Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dunlop nou - impecabil

Metzler nou - impecabil

Mitas nou - eftin dar nu ofera nimic peste banii aia

Se aud lucruri bune despre Continental si rele despre Heidenau

 

sh numai la auto , dar nici acolo nu este rentabil in timp

Michelin par suspecte in ultima vreme

 

Firestone si Semperit sunt de tot ... kakao :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa un alt topic cu un poll si la asta da-ti report si o sa ti-l inchid.

 

Salut, mă gândeam să-l las doar pe bază de discuții, fără poll, pentru că:

1. Sunt prea diverse întrebările pentru a fi integrate într-un singur poll

2. Mă interesează foarte mult și argumentarea, vreau să am o orientare cât mai înspre client și preferințele acestuia, nu către afacere și profit.

 

Am să fac statistici de-a lungul proiectului și am să le scriu și-aici, dacă doriți asta :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

2. Mă interesează foarte mult și argumentarea, vreau să am o orientare cât mai înspre client și preferințele acestuia, nu către afacere și profit.

 

:))))))) buna asta

 

Nu ai sa obti asa ceva niciodata deoarece in spatele multor useri se afla oameni care recomanda doar pt a face business si profit.

 

Rog sa nu fiu inteles gresit treaba asta se intampla pe ABSOLUT toate forumurile existente. Nu blamez sub nici o forma forumul acesta sau comunitatea din care fac si eu parte. :mexicanwave: .

 

Daca scotocesti forumul ai sa vezi ca toti recomanda caucucuri moi (chiar si pt chopper :D) care sunt CELE MAI BUNE dar nu se specifica ca daca nu le incalzesti bine sau e rece pe jos sunt mai proaste decat cele tari sau daca e ud iar esti mancat. Eu unu nu am descoperit inca la ce bun mai produc unii caucucuri mai tari cum ar fi Pirelli Angel, Michelin Pilot Road 2, Dunlop Qualifier II deoarece cu toate mori la o franare mai puternica. Nu am inteles de ce in italia, unde aia chiar folosesc motocicletele, vezi numai caucuoace dinastea de mori cu ele?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe uscat, pe ploaie, unde? Un cauciuc e bun pentru una din cele doua. Daca le face pe amandoua, atunci sacrifica putin din fiecare.

Cauciucurile street race sunt cele mai aderente pentru strada, asta daca reusesti sa le incalzesti suficient. Depinde de stilul de mers.

 

Cateva cauciucuri foarte bune sunt Dunlop Sportmax Sportsmart, Michelin Pilot power 3, Pirelli diablo corsa, Pirelli dragon supercorsa pro, Michelin pilot power 2ct, Bridgeststone S20, Metzeler M5 sau M3.

 

Pe uscat , iar ca stil de mers chill, ma intereseaza sa se incalzeasca destul de repede , astfel incat sa ofere aderenta maxima . Stiuca depinde si temperatura ambiantala si temperatura asfaltului , si ca toata treaba e relativa , dar asa ca ideea . Despre cauciucurile cu dubla compozitie ce ziceti ?

Pe multistrada 1100 si 1200 se potrivesc.

pt 620 nu stiu...

620 e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

620 e

ar trebui sa se potriveasca. doar sa gasesti dimensiunile. pt fata gasesti (120/70/17) pt spate nu cred ca gasesti 160 cat ai tu la monster. mai ai varianta de 180 dar sta ca naiba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))))))) buna asta

 

Nu ai sa obti asa ceva niciodata deoarece in spatele multor useri se afla oameni care recomanda doar pt a face business si profit.

 

Rog sa nu fiu inteles gresit treaba asta se intampla pe ABSOLUT toate forumurile existente. Nu blamez sub nici o forma forumul acesta sau comunitatea din care fac si eu parte. :mexicanwave: .

 

Daca scotocesti forumul ai sa vezi ca toti recomanda caucucuri moi (chiar si pt chopper :D) care sunt CELE MAI BUNE dar nu se specifica ca daca nu le incalzesti bine sau e rece pe jos sunt mai proaste decat cele tari sau daca e ud iar esti mancat. Eu unu nu am descoperit inca la ce bun mai produc unii caucucuri mai tari cum ar fi Pirelli Angel, Michelin Pilot Road 2, Dunlop Qualifier II deoarece cu toate mori la o franare mai puternica. Nu am inteles de ce in italia, unde aia chiar folosesc motocicletele, vezi numai caucuoace dinastea de mori cu ele?????

 

Să recomande. Eu o privesc în felul următor - decât să mă duc eu din dealer în dealer și fiecare în parte să-mi toarne o poveste cum că X/Y e cel mai tare, mai bine să vină el aici să facă același lucru. Dacă zice ceva greșit, sunt sigur că se găsește cineva mai priceput decât mine să-l corecteze. Privește forumul ca pe o cetate bine apărată împotriva bullshitului.

 

Din păcate încă nu știu prea multe detalii, dar dacă până mă documentez eu nu o să-ți răspundă nimeni în privința dilemei, am să revin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt pentru Metzeler nou la inceput de sezon. Am incercat sa-mi schimb opinia in a alege un alt brand (poate mai bun decat ce incercasem), dar fiind ametit de pareri atat de variate, am ramas pe ce am experimentat si stiam ca nu am cum sa gresesc.

 

Desi am gasit ma ieftin in alte parti am preferat sa comand de la un dealer local cu un singur motiv: comfortul meu. Dealerul meu le-a adus la mine la servici.

Pretul nu este un factor. Daca nu imi pot permite, atunci nu conduc pana in momentul in care-mi pot permite sa iau exact ce consider ca trebuie sa iau.

Editat de AndiOliver
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mers chill arunci cu banii pe geam daca iti iei gp racer, sincer, pentru ca nu o sa le poti incalzi. nu performeaza decat de la o anumita temperatura in sus.

 

Tin bine si la rece daca afara sunt peste 25 de grade. Iar la o temperatura acceptabila se ridica in cativa km, chiar la mers in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin Power Pure ce presiune recomandati? (R1).

Cand am luat motorul avea 1,8 fata si era foarte instabila chiar si la o banala schimbare de directie pe autostrada, nu mai vorbesc de mers pe viraje.

Acum merg cu 2,2 fata si 2,3 spate.

 

Power Pure devin alunecoase cand se incing si de aceea le trebuie o presiune ceva mai mare. Nu stiu exact cat ca nu m-am interesat in mod special de aceste gume, dar stiu ca din cauza alunecusului au fost scoase din productie :)

 

Dragos ii vorbeste din experienta de 6 ani pe vitezana in speta GSXR 750, CBR 600 F3, VTR 1000 Firestorm.

Daca ai fi fost curios ai fi vazut pe profilul meu trecut clar ce si cum.

Am citit f bine ce vrea omul si nu as fi atat de.... sa dau sfat ce si cum folosesc pe chopper!

 

Eu foloseam 2,5 fata si 2.5-2.6 spate pe vitezana, pe chopper daca aveam de spus ceva intram la alta sectiune, multumesc ptr atentie totusi!

 

Denis_sbz iti vorbeste si el din experienta, mai multa..mult mai multa ca a ta :)

 

Salut un sfat ce ar trebui sa aleg intre Dunlop Qualifier , Dunlop Qualifier 2 si Bridgestone BT016 pentru CBR 1000 (model 2007) Nu merg pe circuit (inca) dar merg destul de tare (cel putin asa cred eu)

Multumesc !

 

100% eu as merge pe Dunlop Q2, din review-uri, si sunt sute de review-uri, sunt excelente.

 

cu D211 am mers si la 2grade. nu am simtit sa nu fie aderent. am franat si violent, dar cu cap, pt ca simteam ca nu e in apele lui

 

Cu 15Km/h?

Tu stii asa, cam la ce temperatura functioneaza corect guma aia? N-am mers cu ea, dar am prieteni care merg pe asa ceva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cu 15Km/h?

Tu stii asa, cam la ce temperatura functioneaza corect guma aia? N-am mers cu ea, dar am prieteni care merg pe asa ceva :D

Sa zicem 100? nu am facut stoppie dar nici 500 metri nu mi-a luat sa opresc.

si eu am prieteni care merg cu ea, dar o zic din propria experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In perioada urmatoare va trebui sa-mi schimb si eu cauciucurile (pe un Hornet 2008). Sunt incepator si m-ar interesa ceva aderent pe uscat (nu merg pe ploaie decat in cazuri exceptionale), cu rezistenta rezonabila (6-8000 Km). Nu ma dau inca pe circuit, merg 1/3 prin oras si 2/3 in afara. In urma sapaturilor mele pe net m-am orientat partial spre Dunlop SportSmart, dar nu am gasit niste date concludente referitoare la cat de repede se incalzesc (la mersul stradal relativ legal, nu circuit sau drum lung, si pe vreme mai rece +10gr). Daca poate cineva sa-mi zica cum se incalzesc si cat de mult l-au tinut ii sunt recunoscator.

PS Nu sunt blocat pe aceste cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare . Motorul meu (sv650s) are montat pe spate un pirelli diablo supercorsa 180 / 55 / 17 , foarte uzat pe parti, cu toate ca in talon dimensiunea anvelopei spate este 160 / 60 / 17 .Am facut vreo mie de km de cand l-am luat, fara nici o problema. (am un stil de condus foarte linistit). M-am decis sa-i iau tot 180, un dunlop qualifier nou. Astazi mi-a ajuns, n-am avut timp sa merg la service sa-l montez, insa comparand cele doua anvelope, parca dunlop-ul este ceva mai lat...e posibil asa ceva? sau o fi vreun fel de "iluzie optica", din cauza uzurii foarte mari si mizeriei de pe cauciucul vechi .Am inteles ca anvelopa de 180 se deformeaza un pic din cauza jantei care e ceva mai ingusta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M3: Gume decente cand sunt noi. Nu stiu cum se comporta daca sunt mai vechi de un an si un sezon de rulare.

depinde de stil. dupa ~3 luni erau gata pentru mine, alunecau. le-am dat unui prieten (cu o mizerie de f4, deci se intelege ca nu avea cum sa se aplece) si a mai fost multumit inca 14-15 luni... bine, cu tot cu 2 sezoane reci intre...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei interesati de cauciucuri moi sa caute noul model 2013 de la Michelin - Pilot Power Supersport 2CT+.

 

Inlocuieste Michelin Power One ( varianta de strada ) iar ca si corespondend, clasa de grip, se afla linga Supercorsa SP, Metzeler K3, GP Racer.

 

Nu stiu ce politica au astia de la Michelin insa la noi le-au introdus pe piata cu o reducere de 30% ceea ce le face destul de accesibile fata de concurenta.

 

Un review la ele:

 

 

 

p.s. acum citeva zile mi-am montat o pereche si, pentru moment, nu pot spune decit ca-mi plac foarte mult. sunt foarte moi ( mai ales pe laterale ), agresive in schimbarea directiei si se incalzesc foarte repede

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind 2CT s-ar putea sa duca 3000 de Km insa personal, la cit de moi sunt, nu cred.

 

Am citit topicul din post in post si am vazut ca sunt mai multi motociclisti interesati de caucicuri performante de strada, altfel nu postam.

 

p.s. pirelli rosso corsa care sunt din clasa imediat inferioara de grip au tinut 4000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...