draku Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 si la mobra mea (FJ1200) merge tot sarac, cu bujiile cam albe. pana acum nu da semne ca ar avea greturi, avand in vedere ca e racit cu aer @reltih parerea mea e ca trebuie sa verifici in special orificiile din spatele clapetei de acceleratie. unul in care iese canalul de la "pilot screw" si celalalt care este foarte apropiat de punctul de inchidere a clapetei. orificiile respective (si canalele) sunt responsabile, printre altele, cu livrarea combustibilului pe decelerare (cand se inchide clapeta) daca ai rateuri pe decelerare inseamna ca ai amestec sarac in acel moment. probabil ca atunci cand te-ai apucat de curatat/suflat carburatoarele, au intrat ceva mizerii in canalele respective asa cum s-a mai spus, niste aer comprimat te-ar ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Carbelitoarele de Transalp au o membrana speciala care previne rateurile pe decelerare care se numesc "air-cut-off membranes". Sunt pozitionate in lateral dar multi nici macar nu stiu ca exista. Ei, la o moto mai veche de 10 ani acele membrane sunt oale si ulecele, adica varza si nu inchid nici un aer pe decelerare... Un kit de reparatie rezolva problema, chiar am vazut ca in topicul de sus de membrane acelea se gasesc de cumparat. asa arata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 tocmai ce am zis ca toate 4 membranele sunt impecabile chiar daca mobra e din 94, nu au nici macar o gaurica cat un varf de ac, o sa incerc sa le suflu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 membranele inchid aerul, ca sa creasca debitul de benzina asa incat amestecul sa nu devina sarac daca membranele sunt ok, se presupune ca isi fac treaba si inchid aerul daca insa canalizatiile de care ziceam mai devreme sunt infundate (si asa se poate presupune, avand in vedere ca rateurile au aparut dupa operatiunea de curatare), se poate intampla ca amestecul sa fie totusi sarac este parerea mea, asa cum am mai spus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Cum Vi se par bujiile astea ? ÂŞtiu, sunt cam prost făcute pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 La transalp tendinta generala e sa fie albe bujiile, am patit si eu si nu mi-am batut capul ever, la ambele motoare pe care le-am avut. In plus, daca inainte au fost albe si apoi ai facut ceva reglaje, abia dupa mult timp o sa ajunga la culoarea caramizie, dupa cateva sute de km. Nu-ti bate capul, sfatul meu Negre n-o sa le faca niciodata.. nici daca papa tone de ulei sau daca dai nivelul in carburi la maxim. In general la motoarele in V au tendinta de a albi bujiile.Ideea e ca ciclul motor,detenta e ajutata un pic de celalat piston ,ceea ce inseamna ca nu depune calamina si in plus nu e albul ala de rateu,e un fel alb inchis la culoare.Lasa-le asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Chivu - arata perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Mulțumesc, mă simt flatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Mulțumesc, mă simt flatat N-ai dece sa te simti flatulat, e meritul mobrei Io asta cu culoarea la bujii, ma gandesc in felu urmator: daca mobra mere bine, treaba lor ce culoare or avea. Daca nu mere bine, culoarea bujiilor e unul din indicatorii problemei, adica iti poti da seama dupa ele daca ai prea mult aer sau prea mult gaz. De asemenea, si cand se topesc, dupa cum arata spune multe despre ce e in neregula cu motoru in sine. Ce ai tu acolo as caracteriza drept "slightly lean running". Si aia e asa la multe mobre ca sa treaca de ceva norme impuse de poluare si ca sa ai un consum scazut. Ca altfel l-ai putea regla ca sa iti fie caramizii bujiile si sa consume 1 litru la sulã in plus si tot asa sa mearga mobra. Ce preferi? Albe si consum mic sau caramizii si consum crescut. motorul mergand la fel in aman2 cazurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Nu-s ma nici un lean... is OK. E motor 4T, nu drujba. Tu ai scos vreodata bujiile la o masina mai noua pe injectie? Bujiile arata ca scoase din cutie, nici caramizii, nici albe nici nimic, arata nefolosite Cu o usoara tenta caramizie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Ce preferi? Albe si consum mic sau caramizii si consum crescut. motorul mergand la fel in aman2 cazurile? Tu ce preferi? Albe si consum mic si motor mai incins, sau caramizii si consum o idee mai mare dar motor mai putin incins (presupunand ca "la mana" nu se simt diferente in functionarea motorului)? In cazul amestecului e ca in viata... "mai bine un pic mai bogat decat prea sarac!" Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Uiti ca ce-i prea mult nu-i prea putin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Uiti ca ce-i prea mult nu-i prea putin! Da, da... si nici iarna nu'i ca vara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 (editat) N-ai dece sa te simti flatulat, e meritul mobrei Io asta cu culoarea la bujii, ma gandesc in felu urmator: daca mobra mere bine, treaba lor ce culoare or avea. Daca nu mere bine, culoarea bujiilor e unul din indicatorii problemei, adica iti poti da seama dupa ele daca ai prea mult aer sau prea mult gaz. De asemenea, si cand se topesc, dupa cum arata spune multe despre ce e in neregula cu motoru in sine. Ce ai tu acolo as caracteriza drept "slightly lean running". Si aia e asa la multe mobre ca sa treaca de ceva norme impuse de poluare si ca sa ai un consum scazut. Ca altfel l-ai putea regla ca sa iti fie caramizii bujiile si sa consume 1 litru la sulã in plus si tot asa sa mearga mobra. Ce preferi? Albe si consum mic sau caramizii si consum crescut. motorul mergand la fel in aman2 cazurile? Am întrebat de curiozitate. Mai am un prieten cu acelaşi model de troacă. A mea consumă vreo 7 jumate, nici odată sub 7, iar a lui 6 jumate, abele merse în oraş. Diferenţele între ele sunt date de anii de fabricaţie, 03 a mea- 01 a lui şi tobele, el având sport iar eu stock. Am observat că a lui se turează o idee mai uşor şi coboară mai rapid din ture. Ar mai fi o chestie că mie îmi zornăie puţin supapele la rece în primul minut după pornire, deh cred că are mai mulţi kilometri. Consumabilele schimbate(mai puţin bujiile), carburatoare sincronizate la furtun cu ulei. Editat Iulie 28, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) dupa citeva exeriente proaste cu bujii ngk m-am decis sa ma comut e denso ca ngk e clar ca iau degeaba. Problema e ca nu am gasit in Bucuresti un magazin care sa aduca de la denso si care sa vinda la persoane. E un importator dar nu vinde decit la firme. Are cineva idee de unde luam denso? experiente negative: - yamaha virago, schimbat ngk vechi cu ngk noi din motiv de 10.000km . Montat ngk noi luate din reprezentanta, pornit si mers 1 zi, urmatoarea dimineata nu a mai pornit si s-a inecat. Scoase bujiile, curatate, pus la loc, pornit, mers 1 zi, urmatoarea zi identic. Pus ngk vechi la loc care merg si astazi si au peste 20.000km - yamaha pw, schimbat ngk de pe ea din cauza ca era f ruginita si motul bujiei indoit si aproape rupt. Pus ngk nou, abia a pornit si mergea oribil. Dat jos, reglata distanta, curatat, nimic, tot prost mergea. Pus bujia veche la loc cu care merge si acum. - dr 350 schimbat denso care pierdea scintei pe la 4000 rpm, pus ngk noua, nu mai urca in ture. toate bujiile au fost luate din magazin, de la magazine diferite ca de fiecare data am zis ca mi=am luat teapa cu "facaturi". Dar se pare ca toate ngk care ajung in Romania sunt facaturi asa ca eu nu mai iau ceva. Cautam denso pentru cele 3 mobre. Editat Septembrie 8, 2011 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Eu de cand am descoperit Denso, nu mai montez la nimeni NGK. Din NGK am o galeata de bujii defecte, Denso oricat le cureti tot fuctioneaza nu da scanteie in interor sau pe lateral. La 2 timpi numai Denso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 dupa citeva exeriente proaste cu bujii ngk m-am decis sa ma comut e denso ca ngk e clar ca iau degeaba. Problema e ca nu am gasit in Bucuresti un magazin care sa aduca de la denso si care sa vinda la persoane. E un importator dar nu vinde decit la firme. Are cineva idee de unde luam denso? experiente negative: - yamaha virago, schimbat ngk vechi cu ngk noi din motiv de 10.000km . Montat ngk noi luate din reprezentanta, pornit si mers 1 zi, urmatoarea dimineata nu a mai pornit si s-a inecat. Scoase bujiile, curatate, pus la loc, pornit, mers 1 zi, urmatoarea zi identic. Pus ngk vechi la loc care merg si astazi si au peste 20.000km - yamaha pw, schimbat ngk de pe ea din cauza ca era f ruginita si motul bujiei indoit si aproape rupt. Pus ngk nou, abia a pornit si mergea oribil. Dat jos, reglata distanta, curatat, nimic, tot prost mergea. Pus bujia veche la loc cu care merge si acum. - dr 350 schimbat denso care pierdea scintei pe la 4000 rpm, pus ngk noua, nu mai urca in ture. toate bujiile au fost luate din magazin, de la magazine diferite ca de fiecare data am zis ca mi=am luat teapa cu "facaturi". Dar se pare ca toate ngk care ajung in Romania sunt facaturi asa ca eu nu mai iau ceva. Cautam denso pentru cele 3 mobre. pe ebay, am gasit ngk, care m-au costat cu tot cu transport, mai putin decat la oricare vanzator din romania, si nu sunt facaturi, le-am schimbat la 10000 de km si nu aratau semne de uzura, cred ca daca le pun inapoi, mai merg 10000 de km. Denso nu am incercat, dar sunt sigur ca sunt la fel de bune. Ce spui tu cu diferentele notabile la schimbarea bujiilor am patit-o si eu, dar la bujii de 7 lei(nu puneti bujii de 7 lei pe motorete ) ) , ceea ce ma face sa cred ca ai avut bafta numai de facaturi, la rusi sunt ngk cu 3 lei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 DENSO se gasesc la absolut orice magazin cu piese auto de import, au absolut toate tipurile de bujii denso, de la cele cu incandescenta pana la cele cu Iridium... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 In Vitan - NGK - 8-10 lei/buc In Doraly - NGK - 1-3-5 lei/buc In Dragonul Rosu - 10 lei cutia de 10 buc. Trist este ca multi cumpara de-acolo si le vand la pret "de lista" ca fiind originale si ajung sa "fwta" brandul. Un pic de lectura de pe site-ul oficial de EU - http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/fake/ Si video - http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/movie/16/16.html Asta e valabil la toate brandurile. De ex. in Dragonul Rosu am gasit ulei Castrol moto - 50 lei baxul de 12 L. Cam ce zeama va imaginati ca era in interior ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Am avut ocazia sa testez diferenta intre ngk iridium si denso iridium....Denso RULZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 (editat) si tu ai castigat 20 de cai la un schimb de bujii? nu,nkg-urile care se vand la noi si le spune ca sunt iridium nu au nici 20 la suta acest metal.sunt aliaje.Asta se vede cel mai bine la un motor cu carburatie.Am pus denso fabricate in SUA FOLOSITE cateva mii de KM in locul NGK-urilor aproape noi si parca era motor pe injectie,se auzea rotund,pornea la sfert. Si NU,nu am castigat 20 cai.Povestea poate fi confirmata de mecanici de la reprezentanta,pe care ii cunosc personal,nu doar ca si client.Lasa ironia si spune-ti parerea daca ai vazut cum se comporta diferite branduri pe ACELASI MOTOR. Probabil importatorii nostri aduc bujii facute in cine stie ce tara,folosesc materiale mai ieftine si se vede calitatea.Exista de exemplu diferenta intre Opelurile G vandute de reprezentata noi noute la noi si cele aduse din Germania...plastice de calitate mai proasta la noi,piese facute prin turcia,etc.Bujiile credeti ca nu pot fi facute la fel?? Editat Septembrie 9, 2011 de gianni_83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GYUSZY Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 A mai trecut ceva vreme . Ceva concluzii ? Eu am avut NGK CR9E , afumata si distrusa in cateva iesiri , acum am gasit doar NGK C8E incerc sa vad cum e si cat tine !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Nici o concluzie definitiva. Chestia cu "revitalizarea" bujiilor prin apropierea electrodului nu a tinut. NKG C7E tin 2 iesiri si se duc. Avantajele sunt ca porneste mobra din prima pedala, daca vrei sa o vinzi, din astea pui. NKG C8E tin cam 3-4 iesiri, dar se duc si ele. Porneste mobra mai greu dimineata. NKG C9E de-abia la ultima iesire am pus. Mobra porneste destul de greu dimineata, fata de celelalte, dar sper sa ma tina mai mult ca si durata de viata. Vorba unui antevorbitor.....facem incercari, ca mult nu costa. 30 lei per bujie X 7 bujii cumparate anul asta.....ne permitem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 ...facem icercari ca mult nu costa... 30 lei per bujie X 7 bujii cumparate anul asta... ne permitem 1. Reglat carburator: nivel benzina, amestec aer ca la carte. 2. Schimbat aprindere OEM cu PVL. Sa auzim numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Eu zic sa schimbi bujiile. NGK de la noi sunt cam toate contrafacute si nu rezista mai deloc. Mai bine incerci denso cu iridium si ai incheiat balciul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.