Cooler Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Ce pot face sa nu mai pierd presiune la anvelopa fata? Daca ii bag 2.5, in 2 sapt scade la 1. Precizez ca a fost data pe circuit E posibil sa ai ceva micro-fisuri in cauciuc si in timp se dezumfla; sau e posibil sa-ti scape pe la valva, iar in cazuri si mai rare daca ai ceva geanta f usor deformata. Pt micro-fisuri ai putea incerca cu un spray de-ala de pana, dar oricum in principiu ar trebui sa-ti iei un alt cauciuc in viitorul apropiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 E posibil sa ai ceva micro-fisuri in cauciuc si in timp se dezumfla; sau e posibil sa-ti scape pe la valva, iar in cazuri si mai rare daca ai ceva geanta f usor deformata. Pt micro-fisuri ai putea incerca cu un spray de-ala de pana, dar oricum in principiu ar trebui sa-ti iei un alt cauciuc in viitorul apropiat. Mai bine elucideaza misterul inainte sa arunce cu bani... poate-i de la janta, poate-i valva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Nu e de la janta. La anvelopa veche nu pierdeam presiune. Scapa mai mult ca sigur prin suprafata interioara. Ramane sa fac presiunea mai des pana imi iau altul Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Ce cauciuc e? D211? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Are ceva dacă pun cauciuc de 170/60/17 in loc de 160/60/17 pe un sv650s din 1999. Știu ca talonul vă fi mai mic cu vreo 6 mm, dar ma interesează dacă influențează negativ ciclistica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 (editat) Ce cauciuc e? D211? Da.. Editat Iulie 29, 2014 de aka` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_utiu1 Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 cine imi poate da un sfat? am un supermoto incaltat cu Dunlop Roadsmart fata 120/70/17 si spate 160/60/ 17...problema este ca nu prea le pot inclina ( nu sunt Rosi ) dar am ajuns la limita cu ele. Ce merge pe supermoto sa aiba ‟balonaj cat mai mare„. sa aiba durabilitate medie (nu vreau sa ma tina doar un sezon) si sa fie aderente pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 O fata care e frumoasa si devreme acasa... Daca ai ajuns la limita, da-i asa tot inainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_utiu1 Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 cine imi poate da un sfat? am un supermoto incaltat cu Dunlop Roadsmart fata 120/70/17 si spate 160/60/ 17...problema este ca nu prea le pot inclina ( nu sunt Rosi ) dar am ajuns la limita cu ele. Ce merge pe supermoto sa aiba ‟balonaj cat mai mare„. sa aiba durabilitate medie (nu vreau sa ma tina doar un sezon) si sa fie aderente pe curbe. O fata care e frumoasa si devreme acasa... Daca ai ajuns la limita, da-i asa tot inainte! vreau mai mult .e foarte putin... parca as avea cauciucuri de dacie.. si cu ele te inclini mai mult ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Vezi ca stiu? Am trecut si eu prin asta, e o buba a acestui model. Nu se etanseaza perfect de geanta. In principiu trebuie curatata buza care se lipeste de janta, cu un spalator de cratite, ceva usor rugos. Dupa ce=l umfli la 3 atm, ii pui un incalzitor sil=l tii 1 ora cel putin, poate se etanseaza. Destul de greu, e destul de des intilnit defectul asta la vechile D211, in special la cauciucul fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Un prieten a avut aceeasi problema, s-a dus la vulcanizare, au facut exact ce ai zis tu dar nu l-a tinut in incalzitor, si tot pierde presiune. O sa ii fac mai des presiunea si aia e. Oricum trebuie schimbat la anul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 (editat) Are ceva dacă pun cauciuc de 170/60/17 in loc de 160/60/17 pe un sv650s din 1999. Știu ca talonul vă fi mai mic cu vreo 6 mm, dar ma interesează dacă influențează negativ ciclistica De fapt 170/60/17 e > ca 160/60/17. Cu raspunsul la ciclistica nu te pot ajuta din nefericire pt ca n-am testat. Eu zic ca n-ar trebui sa influenteze negativ daca iti incape (nu risti sa-ti frece pe bascula). Eu am pus pe fata 120/70/17 in loc de 110/80/17 la Zephyr si e mai bine ca inainte; la mine insa dimensiunile cauciucului s-au modificat putin.. s-a modificat raportul intre latime si inaltime mai mult. Am vazut pe topicul de SV ca cineva a pus un 180, deci cel de 170 incape sigur. Diferentele intre 180/55 si 160/60 sunt mari, deci nu ma mir ca nu i-a placut. Editat Iulie 29, 2014 de Cooler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 de ce nu va puneti voi dimensiunea din fabrica, nu va inteleg.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 pentru ca uneori dimensiunea din fabrica e aiurea, gen guma de 180 pe janta de 6... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 pentru ca uneori dimensiunea din fabrica e aiurea, gen guma de 180 pe janta de 6... e mai ok 180 pe janta de 6" (si stii despre ce motor vorbim) decat 180 pusa pe SV 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 asta asa-i. dar un 170/60 in loc de 160/60 e chiar ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Vezi ca o anvelopa mai lata pe janta de aceeasi latime de obicei inseamna suprafata de contact mai mica (curbura mai mare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 mai mica pe drept (insesizabil) si mai mare pe aplecat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Ai si dovezi pentru afirmatia asta? Eu din ce am citit e mai mica peste tot. (Comparatia era intre 180 si 190, dar nu vad de ce nu s-ar aplica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 salutare, departe de mine gandul de a denigra aceasta marca,va intreb pe cei ce folositi aceasta marca daca ati intampinat aceeasi problema sau gresesc eu:-anul trecut dupa aproximativ 7000 km ,la roata spate mi s-au desprins efectiv 2 crampoane,ruland spre casa pe aceea dublura din interior a cauciuculuiam pus asta pe seama dotului 2008.Am cumparat o noua pereche de Tourance(noi.de la un cunoscut dealer),dimensiuni :90/90/21 54s, 130/80/17 65s,dot 2013 ,fabricatie Brazilia-ca si garantie mi s-a mentionat limita de 6000km sau 4mm dimensiune cramponam rulat cu ele cca 7-8000 km( inteleg ca au iesit din garantia,dar mi e greu sa cred ca asta este durata de viata a acestui brand),iar acum observ aceeasi problema:la roata spate, cauciucul crapa in dreptul crampoanelor...este doar o chestiune de timp pana se vor desprindementionez ca am 80kg,pasagera 50,moto,un kle 500,cca 200kg, a fost tinuta in garaj incalzit peste iarna,am rulat preponderent pe asfalt(maxim 5% din km facuti pe macadam), am respectat presiunea in cauciucuri,verificand-o la aproape fiecare iesiremotoreta sta la umbra vara,sub husa si este "calarita" saptamanal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Salut, Tot tourance am si eu pe Transalp, dar nu am avut probleme de genul. Crepaturile sunt si la mine prezente in schimb. Posibil sa fi fost ceva defect de fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 (editat) Baga mai mult aer in ele s-ar putea sa fie presiunea problema. Cu pasager trebiue marita presiunea mie asa mi-sa spus,"am respectat presiunea in cauciucuri" depinde care presiune ai respectat-o cu pasager sau fara dar ma gandesc ca sti despre ce e vorba. Editat August 6, 2014 de yamaha yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Baga mai mult aer in ele s-ar putea sa fie presiunea problema. Cu pasager trebiue marita presiunea mie asa mi-sa spus,"am respectat presiunea in cauciucuri" depinde care presiune ai respectat-o cu pasager sau fara dar ma gandesc ca sti despre ce e vorba. am respectat presiunea pentru mers cu pasager(2,3 bari),anvelopa ramanand cu aceea presiune si la mersul solo,ceea ce, cu siguranta nu a dus la asta;in plus este a 2-a pereche la care mi s-a intamplat asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Nu esti singurul care a patit asta...am un prieten (@Doru 1900) care a patit acelasi lucru, i-au sarit "caramelele" de pe roata spate cind mergea pe Transalpina. Remediul a fost schimbarea urgenta cu un alt cauciuc, alta marca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Nu esti singurul care a patit asta...am un prieten (@Doru 1900) care a patit acelasi lucru, i-au sarit "caramelele" de pe roata spate cind mergea pe Transalpina. Remediul a fost schimbarea urgenta cu un alt cauciuc, alta marca! asta va urma cu siguranta...ma gandeam ca sunt eu berbec si gresesc,dorind sa le mai dau o sansa astora de le produc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.