superbec Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 https://anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-street-radial-promotie/ Le voi folosi pe un supermoto de 600,universale pentru orice sezon,asfalt preponderent. si te duci la munca cu mobra? sau ce faci mai exact,cati km/an ? alea nu-s gume de sm ... sunt bune pt un commuter obosit sau un fel de "touring" de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 (editat) https://anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-street-radial-promotie/ Le voi folosi pe un supermoto de 600,universale pentru orice sezon,asfalt preponderent. La pretul de fata se adauga + 100 lei pentru marimea mea. Acum replica cea de toate zilele: "Se merita? " Gasesc altundeva mai ieftine si mai bune ca astea?Daca da,unde? (Precizez ca sunt din Timisoara,daca are cineva anvelope la preturi bune,marimile 120/70ZR17 58W si 160/60ZR17 69W nu ezitati sa ma contactati pe privat ) Ce sfaturi imi dati,sa mai astept sa ne infigem in iarna mai bine ca mai scade scoru la ele? Astea sunt bune/durabile/etc/etc? le are cineva? Astept pareri,multumesc daca mergi cu el asa cum se merge normal cu un supermoto nu le vad bine macar pe fata pune ceva putin mai moale, gen pilot power 3 sau sportsmart 2 max, alea sunt destul de ieftine vezi cu ce imperechezi sportsmart 2-ul, e mai ingust decat in mod normal si are peretele foarte inalt (merge bine cu ceva gen conti attack sm pe spate, dar daca iti iei ala pe spate mai bine iei aceeasi fata) Editat Septembrie 11, 2017 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Cineva care să fi folosit PIRELLI ANGEL GT? Că tot e la modă, întreb pentru un prieten! Cică sunt sport touring, iar unii ar mai intra și pe pistă cu ele, atât de grozave ar fi. Folosește cineva atât cât să dea un feedback pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Cineva care să fi folosit PIRELLI ANGEL GT? Că tot e la modă, întreb pentru un prieten! Cică sunt sport touring, iar unii ar mai intra și pe pistă cu ele, atât de grozave ar fi. Folosește cineva atât cât să dea un feedback pe aici? intra pe pista sa admire peisajul , asa de bune sunt ... asa de turing cuminte nu-s neaparat rele pe K12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 sunt ok pentru strada,in special pe ud , dar nu au aproape nici o treaba cu pista.Eu am avut angel simplu parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Cred că le va încerca un amic pe un MT07. Pe K12 încă mai sunt prezenți pitici cu Dunlop uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 Cineva care să fi folosit PIRELLI ANGEL GT? Că tot e la modă, întreb pentru un prieten! Cică sunt sport touring, iar unii ar mai intra și pe pistă cu ele, atât de grozave ar fi. Folosește cineva atât cât să dea un feedback pe aici? Am avut pe VFR un set de Angel GT, nu au vrut sa se consume nici dupa 3 sezoane ) 20k km+ pe urma le-am dat jos, inca mai mergeau un sezon. Pe ploaie n-am avut niciodata probleme cu ele. Acum am pus ceva mai moale si sunt mai multumit, bridgestone battlax bt 16 pro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 Eu am o galma pe lateral la cauciuc spate. Oricum trebuia schimbat,e uzat, am de schimb, dar nu m-am confruntat niciodata cu asa ceva. Daca mai merg cu el, ce se poate intampla? Face Bum sau Poc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 Ma omoara d212 (la bani) as vrea sa schimb cu ceva mai ieftin dar asemanator calitativ (aderenta) Mobra o folosesc pt mers stradal (mers, nu dormit) dar din pacate nu mai sunt in tema cu noile modele de gume Am mers pe d211 si d212, sincer mai mult mi-a placut 211 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Octombrie 8, 2017 Share Postat Octombrie 8, 2017 Pt un SV 650 din 2001 ce cauciuc recomandati? Merg distante scurte vara, de vreo 80 km, maxim vreo 170 km/h. In curbe sunt foarte atent, nu ma inclin prea tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Dunlop Roadsmart 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 O privire asupra gumelor de circuit, a carei logica poate fi extrapolata pentru tipurile de anvelope de strada. Cu cat e mai incepator motociclistul, cu atat are nevoie de anvelope mai bune. https://www.youtube.com/watch?v=KE3O9K-shF0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Ma omoara d212 (la bani) as vrea sa schimb cu ceva mai ieftin dar asemanator calitativ (aderenta) Mobra o folosesc pt mers stradal (mers, nu dormit) dar din pacate nu mai sunt in tema cu noile modele de gume Am mers pe d211 si d212, sincer mai mult mi-a placut 211 Avand aceeasi problema, am schimbat ultimul cauciuc spate dupa ~ 3500 km, am trecut la Sportsmart 2 MAX care zic ei ca e pozitionat ca un cauciuc foarte bun pt strada si ocazionale trackdayuri la nivel de hobby, nu sa bati recordurile pe circuit, si i-au imbunatatit durabilitatea cu 22%. Il am de putin timp, vreo 1300km, si deocamdata sunt multumit. Sper sa ma tina 5500-6000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 (editat) Avand aceeasi problema, am schimbat ultimul cauciuc spate dupa ~ 3500 km, am trecut la Sportsmart 2 MAX care zic ei ca e pozitionat ca un cauciuc foarte bun pt strada si ocazionale trackdayuri la nivel de hobby, nu sa bati recordurile pe circuit, si i-au imbunatatit durabilitatea cu 22%. Il am de putin timp, vreo 1300km, si deocamdata sunt multumit. Sper sa ma tina 5500-6000 km. In sfarsit paulica ti-ai luat si tu gume nu rahaturi. +1 pt sportsmart2 max Editat Octombrie 9, 2017 de Ribo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Supercorsa a fost o varianta ieftina la D211/D212 pentru mine. Numai sa ai grija pe ud, parca-s mai rele decat slick-urile ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Supercorsa a fost o varianta ieftina la D211/D212 pentru mine. Numai sa ai grija pe ud, parca-s mai rele decat slick-urile ))) Cand vreodata sunt mai ieftine supercorsele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Ehhh, cand faci treaba cu Balamuc, se poate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 +1 pt sportsmart2 max si de la mine. 4000 km, 3 trackdayuri (la nivel de hobby pe tg secuiesc) s-a comportat intodeauna foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 La cat au evoluat gumele de strada acum, eu n-as mai pune D212GPRacer (inlocuitor al D211) pe motorete de viteza pe strada. SportSmart2 se apropie mai mult de adevar. Faptul ca gumele cu valente "race" tin super bine cand sunt calde, da, aia deja o stie toata lumea, problema e cum se comporta reci si cat de bine pot sa te scape de unele belele pana se incalzesc. Si uneori, mai ales vara, reci tin mai bine decat unele gume street, din cauza de compound moale. Aici iar poate porni o discutie interminabila, pt ca foarte multi au impresia ca simt guma cand ei de fapt au doar o impresie Iar de SF-uri cu 2.5&2.9 iarasi abandonam pt ca pe presiuni din alea n-ai ce gaz sa deschizi, ci doar te tranporti ca un carucior cu butelii.De-aia pentru mine "d211 soft fata" a fost multi ani cred ca cea mai buna guma de mers stradal pt cineva care merge agresiv pe strada si mai ciupeste cate un trackday de hobby. Supercorsele se incalzesc si ele, dar un pt cam tarziu. Ajungeam la munca pana erau calde.Eu am un obicei retardat dar simplu pentru a testa gumele cand temperatura de la zi la zi variaza mai mult decat 1-2-3grade. Cand plec de acasa in general (toamna, vara, ploaie), ies cu motoreta din parcare si ii trag un stoppie in primii 100m pana la colt. In cazul asta, functie de cum se comporta guma(vobleaza, nu vobleaza, vobleaza si rupe aderenta, rupe si revine, trage intr-o parte etc.), vezi cam pe unde esti cu aderenta in ziua aia. Sunt gume care se lipesc mai bine cand sunt calde, dar n-apuci sa le incalzesti in timp util si e cam degeaba. Treaba cu stoppie in 100m se poate aplica si pt guma spate, cand pleci de acasa in prima curba de la colt deschizi gazul tare cand esti aplecat. Daca moto fuge de sub tine.. cam pe acolo ai aderenta, cel putin pentru prima jumatate din drumul tau (ma refer la oras). Poti sa mai testezi o data faza si inainte sa ajungi la destinatie sa vezi daca mai rupe aderenta la fel de repede, sau cand o rupe.Functie de cum iti raspunde asfaltul si functie de stilul de mers iti alegi gume, pentru ca trebuie sa iei in cosiderare si faza ca le fei brusca, spre exemplu frana de urgenta. Mare atentie la faza cu "unele gume race reci pot sa tina mai bine decat unele gume street". Dar platesti pentru compoundul ala soft. Motoretele cu ABS sunt excluse de la discutie. Cu KTM-ul merg si la 4 grade si apuc frana cu 4 degete fara nici cea mai mica greata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat Octombrie 10, 2017 Share Postat Octombrie 10, 2017 Am sa incalt cu un set de sportsmart2 max in primavara sa vedem ce spune mobra, la pret vad ca este diferenta mare, sper sa nu fie la fel si diferenta de calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 10, 2017 Share Postat Octombrie 10, 2017 Am sa incalt cu un set de sportsmart2 max in primavara sa vedem ce spune mobra, la pret vad ca este diferenta mare, sper sa nu fie la fel si diferenta de calite. Diferenta se vede cind deschizi gazul rapid si maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 10, 2017 Share Postat Octombrie 10, 2017 Asa ca pe strada eu zic sa stai potol ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 Am primit o oferta foarte buna pentru un Dunlop Sportmax Roadsmart II 160/70 ZR17 TL 73W, doar ca are DOT 2013. Ar fi 200 ron, nou. Se merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 de pe unde mai luati anvelope pentru elefanti' moto touring?? metzeler & michelin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.