aka` Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 (editat) Ce cauciuc e? D211? Da.. Editat Iulie 29, 2014 de aka` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_utiu1 Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 cine imi poate da un sfat? am un supermoto incaltat cu Dunlop Roadsmart fata 120/70/17 si spate 160/60/ 17...problema este ca nu prea le pot inclina ( nu sunt Rosi ) dar am ajuns la limita cu ele. Ce merge pe supermoto sa aiba ‟balonaj cat mai mare„. sa aiba durabilitate medie (nu vreau sa ma tina doar un sezon) si sa fie aderente pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 O fata care e frumoasa si devreme acasa... Daca ai ajuns la limita, da-i asa tot inainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_utiu1 Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 cine imi poate da un sfat? am un supermoto incaltat cu Dunlop Roadsmart fata 120/70/17 si spate 160/60/ 17...problema este ca nu prea le pot inclina ( nu sunt Rosi ) dar am ajuns la limita cu ele. Ce merge pe supermoto sa aiba ‟balonaj cat mai mare„. sa aiba durabilitate medie (nu vreau sa ma tina doar un sezon) si sa fie aderente pe curbe. O fata care e frumoasa si devreme acasa... Daca ai ajuns la limita, da-i asa tot inainte! vreau mai mult .e foarte putin... parca as avea cauciucuri de dacie.. si cu ele te inclini mai mult ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Vezi ca stiu? Am trecut si eu prin asta, e o buba a acestui model. Nu se etanseaza perfect de geanta. In principiu trebuie curatata buza care se lipeste de janta, cu un spalator de cratite, ceva usor rugos. Dupa ce=l umfli la 3 atm, ii pui un incalzitor sil=l tii 1 ora cel putin, poate se etanseaza. Destul de greu, e destul de des intilnit defectul asta la vechile D211, in special la cauciucul fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Un prieten a avut aceeasi problema, s-a dus la vulcanizare, au facut exact ce ai zis tu dar nu l-a tinut in incalzitor, si tot pierde presiune. O sa ii fac mai des presiunea si aia e. Oricum trebuie schimbat la anul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 (editat) Are ceva dacă pun cauciuc de 170/60/17 in loc de 160/60/17 pe un sv650s din 1999. Știu ca talonul vă fi mai mic cu vreo 6 mm, dar ma interesează dacă influențează negativ ciclistica De fapt 170/60/17 e > ca 160/60/17. Cu raspunsul la ciclistica nu te pot ajuta din nefericire pt ca n-am testat. Eu zic ca n-ar trebui sa influenteze negativ daca iti incape (nu risti sa-ti frece pe bascula). Eu am pus pe fata 120/70/17 in loc de 110/80/17 la Zephyr si e mai bine ca inainte; la mine insa dimensiunile cauciucului s-au modificat putin.. s-a modificat raportul intre latime si inaltime mai mult. Am vazut pe topicul de SV ca cineva a pus un 180, deci cel de 170 incape sigur. Diferentele intre 180/55 si 160/60 sunt mari, deci nu ma mir ca nu i-a placut. Editat Iulie 29, 2014 de Cooler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 de ce nu va puneti voi dimensiunea din fabrica, nu va inteleg.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 pentru ca uneori dimensiunea din fabrica e aiurea, gen guma de 180 pe janta de 6... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 pentru ca uneori dimensiunea din fabrica e aiurea, gen guma de 180 pe janta de 6... e mai ok 180 pe janta de 6" (si stii despre ce motor vorbim) decat 180 pusa pe SV 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 asta asa-i. dar un 170/60 in loc de 160/60 e chiar ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Vezi ca o anvelopa mai lata pe janta de aceeasi latime de obicei inseamna suprafata de contact mai mica (curbura mai mare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 mai mica pe drept (insesizabil) si mai mare pe aplecat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Ai si dovezi pentru afirmatia asta? Eu din ce am citit e mai mica peste tot. (Comparatia era intre 180 si 190, dar nu vad de ce nu s-ar aplica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 salutare, departe de mine gandul de a denigra aceasta marca,va intreb pe cei ce folositi aceasta marca daca ati intampinat aceeasi problema sau gresesc eu:-anul trecut dupa aproximativ 7000 km ,la roata spate mi s-au desprins efectiv 2 crampoane,ruland spre casa pe aceea dublura din interior a cauciuculuiam pus asta pe seama dotului 2008.Am cumparat o noua pereche de Tourance(noi.de la un cunoscut dealer),dimensiuni :90/90/21 54s, 130/80/17 65s,dot 2013 ,fabricatie Brazilia-ca si garantie mi s-a mentionat limita de 6000km sau 4mm dimensiune cramponam rulat cu ele cca 7-8000 km( inteleg ca au iesit din garantia,dar mi e greu sa cred ca asta este durata de viata a acestui brand),iar acum observ aceeasi problema:la roata spate, cauciucul crapa in dreptul crampoanelor...este doar o chestiune de timp pana se vor desprindementionez ca am 80kg,pasagera 50,moto,un kle 500,cca 200kg, a fost tinuta in garaj incalzit peste iarna,am rulat preponderent pe asfalt(maxim 5% din km facuti pe macadam), am respectat presiunea in cauciucuri,verificand-o la aproape fiecare iesiremotoreta sta la umbra vara,sub husa si este "calarita" saptamanal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Salut, Tot tourance am si eu pe Transalp, dar nu am avut probleme de genul. Crepaturile sunt si la mine prezente in schimb. Posibil sa fi fost ceva defect de fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 (editat) Baga mai mult aer in ele s-ar putea sa fie presiunea problema. Cu pasager trebiue marita presiunea mie asa mi-sa spus,"am respectat presiunea in cauciucuri" depinde care presiune ai respectat-o cu pasager sau fara dar ma gandesc ca sti despre ce e vorba. Editat August 6, 2014 de yamaha yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Baga mai mult aer in ele s-ar putea sa fie presiunea problema. Cu pasager trebiue marita presiunea mie asa mi-sa spus,"am respectat presiunea in cauciucuri" depinde care presiune ai respectat-o cu pasager sau fara dar ma gandesc ca sti despre ce e vorba. am respectat presiunea pentru mers cu pasager(2,3 bari),anvelopa ramanand cu aceea presiune si la mersul solo,ceea ce, cu siguranta nu a dus la asta;in plus este a 2-a pereche la care mi s-a intamplat asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Nu esti singurul care a patit asta...am un prieten (@Doru 1900) care a patit acelasi lucru, i-au sarit "caramelele" de pe roata spate cind mergea pe Transalpina. Remediul a fost schimbarea urgenta cu un alt cauciuc, alta marca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Nu esti singurul care a patit asta...am un prieten (@Doru 1900) care a patit acelasi lucru, i-au sarit "caramelele" de pe roata spate cind mergea pe Transalpina. Remediul a fost schimbarea urgenta cu un alt cauciuc, alta marca! asta va urma cu siguranta...ma gandeam ca sunt eu berbec si gresesc,dorind sa le mai dau o sansa astora de le produc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 pana la urma am pus Dunlop Roadsmart, sa vedem cum sunt dupa ce am dat jos Pilot Power (care m-au tinut 17.000 km ) au trecut 10.000 km. facuti in regim de touring si f incarcat (pasager + bagaje). viteze: autostrada: 110-130, autobahn: 130-170 km/h, DN/E: 80-110 km/h s-au consumat asa (dupa estimarile mele): fata mai are cam 70%, spatele cam 50%. aderenta: f buna, chiar si in conditii de ploaie/mazga (am mers o zi intreaga in Scotia pe ploaie, de la 9 dim la 8 seara, si nu am simtit niciodata ca "fuge" de sub mine, dar nici nu m-am dat sa pun genunchiu jos, intelegeti voi) sau frig (tot in Scotia, intr-o zona gen Transalpina, dar mai lunga ~100 km, erau 9 grade Celsius la pranz) performanta: le-am dus si la capat de cateva ori...oarecum fara sa-mi dau seama, adica nu ma asteptam, am vazut ca-s duse la cap cand oprisem. diferente fata de Michelin PP: se lasa "mai greu"mobra (e si normal, nu sunt la fel de ascutite), impresia mea e ca se incalzesc mai repede si mai mult...le-am si topit putin (adica au facut 'muci' din-aia pe laterale)...150 km de curbe, largi dar constante, una dupa alta (side-note, pe drumul asta aveam zambetul pe moaca non-stop ). presiunea recomandata de Suzuki/Dunlop...2.3 fata, 2.5 spate, facuta cand apucam (de obicei cand mi se parea ca-s lasate), pe care, desi senzatie era ca se lasa, si-o pastreaza (diferente de maxim 0.2-0.3 la temperaturi ambiantale f diferite 10-30 grade). Amortizeaza mai bine ca PP-urile, dar in acelasi timp directia e mai greoaie pe loc si la viteze mici, tocmai d-asta si aveam impresia ca se lasa, dar la compresor era bine. Overall, le recomand pt ce am facut eu... cand o sa ajung sa ma dau singur pe mobra cheala(fara bagaje) mai 'reising' o sa va zic si cum se comporta acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Salutare, Am si eu o intrebare, detin un zxr 400 an 1996 cu urmatoarele anvelope/dimensiuni : fata 120/60 zr 17 fata de 120/70 zr17 cat este in carte , iar spatele 180/55 zr 17 fata de 160/60 zr 17 cat este in carte... anvelopele sunt aproape noi..asa am cumparat motorul, cam cat de grava este situatia mea? si ce presiune ar trebui sa am in ele? in momentul acesta.. precizez ca merg mare parte singur am circa 80 kg si cateodata si cu partenera care are aproape 50:)) ms mult de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Problema sta in felul urmator. Anvelopele au un contact mai mic cu solul si pe curbe e un dezavantaj major! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 hmm deci sa inteleg ca prioritate are sa schimb prima oara anv pe spate care e mai mare dif fata de carte? aia pe fata influenteaza asa mult diferenta? si pe cele care le am acum cat trebuie sa aiba presiune? ms .... sunt curios oare dc o fi pus fostul prop aceste dimensiuni? ca anv sunt set noi, michelin 2ct parca... adica ar trebui sa ajute in vreun fel? ms de raspuns p.s cele actuale de atins nu ating nicaieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Salutare, Am si eu o intrebare, detin un zxr 400 an 1996 cu urmatoarele anvelope/dimensiuni : fata 120/60 zr 17 fata de 120/70 zr17 cat este in carte , iar spatele 180/55 zr 17 fata de 160/60 zr 17 cat este in carte... anvelopele sunt aproape noi..asa am cumparat motorul, cam cat de grava este situatia mea? si ce presiune ar trebui sa am in ele? in momentul acesta.. precizez ca merg mare parte singur am circa 80 kg si cateodata si cu partenera care are aproape 50:)) ms mult de ajutor Pe spate, cauciucl de 180 nu sta bine pe janta motocicletei. Profilul nu va mai fi bun. Pune guma de 160. Se gasesc anvelope foarte performante pe dimensiunea asta. 120/70-17 pe fata este foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.