Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Acum 2 saptamani mi-am achizitionat un cauciuc fata Michelin pilot power 2ct, achizitionat de la un amic. Cand am fost sa-l achizitionez am analizat asa in mare cauciucul dar nu foarte detaliat, pe cand acum 2 zile stand prin garaj si analizand cauciucul observ 2 probleme la el si anume cauciucul avand doua taieturi. Taieturile nu au patruns in intregime cauciucul ca sa iasa in partea cealalta deci nu este ingaurit si pot spune ca acele taieturi sunt adanci aproximativ jumatate din grosimea cauciucului pe zona respectiva. Intrebarea mea este va rezista cauciucul cu acele taieturi pot merge cu el asa sau sa il duc inapoi? Mai jos am atasat 3 imagini cu respectivele taieturi.

daca pe calea de reluare mai este cum mai este,taietura din lateral poate facilita "explozia" cauciucului...

inapoi cu dansul!

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

E normal sa scada presiunea in pneuri intr-o anumita perioada de timp ?

La prima iesire pe 28 februarie, am facut presiunea si aveam 1,5 pe fata si 1,7 pe spate. Am bagt 2,2 si 2,4.

Astazi am facut din nou, de la data de 28 februarie si iarasi am gasit niste valori scazute, 1,7 fata si 2 spate.

Trebuie facuta presiunea mai des ? E normal fenomenul ? Oarecum eu cred ca da, avand in vedere ca temperaturile au alternat mult in ultima vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

E normal sa scada presiunea in pneuri intr-o anumita perioada de timp ?

La prima iesire pe 28 februarie, am facut presiunea si aveam 1,5 pe fata si 1,7 pe spate. Am bagt 2,2 si 2,4.

Astazi am facut din nou, de la data de 28 februarie si iarasi am gasit niste valori scazute, 1,7 fata si 2 spate.

Trebuie facuta presiunea mai des ? E normal fenomenul ? Oarecum eu cred ca da, avand in vedere ca temperaturile au alternat mult in ultima vreme.

Unde ai tinut mobra in toata perioada asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cam normal.. si mie mi se intampla, mai ales la distante de ordinul lunilor si pe vreme schimbatoare. De obicei nu trec 2 saptamani fara sa-mi verific presiunea :D

Presiunea la cald e mai mare decat presiunea la rece, deci atentie si cu masuratorile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cam normal.. si mie mi se intampla, mai ales la distante de ordinul lunilor si pe vreme schimbatoare. De obicei nu trec 2 saptamani fara sa-mi verific presiunea :D

Presiunea la cald e mai mare decat presiunea la rece, deci atentie si cu masuratorile

La 30 de grade diferenta ai cam 10% diferenta de presiune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde ai tinut mobra in toata perioada asta?

Pe perioada iernii am tinut-o intr-o anexa a casei. 5-7 grade constant. In februarie cand am scos-o, dupa cum am scris, am gasit 1,5 cu 1,7.

Am bagat 2,2 cu 2,4 si din februarie pana astazi am tinut-o numai afara. Intre timp temperaturile au fost +15 / -3, -4 grade. Astazi la verificare era 1,7 cu 2. Am bagat din nou 2,2 cu 2,4. O sa verific peste o saptamana sa vad care-i treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

odata la 2-3 saptamani se verifica ajusteaza presiunea....tocmai din motivul asta

fa presiunea cu gumele RECI, adica maxim 1 km pana la vulcanizare

poti sa bagi azot si o tine ma bine, dar parerea mea e ca nu merita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa bagi azot si o tine ma bine, dar parerea mea e ca nu merita...

Fraierii de raceri care alearga in Alpe Adria nu au auzit de azot, baga azot in proportie de doar 78%, restul oxigent sj ceva CO2.La Marqez nu am fost la boxa sa vad cit azot baga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un mic ghinion , am invirtit rotile de sarbatori si m-am pricopsit cu un "martisor". Dupa ce am sacapat de el ajutat de un cleste, surpriza .... n-am pierdut aer deloc, chiar si gaurelele sint vizibile dar micute. Sint intr-o dilema, mai trag sezonul acesta de cauciuc sau il schimb? Multumesc anticipat!


» Post actualizat in 15 Apr 2015 11:19

Poze:

post-72328-0-27735600-1429096723_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Am montat pe bavarez. Sunt bune. Adica sunt bune pt mine ;)

Edit! Scuze, sunt racetec k3.

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre Metzeler Sportec M3? :)

 

Am pe SV pe spate.

La nivel de incepator (cum sunt eu) in mare parte e ok. Oricum nu-ti pot da multe detalii pentru ca nu am avut altceva, nu pot face o comparatie, etc.

O chestie ciudata insa, am patit de vreo 3 ori in oras, la accelerari puternice sa rupa aderenta, cauciucul fiind incalzit foarte bine si asta in vitezele 2 si 3. Ma gandesc ca o fi de vina si asfaltul, poate era ceva prin acea zona ...

Oricum, e bine de stiut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat pe bavarez. Sunt bune. Adica sunt bune pt mine ;)

( Edit! Scuze, sunt racetec k3. )

Daca era Sportec M3 trebuia sa pleci de pe loc cu treapta a 2-a, prindeai suta la ora in peste 5 secunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca era Sportec M3 trebuia sa pleci de pe loc cu treapta a 2-a, prindeai suta la ora in peste 5 secunde.

 

What's that supposed to mean? :)) nu sunt bune la "forja" de pe loc cu 1-a?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Chiar asa slabe sunt ? Si astea cum sunt ? :P

 

Daca era Sportec M3 trebuia sa pleci de pe loc cu treapta a 2-a, prindeai suta la ora in peste 5 secunde.

post-44835-0-31745200-1429210955_thumb.png

post-44835-0-86308800-1429210970_thumb.png

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bune pt strada. PS: Vezi ca-s semislick-uri si nu merg pe asfalt ud, asta ca sa fiu in ton cu majoritatea care-s asi pe ploaie.


» Post actualizat in 16 Apr 2015 19:20

What's that supposed to mean? :)) nu sunt bune la "forja" de pe loc cu 1-a?

Darcorcbr are S1000RR, are peste 170cai la roata (numai daca cauciucul spate nu derapeaza). Exagerez, evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar cat de rele sunt semi-slick-urile pe ud/ploaie? E primul an cand merg pe D211 si desi mi se par fantastice pe uscat si se incalzesc inuman de rapid, nu stiu cum se vor comporta pe ud/ploaie. Nu ca o sa fac curse pe ploaie, dar doar ca sunt curios care e experienta altora cu anvelopele astea in conditiile astea mai ..ude ;D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut m-am intors de citeva ori de la Secuiesc pe motoreta, era incaltata cu d212. De ambele dati, ne-a ploat foarte tare de pe linga Brasov, pina pe la Valeni.

 

Cum s-au comportat pneurile ? ... foarte funky, la modul ca erau bocna ( cred ca erau mai reci decit temperatura ambientala ). La cea mai mica smucitura, fugeau de numa numa.

 

 

 

 

p.s. tip, daca va prinde vreo torentiala pe undeva si nu vreti/puteti opri, indiferent de pneuri ( striatii pentru evacuarea apei sa aibe ), bagati in plus fata de presiunea normala 0.2 - 0.3 bar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...