Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Pai la maraton tot KTM a castigat.

Iar ca piloti, cei mai buni i-a avut Honda in 2016. Si HRC a investit masiv in ultimile editii, tocmai pt promovarea CRF1000L. Chiar daca sunt motoare diferite, titulatura CRF atrage clientii. Au nevoie de o victorie in Paris-Dakar ca de aer. Poate tocmai d-aia tot amana lansarea CRF1000L: tot asteapta victoria in Dakar.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma cam indoiesc ca la capitolul fiabilitate 950/990 sunt peste Honda.

 

 

MI se pare dubios ce spui, esti constient ca vorbesti de fiabilitatea unei motorete care de abia a inceput sa se vândă?

» Post actualizat in 18 Jan 2016 09:45

Acolo este alta poveste... Cine investeste cel mai mult, ala castiga. E vorba de logistica, piloti (cat mai multi si cat mai buni, iar KTM i-a cam adunat pe toti), strategie, ordine de echipa, etc.. NU are mare legatura cu fiabilitatea motocicletelor. Ia sa se organizeze un Dakar, exact dupa aceleasi reguli ca cel de la prima editie, cand a castigat la overall o Yamaha XT500. Cate KTM crezi ca ar mai ajunge la finish??? :)

 

 

Vezi ca ti-am scris si pe topicul de Dakar,[ma rog unul din ele], Honda a investit masiv, a avut cei mai buni piloti,[vezi ca nu sunt singurul care-ti spune asta] si cu toate astea n-au facut nimic.

 

Cred ca tu te gandesti de fapt, la ceea ce se gandeste multa lume, avem nevoie de o competitie de adventure, cu mobre de adventure, care sa parcurga mult mai multi km si sa fie obligati sa fie autonomi, eventual sa-si care si tot ce le trebuie pt campare dupa ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere electronica de pe CRF sunt rezervat in privinta fiabilitatii . Astept sa vad pareri si opinii dupa se incinge putin , dupa ce da lumea cu ele de asfalt , dupa ce trec de 50.000 km . . . . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce aveți domnilor cu electronica???? Chiar nu înțeleg. Vreau ca fiecare persoană ce se dă pe aci cu părerea să enumere câte probleme de electronică a auzit în general la motoare.

Personal știu că la 1200gs (primele modele) aveau ceva la nuștiu ce cutiuță ce are legătură cu alimentarea... și alte chestii legate de releele de încărcare ..... altceva????

Mai sunt probleme aiurea legate de ABS-uri ... dar nu că nu ar merge... ci fire întrerupte sau mai știu eu ce.

Alte problem nu am mai auzit.

 

Cred că se dă vina pe electronică ... așa în general.

Furci rupte, bascule tot rupte, codițe de motoare fisurate, motoare belite din cauza uleiului inadecvat, rulmenți, pompe de benzină (electrice!!!) e plin netu! Cam pe toate tipurile de motoare dar de electronică chiar nu am auzit multe probleme.

 

Poate greșesc.... și nu, nici eu nu sunt fan electronică dar îmi place să mă joc cu electronica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mi se pare de-a dreptul suprarealist, este ca [aproape] toti motociclistii puristi, care sunt psihozati de electronica, injectie, ABS, conduc masini care le au pe toate si nu au nici o problema cu asta, nemaivorbind ca, aceeasi psihozati de electronica, decid sa-si exprime dezacordul folosirii electronicii pe un forum, pe internet, folosind un abac computer sau o tableta, tel etc.

 

Ontopic. Nu cred ca electronica va da masura fiabilitatii acestei motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca cei care comenteaza despre electronica de pe motoarele "adventure" se gandesc la ce-i mai rau si de aia sunt asa impotriva. La astea vechi cu diferite bube cunoscute la electrice (releu in cazul predecesoarei cu acelasi nume si pompa de benzina), era simplu sa iei dupa tine rezerve chinezesti, la astea noi,ramane doar de vazut ce va pica. In cazul CRF-ului cred ca la capitolul fiabilitate vor fi de urmarit si observat: suspensiile, mufaraia (ca aia pare sa fie mai problematica si cedeaza,nu neaparat piese electrice/electronice in sine), sistemul de franare si de control al tractiunii si la varianta cu DCT, evident, DCT-ul si poate cel mai important, cum se va comporta motorul in sine, daca va papa sau nu ulei,daca o sa ai sau nu span pe busonul cu magnet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad de ce ar avea probleme de fiabilitate o motocicleta produsa de Honda, iar electronica nu este produsa de Honda

Nici la cea veche, celebrul releu si celebra pompa de benzina nu erau produse de Honda, asa cum nici BMW, KTM sau alte marci nu produc subansamblele astea, ci le comanda la firme specializate

Producatorul face cadrul, motorul, rezervorul, saua, carenele si alte chestii

La urma urmei totul tine de subiectivismul fiecaruia

Mie imi place Honda, altora le place BMW, si tuturor ne plac motocicletele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap,asta cu piesele este foarte adevarat,dar omul cand vede ca i-a picat pompa de benzina facuta de X-"sulescu" nu da vina pe el,ca pe motor scrie Honda, BMW, KTM... Acuma sa speram ca au ales sa puna cele mai ok piese si mai mult de atat,au incercat sau au solicitat teste de la fabricant in toate conditiile in care ar putea fi surprinsa motocicleta. Chiar acum vorbeam cu un prieten despre Suzuki SV650 si faza cu pistonul fata care se intrerupea daca te prindea vreo ploaie din cauza ca roata fata arunca apa fix la fisa si lua bujia apa... acolo pesemne ca nu au testat modelul cum trebuie probabil si le-a scapat din vedere problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Samo, daca fisa bujiei ar fi fost buna/noua nu s-ar fi intrerupt nimic.

Ma distreaza tare discutia asta despre electronica in conditiile in care principala discutie in toiul sezonului este despre apa din dambovita si marcajele rutiere, probleme pe care le rezolva TC si ABS...problema mea...este sa poata fi dezactivate complet. In rest ... Cea mai mare problema a mea ar fi sa ma dezobisnuiesc de maneta de ambreiaj la DCT si cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,așa e cu bujia. Parcă era pe YouTube Ceva review cu aia de la touratech și ziceau ca se poate opri complet TC,dar ca pe offroad trebuie sa fie un rider experimentat... acuma,na știi cum sunt străinii,mai mironosițe așa, la 100 de cai nu cred ca e mai scarry decât ktm. Cică francezii au pus-o pe tester și ar scoate de fapt 100 și vreo 6 cai,frumoșI motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Un review super meserias

Evident ca toate testele se fac asa, pe loc

De fapt, mai nou review-urile se iau cu copy/paste de pe net

Chiar si filmuletele astea cu Marc Marquez si Bareda sunt niste fake-uri, grafica pe calculator

Gurile rele spun ca de fapt nici nu exista CRF1000L, totul e facatura

:-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut ocazia sa ma urc pe dansa......asa pe loc nici o diferenta....in comparatie cu ...gs ul,1190 adv,multistrada etc......saua mi sa parut cam rigida...in concluzie....fuck it... :)))

 

Mai urca-te pe cateva. O sa vezi ca e la fel. Niste porcarii, dom'le...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • Kristian K changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...