Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ieri am vazut la un baiat cu "un miar" din 2003...anvelope cu DOT 2003..Sau poate 2004. Nici nu conteaza. M-a trecut un fior pe sira spinarii :D

eu am vazut la un baiat cu un gsx r de 750 (modificat streetfighter), cauciuc de enduro de spate montat pe fata invers :crack: :crack: . si acum regret ca nu am facut poze, nu ma crede nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am vazut la un baiat cu "un miar" din 2003...anvelope cu DOT 2003..Sau poate 2004. Nici nu conteaza. M-a trecut un fior pe sira spinarii :D

daca merge "la consum" este ok, frecarea este mai mica :)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare colegi, am si eu o intrebare la care as dori sa imi raspunda cineva care chiar cunoaste. Ce presiune se recomanda la un dunlop gp 212 pro 3 pe spate si un d 212 pro pe fata..Mentionez ca am 92 kg si vorbesc de un kawasaki zx9r, intreb pentru ca eu unu sunt satul de cat am cautat si sunt tot felul de variante. Ma intereseaza pentru mers pe strada si cateodata cu prietena, dar mai rarut.

 

Deschid acest topic deoarece sunt complet bagat in ceata, am citit pe forum ca scrie la dunlop d 212 chiar si 1.5 pe spate, altii spun 2.5, adica este o diferenta foarte mare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu scrie pe un sticker undeva pe bascula motocicletei?

 

La mine la Yamaha FZ1S 2009, am 2.5 pe fata si 2.9 pe spate.

 

Uite si un producator care spune acelasi lucru, dand acest detaliu

 

post-70685-0-28617300-1441716853_thumb.jpg

 

 

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu scrie pe un sticker undeva pe bascula motocicletei?

 

La mine la Yamaha FZ1S 2009, am 2.5 pe fata si 2.9 pe spate.

 

Uite si un producator care spune acelasi lucru, dand acest detaliu

 

attachicon.gifUntitled-1.jpg

asta am citit si eu cu 2.5 fata si 2.9 spate dar mi se pare enorm, am bagat presiunea asta si sincer nu ma simteam in siguranta, aluneca cand trageam de gaz ( vorbesc de niste cauciuce sh mai vechi), dar aceleasi cauciuce cu presiune 1.9 fata si 2.1 pe spate se comportau bine.....deci asta cu 2.5 si 2.9 cred ca iese din schema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimpotriva. Eu pot sa-ti spun cand presiunea pe spate imi scade la 2.5 sau sub, dupa cum imi drifteaza coada pe franare mai agresiva. Cu 2.9 nu am aceasta problema.

Experienta din primii 400 km cu motocicleta, pe Valea Oltului, cu presiune sub 2.5, la o depasire pe ud la 100/h nu o mai povestesc.

 

Dar e ok daca tu te simti mai in siguranta cu 2. O fi efect placebo la mine, sfatul constructorului. ;)


» Post actualizat in 08 Sep 2015 13:05


asta am citit si eu cu 2.5 fata si 2.9 spate dar mi se pare enorm, am bagat presiunea asta si sincer nu ma simteam in siguranta, aluneca cand trageam de gaz ( vorbesc de niste cauciuce sh mai vechi), dar aceleasi cauciuce cu presiune 1.9 fata si 2.1 pe spate se comportau bine.....deci asta cu 2.5 si 2.9 cred ca iese din schema

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi, am si eu o intrebare la care as dori sa imi raspunda cineva care chiar cunoaste. Ce presiune se recomanda la un dunlop gp 212 pro 3 pe spate si un d 212 pro pe fata..Mentionez ca am 92 kg si vorbesc de un kawasaki zx9r, intreb pentru ca eu unu sunt satul de cat am cautat si sunt tot felul de variante. Ma intereseaza pentru mers pe strada si cateodata cu prietena, dar mai rarut.

 

Deschid acest topic deoarece sunt complet bagat in ceata, am citit pe forum ca scrie la dunlop d 212 chiar si 1.5 pe spate, altii spun 2.5, adica este o diferenta foarte mare.

 

Ai in imagine si in link recomandarea Dunlop pt acest tip de anvelopa. Chiar daca mergi pe strada, NICIODATA sa nu pui presiunile indicate pe bascula. D212 are o carcasa foarte rigida.

post-14189-0-57740200-1441717901_thumb.jpg

 

http://old.bike-promotion.com/pdf/Mischungen%20-%20Temperaturen%20-%20Reifendruck%20Stand%202012-05-25.pdf

 

Pe scurt: Fata 2.1, spatele 1.1-1.3 la rece

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai in imagine si in link recomandarea Dunlop pt acest tip de anvelopa. Chiar daca mergi pe strada, NICIODATA sa nu pui presiunile indicate pe bascula. D212 are o carcasa foarte rigida.

attachicon.gifD212.jpg

 

http://old.bike-promotion.com/pdf/Mischungen%20-%20Temperaturen%20-%20Reifendruck%20Stand%202012-05-25.pdf

 

Pe scurt: Fata 2.1, spatele 1.1-1.3 la rece

multumesc extrem de muuuult......exact ce spuneam ca am citit undeva, chiar iti multumesc foarte mult..nu o sa ma dau eu ca disperatul cu cauciucul rece, cred ca o presiune de 1.5 va fi ceva OK pe spate...

Editat de yonustelystu1992
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru strada : daca ai portiuni cu drum drept intins ( lung ,foarte lung) unde ii dai blana la o viteza mare pentru foarte mult timp incepi prin a pune 1.4 la rece pe spate cel putin si neaparat pe fata 2.1 ,daca drumul este doar virajat merge sa pui cat de cat presiunile recomandate de Dunlop.

Tine mine ce a spus Cesar ca a spus foarte bine "Chiar daca mergi pe strada, NICIODATA sa nu pui presiunile indicate pe bascula. D212 are o carcasa foarte rigida"

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NICIODATA sa nu pui presiunile indicate pe bascula. D212 are o carcasa foarte rigida.

 

Concret, in cazul in care nu ai D212, ce presiune voi lasa in anvelope, cea din cartea motoretei sau cea din catalogul producatorului anvelopei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concret, in cazul in care nu ai D212, ce presiune voi lasa in anvelope, cea din cartea motoretei sau cea din catalogul producatorului anvelopei?

 

Nu m-am luat niciodata dupa indicatiile de pe bascula. Acum na... ce sa zic, au fost multe discutii si controverse. Fiecare ar trebui sa isi aleaga compromisul ideal intre aderenta si stabilitate.

Pt orice anvelopa care nu este ntec, eu am ca referinta 2.2 fata si 2.0 spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Concret, in cazul in care nu ai D212, ce presiune voi lasa in anvelope, cea din cartea motoretei sau cea din catalogul producatorului anvelopei?

La anvelope uzuale, ce spune in cartea motocicletei; la anvelope speciale, gen cele de curse sau cu carcasa dura, cat scrie producatorul.

 

Ex. D212 are presiunea recomandata de producator foarte joasa, dar daca ai merge cu Michelin Pilot Road (doar ca exemplu) cu 1.1 atmosfere pe spate ai crede ca mergi pe pana, chiar si la 1.7-1.8 o sa se simta cam nasol desi o sa ai grip bun; la 2.5, insa, o sa stea fantastic pe sosea dar cu aderenta slabuta, pana la urma presiunea optima e doar un compromis intre aderenta (scade cu presiunea) si manevrabilitate (creste cu presiunea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea idela pentru niste gume stradale este data de producator de ex: 2.5 cu 2.9 , au facut teste doar nu au dat valorile alea la o bere.

Depinde de fiecare mobrist cum ii place sa simta mobra, acum nu trebuie cazut nici in extreme cu valori de 1bar sau 3+.

Trebuie stiut ca odata ce guma se incalzeste si presiunea creste cu 0.2/0.3 bari depinde de temperatura.Eu folosesc azot atat la moto cat si la auto, azotul din vulcanizari nu este pur 100% ca si cel care se foloseste la curse dar si asa se simt unele diferente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de producatorul anvelopelor, uite ce zice site-ul Dunlop:

The use of tyre warmers is mandatory for KR106/108, KR149, KR133 and D212 GP PRO, and highly recommended for D211 GP RACER and GP RACER SLICK.

Parerea mea e ca nu ai ce cauta cu aceste anvelope pe strada.

Eu mi-am pus acum D211 si ma doare sufletul sa le tocesc pe strada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are un set care a fost dat in pista care mai are centrul bun si cat de cat putina carne pe margine merge pentru strada.

Toate seturile enumerate de tine Alex daca sunt folosite de noi pe strada sunt bani aruncati pe fereastra ,se duc ciclurile de incalzire racire,se umplu de praf imediat,o sa ramana intr-un timp scurt cu multa carne pe ele si lessgrip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dunlop racing nu tine cont de numarul ciclurilor de incalzire -racire. Daca sint 25grd, chiar si cele mediu-hard ofera aderenta pe strada. Cele soft, soft-mediu, sint megaaderente comparativ cu celebrul Pilot Power sau Sportec, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...