kawazaki Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 (editat) Vei pierde manevrabilitate, daca esti controlat din greseala de rar te lipesti si de o amenda.Daca crezi ca merita tu decizi. Editat Martie 1, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Cristea Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Da.... Pe asta cu RAR-ul nu o luasem in calcul . Merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Asta am vrut sa fac si eu pe f4 a mea, si toti mi-au recomandat sa rămân la 180 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 (editat) Vei pierde manevrabilitate, daca esti controlat din greseala de rar te lipesti si de o amenda.Daca crezi ca merita tu decizi. Explica te rog ce se intampla cu manevrabilitatea, deoarece aceiasi problema am avut-o si eu la RAR si am schimbat cauciucul pe acte 170 iar pe moto 180, dar parca mai bine ma simt pe ea cu cel de 180. Editat Martie 1, 2015 de petru_xxl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3rsu Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 (editat) Ia mai repede gumele alea si lasa aspectul. Bate primavara la usa si te prinde descult.. Editat Martie 1, 2015 de m3rsu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 pierzi cam f mult din manevrabilitate....cel putin asa e la a mea. cand am luat-o avea 190, i-am pus cat zice cartea (180) si a devenit o alta mobra (in bine) dpdv al manevrabilitatii ciclistica e calculata pe dimensiunile de gume cu care vine din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Explica te rog ce se intampla cu manevrabilitatea, deoarece aceiasi problema am avut-o si eu la RAR si am schimbat cauciucul pe acte 170 iar pe moto 180, dar parca mai bine ma simt pe ea cu cel de 180. Este mai greu, suprafata de contact este mai mare ce duce la afectare ciclisticii. Am gasit ceva, poate intelegeti mai multe din clip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Salutare, Oscilez intre urmatoarele seturi de anvelope noi pt SV-ul meu: 1. Bridgestone BT016 Pro - am auzit numai de bine, l-as lua pt aderenta pe uscat, am inteles ca se descurca decent si pe ploaie 2. Bridgestone BT 023 - chiar le face bine pe toate? pretul e sensibil mai mare, totusi 3. Metzeler Z8 - testele de pe net spun ca ar fi excelente pe ploaie, dar s-ar impaca bine cu o mobra usoara ? Nu merg tare, fac pana in 5000 km/sezon in orice conditii (mai putin oras, mai mult drumuri lungi). As dori pareri de la cei care au incercat gumele astea, teoretic eu in ordinea astea le-as lua. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 BT016 sunt bune chiar daca sunt de generatie mai veche, dar pentru drumuri lungi mai bine cumperi z8 care sunt mai de touring si te vor tine mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 (editat) BT016 sunt bune chiar daca sunt de generatie mai veche, dar pentru drumuri lungi mai bine cumperi z8 care sunt mai de touring si te vor tine mai mult. Salutare, Oscilez intre urmatoarele seturi de anvelope noi pt SV-ul meu: 1. Bridgestone BT016 Pro - am auzit numai de bine, l-as lua pt aderenta pe uscat, am inteles ca se descurca decent si pe ploaie 2. Bridgestone BT 023 - chiar le face bine pe toate? pretul e sensibil mai mare, totusi 3. Metzeler Z8 - testele de pe net spun ca ar fi excelente pe ploaie, dar s-ar impaca bine cu o mobra usoara ? Nu merg tare, fac pana in 5000 km/sezon in orice conditii (mai putin oras, mai mult drumuri lungi). As dori pareri de la cei care au incercat gumele astea, teoretic eu in ordinea astea le-as lua. Multumesc. Nu ma intereseaza sa ma tina foarte mult, 2-3 sezoane (vreo 10-12.000 km) ar fi suficient. Vreau sa se comporte bine pe uscat/umed. Editat Martie 2, 2015 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Amandoua sunt bune atat pentru ud cat si pentru uscat, bt016 nu te vor tine 10k.Bt urile sunt clar mai lipicioase, alegerea este a ta , BT023 nu cunosc, nu am avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spacezerg Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Te-ai gandit si la alte marci? Poti opta si pentru Dunlop Sportsmart 2. Vei obtine si performanta ceruta si un numar suficient de mare de km parcursi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Dunlop, Continental si Michelin nu vreau. Multumesc. As mai accepta doar Pirelli, ma gandeam la Diablo Rosso II. Dar dintre toate au ramas preferate cele 3 de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Cristea Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Ok .Am inteles . Pot pune 190 pe spate cu conditia sa nu plec pe nicaieri cu mobra .) Multumesc pentru sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Vei pierde manevrabilitate, daca esti controlat din greseala de rar te lipesti si de o amenda.Daca crezi ca merita tu decizi. amenda plus ridicarea talonului de politie..... apoi montezi inapoi cauciucul cu dimensiunile corecte (cele trecute din cartea de identitate), mergi la RAR, platesti taxa, primesti o adeverinta ca mobra e OK, mergi la politie si iti iei talunul inapoi.... mult timp pierdut, multi bani aruncati pe geam.... doar din acest punct de vedere nu mai merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Spre deosebire de chemtraders, mymoto m-au sunat la o ora dupa ce am facut comanda online, mi-au precizat ca am ales o anvelopa cu un indice de viteza mic (dar pt viroguta mergea) si mai ales ca au un termen de livrare f mare pt ea, 6 saptamani. La sugestia lor, am schimbat comanda, am ales o Kenda (58 euro) cu termen de livrare 6-7 zile. Sa vedem cum decurge treaba in continuare. p.s: montajul la ei e 65 lei/roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 p.s: montajul la ei e 65 lei/roata. E inclusa si echilibrarea? Mi se pare mult pentru maxim 10 min de munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheLoo86 Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Salutare tuturor! Sper ca am postat unde trebuie, daca nu, rog un admin sa-l mute (cu scuzele aferente). Conduc o Honda CBR F4i Sport din 2001 si as vrea sa-i schimb anvelopele cu un set nou. Neavand cunostinte in cauza, cer parerea celor care au testat mai multe marci si ma pot lamuri. Nu sunt pilot de circuit, sa ma consider ca avand un condus foarte sportiv, fac si iesiri lungi, de cateva sute de km prin zonele muntoase ale patriei. Bugetul este pana in 300 de euro. Nu vreau ceva care sa necesite schimbul dupa 4.000 km, dar nici care sa nu imi inspire incredere in curbe sau in situatii de urgenta. Eventual si un site de incredere si cu preturi rezonabile de unde sa le pot procura. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 /index.php?/topic/599162-cauciucuri-totul-despre/page-117 arunca un ochi aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aturdoc9 Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 in 300euro gasesti cam orice marca Dunlop,Pireli,Brigestone,Michelin sa fie ceva sport touring sa tina mai mult, daca nu te dai pe circuit nu ai nevoie de ceva mai moale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) Da, e inclusa, ca daca era vorba doar de pus anvelopa pe janta o faceam oriunde, cel mai probabil si singur acasa... si mie mi s-a parut mult, de asta si caut in alta parte. Plus ca ei au service-ul f departe de mine, in Vitan. Editat Martie 3, 2015 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 anvelopemoto.eu, stocul numai telefonic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piturlea Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 http://motodiscount.ro/recomand cu draga inima!preturi ffff ok, profesionalism!chiar azi mi-am luat michelin pilot road 4... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheLoo86 Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Oscilam intre Michelin Pilot Road 4, Pilot Power 3 si Dunlop Qualifier 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Eu votez pt Michelin Pilot Road 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.