Jump to content

Recommended Posts

Verificat @john17 îți dai seama. Nu bulbucea pe nicăieri.

@l.u.v: Mersi, am să-i spun sa vadă. Desi din ce am înțeles a verificat și valvele. Dar nah... Eu povestesc din ce mi-a transmis el. 👍

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pana mea, nici eu nu am mai auzit asa ceva... Tocmai de aceea am și postat pt el, ca omul e cu mainile în cap deja. 

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Pariez că are valve metalice și problema e aia de mai sus. 

Și mie îmi făcea la fel pe față.. 

Link to post
Share on other sites

Mersi de sugestii! Verificam zilele acestea sa vedem care e problema. 👍

Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, george05 a spus:

Pierd din nou aer ca la balamuc

 

Acum 33 minute, george05 a spus:

Nu bulbucea pe nicăieri.

Cele 2 afirmații se exclud reciproc. Complet. 

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Încă un tips.

Presupunând că sunt valve metalice, funcție de jantă și forma valvelor, e posibil să trebuiască polizată o tubulara ca să aibă loc între buza jantei și piuliță. 

Și fie schimbă cu unele din cauciuc, fie cumpăra unele bune, nu prostii de alu colorat din China. 

Link to post
Share on other sites

Am mai avut și noi roți, câte un por etc. POR, nu pierdere "ca la balamuc", și și pe ăla îl vezi în H2O. 

Link to post
Share on other sites

Exact @john17, am mai avut și eu câte o pierdere dar nu 1bar pe saptamana. 😔

@l.u.v: Mersi mersi! Maine ajung rotile din nou la mecanic. Sa vedem ce găsește dansul acolo și postez. 👍

Acum 10 minute, john17 a spus:

 

Cele 2 afirmații se exclud reciproc. Complet. 

Da știu! De aceea am menționat ca eu personal nu am mai văzut asemenea situație. 

Acum, nici nu as avea 100% încredere în nimeni de prin zona mea ca face treaba de calitate, chiar și cu un simplu schimb de anvelope. 

Link to post
Share on other sites

Vă salut. Eu sunt persoana în cauză, cu anvelopele care pierd presiune (0,4 pe față și 0,6 pe spate, în decurs de 5 zile) fără sa aibă pană. Acum am primit un video de la mecanicul care a dat jos (din nou) roțile și a reverificat "așezarea" anvelopelor pe jante, precum și varianta clasică de verificare cu apă. Chiar nu îmi pot da seama ce naiba au (și nu îmi doresc să umblu cu pompa după mine, sau să îmi fac traseul în funcție de vulcanizări :) )

Link to post
Share on other sites

Pt ca eu ma pot vedea cu mecanicul moto mai des, i-am făcut o vizita acum seara. 

1)spuma care se da pe cauciuc, teflonata, mănâncă în timp aluminiul și poate ca e mai subtire janta unde face contact cu anvelopa. 

2)nu scapă gram de aer pe nicăieri, nici pe la valve nici in alta parte. 

3)după cum se vede și în filmări, niente aer care sa răsufle pe undeva. Deci, concluzia, cel mai probabil anvelopa e defecta. 

 

Acum, ma mir și eu ca prostul. Dacă bagata în apa nu SE VEDE sa scape pe undeva, cum supărare poate pierde 0.6bar în 5 zile? 🤣

Link to post
Share on other sites
  • Admin
Acum 2 ore, Ionut88 a spus:

Și cealaltă roată...

Chiar dacă nu sunt semne că ar scăpa presiune pe acolo?

Pai întotdeauna cauți soluțiile gradual, de la cea mai puțin costisitoare în sus. Altfel ce faci, arunci gumele sau jantele? 

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, george05 a spus:

după cum se vede și în filmări, niente aer care sa răsufle pe undeva. Deci, concluzia, cel mai probabil anvelopa e defecta. 

Și cum supărare să piardă anvelopa fără să iasă aer?!? :huh:

Cel mai probabil pierde pe la etanșarea anvelopei cu janta, dar mai puțin decât se vede bălăcind așa roata. Apă cu săpun dată pe lângă jantă, roata fiind culcată, repetat apoi pe cealaltă parte. 

Dacă e așa îți dau pe privat adresa unde să trimiți baxul de bere. :D

Edited by john17
Link to post
Share on other sites

Maestre, eram ironic și sarcastic, iti dai seama, cu ce am scris mai sus. 😁

 

Baga contul sa trimit contravaloarea mai bine, berile le dau personal. 😁

 

Maine aduc motorul acasă la mine, sâmbătă ieșim la o tura și de luni ma ocup eu de operatiunea "john17". 😎

Link to post
Share on other sites

Tot la valve m-as uita si eu prima oara si apoi cum a zis john17.

Link to post
Share on other sites

Îmi scapă aer la roată față. Nu mult, dar destul. Da, am valve la 90 grade. Nu, nu scapă pe acolo. Nici pe altundeva. Vestea bună e că la anul pun altă gumă. Vestea proastă e că trebuie să refac presiunea înainte de fiecare ieșire. Oricum verific presiunile.

La mașină am o roată cu probleme, nu îmi dau seama pe unde scapă. Șoc și mister.

Link to post
Share on other sites

In cazurile voastre, scapa aer datorita neetanseitatii dintre anvelopa si janta, zic eu.  Dintr-o experienta neplacuta pe care am avut-o cu o anvelopa care imi pierdea aer, un nene mai intelept de la vulcanizare zicea de cateva cauze, din cate imi aduc aminte:

-janta cu neuniformitati pe suprafata de contact: depuneri, rugina, deformata. Deformarea cateodata nu e sesizabila la 'ochi'.

-pasta de etansare nu isi face treaba

-anvelopa prezinta defecte de fabricatie la umerii care intra in janta. Adica, cauciucul nu are proprietati elastice uniforme pe toata suprafata.

In cazul meu a fost prima cauza. Mi-a rezolvat janta cu o mica polizare pe margini

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...