yo4hgx Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 SS2 prima generație sunt absolut exceptionale. Max-urile sunt ceva mai slabe că performante Dar mai durabile si mai ieftine. Dacă gasesti SS2 (nu Max) ia-le fără rezerve. Inside info de la Dunlop: SS2 sunt gume super-hard pentru track days. Le poti folosi la orice regim de mers sportiv pe strada iar pe circuit, la nivel amator, când e rece. Când e cald nu sunt bune pe pista - "they become greasy". Ultima parte ti-o confirm din experienta proprie. Too late... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 14, 2018 Share Postat Iulie 14, 2018 Aveti idee daca la Auto Agusta (sau daca nu, poate imi puteti recomanda alt service) imi pot pune un petec pe interiorul anvelopei ? Cam la orice vulcanizare iti poate pune petec. Ai fii surprins... am umblat pe la vreo 6 vulcanizari ieri si nu am putut rezolva... Ba ca nu se baga la moto, ba ca pun doar snur nu si petec, ba ca nu au autorizatie sa faca moto etc... Ma duc astazi la Augusta, mi-au fost recomandati de catre cineva. Sper sa rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 14, 2018 Share Postat Iulie 14, 2018 (editat) Too late... m7rr.jpg Guma e decenta dar profilul e conservator, rotund. La plimbare și mers alert se comporta bine. La alergat tare sunt mai putin performante. Consuma-le în doi ani. După două sezoane, pierd dramatic din aderenta. Editat Iulie 14, 2018 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 15, 2018 Share Postat Iulie 15, 2018 Depinde de preferinte, nu stiu pe pista dar pe strada gumele ascutite nu mi-au placut. Iar dupa doi ani cam orice guma (moale) incepe sa fie opinca. Le-am dezverginat azi, cuminte la inceput dupa care m-am dat un pic la ele. La nivelul meu si mai ales la aglomeratia de pe strada greu de gasit defecte. Ce am observat la montare, carcasa mult mai moale decat Dunlop SportSmart cu care am mers in ultimul timp. Lucru nu neaparat rau... repet, pe strada. Mai multe impresii dupa cateva iesiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 Nu-s asa nasoale M7RR-urile, au grip bun pe ploaie , le are un prieten. Dar eu tot pe Dunlop as merge :DDDDDD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 Prazilianu’ nu spune ce știe, ce și aduce aminte! Așa e, are un prieten, a citit el in horoscop, olteanul spart! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat August 10, 2018 Share Postat August 10, 2018 Salut! Ce ati alege dintre Michelin Road 5 si Conti Road Attack 3 ? E vorba de combo 160 + 120 pt rasnita mea, mers stradal in mare parte, dar mai scot din cand in cand nasu si la un trackday. Conti vad ca sunt oleaca mai scumpe, am citit review-uri bune despre ele. Road 5 abia aparute, inca nu exista prea multe review-uri, dar cel putin is sigur ca gasesc DOT recent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 10, 2018 Share Postat August 10, 2018 Eu in locul tau as merge pe Conti. Pentru motoreta mea par a fi "the ultimate" anvelope pentru touring agresiv/necivilizat ca sa zic asa. Am avut din fabrica Scorpion care sun niste gume excelente pentru niste "OEM" uri (sunt si mai ieftine), acum am RoadSmart3 pentru ca sunt fan dunlop si sunt si mai scumpe,insa as putea sa le pun pe acelasi prag cu Scorpioanele, fiecare avand plusurile lor insa cand tragi linie sunt cam la fel. Si totusi Conti sunt peste ambele. Feedback-ul e atat de la prieteni cu acelasi KTM cati si alti KTMisti, unde le compara cu Scorpioanele OEM. Mega laudate Conti-urile. Par a fi cele mai grippy.Ca sa ajung catre Road5 pentru ca am bagat unghia in el doar, n-am mers pe el, dar am vazut din ce tip de guma e facut, o sa iti zic ca RoadSmart3-ul actual la franat violent "cu 4 degete" de la 100, scartaie pe asfalt de vreo 4-5 ori repetat in tip ce ABS-ul tot mesteca la el acolo. Probabil fara ABS m-ar tranti. E tipul de guma care excelenta la mers civilizat pe 1200RT spre ex, moale cand e rece insa la caldura si la stres incepe sa cedeze.Eh, am pus mana pe Road5 si e si mai moale la rece. Cam cum e un cauciuc de iarna auto, scartaie asa, dar daca rupi 3 frane cu el pe canicula s-ar putea sa chitaie de nu mai poate. Ceea ce ma face sa cred ca sunt bune pt vreme de UK si mers civilizat. Eu la RoadSmart am gasit limita destul de usor si ma joc cu limita aia pentru ca huliganeala dar are si el limita lui. Dar asta-i viata, la toamna-iarna o sa fie bune asa cum sunt ele "moi-reci". Pentru ploaie nu ma intereseaza cum se comporta nicio guma, pentru ca am mers prin ploi cu "semi-slickuri" de n-au avut aer, si n-a fost vreodata vreo problema. Atat timp cat mergi cinstit pe ploaie se poate cu orice guma. Cand ai de franat cand iti sare iepurele in fata sau mingi de copii prin sate, pt aia iti alegi gumele. De-aia eu as merge pe Conti Daca ai ABS si mergi civilizat poti sa-ti iei orice pana la urma insa RoadAttack3-ul pare a fi cel mai fun dintre cele 2 enumerate de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
302v8 Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 Buna ziua, am si eu nevoie de sfaturi in legatura cu alegerea anvelopei pe fata. Motocicleta in cauza este un zx6r, as avea nevoie de o anvelopa care sa se preteze si la un eventual track day, dar in principiu 90% mers de strada. Ma uitam la Pirelli Diablo Supercorsa V2 SP si Michelin Pilot Power RS. Despre acestea doua am citit numai lucruri bune, dar intrebarea este cum fac fata la mersul de strada ? multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onasi Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 (editat) Sincer, pentru 90% mers strada, nu cred ca se merita un supercorsa, se uzeaza repede comparativ cu un Rosso Corsa / Sportsmart TT / Pilot Power/ Battlax RS10. Editat August 20, 2018 de Onasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 @302v8 - Dunlop D212 GP-Racer (succesorul lui D211). Corsele alea va trebui sa tragi un pic mai tare de ele stradal ca sa se incinga cum trebuie. GpRacerele se incalzesc mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Acum 5000 km am instalat un set de k3 pe motocicleta, presiunea cu care am mers a fost 2.2 fata si 1.8 spatele. Fata a ajuns la indici pe lateral, pe cand spatele mai duce 2000-3000 km. Oare de ce? Pana acum spatele se ducea primul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Acum 5000 km am instalat un set de k3 pe motocicleta, presiunea cu care am mers a fost 2.2 fata si 1.8 spatele. Fata a ajuns la indici pe lateral, pe cand spatele mai duce 2000-3000 km. Oare de ce? Pana acum spatele se ducea primul. Daca esti bun sa dai mai multe etalii, poate gasim explicatii Ce motocicleta e? Stilul de mers si conditii (strada - oras, extraurban curbe, autostrada, track days, etc) Gume noi sau SH... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 CBR 1000 RR Serpentine Gume noi, 120 + 200 Am mers destul de linistit, n au văzut mai mult de 200, franari agresive sau dat cu genunchiul jos pe curba. Nici măcar nu le am dat capăt. La D211 de ex am reusit sa dau fata capăt(mergeam putin mai tare atunci), efectiv simțeam cum ma aruncă in curba pe când la aceatea trebuie sa trag de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 D211 nu aveau cel mai agresiv profil posibil dar mereu au fost peste Metzeler.... Aproape intotdeauna la motocicletele sport , guma fata duce mai mult. Cu conditia sa nu fi fost umflata mai tare decat ce spui tu... ciudat sa se uzeze prima. Cand ai timp, pune si poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 (editat) Nu stiu de ce le-a întors. Poate din cauza latimii celui de pe spate e mai lenesa. Editat August 22, 2018 de Alex28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Singura speculatie pe care pot sa o fac este ca anvelopa (calea de rulare, "carnea") e foarte subtire. Alta explicatie nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Acum intrebarea este daca trebuie sa dau fuga sa le schimb? Dunlop Sportsmatt TT se apropie de D211? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 (editat) Am un singur feedback despre SS TT. Folosite atat pe strada cat si pe circuit - totul OK , fara emotii. E o guma excelenta pentru clasa hobby dar e un superhard si nu e bun daca pista e foarte incinsa si vrei sa mergi tare. Fata de D211 e mult mai usor dar carcasa nu e chiar flexibila. Din punctul meu de vedere sunt anvelope foarte diferite - nu pot fi comparate cu D211. Teoretic vorbind, cred ca TT ofera mult mai putin feedback. Lucrul asta este insa ideal pentru rideri la nivel rookie sau mediu si foarte OK pentru strada la mers civilizat. Eu inca nu le-am probat sa iti spun clar cum sunt. Speculez ca seamana mai mlt cu Pirelli (Rosso Corsa 2 si SP). Am mers destul de mult cu SportSmart 2 insa si le-am gasit limita pe circuit la temperatura ridicata - spatele. Guma fata o poti abuza si la rece si la temperaturi medii si la cald fara sa iti faci griji. Profilul SS 2 fata era foarte asemanator cu cel al D212 GP Pro dar l-au schimbat intr-un profil mai de strada cand au scos SS2 MAX. Mie imi placea mult mai mult SS2. Mai performante decat MAX. D211 au evoluat in D212 GP Racer. Generatia noua e mai usoara dar tot rigida, profil mai agresiv. Mult feedback .... folositor insa pentru cine doreste asta si stie sa interpreteze. Alege in functie de ce-ti doresti. P.S. Le am pe stoc Editat August 22, 2018 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Sigur ai K3 pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Multumesc pentru review, dau un semn daca ma hotărăsc. @ adidas sunt k3 ambele, modelul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 (editat) Am mers multi ani pe Racetec K2 (modelul vechi) si m-au tinut ceva in regim de strada. Au fost fantastice. Editat August 22, 2018 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 Pentru un Vstrom ce recomandări aveți? E noua pentru mine zona "adventure"... Inclin către 2 variante - metzeler tourance next sau Michelin anakee 3. Motorul are anakee 2 acum, mi-au plăcut, aderenta bunișoară in curbe , doar că se topesc văzând cu ochii. Merg cam 85-90 la suta pe asfalt, restul pe cate un drum de tara complet asfaltat cu...pietriș. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 Pentru un Vstrom ce recomandări aveți? E noua pentru mine zona "adventure"... Inclin către 2 variante - metzeler tourance next sau Michelin anakee 3. Motorul are anakee 2 acum, mi-au plăcut, aderenta bunișoară in curbe , doar că se topesc văzând cu ochii. Merg cam 85-90 la suta pe asfalt, restul pe cate un drum de tara complet asfaltat cu...pietriș. Pirelli Scorpion trail 2 sunt peste ambele variante ale tale. Au un pic mai multa aderenta si uscat si ploaie. Sunt cam cele mai fun din categorie. Tin cam ~15k depinde cum le abuzezi. La adventure tip asfalt + drum de tara din asta sunt cele mai bune. Ca sa intelegi cum vin din fabrica: Multistrada vine cu Scorpion Bmw 1200GS standard vine cu Anakee Bmw 1200GS Exclusive (sa din piele perforata, etc) vine cu Scorpion Ktm 1090 vine cu Tourance Ktm 1290 vine cu Scorpion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 Pentru un Vstrom ce recomandări aveți? E noua pentru mine zona "adventure"... Inclin către 2 variante - metzeler tourance next sau Michelin anakee 3. Motorul are anakee 2 acum, mi-au plăcut, aderenta bunișoară in curbe , doar că se topesc văzând cu ochii. Merg cam 85-90 la suta pe asfalt, restul pe cate un drum de tara complet asfaltat cu...pietriș. Dunlop Trailsmart e o varianta de luat in calcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.