si pe sosele grunjoase.

Exista sansa sa le tocesti serios in 5000 de km daca mergi f tare/grabit pe autostrazi.

Gen traversat Ungaria, Austria si Germania pe fast forward, cu minime de 130, acelerari serioase, franari asisderea.

O tura din asta, in viteza/agresiva, mananca enorm o guma, mai ales daca rulezi pe asfalt mai grunjos. 

 

DAR, dpmdv si din experienta mea cu ele

 

Scorpion Trail este un dual compound care, la schimbari bruste de unghi, reactioneaza, uneori, ff ciudat. 

Este arhicunoscuta problema asta la ele. 

Odata ajunse pe laterala moale, salveaza situatia in ultimul moment.

Dar, mai bine fara, decat cu asa trairi. 

 

Ai suficiente alternative pt SAS. 

 

 

11 minutes ago, _Leon said:

La 5000 de km, cam ciudat, dar nu exclus, daca ai bagat masiv drumuri drepte si pe sosele grunjoase.

 

Sau oras marea majoritatea a timpului.

Editat de _Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Leon
16 minutes ago, _Leon said:

Scorpion Trail este un dual compound care, la schimbari bruste de unghi, reactioneaza, uneori, ff ciudat. 

Este arhicunoscuta problema asta la ele. 

Pe trail-uri mari, cu putere si cuplu serioase si kg pe masura (sorry de later edit-uri, optiunea de edit dispare f rapid). 

 

3 minutes ago, DesertEagle said:

Ai de capu' meu, asta din poza deja e trecut de plat pe mijloc, e de-a dreptul concav, nici nu stiam ca exista asa ceva. Probabil a mers cu presiune foarte mare pe spate, altfel nu-mi explic.

Da, poza de pe net, nu neaparat f radicala, dar am cautat sa fie evidenta/exemplificativa. 

Motorcyclist Magazine au avut mereu tutoriale de calitate (sub denumirea Mc Garage). 

Asta este unul: 

 

Sa tii de asemenea cont si de modul in care au trecut gumele alea prin iarna indiferent de nr de km.

Adica temperatura in garaj sau unde ai tinut motorul, daca au fost in contact cu podeaua sau nu, presiunea, cate luni a stat motorul nemiscat, samd

Poti sa ai gume noi dar trecute prin iarna ambele in contact cu solul si cu presiune mica (adica deformate). Daca a fost asa, sanse mari sa nu mai fie in mintile lor. 

Conteaza deci daca ai folosit cric lateral (ambele roti la sol), central (de obicei doar fata la sol, caci multi nu o suspenda) sau, ideal, standere si ambele roti in aer. 

 

Daca motorul este usor, cu putere si cuplu mici, nu este tragedia vietii. Le mai duci un sezon. Sa zicem, desi nu recomand asa ceva. 

Dar, daca ai motor de la 220-230 kg in sus, putere de minim un 70-80 de cai si cuplu minim tot pe acolo, hmm, nu de mirare sa le simti instant. 

 

 

Nu mai intram si in subtiltati gen reglaje ale suspensiei fiindca pe SAS ai cea mai buna suspensie electronica din categoria trail-urilor. 

Editat de _Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...