Sari la conținut

Postări Recomandate

pilot road, ca recomandare de cauciuri pentru lucibr, nu mi se pare un sfat bun. ca sa nu zic ca mi se pare un sfat prost, la modul general, desigur.

normal ca pentru alte persoane ar putea fi, la fel de bine, si o recomandare buna; de exemplu pentru cineva care face turul europei, pe ploaie, pe vant, 25000 de km pe sezon, motocicleta incarcata, etc, samd....

adica descrierea aia a cauciucului - sport touring - in romana, s-ar traduce turism sport (sunt sigur ca stii deja ca in engleza adjectivul se pune inaintea substantivului), deci este un cauciuc de turism, nu unul de sport, cum ar fi unii tentati sa creada.

la mers in oras si in weekend afara, pe vreme buna, rezervoarele alea pentru apa de pe pilot road stau uscate si nu ajuta la nimic.... asta e primul mare defect.

mai sunt si alte defecte mai mici: fiind mai tari au aderenta mai proasta, franeaza si vireaza mai prost, derapeaza mai usor, probabil se incalzesc mai greu (desi ar putea fi mai performante pe vreme rece).

inca un mic defect (sau avantaj) e ca daca mergi sportiv prin oras cu pilot road ai sanse sa le vinzi aproape noi daca prapadesti motorul. adica nu doar furtunele racing conteaza cand franezi....:unsure:

 

fraieri care se tavalesc pe curbe au fost si or sa mai fie... unii au bagat la cap si nu mai sunt asa fraieri, altii se tavalesc in continuare.

chiar te deranja daca as fi zis de tine? :makeout:

 

Mai sa fie!!! Cum le stii tu pe toate ca un om mare!! Eu sunt tare curios ce experienta ai pe moto ..asta daca ai. Totusi...ca sa fii mai credibil in ce spui, ai putea completa profilul ala..sa stie lumea daca sa te ia in serios sau nu. Ce i-am recomandat omului i-am recomandat din experienta si cu ce m-am dat eu si i l-am recomandat tocmai pentru faptul ca omul nu merge sportiv. Cat despre aderenta ,usurinta in virajare si franare...eu personal n-am avut probleme cu tipul ala de anvelope si nu pot spune ca m-am dat tot timpul ortodox.

Nu m-ar deranja chiar deloc, daca m-ai cunoaste sau daca as fi stiut cu cine stau de vb. Am cazut o singura data din cauza mea dar am invatat din ea si nu mi-e rusine sa recunosc. Dar cum unii citesc reviste si apoi vin si scriu pe forum dandu-se mari instructori...intelegi tu despre ce e vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator sangerete
Cum le stii tu pe toate ca un om mare!!

asta pentru ca sunt un om mare. :)

cat despre credibilitate, nu ma intereseaza aspectul.... nu vreau sa dau eu sfaturi in locul vostru, stati linistiti ca nu va iau painea de la gura, e clar ca aveti experienta forumistica net superioara. biggrin.gif

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vrei sa dai sfaturi (tipic) dar le comentezi p'ale altora in loc sa ajuti omul cu informatiile de care are nevoie. Ai uitat sa mentionezi si de experienta practica a mea...tot net superioara..tie :) .

Editat de Calin26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seama poate ca musca dar nu doresc sa deschid alt topic pentru o intrebare simpla pentru unii dar dificila pentru mine:

 

Sambata as vrea sa dau o tura pe Cheia si nu stiu cum sa fac presiunea. Acum am 2 pe fata si 2.2 pe spate. Cauciucurile sunt Pireli Diablo Strada spate si Pireli Diablo fata. Cred ca tot strada ca nu scrie pe ele. Cauciucul fata e 2010 noiembrie si pe spate e 2007 dar e nou nout. Si tine foarte bine ca aderenta.

Cat sa fie presiunea? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma ce recomandati... :scratch: . sport ? despre michelin ct2 ce parere aveti?

 

Le am de 1500 de km (le-am luat noi nu sh)...si pana acum sunt super, chiar nu am nimic sa le reprosez. M-am dat acum o saptamana si pe circuit cu ele si tin foarte bine. E adevarat ca circuitul este unul de karting dar chiar si asa s-au comportat exemplar. S-au incalzit repede si au o aderenta foarte buna.

Editat de Calin26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le am de 1500 de km (le-am luat noi nu sh)...si pana acum sunt super, chiar nu am nimic sa le reprosez. M-am dat acum o saptamana si pe circuit cu ele si tin foarte bine. E adevarat ca circuitul este unul de karting dar chiar si asa s-au comportat exemplar. S-au incalzit repede si au o aderenta foarte buna.

zici de PP CT2 date pe selena. ai ceva poze. ai pus genunchiu jos cu ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot/e bine sa folosesc un cauciuc sport-touring pe spate Pirelli Angel si pe fata un cauciuc sport PIrelli Dragon Supercorsa Pro?Motorul e un Suzuki Bandit 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot/e bine sa folosesc un cauciuc sport-touring pe spate Pirelli Angel si pe fata un cauciuc sport PIrelli Dragon Supercorsa Pro?Motorul e un Suzuki Bandit 600.

 

Da, e foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zici de PP CT2 date pe selena. ai ceva poze. ai pus genunchiu jos cu ele?

 

Din pacate nu am poze ca nu am putut sa-mi fac singur dar astept poate pun cei care au fost la deschiderea Ducati. Desi nu m-am agitat prea tare..deh era prima data pe un circuit, fie el si de karting, am pus si genunchiul jos..am vazut abia acasa pantalonii rosi unde ar fi trebuit sa fie sliderele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu am poze ca nu am putut sa-mi fac singur dar astept poate pun cei care au fost la deschiderea Ducati. Desi nu m-am agitat prea tare..deh era prima data pe un circuit, fie el si de karting, am pus si genunchiul jos..am vazut abia acasa pantalonii rosi unde ar fi trebuit sa fie sliderele.

deci se poate. peste o luna sper sa ajung si eu pe selena. ca ajung acasa in concediu. stii ce preturi mai sunt acuma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Sal,as dori sa aflu ce presiune e cea mai buna pt sosele noastre,la honda mea producatorul recomada 2.5 fata si 2.9 spate, dar e prea mare si din cauza asta era sa ma imprasti o data pe asfalt din cauza k am pierdut aderenta la plecare in treapta intai,multa lume mi-a zis sa bag 2.1 fata si 1.9 spate, oare e bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sub sa ar trebui sa ai un tabel cu presiunile recomandate de producator daca te dai singur, cu pasager si bagaje. Alea is recomandate pt mersul cel mai confortabil. Daca bagi putin mai mult o sa te tina mai mult gumele.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Eu la rf-ul meu bag 2,2 pe fata si 2,2 pe spate(dupa cum mi-a spus si fostul proprietar).Am observat ca la presiunile astea sta cel mai bine pe sosea.Am bagat o data 2pe fata,2 pe spate,si imi cam dansa spatele..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.5.si 2.9 mi se pare mult prea mult...mai bine sa ai un cauciuc mai desumflat si o aderenta mai buna chiar daca se uzeaza mai repede cauciucul, si am inteles k un cauciuc mai desumflat creste riscul exploziei deoarece se incalzeste foarte mult.eu merg pe 2.1 fata si 1.9 spate

.stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MAi bine un pneu bun si presiunea recomandata decat o coaja uscata dezumflata.

 

Eu merg cu 2,5 - 2,9 si nu am avut probleme, nici macar pe circuit.

 

DANCATA, ti-a zis odata omu ce presiune da Honda, scrie pe aparatoarea lantului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.5.si 2.9 mi se pare mult prea mult...mai bine sa ai un cauciuc mai desumflat si o aderenta mai buna chiar daca se uzeaza mai repede cauciucul, si am inteles k un cauciuc mai desumflat creste riscul exploziei deoarece se incalzeste foarte mult.eu merg pe 2.1 fata si 1.9 spate

.stima

 

Ce cauciucuri ai? Producator si marca. Cum mergi si pe ce vreme?

Honda precum si alti producatori de motociclete sunt obligati prin standarde sa treaca presiunile din pneuri. De ce crezi oare ca orice vehicul are sticker cu astfel de indicatii? La motocicleta este de obicei pe bascula.

Daca mergi tare/sportiv ai sa vrei o guma care se lipeste bine pe asfalt ca sa te poti apleca mult pe viraje. Toti motociclistii cu motociclete sport pe care ii cunosc si merg tare, baga in cauciucuri presiune de la urmatoarea referinta: 2.2 fata si 2.0 spatele. De la aceasta referinta fiecare coboara sau urca in functie de cum se simte el mai bine. Cu o presiune ceva mai mare, scoti un consum mai bun si o uzura mai mica a gumelor. La mersul pe autostrada nu e recomandat sa ai presiune mica deoarece vei toci anvelopele prea repede. Acolo mergi drept, nu ai nevoie de o pata de contact mare.

Mai exista insa un considerent pe care trebuie sa-l iei in calcul - producatorul de anvelope face si el niste recomandari in privinta presiunii. Eu consider recomandarile producatorilor de pneuri mult mai intemeiate decat pe cele ale producatorului motocicletei in special pentru motociclete sport. E un exemplu deja clasic: anvelopele Dunlop Ntec la care spatele se umfla 1.5 (mai exact 1.45) bari la rece. Desigur, multi nu vor fi de acord. Dunlop face tot la ei pe site o precizare care sa-i acopere legal - daca mergi street level, pui ce te indeamna stickerul de pe bascula. Cine vrea sa inteleaga exact ce inseamna acest lucru, va intelege, cine nu, va pune 2.9. Gumele Ntec sunt mai speciale din cauza ca au o carcasa foarte rigida. Aceasta presiune nu trebuie bagata si la alte tipuri de cauciucuri.

Anul asta mi-a fost dat sa vad si un incident cu guma Ntec fix la noi pe autostrada. Tantalaul bagase in ea 2.2 si i-a explodat cauciucul cand baga goneta pe autostrada. Imagineaza-ti ca la 2.2 a explodat. Cum o fi fost sa bage 2.9 care este dubla fata de cea recomandata?

Nu toate anvelopele Dunlop sunt Ntec. Doar Sportsmart, D211 GP Racer si D211 GP.

la mersul pe temperaturi scazute am pus intotdeauna presiune mai mica. 2.0 fata cu 1.8-1.7 spatele.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa stiam si eu,bagi presiunea recomandata de producatorul cauciucului,nu al motocicletei! nu poti baga in orice cauciuc 2,9 cum scrie pe bascula!

stiam ca producatorul motocicletei recomanda presiunea pt cauciucurile cu care iese mobra din fabrica! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiam ca producatorul motocicletei recomanda presiunea pt cauciucurile cu care iese mobra din fabrica!

 

Sa stii ca e foarte logic ce spui. Manualul de service al motocicletelor face si recomandari de pneuri. Am vazut de curand ca la 1000RR 2011 se recomanda niste cauciucuri pentru mers relativ cuminte. Acest aspect intra pt mine la capitolul "ciudatenii" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Anul asta mi-a fost dat sa vad si un incident cu guma Ntec fix la noi pe autostrada. Tantalaul bagase in ea 2.2 si i-a explodat cauciucul cand baga goneta pe autostrada. Imagineaza-ti ca la 2.2 a explodat. Cum o fi fost sa bage 2.9 care este dubla fata de cea recomandata?

Cu cat bagi presiune mai mica acel cauciuc o sa se incalzeasca mai repede si o sa se uzeze mai repede. Daca e f dezumflat chiar o sa se incinga pana la topire = bum. Probabil daca baga 2,9 nu s-ar fi intamplat nimic. Nu degeaba scrie 2,9 acolo, de la 2,2 la 2,9 e diferenta destul de mare, si probabil incingerea lui a dus la explozie/pana.

Presiunea se alege in functie de greutatea mobrei si nu marca cauciucului.

 

Presiunea mare nu va duce ever la explozie, presiunea mica, da.

Presiunea mica nu va compensa ever lipsa de aderenta a unui pneu muci, vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti respect parerea dar nu sunt de acord cu ea.

Spre exemplificare, te rog sa-mi spui cu ce gume Ntec ai experienta ?

Spre exemplificare, orice guma Ntec incinsa la 85-90 de grade (pe incalzitoare), umflata la cald cu 1.5-1.6, nu am auzit sa explodeze (desigur, orice e posibil). Aceste temperaturi nu se ating la mersul pe strada. Pe verificate, o guma spate Ntec umflata la rece cu o anumita presiune, castiga dupa incalzire 0.3 bari. Ma tem ca rationamentul tau e gresit.

Eu am folosit si folosesc urmatoarele gume Ntec: D211 GP Racer, Dunlop GP si Dunlop KR108. Toate gumele Ntec sunt de spate, pe gumele fata nu am vazut simbolul Ntec.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...