Vizitator little wayne Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Piciorul stang nu avea nimic? Un nou Hulk? vanataile nu se iau in considerare,am prea multe hematoame pe picioare sa pun la socoteala ceva minor Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 In sfarsit a pui cineva punctul pe i... Vorbeste de prietena ta O dai asa usor pe tobogan? Ce fel de membru al comunitatii esti? Da-i un PM in care sa-l/s-o dojenesti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Cred ca ai vrut sa zici "in sfarsit a pus cineva i-ul in cuvantul pus" Ahh da' nu iertati nici o litera... cred ca ma gandeam deja la i... sau la ce mananc in pauza de masa. Vorbeste de prietena ta O dai asa usor pe tobogan? Ce fel de membru al comunitatii esti? Da-i un PM in care sa-l/s-o dojenesti. Nu mai, eu facem misto efectiv de ce a scris... m-a amuzat ca parea foarte inversunat. De ideea in sine, nu de Pantera. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 coutersteering is the key Pai si ce la countersteering nu inclini mobra? Ieri am coborat dupa un CBR f3 care nu e o mobra grea si m-am urcat pe un Ducati 750SS. Pai Ducati parea bicicleta pe langa CBR. Nu puteam sa fac cu CBR-ul ce faceam cu Ducati. Acum poate eu nu sunt un motociclist expert dar ma gandesc ca aia de ma moto GP tot incerca sa usureze mobrele alea. Oare chiar nu conteaza greutatea unei motociclete in situatii critice? Ontopic: cred ca accidentul Panterei nu are nicio legatura cu greutatea motocicletei. vias-a-vis de bere sa fie heineken Sigur ca ai dreptul la propria parere. SI poate ca ai dreptate. Dar e nevoie si de ceva argumente. De ce nu are legatura greutatea motocicletei? Orice bere vrei tu. 20 de sticle pline. Si o sa filmez eu realizarea daca reusim sa ne intalnim. Mergea mai simplu sa filmezi tu ca acum orice rapandula de telefon filmeaza. Nu trebuie sa fie HD. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Pai si ce la countersteering nu inclini mobra? poate nu stiu io, dar daca inclini mobra la ce-ti mai trebe coutersteering? la motocicletele mele mobra o inclin rapid prin metoda asta. ca inertia are un efect, asta-i clar, dar nu inteleg de ce un copil de 50kg nu poate calari si unul de 100 poate. te joci cu motocicleta prin ajustarea perturbarii echilibrului dinamic. ca forta sa impingi in ghidon cred ca ai. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 daca inclini mobra la ce-ti mai trebe coutersteering? prin metoda asta forta sa impingi in ghidon cred ca ai. Pai mobra o inclini prin countersteering. Impingi ghidonul in partea in care vrei sa iei virajul. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 "Teoretic asa cum se presupune ca motocicletele sunt omologate pentru circulatia pe drumurile publice la fel putem presupune ca detii tehnnica necesara deoarece ai obtinut un examen practic. Dar stim bine ca in practica foarte multi nu ar trebui sa aiba dreptul sa conduca si cum traim intr-o luma stramba ar trebui sa stim ca nu tot ce se omologheaza este si sigur. In fond si chopperele alea cu furca luuunga sunt omologate. Multe din ele nu au frana pe roata fata. Ti se pare normal?" Nu mi se pare normal cum pui problema. La unii oameni li se rupe in basca de siguranta mobrei sau ca e omologata pe bune sau nu - pur si simplu le place asa cum e, cu furca psihedelica sau fara aripi, cu springer, sau fara frana pe fata. Ii cunosc limitele si se dau ca atare. Dupa logica de mai sus, nici calaria nu ar fi trebuit permisa, pentru ca nimeni nu omologheaza cai - de fapt acum s-a dat o lege ca nu mai poti sa te dai cu calul pe drumuri publice ( dupa ce s-a mers asa mii de ani). Te pomenesti ca Indian-ul din anii ar fi fost omologat. Davidson ar fi fost trimis la plimbare. Progresul nu ar fi fost posibil cu astfel de preocupari exagerate pentru siguranta - de fapt pentru ca sa nu se mai faca anumite cheltuieli si sa se piarda forta de munca, sa nu ne iluzionam ca ii pasa cuiva dintre birocratii aia burtosi de pielea noastra. Safe n-o sa te dai niciodata decat pe circuit - si si atunci nu esti 100% in siguranta. Vorba unui amiral japonez - cu cine nu risca nu merita sa se stea de vorba. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Ieri am coborat dupa un CBR f3 care nu e o mobra grea si m-am urcat pe un Ducati 750SS. Pai Ducati parea bicicleta pe langa CBR. Nu puteam sa fac cu CBR-ul ce faceam cu Ducati. Acum poate eu nu sunt un motociclist expert dar ma gandesc ca aia de ma moto GP tot incerca sa usureze mobrele alea. Oare chiar nu conteaza greutatea unei motociclete in situatii critice? Sigur ca ai dreptul la propria parere. SI poate ca ai dreptate. Dar e nevoie si de ceva argumente. De ce nu are legatura greutatea motocicletei? Modele comparate de tine au aceeasi greutate, diferenta dintre cele 2 este de doar 2kg. Pana la urma, una este ciclistica si alta este greutate. Editat Octombrie 29, 2012 de ZaiR Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 "Teoretic asa cum se presupune ca motocicletele sunt omologate pentru circulatia pe drumurile publice la fel putem presupune ca detii tehnnica necesara deoarece ai obtinut un examen practic. Dar stim bine ca in practica foarte multi nu ar trebui sa aiba dreptul sa conduca si cum traim intr-o luma stramba ar trebui sa stim ca nu tot ce se omologheaza este si sigur. In fond si chopperele alea cu furca luuunga sunt omologate. Multe din ele nu au frana pe roata fata. Ti se pare normal?" Nu mi se pare normal cum pui problema. La unii oameni li se rupe in basca de siguranta mobrei sau ca e omologata pe bune sau nu - pur si simplu le place asa cum e, cu furca psihedelica sau fara aripi, cu springer, sau fara frana pe fata. Ii cunosc limitele si se dau ca atare. Dupa logica de mai sus, nici calaria nu ar fi trebuit permisa, pentru ca nimeni nu omologheaza cai - de fapt acum s-a dat o lege ca nu mai poti sa te dai cu calul pe drumuri publice ( dupa ce s-a mers asa mii de ani). Te pomenesti ca Indian-ul din anii ar fi fost omologat. Davidson ar fi fost trimis la plimbare. Progresul nu ar fi fost posibil cu astfel de preocupari exagerate pentru siguranta - de fapt pentru ca sa nu se mai faca anumite cheltuieli si sa se piarda forta de munca, sa nu ne iluzionam ca ii pasa cuiva dintre birocratii aia burtosi de pielea noastra. Safe n-o sa te dai niciodata decat pe circuit - si si atunci nu esti 100% in siguranta. Vorba unui amiral japonez - cu cine nu risca nu merita sa se stea de vorba. Daca ar traii mai multi ca tine am avea o lume libera , mama ei de birocratie , ABS si alte rahaturi. Pacat ca nu e buton de like pe site-ul asta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Ieri am coborat dupa un CBR f3 ..... Ai coborat de pe un CBR f3.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Poate era in urma lui pe Cheia? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Ai coborat de pe un CBR f3.... Come on! Si eu am sarit odata in Dambovita dupa pod Editat Octombrie 29, 2012 de Cesar Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Come on! Si eu am sarit odata in Dambovita dupa pod erai cu mobra? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 hai mai da-o dreac'de busa ca nu e tanc, tin eu varadero la ce unghi vrei tu si sunt un astenic de 175 si 80lg, fara sala, doar bere frate, daca nu poti sa-ti tii mobra pe loc ( in orice unghi si fel), inseamna ca ceva nuebine ontopic: sanatate multa accidentatei. eu cred ca e altfel : frate ..daca nu esti in stare sa-ti tii mobra in echilibru incat sa nu faci hernie cand cand opresti la semafor in scurtul drum catre arc sau mc, trebuie sa renunti, pentru ca mai devreme sau mai tarziu iti va cadea pe picioare. PS: nu am invatat multe la scoala moto, dar primul lucru pe care mi l-a aratat cand am ajuns acolo a fost cum se poate tine motocicleta din lateral cu un singur deget pus pe ghidon. deci e de preferat s-o tii in echilibru decat sa faci forta incercand s-o echilibrezi de fiecare daca cand pui piciorul jos la stop. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 erai cu mobra? Nu, cu motoreta am o singura saritura la activ. Intr-o rapa Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 da ma batman, tin varadero in orice unghi CALARE PE EL, ce pla mea e asa mare smecherie ? LE: cu plinu'facut, ca sa fie treaba. e vb de inaltimea centrului de greutate nu neaparat de greutatea motocicletei. poate ca esti tu un mare fortos, dar am curaj sa fac pariu ca peste 90% dintre cei care merg pe varadero (sper ca e vb de aia de 1000 nu cea de 125) nu pot sa o tina daca se apleaca de la 90 la 60 de grade. motocficleta mea, teoretic are o greutate destul de apropiata de un varadero de 1000 dar centrul de greutate este mult mai jos si se simte mult mai usor de redresat cand se apleaca de pe loc. nici eu nu-s mic, dar daca se apleaca destul de mult ...cel mai destept e sa o tii sa nu pice zdravan...si s-o lasi cat poti de delicat jos. dupa aia se ridica, orice motor...dar aia e cu totul alta chestie si tine de tehnica, nu de forta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Ai coborat de pe un CBR f3.... Mai omule tu chiar ai impresia ca eu nu stiu cum se scrie? Zi pe bune. Chiar crezi asta? Mai lasati-o dracu-n papusoi de treaba. Una e sa scrii agramat si alta e sa scrii cum vrea muschiu tau ca nu dau teza de gramatica pe forumuri. Si e ok din partea mea. Accidentul n-avu nici o daravela cu greutatea motocicletei. Daca sunteti atat de siguri de asta. Voi doar aduceti contraargumete la ce spun eu. Nu aduceti argumente ca e bine si sigur ca oricine sa isi cumpere motoare mari si grele. Propun sa recomandam ca toti slabanogii si toate femeile sa isi cumpere Roket III, Goldwing si orice motor mare si greu exista. Important este sa isi implineasca fiecare visul si mai ales vanitatea. Va dati seama cat imi pasa mie de oasele si organele lor? Cam cat imi pasa cine e presedinte in Liban. Fiecare face ce vrea cu viata lui. Eu doar imi spun parerea, corect sau incorect gramatical. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Mai omule tu chiar ai impresia ca eu nu stiu cum se scrie? Zi pe bune. Chiar crezi asta? Mai lasati-o dracu-n papusoi de treaba. Una e sa scrii agramat si alta e sa scrii cum vrea muschiu tau ca nu dau teza de gramatica pe forumuri. Si e ok din partea mea. Accidentul n-avu nici o daravela cu greutatea motocicletei. Daca sunteti atat de siguri de asta. Voi doar aduceti contraargumete la ce spun eu. Nu aduceti argumente ca e bine si sigur ca oricine sa isi cumpere motoare mari si grele. Propun sa recomandam ca toti slabanogii si toate femeile sa isi cumpere Roket III, Goldwing si orice motor mare si greu exista. Important este sa isi implineasca fiecare visul si mai ales vanitatea. Va dati seama cat imi pasa mie de oasele si organele lor? Cam cat imi pasa cine e presedinte in Liban. Fiecare face ce vrea cu viata lui. Eu doar imi spun parerea, corect sau incorect gramatical. Tu poti sa scrii cum vrei, eu doar ti-am atras atentia. E o chestie care deranjeaza tot mai mult in ultimii ani si care daca se perpetueaza de colo-colo ajunge pe buzele mai multora, mai ales a acelora care isi citesc informatiile dupa internet, ca sa simti cat de mult deranjeaza la retina. Si eu cred ca Busa e prea mare pentru o fata, dar vezi bine ca e genul feminist "Si eu pot!". Pe de alta parte cred ca mai mult ar fi ajutat-o un ABS decat sa zic ca a patit asta din cauza ca mobra era prea mare pentru ea. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Ozzy, sunt putine persoane pe acest forum care te pot corecta la capitolul gramatica si in niciun caz nu trebuie s-o iei ca pe un afront. Ideea e ca nu greutatea unei motociclete o face mai dificil de manevrat, faptul ca este sau nu mai iertatoare depinde foarte mult de ciclistica pe care o are si in niciun caz de muschii pe care i-ai facut la sala. Ai vazut, acest lucru ti-a fost demonstrat cand ai facut comparatia dintre CBR si 750SS. Pana la urma fiecare se da cu ceea ce isi permite/place si parerea celor din jur conteaza mult prea putin in fata bucuriei pe care ti-o ofera ghidonul ales. Editat Octombrie 29, 2012 de ZaiR Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Tu poti sa scrii cum vrei, eu doar ti-am atras atentia. E o chestie care deranjeaza tot mai mult in ultimii ani si care daca se perpetueaza de colo-colo ajunge pe buzele mai multora, mai ales a acelora care isi citesc informatiile dupa internet, ca sa simti cat de mult deranjeaza la retina. Si eu cred ca Busa e prea mare pentru o fata, dar vezi bine ca e genul feminist "Si eu pot!". Pe de alta parte cred ca mai mult ar fi ajutat-o un ABS decat sa zic ca a patit asta din cauza ca mobra era prea mare pentru ea. Sunt incantat ca mi-ai atras atentia si iti miltumesc pentru asta. Sper ca pe viitor sa ma lasi sa scriu cum vreau si cat vreau. Singurul indreptatit sa ma cenzureze ori sa ma corecteze este administratorul forumului. Ca este forumul lui in fond. Si in legatura cu Busa este tot ce vroiam sa aud. Ozzy, sunt putine persoane pe acest forum care te pot corecta la capitolul gramatica si in niciun caz nu trebuie s-o iei ca pe un afront. Ideea e ca nu greutatea unei motociclete o face mai dificil de manevrat, faptul ca este sau nu mai iertatoare depinde foarte mult de ciclistica pe care o are si in niciun caz de muschii pe care i-ai facut la sala. Ai vazut, acest lucru ti-a fost demonstrat cand ai facut comparatia dintre CBR si 750SS. Pana la urma fiecare se da cu ceea ce isi permite/place si parerea celor din jur conteaza mult prea putin in fata bucuriei pe care ti-o ofera ghidonul ales. Asa cum pe unii ii deranjeaza o litera lipsa ori o liniuta pusa aiurea si pe mine ma deranjeaza cand vad un raspuns pe un topic urmarit de mine si cand intru dau de un indreptar de limba romana fara legatura cu topicul. Sunt locuri unde efectiv vreau sa scriu cat vreau si cum vreau. Sunt satul de scris corect, la comanda si sa imi numar caracterele sa vad daca incap in pagina. Si Niko vede el pe dracu daca ne intalnim cumva. O sa bag la bere in el pana ii iese gramatica pe nas cca spuma de la bere. Asa ca ai grija cum ma superi si tu. Ca te atac cu bere. = Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Si Niko vede el pe dracu daca ne intalnim cumva. O sa bag la bere in el pana ii iese gramatica pe nas cca spuma de la bere. Asa ca ai grija cum ma superi si tu. Ca te atac cu bere. = Imi place cum gandesti!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 pana la urma s-a combinat careva pe topicul asta? Ca am vazut niste premise bunute intre motoretijdi si 2-3 motoretizde.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Hmmmm, e o idee. Poate ma insor si io si ma aleg cu o busa. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 "dupa blocurile gri stam noi, majoritatea.. sunt mai inalte la sosea, sa nu se vada foamea....sa nu se vada bajetii care... " Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate