Dan Cata Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Fa un alt topic cu un poll si la asta da-ti report si o sa ti-l inchid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Dunlop nou - impecabil Metzler nou - impecabil Mitas nou - eftin dar nu ofera nimic peste banii aia Se aud lucruri bune despre Continental si rele despre Heidenau sh numai la auto , dar nici acolo nu este rentabil in timp Michelin par suspecte in ultima vreme Firestone si Semperit sunt de tot ... kakao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeoNinoLino Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Fa un alt topic cu un poll si la asta da-ti report si o sa ti-l inchid. Salut, mă gândeam să-l las doar pe bază de discuții, fără poll, pentru că: 1. Sunt prea diverse întrebările pentru a fi integrate într-un singur poll 2. Mă interesează foarte mult și argumentarea, vreau să am o orientare cât mai înspre client și preferințele acestuia, nu către afacere și profit. Am să fac statistici de-a lungul proiectului și am să le scriu și-aici, dacă doriți asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 2. Mă interesează foarte mult și argumentarea, vreau să am o orientare cât mai înspre client și preferințele acestuia, nu către afacere și profit. )))))) buna asta Nu ai sa obti asa ceva niciodata deoarece in spatele multor useri se afla oameni care recomanda doar pt a face business si profit. Rog sa nu fiu inteles gresit treaba asta se intampla pe ABSOLUT toate forumurile existente. Nu blamez sub nici o forma forumul acesta sau comunitatea din care fac si eu parte. . Daca scotocesti forumul ai sa vezi ca toti recomanda caucucuri moi (chiar si pt chopper ) care sunt CELE MAI BUNE dar nu se specifica ca daca nu le incalzesti bine sau e rece pe jos sunt mai proaste decat cele tari sau daca e ud iar esti mancat. Eu unu nu am descoperit inca la ce bun mai produc unii caucucuri mai tari cum ar fi Pirelli Angel, Michelin Pilot Road 2, Dunlop Qualifier II deoarece cu toate mori la o franare mai puternica. Nu am inteles de ce in italia, unde aia chiar folosesc motocicletele, vezi numai caucuoace dinastea de mori cu ele????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanlts Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Pe uscat, pe ploaie, unde? Un cauciuc e bun pentru una din cele doua. Daca le face pe amandoua, atunci sacrifica putin din fiecare. Cauciucurile street race sunt cele mai aderente pentru strada, asta daca reusesti sa le incalzesti suficient. Depinde de stilul de mers. Cateva cauciucuri foarte bune sunt Dunlop Sportmax Sportsmart, Michelin Pilot power 3, Pirelli diablo corsa, Pirelli dragon supercorsa pro, Michelin pilot power 2ct, Bridgeststone S20, Metzeler M5 sau M3. Pe uscat , iar ca stil de mers chill, ma intereseaza sa se incalzeasca destul de repede , astfel incat sa ofere aderenta maxima . Stiuca depinde si temperatura ambiantala si temperatura asfaltului , si ca toata treaba e relativa , dar asa ca ideea . Despre cauciucurile cu dubla compozitie ce ziceti ? Pe multistrada 1100 si 1200 se potrivesc. pt 620 nu stiu... 620 e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 620 e ar trebui sa se potriveasca. doar sa gasesti dimensiunile. pt fata gasesti (120/70/17) pt spate nu cred ca gasesti 160 cat ai tu la monster. mai ai varianta de 180 dar sta ca naiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeoNinoLino Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 )))))) buna asta Nu ai sa obti asa ceva niciodata deoarece in spatele multor useri se afla oameni care recomanda doar pt a face business si profit. Rog sa nu fiu inteles gresit treaba asta se intampla pe ABSOLUT toate forumurile existente. Nu blamez sub nici o forma forumul acesta sau comunitatea din care fac si eu parte. . Daca scotocesti forumul ai sa vezi ca toti recomanda caucucuri moi (chiar si pt chopper ) care sunt CELE MAI BUNE dar nu se specifica ca daca nu le incalzesti bine sau e rece pe jos sunt mai proaste decat cele tari sau daca e ud iar esti mancat. Eu unu nu am descoperit inca la ce bun mai produc unii caucucuri mai tari cum ar fi Pirelli Angel, Michelin Pilot Road 2, Dunlop Qualifier II deoarece cu toate mori la o franare mai puternica. Nu am inteles de ce in italia, unde aia chiar folosesc motocicletele, vezi numai caucuoace dinastea de mori cu ele????? Să recomande. Eu o privesc în felul următor - decât să mă duc eu din dealer în dealer și fiecare în parte să-mi toarne o poveste cum că X/Y e cel mai tare, mai bine să vină el aici să facă același lucru. Dacă zice ceva greșit, sunt sigur că se găsește cineva mai priceput decât mine să-l corecteze. Privește forumul ca pe o cetate bine apărată împotriva bullshitului. Din păcate încă nu știu prea multe detalii, dar dacă până mă documentez eu nu o să-ți răspundă nimeni în privința dilemei, am să revin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndiOliver Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Eu sunt pentru Metzeler nou la inceput de sezon. Am incercat sa-mi schimb opinia in a alege un alt brand (poate mai bun decat ce incercasem), dar fiind ametit de pareri atat de variate, am ramas pe ce am experimentat si stiam ca nu am cum sa gresesc. Desi am gasit ma ieftin in alte parti am preferat sa comand de la un dealer local cu un singur motiv: comfortul meu. Dealerul meu le-a adus la mine la servici. Pretul nu este un factor. Daca nu imi pot permite, atunci nu conduc pana in momentul in care-mi pot permite sa iau exact ce consider ca trebuie sa iau. Editat Aprilie 4, 2013 de AndiOliver Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 la mers chill arunci cu banii pe geam daca iti iei gp racer, sincer, pentru ca nu o sa le poti incalzi. nu performeaza decat de la o anumita temperatura in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 la mers chill arunci cu banii pe geam daca iti iei gp racer, sincer, pentru ca nu o sa le poti incalzi. nu performeaza decat de la o anumita temperatura in sus. Tin bine si la rece daca afara sunt peste 25 de grade. Iar la o temperatura acceptabila se ridica in cativa km, chiar la mers in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 cu D211 am mers si la 2grade. nu am simtit sa nu fie aderent. am franat si violent, dar cu cap, pt ca simteam ca nu e in apele lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Michelin Power Pure ce presiune recomandati? (R1). Cand am luat motorul avea 1,8 fata si era foarte instabila chiar si la o banala schimbare de directie pe autostrada, nu mai vorbesc de mers pe viraje. Acum merg cu 2,2 fata si 2,3 spate. Power Pure devin alunecoase cand se incing si de aceea le trebuie o presiune ceva mai mare. Nu stiu exact cat ca nu m-am interesat in mod special de aceste gume, dar stiu ca din cauza alunecusului au fost scoase din productie Dragos ii vorbeste din experienta de 6 ani pe vitezana in speta GSXR 750, CBR 600 F3, VTR 1000 Firestorm. Daca ai fi fost curios ai fi vazut pe profilul meu trecut clar ce si cum. Am citit f bine ce vrea omul si nu as fi atat de.... sa dau sfat ce si cum folosesc pe chopper! Eu foloseam 2,5 fata si 2.5-2.6 spate pe vitezana, pe chopper daca aveam de spus ceva intram la alta sectiune, multumesc ptr atentie totusi! Denis_sbz iti vorbeste si el din experienta, mai multa..mult mai multa ca a ta Salut un sfat ce ar trebui sa aleg intre Dunlop Qualifier , Dunlop Qualifier 2 si Bridgestone BT016 pentru CBR 1000 (model 2007) Nu merg pe circuit (inca) dar merg destul de tare (cel putin asa cred eu) Multumesc ! 100% eu as merge pe Dunlop Q2, din review-uri, si sunt sute de review-uri, sunt excelente. cu D211 am mers si la 2grade. nu am simtit sa nu fie aderent. am franat si violent, dar cu cap, pt ca simteam ca nu e in apele lui Cu 15Km/h? Tu stii asa, cam la ce temperatura functioneaza corect guma aia? N-am mers cu ea, dar am prieteni care merg pe asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Cu 15Km/h? Tu stii asa, cam la ce temperatura functioneaza corect guma aia? N-am mers cu ea, dar am prieteni care merg pe asa ceva Sa zicem 100? nu am facut stoppie dar nici 500 metri nu mi-a luat sa opresc.si eu am prieteni care merg cu ea, dar o zic din propria experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifi Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 In perioada urmatoare va trebui sa-mi schimb si eu cauciucurile (pe un Hornet 2008). Sunt incepator si m-ar interesa ceva aderent pe uscat (nu merg pe ploaie decat in cazuri exceptionale), cu rezistenta rezonabila (6-8000 Km). Nu ma dau inca pe circuit, merg 1/3 prin oras si 2/3 in afara. In urma sapaturilor mele pe net m-am orientat partial spre Dunlop SportSmart, dar nu am gasit niste date concludente referitoare la cat de repede se incalzesc (la mersul stradal relativ legal, nu circuit sau drum lung, si pe vreme mai rece +10gr). Daca poate cineva sa-mi zica cum se incalzesc si cat de mult l-au tinut ii sunt recunoscator. PS Nu sunt blocat pe aceste cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Salut, vreau sa schimb anvelopele la Z750 (2007) si ma gandeam sa cumpar un set de Michelin Pilot Power 2CT. Ce optiuni am cu specificatii mai superioare (nu ma refer la pret mai mic)? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Salutare . Motorul meu (sv650s) are montat pe spate un pirelli diablo supercorsa 180 / 55 / 17 , foarte uzat pe parti, cu toate ca in talon dimensiunea anvelopei spate este 160 / 60 / 17 .Am facut vreo mie de km de cand l-am luat, fara nici o problema. (am un stil de condus foarte linistit). M-am decis sa-i iau tot 180, un dunlop qualifier nou. Astazi mi-a ajuns, n-am avut timp sa merg la service sa-l montez, insa comparand cele doua anvelope, parca dunlop-ul este ceva mai lat...e posibil asa ceva? sau o fi vreun fel de "iluzie optica", din cauza uzurii foarte mari si mizeriei de pe cauciucul vechi .Am inteles ca anvelopa de 180 se deformeaza un pic din cauza jantei care e ceva mai ingusta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Lucrul asta l-am observat si eu comparand Dunlop qualifier cu Pirelli corsa III, ca aspect vizual e mai lat dunlop-ul. Pirelli e mai rotund ca sa zic asa, pe cand Dunlop-ul nu e asa ascutit, din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 aoleu..pai atunci e posibil sa nu-mi intre dunlop-ul..500 de lei aruncati pe geam...sper sa nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Intra fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Salut, vreau sa schimb anvelopele la Z750 (2007) si ma gandeam sa cumpar un set de Michelin Pilot Power 2CT. Ce optiuni am cu specificatii mai superioare (nu ma refer la pret mai mic)? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 (editat) M3: Gume decente cand sunt noi. Nu stiu cum se comporta daca sunt mai vechi de un an si un sezon de rulare. Editat Aprilie 10, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 M3: Gume decente cand sunt noi. Nu stiu cum se comporta daca sunt mai vechi de un an si un sezon de rulare. depinde de stil. dupa ~3 luni erau gata pentru mine, alunecau. le-am dat unui prieten (cu o mizerie de f4, deci se intelege ca nu avea cum sa se aplece) si a mai fost multumit inca 14-15 luni... bine, cu tot cu 2 sezoane reci intre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Cei interesati de cauciucuri moi sa caute noul model 2013 de la Michelin - Pilot Power Supersport 2CT+. Inlocuieste Michelin Power One ( varianta de strada ) iar ca si corespondend, clasa de grip, se afla linga Supercorsa SP, Metzeler K3, GP Racer. Nu stiu ce politica au astia de la Michelin insa la noi le-au introdus pe piata cu o reducere de 30% ceea ce le face destul de accesibile fata de concurenta. Un review la ele: p.s. acum citeva zile mi-am montat o pereche si, pentru moment, nu pot spune decit ca-mi plac foarte mult. sunt foarte moi ( mai ales pe laterale ), agresive in schimbarea directiei si se incalzesc foarte repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Denis, daca le spui oamenilor ca or sa tina max 3000km, nu-si cumpara nimeni de pe acest forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Fiind 2CT s-ar putea sa duca 3000 de Km insa personal, la cit de moi sunt, nu cred. Am citit topicul din post in post si am vazut ca sunt mai multi motociclisti interesati de caucicuri performante de strada, altfel nu postam. p.s. pirelli rosso corsa care sunt din clasa imediat inferioara de grip au tinut 4000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.