vlad58 Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 e cam normal.. si mie mi se intampla, mai ales la distante de ordinul lunilor si pe vreme schimbatoare. De obicei nu trec 2 saptamani fara sa-mi verific presiunea Presiunea la cald e mai mare decat presiunea la rece, deci atentie si cu masuratorile La 30 de grade diferenta ai cam 10% diferenta de presiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Unde ai tinut mobra in toata perioada asta? Pe perioada iernii am tinut-o intr-o anexa a casei. 5-7 grade constant. In februarie cand am scos-o, dupa cum am scris, am gasit 1,5 cu 1,7. Am bagat 2,2 cu 2,4 si din februarie pana astazi am tinut-o numai afara. Intre timp temperaturile au fost +15 / -3, -4 grade. Astazi la verificare era 1,7 cu 2. Am bagat din nou 2,2 cu 2,4. O sa verific peste o saptamana sa vad care-i treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 odata la 2-3 saptamani se verifica ajusteaza presiunea....tocmai din motivul asta fa presiunea cu gumele RECI, adica maxim 1 km pana la vulcanizare poti sa bagi azot si o tine ma bine, dar parerea mea e ca nu merita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Ok, multumesc pentru sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 poti sa bagi azot si o tine ma bine, dar parerea mea e ca nu merita... Fraierii de raceri care alearga in Alpe Adria nu au auzit de azot, baga azot in proportie de doar 78%, restul oxigent sj ceva CO2.La Marqez nu am fost la boxa sa vad cit azot baga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 vai, stim sa gugalim ce gaze compun aerul/atmosfera...stii bine la ce ma refeream si mai stii si ca am zis ca n-are sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Un mic ghinion , am invirtit rotile de sarbatori si m-am pricopsit cu un "martisor". Dupa ce am sacapat de el ajutat de un cleste, surpriza .... n-am pierdut aer deloc, chiar si gaurelele sint vizibile dar micute. Sint intr-o dilema, mai trag sezonul acesta de cauciuc sau il schimb? Multumesc anticipat! » Post actualizat in 15 Apr 2015 11:19Poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 @Contabil: diii murgule diiii merge inca mult si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rekaller Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Ce parere aveti despre Metzeler Sportec M3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 (editat) Am montat pe bavarez. Sunt bune. Adica sunt bune pt mine Edit! Scuze, sunt racetec k3. Editat Aprilie 15, 2015 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Ce parere aveti despre Metzeler Sportec M3? Am pe SV pe spate. La nivel de incepator (cum sunt eu) in mare parte e ok. Oricum nu-ti pot da multe detalii pentru ca nu am avut altceva, nu pot face o comparatie, etc. O chestie ciudata insa, am patit de vreo 3 ori in oras, la accelerari puternice sa rupa aderenta, cauciucul fiind incalzit foarte bine si asta in vitezele 2 si 3. Ma gandesc ca o fi de vina si asfaltul, poate era ceva prin acea zona ... Oricum, e bine de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Am montat pe bavarez. Sunt bune. Adica sunt bune pt mine ( Edit! Scuze, sunt racetec k3. ) Daca era Sportec M3 trebuia sa pleci de pe loc cu treapta a 2-a, prindeai suta la ora in peste 5 secunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rekaller Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Daca era Sportec M3 trebuia sa pleci de pe loc cu treapta a 2-a, prindeai suta la ora in peste 5 secunde. What's that supposed to mean? ) nu sunt bune la "forja" de pe loc cu 1-a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 (editat) Chiar asa slabe sunt ? Si astea cum sunt ? Daca era Sportec M3 trebuia sa pleci de pe loc cu treapta a 2-a, prindeai suta la ora in peste 5 secunde. Editat Aprilie 16, 2015 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Foarte bune pt strada. PS: Vezi ca-s semislick-uri si nu merg pe asfalt ud, asta ca sa fiu in ton cu majoritatea care-s asi pe ploaie. » Post actualizat in 16 Apr 2015 19:20What's that supposed to mean? ) nu sunt bune la "forja" de pe loc cu 1-a? Darcorcbr are S1000RR, are peste 170cai la roata (numai daca cauciucul spate nu derapeaza). Exagerez, evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Merg doar pe strada dar pana acum n am prins ploaie. asa cum sunt, sunt bune, nu ma plang.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Din partea mea, era o gluma cu ploile, dar sint nspe campioni pe ploaie care-i dau intr-una cu asfaltul ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Dar cat de rele sunt semi-slick-urile pe ud/ploaie? E primul an cand merg pe D211 si desi mi se par fantastice pe uscat si se incalzesc inuman de rapid, nu stiu cum se vor comporta pe ud/ploaie. Nu ca o sa fac curse pe ploaie, dar doar ca sunt curios care e experienta altora cu anvelopele astea in conditiile astea mai ..ude ;D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Anul trecut m-am intors de citeva ori de la Secuiesc pe motoreta, era incaltata cu d212. De ambele dati, ne-a ploat foarte tare de pe linga Brasov, pina pe la Valeni. Cum s-au comportat pneurile ? ... foarte funky, la modul ca erau bocna ( cred ca erau mai reci decit temperatura ambientala ). La cea mai mica smucitura, fugeau de numa numa. p.s. tip, daca va prinde vreo torentiala pe undeva si nu vreti/puteti opri, indiferent de pneuri ( striatii pentru evacuarea apei sa aibe ), bagati in plus fata de presiunea normala 0.2 - 0.3 bar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 (editat) Daca nu bruschezi deloc comenzile , se poate merge pe ploaie si pe slick-uri. Caz concret vazut de mine la Most, in 2009, cursa ROSBK de 600, s-a pornit cu cauciucuri de uscat, cind mai erau 4-5 ture a inceput o ploaie serioasa, nimeni nu a iesit sa mai schimbe roti sau moto, s-a continuat pe ploaie, din pozitia de spectator parea Stan si Bran, insa viteza medie orara pe tur era destul de ridicata, mult mai mare decit o obtine o moto de strada care merge pe ploaie. Am mers si eu pe ploaie cu slick-uri prin Buc, involuntar, m-a prins una torentiala de vara, m-am oprit pina a stat , am pornit imediatdupa incetare, erau balti, morcov in fund, insa am testat frina, cu picioarele pe jos, daca mergeam in ritmul traficului nu era absolut nici o problema. Slick-ul fata era soft, cel spate era mediu. Am mai mers prin Pipera, de la Amckkart, cu Pilot Power Race soft, erau super smechere pe asfalt ud, nu-mi venea sa cred cum tin la acceleratie. Era trafic lejer, am zis ca tot sint in situatia care sint, si sa testez. Editat Aprilie 19, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V Twin Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Bună . Sunt posesor de Busa de 2000 . Vreau sa nu mai am cauciuc patrat dupa 4000 km . intenționez sa fac drumuri lungi pe afara ... mult pe autostrăzi cu pasager si bagaje . Care sunt cele mai rezistente si durabile gume pt asa ceva . Ceva gume dure pe coamă . Angel gt di michelin pilot 3-4 am cam înțeles ..., mai sunt și altele ...piate mai bune pt ceea ce caut eu ? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Bună . Sunt posesor de Busa de 2000 . Vreau sa nu mai am cauciuc patrat dupa 4000 km . intenționez sa fac drumuri lungi pe afara ... mult pe autostrăzi cu pasager si bagaje . Care sunt cele mai rezistente si durabile gume pt asa ceva . Ceva gume dure pe coamă . Angel gt di michelin pilot 3-4 am cam înțeles ..., mai sunt și altele ...piate mai bune pt ceea ce caut eu ? Mulțumesc Cred ca daca as avea de facut ce zici tu si la ce motor ai mi-as pune un Pilot Power pe fata si un Pilot Road (2,3,4) pe spate. Daca nu vrei sa mergi cu ele desperecheate atunci Pilot Road, all the way, dar sa ai grija ca ai niste cauciucuri touring,deci manevre mai line, fara franari bruste, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Bună . Sunt posesor de Busa de 2000 . Vreau sa nu mai am cauciuc patrat dupa 4000 km . intenționez sa fac drumuri lungi pe afara ... mult pe autostrăzi cu pasager si bagaje . Care sunt cele mai rezistente si durabile gume pt asa ceva . Ceva gume dure pe coamă . Angel gt di michelin pilot 3-4 am cam înțeles ..., mai sunt și altele ...piate mai bune pt ceea ce caut eu ? Mulțumesc Dunlop Roadsmart 2 » Post actualizat in 24 Apr 2015 07:17 Daca nu bruschezi deloc comenzile , se poate merge pe ploaie si pe slick-uri. Caz concret vazut de mine la Most, in 2009, cursa ROSBK de 600, s-a pornit cu cauciucuri de uscat, cind mai erau 4-5 ture a inceput o ploaie serioasa, nimeni nu a iesit sa mai schimbe roti sau moto, s-a continuat pe ploaie, din pozitia de spectator parea Stan si Bran, insa viteza medie orara pe tur era destul de ridicata, mult mai mare decit o obtine o moto de strada care merge pe ploaie. Am mers si eu pe ploaie cu slick-uri prin Buc, involuntar, m-a prins una torentiala de vara, m-am oprit pina a stat , am pornit imediatdupa incetare, erau balti, morcov in fund, insa am testat frina, cu picioarele pe jos, daca mergeam in ritmul traficului nu era absolut nici o problema. Slick-ul fata era soft, cel spate era mediu. Am mai mers prin Pipera, de la Amckkart, cu Pilot Power Race soft, erau super smechere pe asfalt ud, nu-mi venea sa cred cum tin la acceleratie. Era trafic lejer, am zis ca tot sint in situatia care sint, si sa testez. Aderenta gumei slick pe asfalt ud tine mult de tipul asfaltului. Pe un asflat neted e slaba de tot dar daca asfaltul e abraziv cu multe asperitati se imbunatateste situatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Eu ziceam de 60km/h, doar deplasare. Balamuc a fost printre primii care a mers pe slick-uri spre munte, si l-a prins ploaia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 D211 si acum D212 cu care merg ultimii 2 ani pe moto respectiv 1000RR 2004 si acum K7 1000 , pot sa va zic ca pe ploaie imi e foarte foarte frica cu ele si era sa o dau pe jos de cateva ori si la viteze foarte mici gen treapta a 1-2, in schimb pot sa va zic ca anul trecut de 1 mai am facut un drum de mare si ne-a prins o ploaie torentiala de aveam cizmele pline cu apa si vreau sa zic ca am mers cu niste viteze ptr starea carosabilului respectiv de nici acum nu imi dau seama cum de nu am dat-o pe jos, dar mergeam in coloana si incercam sa tin ritmul cu ceilalti, insa daca aveti de gand sa iesiti cu motoreta si cand ploua chiar nu va recomand slicuri ca aluneca rau de tot, cel mai bine Sportsmart 2 » Post actualizat in 26 Apr 2015 20:28Am o mica nelamurire , trebuie sa schimb anvelopa spate la K7 1000 si pana acum am mers cu d211-d212 190 55 17 , ma tot uit dupa ceva sh in stare cat mai buna si gasesc 200/55/17 , ce diferenta ar fi in comportamentul motocicletei cu mentiunea ca merg 90% stradal cu un stil destul de sportiv iar cand am ocazia si drumuri gen siriu, cheia, Tulcea, etc . Totodata m-ar interesa si daca pun anvelopa care scrie in certificat 190 50 17 ce fel se comporta motorul? Ms frumos si astept raspuns si ce imi recomandati voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.