Sari la conținut

Postări Recomandate

recomand Michelin Pilot Road 4.

Am momentan pe hornet de 600 si este blana. pe ploaie poti sa tii motoreta in curba in sarcina fara sa dea semne de instabilitate.

pe uscat este foarte aderent. am derapat de cateva ori in curba, in putere si poate fi tinuta usor, e previzibil cauciucul, nu te surprinde, doar placut :D

fata franze pana la blocare. am franat violent de cateva ori pana a intrat 'abs-u', bine ca din 99 nu are asa ceva, oricum data dozezi frana bine te salveaza bine. si scartaie fain:)

consider ca Michelinurile sunt cele mai sigure cauciucuri pe piata pentru piata de motorete de strada.

si pe transalp am avut anakee 3 si sunt in acceasi situatie cu PR4. te joci cu motoreta. eu unu ma simt foarte sigur cu michelinurile...si nu fac reclama :))

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Presiunile sint recomandate de producator undeva intre 1.1 -1.2 la rece - pe spate. Pe fata ai la fel ca la celelalte marci, modele, 2.1-2.2 la rece.

 

Daca vrei pe Sculeni, ia-ti ori Supercorsa SC1, ori BT R10 mediu.Au aderenta mai buna la temp mai mici.

 

Uita de Power Cup, sint la coada.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand nu o sa mai gasesti topicul ,cauta reply`urile in rubrica "Service si intretinere curenta ->CAUCIUCURI -Totul despre" ,o sa fie mutat acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunile sint recomandate de producator undeva intre 1.1 -1.2 la rece - pe spate. Pe fata ai la fel ca la celelalte marci, modele, 2.1-2.2 la rece.

 

Daca vrei pe Sculeni, ia-ti ori Supercorsa SC1, ori BT R10 mediu.Au aderenta mai buna la temp mai mici.

 

Uita de Power Cup, sint la coada.

 

JAGI sper ca nu confunda Sculeni cu vreun circuit, e doar o portiune de drum unde baietii ii mai dau blana, ocazional, in afara orasului :))) (pe langa Iasi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram ironic la partea cu Sculeni-ul dar se pare ca unii nu se prind. mentalist, poate sa ma faca si cu bicicleta vreounu, nu e problema atat timp cat ma dau in limitele mele. :)

 

Multumesc la toti, cred ca am sa merg pe D212.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram ironic la partea cu Sculeni-ul dar se pare ca unii nu se prind. mentalist, poate sa ma faca si cu bicicleta vreounu, nu e problema atat timp cat ma dau in limitele mele. :)

 

Multumesc la toti, cred ca am sa merg pe D212.

Poate nu ar trebui sa ma bag in seama pentru ca ai specificat "CELE MAI ADERENTE" insa daca tii un pic si la bani, nu cred ca se justifica diferenta de pret intre D211 si D212, pentru ceea ce faci pe strada.

Editat de stRADu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram ironic la partea cu Sculeni-ul dar se pare ca unii nu se prind. mentalist, poate sa ma faca si cu bicicleta vreounu, nu e problema atat timp cat ma dau in limitele mele. :)

 

Multumesc la toti, cred ca am sa merg pe D212.

 

avand in vedere ca majoritatea nu stiu mai departe de Sculeni, ni s-a parut plauzibila varianta ta :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg dar din moment ce mergi la Adancata intrebi strict de slick-uri, parerea mea. Eu intrebam de gume pentru strada, pentru acele 10 minute cand imi pierd mintea si am nevoie de ceva care sa imi ofere contactul maxim cu planeta. :D

 

Momentan nu dispun de un buget sa imi prepar o motocicleta pentru pista si sa ma plimb toata ziua pe la Adancata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg dar din moment ce mergi la Adancata intrebi strict de slick-uri, parerea mea. Eu intrebam de gume pentru strada, pentru acele 10 minute cand imi pierd mintea si am nevoie de ceva care sa imi ofere contactul maxim cu planeta. :D

 

Momentan nu dispun de un buget sa imi prepar o motocicleta pentru pista si sa ma plimb toata ziua pe la Adancata.

 

Poti incerca intai la TG Secuiesc, am inteles ca-i foarte misto, si chiar mai indicat la inceput (atat dpdv financiar cat si ca skill/obisnuinta). Sunt baieti in Iasi care au mers acolo.

 

In rest, la noi sa ai grija mai mare la balegar, nisip si carute, ca dpdv al gumelor, te poti da pe strada si cu Pilot Road 4, daca stii sa te dai,si nu sunt ironic... N-ajungi pe strada in judet la noi sa spui ca atingi 'limitele' cauciucurilor..

 

succes si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti incerca intai la TG Secuiesc, am inteles ca-i foarte misto, si chiar mai indicat la inceput (atat dpdv financiar cat si ca skill/obisnuinta). Sunt baieti in Iasi care au mers acolo.

 

In rest, la noi sa ai grija mai mare la balegar, nisip si carute, ca dpdv al gumelor, te poti da pe strada si cu Pilot Road 4, daca stii sa te dai,si nu sunt ironic... N-ajungi pe strada in judet la noi sa spui ca atingi 'limitele' cauciucurilor..

 

succes si asfalt uscat

 

Eu iti dau perfecta dreptate dar aici e factorul psihologic. Tu cum te-ai simti cu niste gume top si cum te-ai simti cu niste SH-uri vechi de 3-4 ani? Vara e lunga. As vrea sa merg la TG Secuiesc ca e mai tehnic din cate am inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram ironic la partea cu Sculeni-ul dar se pare ca unii nu se prind. mentalist, poate sa ma faca si cu bicicleta vreounu, nu e problema atat timp cat ma dau in limitele mele. :)

 

Multumesc la toti, cred ca am sa merg pe D212.

Pai si eu eram ironic, pentru 'cele mai aderente gume' sunt necesare cand nu te face niciunu' cu biclicleta si stii ca daca esti incaltat cu ce nu trebuie cazi sau nu poti tine pasul.

Altfel, iti trebuie o guma moale si aderenta pe fata si una medie pe spate.

De aia gumele de curse se folosesc cu incalzitoare pentr a intra in temperatura si a nu pierde timpul sa le incalzesti. Te dai destul de tare pe strada ca sa incalzesti astfel de gume?

Toti ti-au recomandat gume bune si foarte bune. Eu zic ca poti merge si cu ceva mai ieftin de atat.

Eu personal ma dau cu D211 si imi ajunge, strada si circuit. Nu mi-as lua ceva mai bun decat daca asa avea bani sa ma dau 3 zile pe Adancata si as vrea sa trag la timp si cursa.

 

E foarte bine ca vrei sa investesti in cauciucuri, dar nu lua de curse daca tu abia incerci un circuit si te dai in rest normal pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu eram ironic, pentru 'cele mai aderente gume' sunt necesare cand nu te face niciunu' cu biclicleta si stii ca daca esti incaltat cu ce nu trebuie cazi sau nu poti tine pasul.

Altfel, iti trebuie o guma moale si aderenta pe fata si una medie pe spate.

De aia gumele de curse se folosesc cu incalzitoare pentr a intra in temperatura si a nu pierde timpul sa le incalzesti. Te dai destul de tare pe strada ca sa incalzesti astfel de gume?

Toti ti-au recomandat gume bune si foarte bune. Eu zic ca poti merge si cu ceva mai ieftin de atat.

Eu personal ma dau cu D211 si imi ajunge, strada si circuit. Nu mi-as lua ceva mai bun decat daca asa avea bani sa ma dau 3 zile pe Adancata si as vrea sa trag la timp si cursa.

 

E foarte bine ca vrei sa investesti in cauciucuri, dar nu lua de curse daca tu abia incerci un circuit si te dai in rest normal pe strada.

 

Pai pana la urma merg pe D211 sau D212. Presiunea scazuta in guma spate banuiesc ca ajuta cauciucul sa se incalzeasca mai repede, corect?

 

Din cate vad si Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 e super in ceea ce priveste aderenta. Stie cineva cum se incalzeste?

Editat de yoosined
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pana la urma merg pe D211 sau D212. Presiunea scazuta in guma spate banuiesc ca ajuta cauciucul sa se incalzeasca mai repede, corect?

 

Din cate vad si Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 e super in ceea ce priveste aderenta. Stie cineva cum se incalzeste?

Cauciucurile Dunlop cu carcasa NTEC, mai rigida, se deformeaza mai greu. In felul asta se pune presiune mica pentru a fi mai deformabil, din deformatii se incalzeste. Nu as pune mai jos de 1,3 pe circuit si 1,5 pe strada. Dar in niciun caz sa nu cumva sa-l umfli 2,5-2,9.

La cauciucurile fara carcasa rigida presiunile sunt altele.

 

Nu stiu nimic de Pirelli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucurile Dunlop cu carcasa NTEC, mai rigida, se deformeaza mai greu. In felul asta se pune presiune mica pentru a fi mai deformabil, din deformatii se incalzeste. Nu as pune mai jos de 1,3 pe circuit si 1,5 pe strada. Dar in niciun caz sa nu cumva sa-l umfli 2,5-2,9.

La cauciucurile fara carcasa rigida presiunile sunt altele.

 

Nu stiu nimic de Pirelli.

 

Merci mult. Ai vreoun site ceva de unde le comanzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...