cristi cbr Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 periuta de dinti si diluant. asa am auzit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Cea mai curata bujie este o bujie NOUA!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Cea mai curata bujie este o bujie NOUA!!!!!! oricum ii consumabil, asa ca ai putea sa iti iei una noua; de ce trebuie sa o cureti? ori ii veche si atunci o schimbi, ori ii ceva in neregula la mobra, si asta ii un semn; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 ai dreptate..asa voi face dar voiam asta la primavara sa fac...pana cand vine frigu mai merg cu ele aÂşa... Nu stiu cat de vechi sunt...ca am luat bumaÂşca cu bujii.. motoru merge rotund, nu da semne să intrerupa... Mi-as lua cu iridiu dar nu stiu daca ar fi asa bune pt ca eu am un model vechi, din 1994 si e cu racire pe aer.. Multumesc de raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 ...motoru merge rotund, nu da semne să intrerupa... Multumesc de raspunsuri! Si atunci de ce sa umblii la ele? Daca totusi vrei sa le cureti, le pui pe aragaz sa se incinga putin si le cureti cu peria de sarma. Reglezi apoi distanta intre elctrozi si le pui la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Si atunci de ce sa umblii la ele? Daca totusi vrei sa le cureti, le pui pe aragaz sa se incinga putin si le cureti cu peria de sarma. Reglezi apoi distanta intre elctrozi si le pui la loc. teroare....nimic ,da absolut nimic nu se face din ceea ce ai zis tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 da voi cum stiti zmeilor ca se face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 ii dai foc, iei bujia cu un cleste si ti partea care da scateia deasupra focului(la aragaz), pana se curata de depunerile de ulei...spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kumuya Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 (editat) Si atunci de ce sa umblii la ele? Daca totusi vrei sa le cureti, le pui pe aragaz sa se incinga putin si le cureti cu peria de sarma. Reglezi apoi distanta intre elctrozi si le pui la loc. teroare....nimic ,da absolut nimic nu se face din ceea ce ai zis tu. spre curiozitatea ta se facea cum a spus @whiteman, cel putin pe vremea lu' ceasca cand aveai o alta masina decat dacia sau .. aveai nevoie urgent, exact asa se facea ... pe aragaz, apoi la peria de sarma si la verificat distanta, daca era prea mare se regla cu penseta ruseasca (aka ciocan). Acum pe vremurile astea nu se mai practica deoarece se gasesc bujii de toate natiile si pe toate drumurile, asa ca razi in alta parte Editat Septembrie 14, 2008 de Kumuya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Mi-as lua cu iridiu dar nu stiu daca ar fi asa bune pt ca eu am un model vechi, din 1994 si e cu racire pe aer.. Eu am pus cu irirdiu pe motor din 88 si am aproape 25000km cu ele si nici o problema pana acum. Pe bujie nu o intereseaza cu ce e racit motorul sau din ce an e, insa bujiile cu iridiu sunt mai sensibile la carburatie dereglata sau motoare care consuma ulei mai mult decat normal.Daca motorul tau functioneaza normal poti sa-i pui bujii cu iridiu fara nici o problema. Referitor la curatat , in manualele de service (la motociclete mai vechi cel putin) se recomanda curatarea bujiilor cu o scula ascutita si subtire, gen un ac de cusut deala gros. Cu scula asta se indeparteaza eventualele depuneri de calamina de pe izolator, electrozi sau peretii bujiei. In cazul in care motorul nu merge chiar cum trebuie si afuma bujiile pt a le mai resuscita un pic poti sa le arzi pe aragaz si apoi sa le cureti chiar cu o perie de sarma mai moale; pt a obtine rezultate si mai bune incearca sa cureti si zona dintre izolator si peretii bujiei chestie pe care o poti face cu scobitori de lemn.(cu grija sa nu se rupa iar daca se rupe nu uita sa scoti resturile de acolo) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Referitor la curatat , in manualele de service (la motociclete mai vechi cel putin) se recomanda curatarea bujiilor cu o scula ascutita si subtire, gen un ac de cusut deala gros. Cu scula asta se indeparteaza eventualele depuneri de calamina de pe izolator, electrozi sau peretii bujiei. In cazul in care motorul nu merge chiar cum trebuie si afuma bujiile pt a le mai resuscita un pic poti sa le arzi pe aragaz si apoi sa le cureti chiar cu o perie de sarma mai moale; pt a obtine rezultate si mai bune incearca sa cureti si zona dintre izolator si peretii bujiei chestie pe care o poti face cu scobitori de lemn.(cu grija sa nu se rupa iar daca se rupe nu uita sa scoti resturile de acolo) Asa stiu si eu,peria de sarma cica zgarie microscopic izolantul central si posibil sa dea scanteia aiurea !! La japonezele pe care le-am avut nu am curatat,le-am schimbat inainte de nr de km,la Intruder cand am schimbat la primii 10 000 km , aratau de ziceai ca au 500 km de folosire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 multumesc pt raspunsuri... in legatura cu bujia cu iridiu.. as vrea sa incerc sa ii pun dar ... avnad motor luat din Italia..inca nu stiu daca sunt sincronizate carburatoarele sau cat ulei imi consumă... Am de gand sa ii fac o sincronizare de carburatoare, sper sa gasesc in Galati sau Focsani. Am inteles ca bujiile cu Iridiu nu se curata..ca se ia stratul acella cu Ir. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Care e metoda cea mai bună de a curata o bujie de motocicletă? Spre exemplu cu CR8 E (NGK)? Multumesc. autocuratire pe motor. 30-50 km fara oprire la o viteza stabilizata si intr-o treapta corespunzatoare.interzis perie de sarma si smirghel. doar diluant -nitro daca s-au udat accidental Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 autocuratire pe motor. 30-50 km fara oprire la o viteza stabilizata si intr-o treapta corespunzatoare.interzis perie de sarma si smirghel. doar diluant -nitro daca s-au udat accidental Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 daca-s murdare si nu merge motorul in toti cilindrii arde-le pe aragaz. altfel doar verifica distanta si mergi si tu mai turat si sustinut, cum s-a mai spus mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 multumesc pt raspunsuri... in legatura cu bujia cu iridiu.. as vrea sa incerc sa ii pun dar ... avnad motor luat din Italia..inca nu stiu daca sunt sincronizate carburatoarele sau cat ulei imi consumă... Am de gand sa ii fac o sincronizare de carburatoare, sper sa gasesc in Galati sau Focsani. Am inteles ca bujiile cu Iridiu nu se curata..ca se ia stratul acella cu Ir. usor cu perie de sarma dar mai fina si chiar smirghel dar nu d-ala dur .nu te mai lua dupa toate povestile.n-ai ce strica ca e metal rezistent.daca ar fi fost asa sensibil n-ar fi rezistat la presiunea si temperatura din piston.la mine in cartea de la honda asa recomanda.daca sunt vechi le schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 cu smilghen fin le curatam si io la dacie si erau ok. poti incerca cu spray de-ala de curatat carburator si periuta de dinti, am observat ca curata negreala instantaneu. doar o idee, n-o lua de buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Care e metoda cea mai bună de a curata o bujie de motocicletă? Spre exemplu cu CR8 E (NGK)? Multumesc. un carburator bine reglat si o bujie noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 (editat) Salutare, Am nevoie sa schimb bujiile urgent dar nu stiu ce cheie se potriveste. Nu am nici de unde imprumuta si deci sunt nevoit sa o cumpar dar inainte de a da banii pe ea macar sa stiu de cat imi trebuie. Motorul de pe Thundercat e cred si pe Yamaha FZR 600 deci fzr-istii ma pot ajuta - Inainte de ma trimite pe topicul posesorilor de Thundercat trebuie sa stiti ca intrebarea aceasta am pus-o si acolo de vreo 2 saptamani dar nimeni se pare ca nu stie. In manual bujiile recomandate pt. motor sunt: Nippondenso U27ESR-N si NGK CR9E. Despre cea din urma stiu ca este posibil sa fie de 16` (din sapaturile facute de mine) si stiu ca aceasta bujie este recomandata si pentru alte motoare sau marci moto, asadar daca stie cineva sigur ce fel de cheie imi trebuie mi-ati face un mare bine. Rezervor plin tuturor! Editat Octombrie 13, 2008 de Jorjel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator brad_pit_lit79 Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 ngk cr9e este si pe fzr , asa ca da, poti cere o mana de ajutor fzr-istilor... dar cam toate bujiile merg desfacute cu aceeasi cheie (marea majoritate) asa ca poti cere cheie si de la alta moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 sunt de 16mm. vezi ca au la louis chei de bujii, 4-5 euro .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 16 mm la benzinarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Multumesc tuturor de sfaturi. Luasem o cheie de 16 pe la vreo 7Roni dar nu prindea bujia. Acum cred ca e buna cheia dar mai trebuie polizata un pic pt. ca ar putea fi prea groasa. Numai bine si multumesc inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 văleu de cate ori ai multumit...parca ai avea vreo vină..uite...daca te intereseaza piese de schimb de Thundercat ,gasesti la sectiunea vanzari de motociclete pe Bikeshop o motoretă accidentata...motorul cel putin e ok.. ai cabluri, suruburi, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 UP cu topicul ca vine promotie noua de incepatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.