Admin l.u.v Postat Octombrie 2, 2014 Admin Share Postat Octombrie 2, 2014 (editat) Confirm, este diferenta de o marime intre vechile si noile casti! Eu am S2 si este la fel..de lasat se mai lasa, dar o sa stea mai fest pe cap si vor fi probleme iarna, cu cagula mai groasa! Editat Octombrie 2, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Pai, sa fiu mai explicit! Inainte am avut un C3 second marimea M care-mi venea PERFECT! Acum, am zis sa-mi iau un C3 Pro , tot marimea M....si surpriza: ma strange de imi ies ochii din cap. N-am purtat-o (nici folia de pe viziera nu i-am dat-o jos), insa n-am putut s-o tin mai mult de 5 minute in cap (in casa)....daca-i inchid si mandibula, imi musc obrajii pe interior. Nu mai pot s-o dau inapoi ca a trecut ceva timp de-atunci (si a doua zi am plecat din tara). O s-o vand la primavara. Fiind noua,cu folii pe viziera, pinlockul ambalat separat, huse,cutii,etc....nu cred ca ar fi o problema s-o dau la inceput de sezon. Ar mai fi o solutie....din ce am mai citit pe net si altii au avut problema asta (unii si-au luat interioare separat, marimi mai mari ca sa le vina ok). Ma batea si pe mine gandul asta.....In fine, o sa mai studiez problema (Si ultima solutie: mai sunt unii care modifica interioare, dar parca nu ma lasa sufletul sa ciopartesc un interior neatins de la o casa moto de top). Stima! Bagă o minge în cască și umfl-o cu o pompă până când mingea presează suficient de puternic în polistirenul căștii. Lași ansamblul în acea poziție o zi sau două și apoi pui casca în cap și-ți va fi perfectă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Nu m-am gandit la solutia asta! Ideea este ca cel mai mult ma strange in zona obrajilor , unde nu are polistiren, ci bureti....asa ca nu stiu daca o sa de-a rezultate metoda asta, dar merita incercata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 "obraji" de schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Da, dar nu stiu de care....banuiesc ca marime mai mare....dar cu cate numere ?.... ca sa nu am surprize(iar!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 (editat) D'aia mai subtiri. Nu ai probat inainte sa iei? MD - 20mm LG - 15mm Editat Octombrie 3, 2014 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 (editat) Casca noua (jet) de la Schuberth pt. 2015: Metropolitan M1, cu sistem de comunicatie integrat. Editat Octombrie 6, 2014 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 D'aia mai subtiri. Nu ai probat inainte sa iei? MD - 20mm LG - 15mm N-am probat....ca am avut un C3 M care-mi venea perfect! Am dedus ca si C3 Pro o sa-mi vina... Multumesc de pont! O sa fac jonctiunea cu niste obrajori marime mai mare (care-s mai subtiri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 (editat) La mine s-a potrivit de la c3 la pro, aceeasi marime: M. Pana mea... Am vazut castile noi, se laudau cei de la United cu ele cand am fost pe la ei. Cat dspre diferentele dintre C3 si urmasul ei, C3 Pro, ultima parca e mai silentioasa (vajaie doar pe partea unde am montat comunicatorul), mai comoda la purtat si... cam atat. Poate nu am identificat eu si alte diferente majore. Editat Octombrie 7, 2014 de borsulica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip11xx Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 ce marime de la schuberth corespunde cu M (54 sau 56)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Gasesti si 54 si 56, dar desigur conteaza modelul. Deci, pentru ce model esti interesat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip11xx Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 (editat) Gasesti si 54 si 56, dar desigur conteaza modelul. Deci, pentru ce model esti interesat ? S2 Editat Octombrie 28, 2014 de cip11xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Marimea S este 54/55Marimea M este 56/57 Recomand sa probezi, desigur . Pe stoc gasesti la UnitedMotors sau la Kronau, in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrD Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 S2 Eu am S2, am comandat-o masurandu-mi circumferinta capului (58-59cm - marimea L). Marimea M are 56-57cm. Casca mi se potriveste absolut perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Daca la toate celelalte casti [moto, ski, bicicleta] am marimea M [58 cm masurati], la Schuberth C3 simplu ce nr ar trebui sa caut ? L (58-59) ?? sunt singurii cu marimile intre standarde - din ce cunosc eu pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Eu am cam 59 la capatana si C3 maimea L imi vine foarte bine. Posibil tie sa iti fie o idee mai "lejera", dar teoretic ar trebui sa iti fie ok. M-ul cu siguranta te-ar strange. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Sunt super-mega-ultra reduceri la Schuberth la United. Am intrat din greseala pe site si am gasit. 18 milioane SR1 mi se pare un pret foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 SR1 la reducere au si la Louis. 199 EURO, marimile 54 si 62 » Post actualizat in 28 Nov 2014 21:20SRCS la 150euro (NOU) ptr C3 Mar.60-65. La louis e 300 euro. Anuntul nu-mi apartine, e doar o semnalare: http://olx.ro/oferta/schuberth-rider-communication-c3-ID2D1R7.html#1b4fa771a5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 (editat) Salutare ! Aprox cu 3 saptamani in urma mi-am cumparat un C 3 Pro de la United Motors . Mi-au dat baietii de la magazin folia de pe pin -lock jos !!! ( scuze, dar nu m-am putut abtine) Oscilam intre C 3 normala si Pro dar, cand am vazut-o pe asta nu am mai putut sa ma uit la alta casca : Orientarea spre Schuberth am facut-o mai demult dupa ce am renuntat sa mai caut un Shark Evoline 2 ST dupa ce am vazut pe net ca are tot felul de probleme si in special dupa ce am vazut acest clip: Am citit despre ea ( C3) si am vazut cam toate clipurile de pe net si sper sa nu am surprize cu ea ( nu am apucat sa o probez). Deci visam la casca asta de ceva timp. Dupa ce Caberg-ul meu Justisimo GT a inceput sa traga curent vara trecuta ( cu toate ca i-am pus viziera noua, degeaba) m-am hotarat sa astept iarna ( si reducerile) sa sa imi iau un Schuberth. Cei care aveti C 3 Pro va rog puneti aici ceva pareri despre ea... cum se comporta. Ideea e ca am vrut sa cumpar si intercom-ul pentru ea dar nu il aveau pe stoc pentru aceasta marime si mi s-a sugerat sa astept pana iese modelul din 2015, UNELE dintre modelele din anii trecuti avand ceva probleme (vajaieturi, intreruperi). Daca ati avut ceva probleme cu intre com-urile de pe C 3 Pro sau normala pls. scrieti-le aici. Editat Decembrie 28, 2014 de dj.marten Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Casca e ok desi are cateva minusuri sau chestii care mie nu imi plac, ex. viziera culiseaza prea usor, poate din cauza ca nu am reusit sa fixez eu bine pinlockul mi se abureste in partea de jos dar numai intr-o parte, viziera am zgariat-o putin când am sters-o cu un servetel, chestii de astea marunte. Dar, este usoara, nu vajie, nu troncane, ai un camp vizual foarte larg, ochelarii de soare sunt foarte utili, partea frontala culiseaza usor, aerisitoarele sunt intr-adevar eficiente pe caldura dar sa nu uiti sa indoi triunghiurile alea din interior ca efectul nu este cel scontat daca misti doar butonul ala negru de deasupra, e mai usoara decat majoritatea flip-up-urilor. SRC-ul e nemaipomenit, chiar nu am ce sa ii reprosez, nu am avut intreruperi, vajieli, etc., imi place ca se potriveste exact in locul gulerului, are tot felul de chestii aparte, gen programe radio, poti memora 7 posturi, raspunzi la telefon fara sa folosesti butoanele, calitatea audio este foarte buna, volumul se regleaza automat in functie de viteza sau vânt sau zgomot, chiar imi place si dincolo de asta, mi se pare util. Concluzia, eu le folosesc pe amandoua din 2012 si sunt foarte multumit. Ce ma enerveaza cel mai tare este ca sunt foarte scumpe. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Mersi! Scump da' face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Adi, mai tensioneaza pinlock-ul din butonii excentrici in care sta prins pana cand dispare jocul si garnitura de silicon se aseaza bine pe vizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Decembrie 30, 2014 Share Postat Decembrie 30, 2014 Cred ca am mai scris pe topicul asta legat de C3. Cat de curand se fac 5 ani si va urma cel de-al 6-lea sezon pentru casca mea. In total a cumulat in jur de 22000km, fiind folosita la soft-enduro si touring si in toate tipurile de vreme. Interiorul e inca intr-o stare foarte buna si nu miroase(folosesc cagula indiferent de vreme), iar singura problema pe care i-am gasit-o ar fi captuseala putin subtire din zona fruntii(la sfarsitul zilelor lungi incepe sa ma doara capul in acea zona). La exterior se observa trecerea timpului doar prin zgarieturile fine, care in lumina fac efectul de "panza de paianjen". Ce ma surprinde e ca stickerele sunt inca la loc, desi nu au avut lac peste ele. Am reusit sa ii fac cunostinta cu gravitatia(din fericire nu pe cap) si a rezistat bine din punctul meu de vedere. Mecanismele de la mandibula, viziera si ochelarii de soare functioneaza perfect si nu au avut nevoie de intretinere. In schimb si pe mine m-a enervat faptul ca mecanismul vizierei nu are un arc mai puternic si un sistem prin care sa poti lasa viziera usor deschisa(precum e la Shoei - vara ar fi foarte util). In schimb garnitura vizierei de pe mandibula s-a dezlipit pe portiuni scurte in continuu. Cred ca daca pun cap la cap toate interventiile am lipit-o complet pana la urma(mi se pare totusi o greseala de fabricatie avand in vedere ca problema asta incepea dupa cateva luni de folosire). Si ar mai fi un minus si garnitura superioara care in timp a zgariat marginea de sus a vizierei, in ciuda faptului ca a fost curata tot timpul(din fericire nu intra in campul vizual). Ochelarul de soare a fost primul care a cedat. Dar nu a fost vina lui, ci am avut ghinionul sa fiu stropit cu apa dintr-o balta pe un drum neasfaltat la 6 luni de cand o aveam. Am curatat-o cu grija cand am ajuns acasa, sub jet de apa(altcumva nu se putea), dar stratul anti-aburire s-a distrus si s-a zgariat destul de tare lentila. De partea cu zgariatul vizierei de soare s-a plans multa lume, deci si la o folosire normala tot acolo se ajunge. Mai ales ca am observat de-a lungul timpului ca transpiratia(care contine si putina grasime) se depune pe lentina si strange praful intr-o veselie. Din pacate efectul acesta e cam greu de combatut. Viziera si pinlockul urmeaza sa fie inlocuite(55 si 30 euro). De ele am avut foarte mare grija, dar inevitabil au inceput sa "dea semne de oboseala". Viziera a fost spalata tot timpul sub jet de apa si lasata la inmuiat in prealabil daca era plina de insecte intarite. Chiar daca nu am curatat-o niciodata pe uscat sau sters-o cu servetel umed, cu timpul s-au strans zgarieturi fine, iar apa a inceput sa nu se mai prelinga atunci cand ploua. Pinlockul, desi multa lume s-a plans de el(se vede si ce review are pe Louis) a rezistat foarte bine. In timp a inceput sa se stranga praf intre el si viziera, chiar daca garnitura lui era presata corect pe viziera(mi se pare ciudat). In schimb e foarte sensibil la zgarieturi. In manual se recomanda stergerea lui usoara cu o microfibra si daca e necesar se poate folosi o carpa usor umeda, dar strange destul de multa mizerie(praf, saliva - asta se aplica mai ales celor cu intercom , iar din cauza sistemul de aerisire frontral destul de prost gandit apa in timpul ploi - chiar si cu aerisirea inchisa). Din toamna am observat ca stratul anti-aburire a inceput sa cedeze in partea inferioara, asa ca a venit momentul sa il schimb. Eu folosesc C3-ul impreuna cu un intercom cu cablu Albrecht si chiar daca nu a fost gandit special pentru aceasta casca, s-a potrivit foarte bine. In functie de cat va rezista noua viziera(si pinlock) voi mai folosi casca si apoi o voi inlocui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Decembrie 30, 2014 Share Postat Decembrie 30, 2014 Uau! E lege sa inmoi muștele uscate prima data cu un servetel umed sau inmuiat in apa si abia cand incep sa se inmoaie sa le stergi. Eu fac cam asa: daca ma intorc la garaj cu ele pe casca, pulverizez pe viziera sol. de curatat geamurile, las un minut sa se inmoaie apoi incep sa sterg cu servetel umed,apoi uscat. Daca sunt pe traseu, am intotdeauna in topcase un pachet de servetele umede:desfac unul, il asez peste viziera iar dupa un minut incep sa sterg cu el apoi cu unul uscat. Daca stergeti mustele uscate fara inmuiere prealabila e dezastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 1, 2015 Share Postat Ianuarie 1, 2015 Viziera a fost spalata tot timpul sub jet de apa si lasata la inmuiat in prealabil daca era plina de insecte intarite. Chiar daca nu am curatat-o niciodata pe uscat sau sters-o cu servetel umed, cu timpul s-au strans zgarieturi fine, iar apa a inceput sa nu se mai prelinga atunci cand ploua. Uau! E lege sa inmoi muștele uscate prima data cu un servetel umed sau inmuiat in apa si abia cand incep sa se inmoaie sa le stergi. Eu fac cam asa: daca ma intorc la garaj cu ele pe casca, pulverizez pe viziera sol. de curatat geamurile, las un minut sa se inmoaie apoi incep sa sterg cu servetel umed,apoi uscat. Daca sunt pe traseu, am intotdeauna in topcase un pachet de servetele umede:desfac unul, il asez peste viziera iar dupa un minut incep sa sterg cu el apoi cu unul uscat. Daca stergeti mustele uscate fara inmuiere prealabila e dezastru. Mie mi se pare ca m-am exprimat corect. Probabil ca tu nu ai citit corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.