draku Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 cum se verifica/modifica avansul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 cum se verifica/modifica avansul? crek exact cum se regleaza si carburatia, tre' sa fie un surub pe-acolo. d'oh... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 de verificat se verifica oarecum simplu, de modificat nu prea ai cum decat la cele cu cdi aftermarket programabil, referitor la transplant, am fix aceeasi problema de 2 zile, se da un 2v, bujii iridium, filtru k&n, toba sport, merg cu configuratia asta de 1 an, toate bune pana m-am gandit sa curat carbelitoarele, verificat membranele inclusiv cele de air cut off si sunt intregi, nu am atins surubul de sincronizare, nu m-am atins de pozitia plutitoarelor, doar am dat niste spray si am suflat cat am putut fara aer comprimat, pus la loc, rateuri la greu pe deccelerare si bujii albe, surubele de aer sunt deschise la 3,5 ture, daca le mai inchid da rateuri si mai rau. bujiile aveau culoarea perfect cafenie inainte de curatare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 cum se verifica/modifica avansul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) Avansu se verifica cu pizdolu de verificat avansu si de modificat depinde de mobra. Ori prin CDI programabil, cum zicea cineva mai sus ori daca mobra permite, prin schimbarea pozitiei senzorilor de aprindere, care poa' sa fie cu efect HALL sau pick-up coils. La mine de exemplu pot modifica pozitia senzorilor destul de usor Editat Iulie 26, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) pai aratati-mi bre si mie unde e surubul de reglat avansul la japonezele cu aprindere cu senzor.... daca ati sti cat l-am cautat..... a, si fereastra aia unde se verifica cu stroboscopu'... Editat Iulie 26, 2011 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Da, de verificat merge la transalp, dar daca nu ai CDI aftermarket nu poti modifica/regla nimic. E normal sa fie bujii mai albicioase la Transalp, mai zic odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) Avansul se modifica sau nu dar bujiile noastre tot albe sunt relith, la tine e putin diferita problema fiindca ai rateuri cand inchizi acceleratia. Mai mult ca sigur s-a infundat ceva cand ai umblat pe acolo. Poate niste aer comprimat ar rezolva problema. belbody, inteleg ca tu ai avut doua motoare cu bujii deschise la culoare dar bujiile de pe motorul meu au fost cafenii iar acum sunt albe. Ceva s-a schimbat si incerc sa-mi dau seama ce anume. Editat Iulie 26, 2011 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 filtrul de aer si am mai zis, atentie mare la airbox cum e prins de carburi si daca acele coliere chiar strang sau ajung la maxim, par stranse dar ele nu strang cauciucul pe gatul carbului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 sper sa nu fie asa, n-am nici un chef sa dau iar alea afara si oricum n-am aer comprimat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 ok, cand o sa am timp o sa verific din nou airboxul si filtrul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 si la mobra mea (FJ1200) merge tot sarac, cu bujiile cam albe. pana acum nu da semne ca ar avea greturi, avand in vedere ca e racit cu aer @reltih parerea mea e ca trebuie sa verifici in special orificiile din spatele clapetei de acceleratie. unul in care iese canalul de la "pilot screw" si celalalt care este foarte apropiat de punctul de inchidere a clapetei. orificiile respective (si canalele) sunt responsabile, printre altele, cu livrarea combustibilului pe decelerare (cand se inchide clapeta) daca ai rateuri pe decelerare inseamna ca ai amestec sarac in acel moment. probabil ca atunci cand te-ai apucat de curatat/suflat carburatoarele, au intrat ceva mizerii in canalele respective asa cum s-a mai spus, niste aer comprimat te-ar ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Carbelitoarele de Transalp au o membrana speciala care previne rateurile pe decelerare care se numesc "air-cut-off membranes". Sunt pozitionate in lateral dar multi nici macar nu stiu ca exista. Ei, la o moto mai veche de 10 ani acele membrane sunt oale si ulecele, adica varza si nu inchid nici un aer pe decelerare... Un kit de reparatie rezolva problema, chiar am vazut ca in topicul de sus de membrane acelea se gasesc de cumparat. asa arata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 tocmai ce am zis ca toate 4 membranele sunt impecabile chiar daca mobra e din 94, nu au nici macar o gaurica cat un varf de ac, o sa incerc sa le suflu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 membranele inchid aerul, ca sa creasca debitul de benzina asa incat amestecul sa nu devina sarac daca membranele sunt ok, se presupune ca isi fac treaba si inchid aerul daca insa canalizatiile de care ziceam mai devreme sunt infundate (si asa se poate presupune, avand in vedere ca rateurile au aparut dupa operatiunea de curatare), se poate intampla ca amestecul sa fie totusi sarac este parerea mea, asa cum am mai spus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Cum Vi se par bujiile astea ? ÂŞtiu, sunt cam prost făcute pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 La transalp tendinta generala e sa fie albe bujiile, am patit si eu si nu mi-am batut capul ever, la ambele motoare pe care le-am avut. In plus, daca inainte au fost albe si apoi ai facut ceva reglaje, abia dupa mult timp o sa ajunga la culoarea caramizie, dupa cateva sute de km. Nu-ti bate capul, sfatul meu Negre n-o sa le faca niciodata.. nici daca papa tone de ulei sau daca dai nivelul in carburi la maxim. In general la motoarele in V au tendinta de a albi bujiile.Ideea e ca ciclul motor,detenta e ajutata un pic de celalat piston ,ceea ce inseamna ca nu depune calamina si in plus nu e albul ala de rateu,e un fel alb inchis la culoare.Lasa-le asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Chivu - arata perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Mulțumesc, mă simt flatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Mulțumesc, mă simt flatat N-ai dece sa te simti flatulat, e meritul mobrei Io asta cu culoarea la bujii, ma gandesc in felu urmator: daca mobra mere bine, treaba lor ce culoare or avea. Daca nu mere bine, culoarea bujiilor e unul din indicatorii problemei, adica iti poti da seama dupa ele daca ai prea mult aer sau prea mult gaz. De asemenea, si cand se topesc, dupa cum arata spune multe despre ce e in neregula cu motoru in sine. Ce ai tu acolo as caracteriza drept "slightly lean running". Si aia e asa la multe mobre ca sa treaca de ceva norme impuse de poluare si ca sa ai un consum scazut. Ca altfel l-ai putea regla ca sa iti fie caramizii bujiile si sa consume 1 litru la sulã in plus si tot asa sa mearga mobra. Ce preferi? Albe si consum mic sau caramizii si consum crescut. motorul mergand la fel in aman2 cazurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Nu-s ma nici un lean... is OK. E motor 4T, nu drujba. Tu ai scos vreodata bujiile la o masina mai noua pe injectie? Bujiile arata ca scoase din cutie, nici caramizii, nici albe nici nimic, arata nefolosite Cu o usoara tenta caramizie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Ce preferi? Albe si consum mic sau caramizii si consum crescut. motorul mergand la fel in aman2 cazurile? Tu ce preferi? Albe si consum mic si motor mai incins, sau caramizii si consum o idee mai mare dar motor mai putin incins (presupunand ca "la mana" nu se simt diferente in functionarea motorului)? In cazul amestecului e ca in viata... "mai bine un pic mai bogat decat prea sarac!" Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Uiti ca ce-i prea mult nu-i prea putin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Uiti ca ce-i prea mult nu-i prea putin! Da, da... si nici iarna nu'i ca vara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 (editat) N-ai dece sa te simti flatulat, e meritul mobrei Io asta cu culoarea la bujii, ma gandesc in felu urmator: daca mobra mere bine, treaba lor ce culoare or avea. Daca nu mere bine, culoarea bujiilor e unul din indicatorii problemei, adica iti poti da seama dupa ele daca ai prea mult aer sau prea mult gaz. De asemenea, si cand se topesc, dupa cum arata spune multe despre ce e in neregula cu motoru in sine. Ce ai tu acolo as caracteriza drept "slightly lean running". Si aia e asa la multe mobre ca sa treaca de ceva norme impuse de poluare si ca sa ai un consum scazut. Ca altfel l-ai putea regla ca sa iti fie caramizii bujiile si sa consume 1 litru la sulã in plus si tot asa sa mearga mobra. Ce preferi? Albe si consum mic sau caramizii si consum crescut. motorul mergand la fel in aman2 cazurile? Am întrebat de curiozitate. Mai am un prieten cu acelaşi model de troacă. A mea consumă vreo 7 jumate, nici odată sub 7, iar a lui 6 jumate, abele merse în oraş. Diferenţele între ele sunt date de anii de fabricaţie, 03 a mea- 01 a lui şi tobele, el având sport iar eu stock. Am observat că a lui se turează o idee mai uşor şi coboară mai rapid din ture. Ar mai fi o chestie că mie îmi zornăie puţin supapele la rece în primul minut după pornire, deh cred că are mai mulţi kilometri. Consumabilele schimbate(mai puţin bujiile), carburatoare sincronizate la furtun cu ulei. Editat Iulie 28, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.