Calin26 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 pilot road, ca recomandare de cauciuri pentru lucibr, nu mi se pare un sfat bun. ca sa nu zic ca mi se pare un sfat prost, la modul general, desigur. normal ca pentru alte persoane ar putea fi, la fel de bine, si o recomandare buna; de exemplu pentru cineva care face turul europei, pe ploaie, pe vant, 25000 de km pe sezon, motocicleta incarcata, etc, samd.... adica descrierea aia a cauciucului - sport touring - in romana, s-ar traduce turism sport (sunt sigur ca stii deja ca in engleza adjectivul se pune inaintea substantivului), deci este un cauciuc de turism, nu unul de sport, cum ar fi unii tentati sa creada. la mers in oras si in weekend afara, pe vreme buna, rezervoarele alea pentru apa de pe pilot road stau uscate si nu ajuta la nimic.... asta e primul mare defect. mai sunt si alte defecte mai mici: fiind mai tari au aderenta mai proasta, franeaza si vireaza mai prost, derapeaza mai usor, probabil se incalzesc mai greu (desi ar putea fi mai performante pe vreme rece). inca un mic defect (sau avantaj) e ca daca mergi sportiv prin oras cu pilot road ai sanse sa le vinzi aproape noi daca prapadesti motorul. adica nu doar furtunele racing conteaza cand franezi.... fraieri care se tavalesc pe curbe au fost si or sa mai fie... unii au bagat la cap si nu mai sunt asa fraieri, altii se tavalesc in continuare. chiar te deranja daca as fi zis de tine? Mai sa fie!!! Cum le stii tu pe toate ca un om mare!! Eu sunt tare curios ce experienta ai pe moto ..asta daca ai. Totusi...ca sa fii mai credibil in ce spui, ai putea completa profilul ala..sa stie lumea daca sa te ia in serios sau nu. Ce i-am recomandat omului i-am recomandat din experienta si cu ce m-am dat eu si i l-am recomandat tocmai pentru faptul ca omul nu merge sportiv. Cat despre aderenta ,usurinta in virajare si franare...eu personal n-am avut probleme cu tipul ala de anvelope si nu pot spune ca m-am dat tot timpul ortodox. Nu m-ar deranja chiar deloc, daca m-ai cunoaste sau daca as fi stiut cu cine stau de vb. Am cazut o singura data din cauza mea dar am invatat din ea si nu mi-e rusine sa recunosc. Dar cum unii citesc reviste si apoi vin si scriu pe forum dandu-se mari instructori...intelegi tu despre ce e vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sangerete Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Cum le stii tu pe toate ca un om mare!! asta pentru ca sunt un om mare. cat despre credibilitate, nu ma intereseaza aspectul.... nu vreau sa dau eu sfaturi in locul vostru, stati linistiti ca nu va iau painea de la gura, e clar ca aveti experienta forumistica net superioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) Nu vrei sa dai sfaturi (tipic) dar le comentezi p'ale altora in loc sa ajuti omul cu informatiile de care are nevoie. Ai uitat sa mentionezi si de experienta practica a mea...tot net superioara..tie . Editat Iunie 23, 2011 de Calin26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 E ceva firesc sa cazi pe viraje, mai ales cand nu ai experienta. Nu va mai atacati ca nu castigati experienta din asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 pana la urma ce recomandati... . sport ? despre michelin ct2 ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Ma bag si eu in seama poate ca musca dar nu doresc sa deschid alt topic pentru o intrebare simpla pentru unii dar dificila pentru mine: Sambata as vrea sa dau o tura pe Cheia si nu stiu cum sa fac presiunea. Acum am 2 pe fata si 2.2 pe spate. Cauciucurile sunt Pireli Diablo Strada spate si Pireli Diablo fata. Cred ca tot strada ca nu scrie pe ele. Cauciucul fata e 2010 noiembrie si pe spate e 2007 dar e nou nout. Si tine foarte bine ca aderenta. Cat sa fie presiunea? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) pana la urma ce recomandati... . sport ? despre michelin ct2 ce parere aveti? Le am de 1500 de km (le-am luat noi nu sh)...si pana acum sunt super, chiar nu am nimic sa le reprosez. M-am dat acum o saptamana si pe circuit cu ele si tin foarte bine. E adevarat ca circuitul este unul de karting dar chiar si asa s-au comportat exemplar. S-au incalzit repede si au o aderenta foarte buna. Editat Iunie 23, 2011 de Calin26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Le am de 1500 de km (le-am luat noi nu sh)...si pana acum sunt super, chiar nu am nimic sa le reprosez. M-am dat acum o saptamana si pe circuit cu ele si tin foarte bine. E adevarat ca circuitul este unul de karting dar chiar si asa s-au comportat exemplar. S-au incalzit repede si au o aderenta foarte buna. zici de PP CT2 date pe selena. ai ceva poze. ai pus genunchiu jos cu ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Pot/e bine sa folosesc un cauciuc sport-touring pe spate Pirelli Angel si pe fata un cauciuc sport PIrelli Dragon Supercorsa Pro?Motorul e un Suzuki Bandit 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Pot/e bine sa folosesc un cauciuc sport-touring pe spate Pirelli Angel si pe fata un cauciuc sport PIrelli Dragon Supercorsa Pro?Motorul e un Suzuki Bandit 600. Da, e foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 zici de PP CT2 date pe selena. ai ceva poze. ai pus genunchiu jos cu ele? Din pacate nu am poze ca nu am putut sa-mi fac singur dar astept poate pun cei care au fost la deschiderea Ducati. Desi nu m-am agitat prea tare..deh era prima data pe un circuit, fie el si de karting, am pus si genunchiul jos..am vazut abia acasa pantalonii rosi unde ar fi trebuit sa fie sliderele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Din pacate nu am poze ca nu am putut sa-mi fac singur dar astept poate pun cei care au fost la deschiderea Ducati. Desi nu m-am agitat prea tare..deh era prima data pe un circuit, fie el si de karting, am pus si genunchiul jos..am vazut abia acasa pantalonii rosi unde ar fi trebuit sa fie sliderele. deci se poate. peste o luna sper sa ajung si eu pe selena. ca ajung acasa in concediu. stii ce preturi mai sunt acuma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 DIn ce tin minte preturile erau 50 ron 2 ore si 25 euro toata ziua daca se aduna un grup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Sal,as dori sa aflu ce presiune e cea mai buna pt sosele noastre,la honda mea producatorul recomada 2.5 fata si 2.9 spate, dar e prea mare si din cauza asta era sa ma imprasti o data pe asfalt din cauza k am pierdut aderenta la plecare in treapta intai,multa lume mi-a zis sa bag 2.1 fata si 1.9 spate, oare e bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 (editat) Pai sub sa ar trebui sa ai un tabel cu presiunile recomandate de producator daca te dai singur, cu pasager si bagaje. Alea is recomandate pt mersul cel mai confortabil. Daca bagi putin mai mult o sa te tina mai mult gumele. Editat Noiembrie 7, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Salut! Eu la rf-ul meu bag 2,2 pe fata si 2,2 pe spate(dupa cum mi-a spus si fostul proprietar).Am observat ca la presiunile astea sta cel mai bine pe sosea.Am bagat o data 2pe fata,2 pe spate,si imi cam dansa spatele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Honda da o singura presiune, 2.5 fata si 2,9 spate. Nu se precizeaza in ce conditii. Eu folosesc 2,2 fata si 2,2-2,3 spate. Depinde si ce cauciucuri ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 2.5.si 2.9 mi se pare mult prea mult...mai bine sa ai un cauciuc mai desumflat si o aderenta mai buna chiar daca se uzeaza mai repede cauciucul, si am inteles k un cauciuc mai desumflat creste riscul exploziei deoarece se incalzeste foarte mult.eu merg pe 2.1 fata si 1.9 spate .stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 MAi bine un pneu bun si presiunea recomandata decat o coaja uscata dezumflata. Eu merg cu 2,5 - 2,9 si nu am avut probleme, nici macar pe circuit. DANCATA, ti-a zis odata omu ce presiune da Honda, scrie pe aparatoarea lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 (editat) 2.5.si 2.9 mi se pare mult prea mult...mai bine sa ai un cauciuc mai desumflat si o aderenta mai buna chiar daca se uzeaza mai repede cauciucul, si am inteles k un cauciuc mai desumflat creste riscul exploziei deoarece se incalzeste foarte mult.eu merg pe 2.1 fata si 1.9 spate .stima Ce cauciucuri ai? Producator si marca. Cum mergi si pe ce vreme? Honda precum si alti producatori de motociclete sunt obligati prin standarde sa treaca presiunile din pneuri. De ce crezi oare ca orice vehicul are sticker cu astfel de indicatii? La motocicleta este de obicei pe bascula. Daca mergi tare/sportiv ai sa vrei o guma care se lipeste bine pe asfalt ca sa te poti apleca mult pe viraje. Toti motociclistii cu motociclete sport pe care ii cunosc si merg tare, baga in cauciucuri presiune de la urmatoarea referinta: 2.2 fata si 2.0 spatele. De la aceasta referinta fiecare coboara sau urca in functie de cum se simte el mai bine. Cu o presiune ceva mai mare, scoti un consum mai bun si o uzura mai mica a gumelor. La mersul pe autostrada nu e recomandat sa ai presiune mica deoarece vei toci anvelopele prea repede. Acolo mergi drept, nu ai nevoie de o pata de contact mare. Mai exista insa un considerent pe care trebuie sa-l iei in calcul - producatorul de anvelope face si el niste recomandari in privinta presiunii. Eu consider recomandarile producatorilor de pneuri mult mai intemeiate decat pe cele ale producatorului motocicletei in special pentru motociclete sport. E un exemplu deja clasic: anvelopele Dunlop Ntec la care spatele se umfla 1.5 (mai exact 1.45) bari la rece. Desigur, multi nu vor fi de acord. Dunlop face tot la ei pe site o precizare care sa-i acopere legal - daca mergi street level, pui ce te indeamna stickerul de pe bascula. Cine vrea sa inteleaga exact ce inseamna acest lucru, va intelege, cine nu, va pune 2.9. Gumele Ntec sunt mai speciale din cauza ca au o carcasa foarte rigida. Aceasta presiune nu trebuie bagata si la alte tipuri de cauciucuri. Anul asta mi-a fost dat sa vad si un incident cu guma Ntec fix la noi pe autostrada. Tantalaul bagase in ea 2.2 si i-a explodat cauciucul cand baga goneta pe autostrada. Imagineaza-ti ca la 2.2 a explodat. Cum o fi fost sa bage 2.9 care este dubla fata de cea recomandata? Nu toate anvelopele Dunlop sunt Ntec. Doar Sportsmart, D211 GP Racer si D211 GP. la mersul pe temperaturi scazute am pus intotdeauna presiune mai mica. 2.0 fata cu 1.8-1.7 spatele. Editat Noiembrie 7, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 asa stiam si eu,bagi presiunea recomandata de producatorul cauciucului,nu al motocicletei! nu poti baga in orice cauciuc 2,9 cum scrie pe bascula! stiam ca producatorul motocicletei recomanda presiunea pt cauciucurile cu care iese mobra din fabrica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 stiam ca producatorul motocicletei recomanda presiunea pt cauciucurile cu care iese mobra din fabrica! Sa stii ca e foarte logic ce spui. Manualul de service al motocicletelor face si recomandari de pneuri. Am vazut de curand ca la 1000RR 2011 se recomanda niste cauciucuri pentru mers relativ cuminte. Acest aspect intra pt mine la capitolul "ciudatenii" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Anul asta mi-a fost dat sa vad si un incident cu guma Ntec fix la noi pe autostrada. Tantalaul bagase in ea 2.2 si i-a explodat cauciucul cand baga goneta pe autostrada. Imagineaza-ti ca la 2.2 a explodat. Cum o fi fost sa bage 2.9 care este dubla fata de cea recomandata? Cu cat bagi presiune mai mica acel cauciuc o sa se incalzeasca mai repede si o sa se uzeze mai repede. Daca e f dezumflat chiar o sa se incinga pana la topire = bum. Probabil daca baga 2,9 nu s-ar fi intamplat nimic. Nu degeaba scrie 2,9 acolo, de la 2,2 la 2,9 e diferenta destul de mare, si probabil incingerea lui a dus la explozie/pana. Presiunea se alege in functie de greutatea mobrei si nu marca cauciucului. Presiunea mare nu va duce ever la explozie, presiunea mica, da. Presiunea mica nu va compensa ever lipsa de aderenta a unui pneu muci, vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 (editat) Iti respect parerea dar nu sunt de acord cu ea. Spre exemplificare, te rog sa-mi spui cu ce gume Ntec ai experienta ? Spre exemplificare, orice guma Ntec incinsa la 85-90 de grade (pe incalzitoare), umflata la cald cu 1.5-1.6, nu am auzit sa explodeze (desigur, orice e posibil). Aceste temperaturi nu se ating la mersul pe strada. Pe verificate, o guma spate Ntec umflata la rece cu o anumita presiune, castiga dupa incalzire 0.3 bari. Ma tem ca rationamentul tau e gresit. Eu am folosit si folosesc urmatoarele gume Ntec: D211 GP Racer, Dunlop GP si Dunlop KR108. Toate gumele Ntec sunt de spate, pe gumele fata nu am vazut simbolul Ntec. Editat Noiembrie 7, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Eun pun in a mea 2.3 fata si 2.5 spate si am un control foarte bun in orice situatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.