Sari la conținut

Postări Recomandate

Roti ? Huh ? Sau anvelope ?

 

"Rotile sunt singurele lucruri pe care trebuie sa le mai bifez pentru a incepe lucrul la motor si cam stau dupa ele"

 

Nu inteleg...vrei sa te apuci sa-ti faci o motocicleta custom ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu despre aderenta... Dar sigur nu vei face pana... Doar sa nu iesi la suc in Feren-Texas si sa lasi motorul nesupravegheat cu rotile astea :))

 

durability.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mea culpa - trebuia sa scriu anvelope ^^ Acum nu mai pot schimba . Nu e custom, doar ca trebuie sa schimb destule la ea si vreau sa incep cand le am pe toate (trebuie inclusiv lantul schimbat asa ca e trebuie neaparat si anvelopele ca sa nu se faca munca de doua ori) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Eu cred că nu vei face o diferență notabilă între cele două modele! În cazul de față aș fi mers pe feeling că nu dai greș cu oricare alegere ai face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu, cu gumele din aceeasi clasa e cam aceeasi poveste ca si cu uleiurile... dar cum nu am avut niciodata Metz-uri am zis totusi sa intreb. Facem atunci si un test la Metz-uri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SS2 prima generație sunt absolut exceptionale. Max-urile sunt ceva mai slabe că performante Dar mai durabile si mai ieftine. Dacă gasesti SS2 (nu Max) ia-le fără rezerve.

Inside info de la Dunlop: SS2 sunt gume super-hard pentru track days. Le poti folosi la orice regim de mers sportiv pe strada iar pe circuit, la nivel amator, când e rece. Când e cald nu sunt bune pe pista - "they become greasy". Ultima parte ti-o confirm din experienta proprie.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Aveti idee daca la Auto Agusta (sau daca nu, poate imi puteti recomanda alt service) imi pot pune un petec pe interiorul anvelopei ? Am cautat azi de mi-a venit acru prin Bucuresti si nu am gasit nicaieri sa fac asta...

 

Am luat un cui acum vreo 2-3 sapt, am pus eu pe teren un snur care a tinut decent cat sa ma duca acasa, dar cam pierde presiune. Si as vrea sa pun petec. Anvelopa are sub 1000 km asa ca parca nu imi vine sa o schimb :)

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam la orice vulcanizare iti poate pune petec. Daca vrei sa rezolvi treaba simplu, fa semn pe cauciuc si janta, da cauciucul jos, pune petec, monteaza fix la semn. Daca totusi iti pierde acum presiune, inseamna ca nu ai montat corect snurul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SS2 prima generație sunt absolut exceptionale. Max-urile sunt ceva mai slabe că performante Dar mai durabile si mai ieftine. Dacă gasesti SS2 (nu Max) ia-le fără rezerve.

Inside info de la Dunlop: SS2 sunt gume super-hard pentru track days. Le poti folosi la orice regim de mers sportiv pe strada iar pe circuit, la nivel amator, când e rece. Când e cald nu sunt bune pe pista - "they become greasy". Ultima parte ti-o confirm din experienta proprie.

 

Too late...

post-11356-0-18952000-1531526267_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee daca la Auto Agusta (sau daca nu, poate imi puteti recomanda alt service) imi pot pune un petec pe interiorul anvelopei ?

 

Cam la orice vulcanizare iti poate pune petec.

 

Ai fii surprins... am umblat pe la vreo 6 vulcanizari ieri si nu am putut rezolva... Ba ca nu se baga la moto, ba ca pun doar snur nu si petec, ba ca nu au autorizatie sa faca moto etc...

Ma duc astazi la Augusta, mi-au fost recomandati de catre cineva. Sper sa rezolv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Too late...

m7rr.jpg

Guma e decenta dar profilul e conservator, rotund. La plimbare și mers alert se

comporta bine. La alergat tare sunt mai putin performante. Consuma-le în doi ani. După două sezoane, pierd dramatic din aderenta.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de preferinte, nu stiu pe pista dar pe strada gumele ascutite nu mi-au placut. Iar dupa doi ani cam orice guma (moale) incepe sa fie opinca.

 

Le-am dezverginat azi, cuminte la inceput dupa care m-am dat un pic la ele. La nivelul meu si mai ales la aglomeratia de pe strada greu de gasit defecte. Ce am observat la montare, carcasa mult mai moale decat Dunlop SportSmart cu care am mers in ultimul timp. Lucru nu neaparat rau... repet, pe strada. Mai multe impresii dupa cateva iesiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-s asa nasoale M7RR-urile, au grip bun pe ploaie , le are un prieten. Dar eu tot pe Dunlop as merge :DDDDDD

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut! Ce ati alege dintre Michelin Road 5 si Conti Road Attack 3 ?

 

E vorba de combo 160 + 120 pt rasnita mea, mers stradal in mare parte, dar mai scot din cand in cand nasu si la un trackday.

 

Conti vad ca sunt oleaca mai scumpe, am citit review-uri bune despre ele. Road 5 abia aparute, inca nu exista prea multe review-uri, dar cel putin is sigur ca gasesc DOT recent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in locul tau as merge pe Conti. Pentru motoreta mea par a fi "the ultimate" anvelope pentru touring agresiv/necivilizat ca sa zic asa. Am avut din fabrica Scorpion care sun niste gume excelente pentru niste "OEM" uri (sunt si mai ieftine), acum am RoadSmart3 pentru ca sunt fan dunlop si sunt si mai scumpe,insa as putea sa le pun pe acelasi prag cu Scorpioanele, fiecare avand plusurile lor insa cand tragi linie sunt cam la fel. Si totusi Conti sunt peste ambele. Feedback-ul e atat de la prieteni cu acelasi KTM cati si alti KTMisti, unde le compara cu Scorpioanele OEM. Mega laudate Conti-urile. Par a fi cele mai grippy.

Ca sa ajung catre Road5 pentru ca am bagat unghia in el doar, n-am mers pe el, dar am vazut din ce tip de guma e facut, o sa iti zic ca RoadSmart3-ul actual la franat violent "cu 4 degete" de la 100, scartaie pe asfalt de vreo 4-5 ori repetat in tip ce ABS-ul tot mesteca la el acolo. Probabil fara ABS m-ar tranti. E tipul de guma care excelenta la mers civilizat pe 1200RT spre ex, moale cand e rece insa la caldura si la stres incepe sa cedeze.

Eh, am pus mana pe Road5 si e si mai moale la rece. Cam cum e un cauciuc de iarna auto, scartaie asa, dar daca rupi 3 frane cu el pe canicula s-ar putea sa chitaie de nu mai poate. Ceea ce ma face sa cred ca sunt bune pt vreme de UK si mers civilizat. Eu la RoadSmart am gasit limita destul de usor si ma joc cu limita aia pentru ca huliganeala dar are si el limita lui. Dar asta-i viata, la toamna-iarna o sa fie bune asa cum sunt ele "moi-reci".

Pentru ploaie nu ma intereseaza cum se comporta nicio guma, pentru ca am mers prin ploi cu "semi-slickuri" de n-au avut aer, si n-a fost vreodata vreo problema. Atat timp cat mergi cinstit pe ploaie se poate cu orice guma.

Cand ai de franat cand iti sare iepurele in fata sau mingi de copii prin sate, pt aia iti alegi gumele.

De-aia eu as merge pe Conti :) Daca ai ABS si mergi civilizat poti sa-ti iei orice pana la urma insa RoadAttack3-ul pare a fi cel mai fun dintre cele 2 enumerate de tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna ziua, am si eu nevoie de sfaturi in legatura cu alegerea anvelopei pe fata. Motocicleta in cauza este un zx6r, as avea nevoie de o anvelopa care sa se preteze si la un eventual track day, dar in principiu 90% mers de strada. Ma uitam la Pirelli Diablo Supercorsa V2 SP si Michelin Pilot Power RS. Despre acestea doua am citit numai lucruri bune, dar intrebarea este cum fac fata la mersul de strada ? multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, pentru 90% mers strada, nu cred ca se merita un supercorsa, se uzeaza repede comparativ cu un Rosso Corsa / Sportsmart TT / Pilot Power/ Battlax RS10.

Editat de Onasi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5000 km am instalat un set de k3 pe motocicleta, presiunea cu care am mers a fost 2.2 fata si 1.8 spatele.

Fata a ajuns la indici pe lateral, pe cand spatele mai duce 2000-3000 km.

Oare de ce? Pana acum spatele se ducea primul.

 

Daca esti bun sa dai mai multe etalii, poate gasim explicatii

Ce motocicleta e?

Stilul de mers si conditii (strada - oras, extraurban curbe, autostrada, track days, etc)

Gume noi sau SH...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR 1000 RR

Serpentine

Gume noi, 120 + 200

Am mers destul de linistit, n au văzut mai mult de 200, franari agresive sau dat cu genunchiul jos pe curba. Nici măcar nu le am dat capăt.

La D211 de ex am reusit sa dau fata capăt(mergeam putin mai tare atunci), efectiv simțeam cum ma aruncă in curba pe când la aceatea trebuie sa trag de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D211 nu aveau cel mai agresiv profil posibil dar mereu au fost peste Metzeler....

Aproape intotdeauna la motocicletele sport , guma fata duce mai mult. Cu conditia sa nu fi fost umflata mai tare decat ce spui tu... ciudat sa se uzeze prima.

Cand ai timp, pune si poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...